X-men irl.quote:Een 3 maanden oude baby uit India vloog al vier keer ronder reden in brand. Het kindje blijkt een zeldzame ziekte te hebben.
Het moet je maar overkomen als kersverse moeder. Nadat de 3 maanden oude baby Raoul voor de vierde maal naar het ziekenhuis werd gebracht met zware brandwonden, vermoedden de artsen kindermishandeling. De eerste brandworden ontstonden toen het kindje nog maar net 9 dagen oud was. Maar niets was minder waar; het jongetje vliegt vanzelf in brand!
Zeldzame ziekte
Onderzoek leerde de artsen dat het jongetje een zeldzame lichamelijke aandoening heeft waarbij het zweet van het kind een zelfontbrander blijkt te zijn.
,,Het is een zeer uitzonderlijk verschijnsel, dat in elke leeftijdsgroep kan voorkomen. Het wordt veroorzaakt door de spontane explosie van brandbare stoffen in het zweet van de patiënt”, zo legt een kinderarts uit van het ziekenhuis waar het jongetje wordt behandeld.
,, Ik heb maar één keer eerder een dergelijk geval meegemaakt”, aldus de kinderarts. ,,Dat was 20 jaar geleden en ging om een 11-jarig jongetje wat ook te maken had met spontane brandwonden. Hem hebben we na twee dagen kunnen ontslaan uit het ziekenhuis, omdat we er snel bij waren en zijn symptomen meevielen.”
last van nierstenen ?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:08 schreef Gridlok het volgende:
Ik heb wel eens vuur uit mijn lul geschoten.
Hangt er vanaf wanneer in 1995 die is gebrouwen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het moment dat whisky uit 1995 ook al 18 jaar oud is
32 nocember volgens de doddieaanse kalenderquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wanneer in 1995 die is gebrouwen.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:08 schreef Gridlok het volgende:
Ik heb wel eens vuur uit mijn lul geschoten.
I like my women how i like my whisky: 12 years old and mixed up with coke.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het moment dat whisky uit 1995 ook al 18 jaar oud is
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I like my women how i like my whisky: 12 years old and mixed up with coke.
Whiskey mixen, dat is echt verneukerij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I like my women how i like my whisky: 12 years old and mixed up with coke.
Zogenaamde connaisseursquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Whiskey mixen, dat is echt verneukerij.
Ik vind het sowieso niet lekker hoor, maar bier mix ik ook niet met colaquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zogenaamde connaisseurs. Gewoon doen wat men zelf lekker vindt.
Dit dusquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zogenaamde connaisseurs. Gewoon doen wat men zelf lekker vindt.
het was een drukke dag op de engineeringsafdelingquote:
Hahahahaquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:55 schreef VeerEli het volgende:
Tofu kan toch ook als vervanging voor vlees bij groenten en (gebakken) aardappelen? Niet alleen maar voor pasta's, soep of schotels oid toch?
probeer eens wat van die vegetarische kipquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:55 schreef VeerEli het volgende:
Tofu kan toch ook als vervanging voor vlees bij groenten en (gebakken) aardappelen? Niet alleen maar voor pasta's, soep of schotels oid toch?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:55 schreef VeerEli het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |