Z'n vrouw heeft dunne armpjes.quote:
Nee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef Polyfemos het volgende:
Hoe zit het nou met die pact tussen Iran en Syrie? Is dat net zoals bij de navo een verplichte reactie als een bondgenoot wordt aangevallen? Lijkt me dan wel gezellig worden daar
Een aanval op Serie is een aanval op Iranquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef Polyfemos het volgende:
Hoe zit het nou met die pact tussen Iran en Syrie? Is dat net zoals bij de navo een verplichte reactie als een bondgenoot wordt aangevallen? Lijkt me dan wel gezellig worden daar
Goed punt. Vergeet ook niet hoe de Russen zullen reageren. Dit kan erg lelijk worden allemaal.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef Polyfemos het volgende:
Ik denk het niet. Bovendien, hoe wou Iran helpen. Het heeft wel wat soldaten in Syri maar hoe wou de rest in Syri komen. Via Turkije of Irak zal wel niet toegelaten worden, net zoals het Suez.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef Polyfemos het volgende:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Een aanval op Syrie is een aanval op Iran
En China niet te vergetenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Goed punt. Vergeet ook niet hoe de Russen zullen reageren. Dit kan erg lelijk worden allemaal.
quote:Syrian bishop warns intervention could spark 'world war'
A Syrian Chaldean Catholic bishop on Monday warned that an armed intervention in Syria could unleash a "world war", while the Vatican's official newspaper called for more "prudence" from Western powers.
"If there is an armed intervention, that would mean, I believe, a world war. That risk has returned," Monsignor Antoine Audo of Aleppo told Vatican radio.
Read more: http://voiceofrussia.com/(...)park-world-war-1697/
Waar heb je het in godsnaam over man..quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:16 schreef Frikandelbroodje het volgende:
In principe geef ik Kerry wel gelijk. Eerst zei Syri dat er geen aanval was en dat de rebellen logen. Toen de beelden van de massale doden naar buiten kwamen zei Syri dat het geen chemische aanval was. En pas nadat Rusland zei dat de rebellen het hadden gedaan gaf Syri toe dat er een chemische aanval had plaatsgevonden met de vinger naar de rebellen. Vervolgens gingen ze de locatie bombarderen en het VN-team hinderen. Is gewoon verdacht.
Probleem is alleen dat de intel van de VS niet echt meer te vertrouwen is(Irak enzo)dus ik wacht liever de conclusie van het VN-team af.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:27 schreef Bombshell het volgende:
De arabisch landen moeten zelf ingrijpen. Het westen kan het hier niet goed doen.
Mee eens. Maar helaas, US heeft het besluit al genomen. Gaat een grote bende worden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:30 schreef sp3c het volgende:
niemand moet hier ingrijpen
laat ze het zelf uitvechten en zodra ze er klaar mee zijn stuur je een VN vredesmacht om de brokken op te ruimen
meer moet je hier echt niet willen doen
Sarah Palinquote:
over de zwembroek in je fotoboek, die heb ik ookquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over man..
Nee ze weten ten eerste niet wie het heeft gedaan maar ze weten iig wel wie het heeft gedaan, ze hebben daar geen bewijs voor maar het is mogelijk dus is het bewezen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:36 schreef Straatklinker het volgende:
Volgens de woordvoerder van de VS regering mogen we er dus vanuit gaan dat, afgezien van verder onderzoek, we er wel vanuit mogen gaan dat iig de rebellen niet de capaciteit/mogelijkheid heeft om zo'n gas aanval uit te voeren.
Ja, en volgens een onafhankelijk onderzoek van de VN hebben de rebellen wel chemische wapens, o.a. sarin gas.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:36 schreef Straatklinker het volgende:
Volgens de woordvoerder van de VS regering mogen we er dus vanuit gaan dat, afgezien van verder onderzoek, we er wel vanuit mogen gaan dat iig de rebellen niet de capaciteit/mogelijkheid heeft om zo'n gas aanval uit te voeren.
Nee, die hebben ze niet, misschien wel (sarin) gas maar geen bijbehorende wapens.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:38 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja, en volgens een onafhankelijk onderzoek van de VN hebben de rebellen wel chemische wapens, o.a. sarin gas.
Ik denk dat ze doelen op de hoeveelheid en de mogelijkheid ze effectief in te zetten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:38 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja, en volgens een onafhankelijk onderzoek van de VN hebben de rebellen wel chemische wapens, o.a. sarin gas.
ehm juist?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee ze weten ten eerste niet wie het heeft gedaan maar ze weten iig wel wie het heeft gedaan, ze hebben daar geen bewijs voor maar het is mogelijk dus is het bewezen.
Nee joh. Ik was alleen geschokt hoeveel je lijkt op 'n klasgenoot van me.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb je jezelf gevoeld bij het bekijken van mijn foto met zwembroek?
weet ik, was een opluchting. Maar dan kun je nog wel op 'm lijken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben 30 dus geen klasgenoot.
twitter:ZeddRebel twitterde op maandag 26-08-2013 om 17:22:13Germany, France, Turkey, Canada...four major NATO powers that DIDN'T support Iraq invasion. Significant if they support Syria action. reageer retweet
http://www.theguardian.co(...)-damascus?CMP=twt_guquote:Warplanes and military transporters have begun arriving at Britain's Akrotiri airbase on Cyprus, less than 100 miles from the Syrian coast, in a sign of increasing preparations for a military strike against the Assad regime in Syria.
Two commercial pilots who regularly fly from Larnaca on Monday told the Guardian that they had seen C-130 transport planes from their cockpit windows as well as small formations of fighter jets on their radar screens, which they believe had flown from Europe.
Ik denk niet dat wie dan ook hier iets goed kan doen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:27 schreef Bombshell het volgende:
De arabisch landen moeten zelf ingrijpen. Het westen kan het hier niet goed doen.
als het allemaal direct moet beginnen dan zal het zich wel gaan beperken tot bombardementenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:03 schreef sonnyspek het volgende:
Ik snap het niet helemaal meer. Wordt het nou een interventie of alleen een paar bombardenten?
net zoals het begon in irak,bommen op bagdadquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
als het allemaal direct moet beginnen dan zal het zich wel gaan beperken tot bombardementen
troepenschepen enzo zijn er niet binnen een maand
nee dat begon met een troepenopbouw van een half jaar ofzoquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:06 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
net zoals het begon in irak,bommen op bagdad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |