Kut excuus die ik al zovaak voorbij heb horen komenquote:
Pics van Carlton's in jouw knieenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die bek trekt ze de hele tijd tijdens de vma's, ranzig wijf met d'r ranzige 'kont'
Hoorde een Grover-"wat!", ging opzoeken en nu herinner ik me die weer iddquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nja, qua uiterlijk wel. Maar die was op den duur redelijk fatty.
En vergeet niet die blowjob pics op dat balkon enzo
Ben ik ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kut excuus die ik al zovaak voorbij heb horen komen
Je bent gewoon een pussy 1eklas
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoorde een Grover-"wat!", ging opzoeken en nu herinner ik me die weer idd.
omgquote:
Nee, je bent zo'n vieze a la die ene in de fokpuntrarquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben ik ooksorry
Dus dan vind jij mij wel geil zeker?
Kijk Vas vindt het ook stom.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die bek trekt ze de hele tijd tijdens de vma's, ranzig wijf met d'r ranzige 'kont'
Gesmolten cottage cheese puni?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, je bent zo'n vieze a la die ene in de fokpuntrar
Ben boos!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gesmolten cottage cheese puni?
Hoe maak ik het goed sis?
Pittige hoor, dezenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
Niet, ben klaar met jou, fak jou!
Vanavond misschien, met een ananas
K ga m'n tietjes bekijken :$quote:
Whore off?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
Niet, ben klaar met jou, fak jou!
Vanavond misschien, met een ananas
Goed idee, nu je t zegtquote:
Toe nouquote:
Zit de muggenbult er nog?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
K ga m'n tietjes bekijken :$
Zie ik je vanavond? Rek wel een beetje op voor die tijd
Kusj
Toen ze met die robin thicke danste ook wtfquote:
Klein beetje, die op m'n knie is nog wel heel mooi rood btwquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit de muggenbult er nog?
Jatot straks, zin in je anus
Ja, dat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen ze met die robin thicke danste ook wtfMet die vinger de hele tijd langs haar eigen en zijn kruis.
Past juist bij jouw wansmaakquote:
Wow.quote:
Nee, niet van dichtbij, aangezien ik die situaties op tijd weet te voorkomen.quote:
Lol.quote:
Maar echtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat.Gvd man, wilde haar echt neerknallen.
Jij bent toch de sherlock hier, Chai.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:23 schreef Chai het volgende:
Hoeveel procent van de vagina's is outie dan?
Ging over navels heur.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:23 schreef Chai het volgende:
Hoeveel procent van de vagina's is outie dan?
Ohhhh.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Ging over navels heur.
Heb geen probleem met vagijn-outies. Integendeel.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Ging over navels heur.
Heb geen probleem met vagijn-outies. Integendeel.
quote:
Het enige wat nog treuriger is dan die pathetic attempt tot burn is hem recyclen.quote:
Je weet wel, normale vagina's, met binnenste schaamlippen die niet zo ver verstopt zitten dat je er niks mee kan.quote:
Je bent gewoon diep geraakt van binnenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Het enige wat nog treuriger is dan die pathetic attempt tot burn is hem recyclen.
Wat zou je met binnenste schaamlippen moeten kunnen dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Je weet wel, normale vagina's, met binnenste schaamlippen die niet zo ver verstopt zitten dat je er niks mee kan.
Ah heel hoog percentage dus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Je weet wel, normale vagina's, met binnenste schaamlippen die niet zo ver verstopt zitten dat je er niks mee kan.
Is gewoon doordat Krio faalt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zou je met binnenste schaamlippen moeten kunnen dan?
Spelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zou je met binnenste schaamlippen moeten kunnen dan?
Que?quote:
Als ze beetje ver weg zitten kan jij er gelijk niks meer mee, kan me dat niet echt voorstellen eigenlijk. Die buitenste zijn toch nooit enorm zware speklappen?quote:
Droog geworden.quote:
Slap gewordenquote:
Lekker toch, beetje tuffen enzo, tfoe tfoe.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee je spuug boven een kut laten hangen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |