quote:
quote:
Hehehehe.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze beetje ver weg zitten kan jij er gelijk niks meer mee, kan me dat niet echt voorstellen eigenlijk. Die buitenste zijn toch nooit enorm zware speklappen?
een roosje vouwenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zou je met binnenste schaamlippen moeten kunnen dan?
Hoort erbij beetje dollen hahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee je spuug boven een kut laten hangen dan
Volgende keer moet je als een blij jochie die schaamlippen tegen elkaar aan klappen en dan klets klets klets roepen, ok?quote:
waar was je nou gisteren?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgende keer moet je als een blij jochie die schaamlippen tegen elkaar aan klappen en dan klets klets klets roepen, ok?
Groupondoos leest de voorwaarden niet en gaat ruzie maken.quote:
Kk regels is regels. Ik wou al legos is legos googlen omdat ik dacht dat het vast grouponslang wasquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Groupondoos leest de voorwaarden niet en gaat ruzie maken.
Hoezo? geen toegevoegde waarde want dat hoor jij toch nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgende keer moet je als een blij jochie die schaamlippen tegen elkaar aan klappen en dan klets klets klets roepen, ok?
Hehequote:
Racist.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat woestijnwoordje zegt me niets
Heb je innie of outtie?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb TR gemacht, vind dit niet kunnen hoor.
TR machen tegen een modquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb TR gemacht, vind dit niet kunnen hoor.
Goed gekeurd. Je mag door postenquote:
klopt, doen ze regelmatigquote:
Ok.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo? geen toegevoegde waarde want dat hoor jij toch niet
Snaar geraaktquote:
Welquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon stomme opmerkingSlaat nergens op.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:24 schreef Chai het volgende:
Ik ben zoooooo'n ontzettend ordinaire kliekjeskut, houd van dit soort restjes. :$
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |