quote:
quote:
Why that, why this, why you on that why shit?quote:
Wie is die hardloper?quote:
Is dWcquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Is dat dWc of het broertje van Kiplagat?
Oke, respect... Hij loopt hem wel binnen 2 uur en kwartier.quote:
79 per dag..quote:
Ja maar dat staat er nog van die hardcoreFOK!tijd dat ik werkeloos was, zelfs al post ik 4 dagen niet omdat Lowlands dan veranderd er niksquote:
Nina wel, Hawtin niet. Iets te hard eraan en die tent was zo volllllll, hou sowieso al niet zo van hawtinquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was je trouwens Nina + Hawtin set gegaan?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dat staat er nog van die hardcoreFOK!tijd dat ik werkeloos was, zelfs al post ik 4 dagen niet omdat Lowlands dan veranderd er niks![]()
Wat ga je dit (school)jaar doen dan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dat staat er nog van die hardcoreFOK!tijd dat ik werkeloos was, zelfs al post ik 4 dagen niet omdat Lowlands dan veranderd er niks![]()
Nosy twat.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat ga je dit (school)jaar doen dan?
Pardon my frenchquote:
Niet overdrijven, hè.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, je was oprecht geïnteresseerd. My bad.
Verpleegkunde? Of wat bedoel jequote:Op maandag 26 augustus 2013 20:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat ga je dit (school)jaar doen dan?
Wie is het, trouwens?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:58 schreef 2NutZ het volgende:
Excuse my French is een beetje een limited version.
chrisquote:
?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:01 schreef 2NutZ het volgende:
De naam
De vorige ondertitel
De stylo
En het feit dat hij net zelf aangaf een nieuw account te maken, zegt je niet genoeg?echt niet?
pls het is veer.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:01 schreef 2NutZ het volgende:
De naam
De vorige ondertitel
De stylo
En het feit dat hij net zelf aangaf een nieuw account te maken, zegt je niet genoeg?echt niet?
Helaas, ik moet je teleurstellen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:58 schreef 2NutZ het volgende:
Excuse my French is een beetje een limited version.
Wel goed geheugen thoughquote:
Niet teleurgesteld.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Helaas, ik moet je teleurstellen.
[ afbeelding ]
[..]
Wel goed geheugen though.
HAHAHAquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ey, ik had een pic geschoten van die look-a-like van je die ik wel 's spot![]()
.
[ afbeelding ]
Beetje jouw kledingstijl, jouw haar, en ik zweer het d'r hoofd lijkt ook best wel.
Wtf heeft ze aan? Ballerina's?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Beetje jouw kledingstijl, jouw haar, en ik zweer het d'r hoofd lijkt ook best wel.
Ja oke nee dat draag ik dus niet ok. En ze heeft geen kont of lijkt dat maar zo? Lijkt echt ziek platquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zoiets, of slippers, of instappers. Geen idee.
Allemaal niet op gelet, veel te druk met undercover een pic schietenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke nee dat draag ik dus niet ok. En ze heeft geen kont of lijkt dat maar zo? Lijkt echt ziek plat
Word je sowieso ontslagen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Allemaal niet op gelet, veel te druk met undercover een pic schieten. Stel dat iemand me klemt met zoiets
.
toch lief dat je voor mij dat risico neemtquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Allemaal niet op gelet, veel te druk met undercover een pic schieten. Stel dat iemand me klemt met zoiets
.
Ook direct toen ik me omdraaide maakte iemand toevallig een foto ergens van in de winkel, en volgens mij sta ik daar deels op. Ik dacht 'WTF, hallo, misschien wil ik er niet op?quote:
Zo ben ikquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
toch lief dat je voor mij dat risico neemt
Ben je camera schuw?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook direct toen ik me omdraaide maakte iemand toevallig een foto ergens van in de winkel, en volgens mij sta ik daar deels op. Ik dacht 'WTF, hallo, misschien wil ik er niet op?', hypocriete mongool die ik ben
. Niks gezegd ofc
.
[..]
Zo ben ik.
Haha, hoezo datquote:
Alsof je überhaupt swag kan hebben in zo'n AH-jasje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, hoezo dat? Nee, maar straks sta ik zonder dat ik m'n eigen swag heb gecheckt ergens op Internet, in een folder of in een fotoalbum oid
![]()
.
HYFR.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Alsof je überhaupt swag kan hebben in zo'n AH-jasje.
8,2 op de schaal van Koelie. Zou dus niet raken. En volgens mij zit ze ook curry etc te bekijkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
8,2 op de schaal van Koelie. Zou dus niet raken. En volgens mij zit ze ook curry etc te bekijken
Maar je stond nu in de winkel toch?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HYFR.
Heb trouwens geen jasje aan @ magazijn of laden/lossen buiten.
Klopt, maar ik heb zelfs swag met jasjequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar je stond nu in de winkel toch?
Haha okay man maar je neppe Gucci t-shirt van de Romafamilie op de hoek van je Bijlmerpandje is ook niet echt swagaliciousquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HYFR.
Heb trouwens geen jasje aan @ magazijn of laden/lossen buiten.
Je bent alleen swag met jasje als je de bovenste knopen open hebt en dikke tieten met decolleté hebtquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb zelfs swag met jasje. En meestal heb ik dus geen jasje aan @ magazijn of buiten.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Haha okay man maar je neppe Gucci t-shirt van de Romafamilie op de hoek van je Bijlmerpandje is ook niet echt swagalicious.
quote:
Al die mannen lopen natuurlijk met hun stokbrood vol met houmous langs jouw watermeloenen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent alleen swag met jasje als je de bovenste knopen open hebt en dikke tieten met decolleté hebt.
Got choppas like I’m Big Papaquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent alleen swag met jasje als je de bovenste knopen open hebt en dikke tieten met decolleté hebt.
okquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Got choppas like I’m Big Papa
I’m Big Gucci, you a cockblocker
East Atlanta cockin hammersquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Got choppas like I’m Big Papa
I’m Big Gucci, you a cockblocker
Steady mobbin'quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
East Atlanta cockin hammers
Bandanas on car antennas
No we do not talk to strangers
Just cut off these niggas' fingers
Gucci’s armed and dangerous
Cocaine, codeine and angel dust
This AK-47 will hit ya everywhere from the ankle up
Hey een nieuwe.:oquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij zou 1.5x cuter zijn als je dancehall ook zou voelen.
Ga jij eens slapen.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij zou 1.5x cuter zijn als je dancehall ook zou voelen.
Jij wil mij helemaal niet zien, wat lul je nou.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wil je wel die move op 2:01 zien poppen @
Nou, nou, nou.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij wil mij helemaal niet zien, wat lul je nou.
Ben je stoned?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
So so.
Zag je quote verschijnen, las m'n eigen username en dacht even 'wie is dat'.
Hij zei 'we gaan crazy mattie' en op 0:34.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij zei 'we gaan crazy mattie' en op 0:34.
Ben jij soms stoned?Ja jij was degene die crazy was mattie. En ja jezus, ik bedoel toch dat zijn stukje vanaf 0.27 begintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijdehante kut.
Ik ben er nogquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:20 schreef VeerEli het volgende:
Waarom is het hier nou weer steeds zo dood dan
Master politicologiequote:Op maandag 26 augustus 2013 22:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
he mortie welke opleiding ga je doen?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4 lengte grappen
O nee, wise is er niet
Laat me gwn ;squote:
:$quote:
quote:
quote:
CY WAAR WAS JEquote:
Ik wil je slaanquote:
In Duinrell!quote:
IK MAAKTE ME AL ZORGEN, HELEMAAL OVERSTUUR DITDATquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In Duinrell!Nu ben ik moe en ga ik zo slapen want ik ga morgen vroeg lunchen met m'n mama. Dus ik moet eigenlijk alweer weg
DOEI
quote:
Kom, ik aai jequote:
Ik ben gestoken tussen m'n tietjes.quote:
quote:
quote:
quote:
Gekke Bobby zeker weer. :squote:
Dan is goed :$quote:
Nee, die was hier niequote:
Bonnie?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, die was hier nieBen alleen man
Die is er wel, maar ze had al haar snoepjes opgegeten vandaag dus nu heeft ze buikpijn en voelt ze zich schuldigquote:
Sweety ben je hoowr ;$quote:
Stom beest.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die is er wel, maar ze had al haar snoepjes opgegeten vandaag dus nu heeft ze buikpijn en voelt ze zich schuldig
Echt ehquote:
Alleen rare mensen praten niet met hun huisdier.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh
Ze keek heel schuldig toen ik zei van "Wazmetjou, waarom deed je dat"
Ik praat met mijn kat, mijn leven stopt hier ;s
Hahaha sukkel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh
Ze keek heel schuldig toen ik zei van "Wazmetjou, waarom deed je dat"
Ik praat met mijn kat, mijn leven stopt hier ;s
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen rare mensen praten niet met hun huisdier.
Wil je nou zeggen dat ik normaal ben?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen rare mensen praten niet met hun huisdier.
Gelukkig.. Ik hecht waarde aan jouw meningquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha sukkel.
Mensen die niet met hun huisdier praten.
aai aai one lovequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:15 schreef krioro het volgende:
Die currygrap van Che trouwens HAHAHA 10/10.
#teruglezen
Zin in jou.quote:
Met je kut UIquote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat ik normaal ben?
[..]
Gelukkig.. Ik hecht waarde aan jouw mening![]()
Jammer van dat laatste.quote:
Vind ik fijnquote:
Vind ik fijnquote:
Ik zie tegenwoordig overal m'n hart kloppenquote:
Hoe zie je datquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zie tegenwoordig overal m'n hart kloppen
Pls, you love the cock.quote:
Als Chloro hoopt dat t vanuit Fas zelf kwam, dan laat je haarquote:
Nou, dan zie je dus alles kloppen.. In m'n nek enzo en op m'n buik ookquote:
Niets ten nadele van jou, maar had het wel leuk gevonden als Fas dat zou zeggen.quote:
echtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als Chloro hoopt dat t vanuit Fas zelf kwam, dan laat je haar
[..]
Nou, dan zie je dus alles kloppen.. In m'n nek enzo en op m'n buik ook
hoi chloro hoe issutquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niets ten nadele van jou, maar had het wel leuk gevonden als Fas dat zou zeggen.
Hey aight! Wil geen kinderen. Hoe is het met u?quote:
Ja.. En dat terwijl ik gewoon zit.. Dus als mijn lijf nu zo blijft bewegen val ik misschien af zonder dat ik er ook maar iets voor hoef te doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
echt
dus eigenlijk is heel je lijf aan het bewegen
Hai :$quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:29 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Koude voeten als er een baby komt.
Dit topic. Nog een reden om geen kinderen te baren.
Hey, ik wel. Ja wel prima maar moet eigenlijk slapen maar heb geen zin dus is lastigquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey aight! Wil geen kinderen. Hoe is het met u?
wow nieuwe manier van afvallen dokters zijn jaloers niemand weet hoe ze het doet 15kg in 5 dagenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.. En dat terwijl ik gewoon zit.. Dus als mijn lijf nu zo blijft bewegen val ik misschien af zonder dat ik er ook maar iets voor hoef te doen
nouja gwn beetje typen beetje antwoorden enzoquote:
Nietquote:
Waarom moet je al slapen? School weer begonnen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hey, ik wel. Ja wel prima maar moet eigenlijk slapen maar heb geen zin dus is lastig
Trusteeeeeeequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet
Ik ga ook maar slapen.. Of iets leuks kijken en hopen dat ik straks nog boven kom gr gr :$
Je doet het er ook om he.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet
Ik ga ook maar slapen.. Of iets leuks kijken en hopen dat ik straks nog boven kom gr gr :$
Nietquote:
Yes afstuderen, elke dag om 8 uur op woohooquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom moet je al slapen? School weer begonnen?
In welke regio? Amsterdam ben ik wel bekend wat is jouw smaak?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Zijn er nog leuke concerten binnenkort?
aardbeiquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:34 schreef AMD_POES het volgende:
[..]
In welke regio? Amsterdam ben ik wel bekend wat is jouw smaak?
Ohh maar dat is wel spannend zeg jeetje poehee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Yes afstuderen, elke dag om 8 uur op woohoo
Jij nog vakantie?
Nee dank je, misschien gaat dWc wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:38 schreef AMD_POES het volgende:
Fabolous in de Melkweg? Wel tijdens Encore?
Meh muf, wachten is stom.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ohh maar dat is wel spannend zeg jeetje poehee.
Ja. Wacht nog op reacties van scholen maar die zijn deze week pas begonnen dus duurt lang.
Hedde niks in eindhovenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:38 schreef AMD_POES het volgende:
I'm with a hundred and one niggas, we Dalmatian doggy deepquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:38 schreef AMD_POES het volgende:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Meh muf, wachten is stom.
Nu ga ik wel slapen, daag
Wat is een dWc?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee dank je, misschien gaat dWc wel.
Jawel! Breathe is wel my all time favorite!quote:
dWcquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:50 schreef AMD_POES het volgende:
[..]
Jawel! Breathe is wel my all time favorite!
Goed zo meid.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:59 schreef AMD_POES het volgende:
Ja ik zoek t zelf maar een beetje uit. Its starting 2 make sense
klik hier voor snelle uitlegquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:59 schreef AMD_POES het volgende:
Ja ik zoek t zelf maar een beetje uit. Its starting 2 make sense
nee, dan heb je nog wat aan je dagquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben ik hiervoor nou zo vroeg opgestaan
ik heb eigenlijk geen plannen voor vandaagquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dan heb je nog wat aan je dag
hebben ze daar politie?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:08 schreef Salatrel het volgende:
politie paramaribo
http://www.wappzapp.tv/index.php?video=41812
echt grappig johquote:
niet geklikt overigensquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt grappig joh
ze hebben een quick response team opgericht want het kwam wel eens voor zat de politie erg laat kwam...
goh wie had had gedacht. surinamers die laat zijn
okquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Krijg ik dus net een e-mail terug van een collega met alleen maar "ok"
Don't 'ok'me, ok?
Ik ben een nachtmens in een ochtendmensenwereldquote:
Ja me 2quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een nachtmens in een ochtendmensenwereld
Ik dacht dat ze Perzisch was?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja me 2maar meer de mensen die hier alleen snacht's komen... en die nieuwe users, van die ehmmm, hoe heette die dikke turkin ook alweer? zulken
Die ene die nu niet meer hier post.. gvd naam kwijtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Perzisch was?
Lekker multiculti hier
Heb jij al je eerste kinderkoffie op?
Ik had kaneelthee, want ik geloof dat ik anders helemaal ziek word.
Ambi.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die ene die nu niet meer hier post.. gvd naam kwijtgeen chlo
Net kinderkoffie gehaald met broodje pindakaas met stukjes
Kaneel
Jij bent de achterlijke door vast te stellen dat ik heb gezegd dat het ambi wasquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent de achterlijke door vast te stellen dat ik heb gezegd dat het ambi was
Nootjes pls.quote:
Wou net zeggen, ik ben alleen uitgegaan van de beschrijving dikke Turkin eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoeveel andere "dikke turkinnen" kwam hier wel eens onzin praten?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Nootjes pls.En die hele façade van "Oh nee, ben haar naam vergeten" was ook niet echt award winning hoor.
plsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja me 2maar meer de mensen die hier alleen snacht's komen... en die nieuwe users, van die ehmmm, hoe heette die dikke turkin ook alweer? zulken
Jaja, hmhm.quote:
Shot downquote:
Ben je op vakantie geweest, btw? Dacht even dat je dood was namelijk, wilde al naar Grunna komen om op je graf te spugen.quote:
Wow doe normaal.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je op vakantie geweest, btw? Dacht even dat je dood was namelijk, wilde al naar Grunna komen om op je graf te spugen.
Ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je op vakantie geweest, btw? Dacht even dat je dood was namelijk, wilde al naar Grunna komen om op je graf te spugen.
Weet nog wel iets leuks wat je kan doen in Grunna while yo at itquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar ben je geweest?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja.
Ik zal als ik dood ben wel een mailtje automatisch uit sturen naar jou zodat je op mijn urn kan spugen. Toch voelt het wel lekker dat je aan mij dacht
ZOOOOOOOSSSSSSKKKKKKquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet nog wel iets leuks wat je kan doen in Grunna while yo at it.
Oh, excuses voor het misverstand. Ik had vakantie, ben wel dagjes weggeweest maar niet echt 'op vakantie'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar ben je geweest?![]()
En ahw! Lief.
Echt hequote:
Wow.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ZOOOOOOOSSSSSSKKKKKK
Lekkere loempia van me.
hahahahhhaahah ;pquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon Lipton strawberrycheesecake thee of blueberrymuffin
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon Lipton strawberrycheesecake thee of blueberrymuffin
Dat is echt voor wijven.quote:
Harde arbeidersstruggles. :squote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, excuses voor het misverstand. Ik had vakantie, ben wel dagjes weggeweest maar niet echt 'op vakantie'
NO MUNNY, ik moest mijn schuur voorzien van een nieuw dak en dat hebik uitbesteed
Ik vind dat ook!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Harde arbeidersstruggles. :s
Nee maar boeiend, alsof je per se op vakantie moet en het niet leuk kunt hebben als je niet op vakantie gaat.Snap niet dat Nederlanders daar zo vastgeroest in zitten.
Zo van, je MOET op vakantie anders kun je niet "lekker genieten".
Even wat frustraties kwijt hoor, niks persoonlijk. Moest er ineens aan denken.
Prima, boeiend... heb niets te bewijzen. Ik vind het lekkerquote:
Ja, en dan denken het ultieme geluk te vinden tijdens een weekje in een all-inclusive resort in Alanyaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Harde arbeidersstruggles. :s
Nee maar boeiend, alsof je per se op vakantie moet en het niet leuk kunt hebben als je niet op vakantie gaat.Snap niet dat Nederlanders daar zo vastgeroest in zitten.
Zo van, je MOET op vakantie anders kun je niet "lekker genieten".
Even wat frustraties kwijt hoor, niks persoonlijk. Moest er ineens aan denken.
Dit soort figurenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, en dan denken het ultieme geluk te vinden tijdens een weekje in een all-inclusive resort in Alanya.
Ja, precies! En dan die blikken als je zegt dat je niet op vakantie gaat. "Hoezo je gaat niet op vakantie?!?!?!?" Nou kut, omdat ik geen zin heb om in het hoogseizoen te gaan omdat ik dan figuren tegenkom die precies zijn zoals jij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind dat ook!!altijd dat gezeur dat je weg moet... donder op!! als je maar beetje tot rust komt en leuke dingen doet toch!?
En dat heb ik zeker gedaanen ook veel geluierd gvd!!
Ja, dit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, en dan denken het ultieme geluk te vinden tijdens een weekje in een all-inclusive resort in Alanya.
Echt hequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies! En dan die blikken als je zegt dat je niet op vakantie gaat. "Hoezo je gaat niet op vakantie?!?!?!?" Nou kut, omdat ik geen zin heb om in het hoogseizoen te gaan omdat ik dan figuren tegenkom die precies zijn zoals jij.
En goed zo. [ afbeelding ] Chillin' out maxin', relaxin', all cool.
[..]
Ja, dit.Als je nog een kktoffe reis hebt gepland, oké. Maar een weekje Istanbul of Marbella kan me echt gestolen worden.
Gvd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort figuren
R&P / Twijfel aan relatie, verliefd op een ander
Haha, nee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:04 schreef Chloroform het volgende:
Groene thee is alleen lekker als het groene ice tea is.
Haha, hjb.quote:
Nee joh, gekkie.quote:
Dit is niet echt toch?quote:
Jawelquote:
Ja hallo.. "ze lijken allemaal op elkaar."quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die ene die nu niet meer hier post.. gvd naam kwijtgeen chlo
Net kinderkoffie gehaald met broodje pindakaas met stukjes
Kaneel
Die navelquote:
Ik zit op het werk, geak.quote:
Jij ook?quote:
Groot hoofd gewoonquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ik kan me niet zo groot maken voor het beeldscherm als Nootmans..
Ja hoiquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo.. "ze lijken allemaal op elkaar."![]()
![]()
Van mijn part zijn het allemaal kloons![]()
hmmm broodje babypoep![]()
Ik at net een stukje ontbijtkoek en sultana mango.. omdat fatty.
En er zit hier iemand gigantisch nep te hoesten.
Zal ik hem klappen?
TIS GVD NEN OUTIEquote:
OMGquote:
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAH XDquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:49 schreef Salatrel het volgende:
ze zit op het werk anders komt ze niet boven het randje van het bureau uit whehehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |