Hey wisequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Zal jouw ananas eens uitknijpen..
Ik HAAT boodschappen doen op zaterdagquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:42 schreef Modus het volgende: [..] Ja net alsof je dat nooit is opgevallen in de Appie op zaterdag.
.
ik was net na het sporten even knoflooksaus halen bij de lidl die daar zit.... NEVER AGAIN!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik HAAT boodschappen doen op zaterdagen ik kom zelden @ ah
Echt hèquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik was net na het sporten even knoflooksaus halen bij de lidl die daar zit.... NEVER AGAIN!!!!!!!!!!!
ORLYquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik HAAT boodschappen doen op zaterdag
Promotie maken dan.quote:en ik kom zelden @ ah
Ultra blije scharrelschaapjesquote:
Laten we de tango doen met de schapen van de buren :$quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ultra blije scharrelschaapjes
Modus zit achter de kassa @ ahquote:
En met de herdershond?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laten we de tango doen met de schapen van de buren :$
scharrelkebabquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ultra blije scharrelschaapjes
Die mag toekijken, stil zijn en mooi wezuhhhhquote:
SPAAR JE AIRMILES?????quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Modus zit achter de kassa @ ah![]()
HALLLOWWW HEEFT U EEN BONUSKAART??
Chinezen die Japanse sushi tenten runnenquote:
Denk in dat geval het haar alleen dat laatste luktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die mag toekijken, stil zijn en mooi wezuhhhh
ja en frietkottenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chinezen die Japanse sushi tenten runnen??
Ze kan ook best goed kijken hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk in dat geval het haar alleen dat laatste lukt
Jaquote:
zwarte lange haren in je patatquote:
Ik wil haar hebbenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze kan ook best goed kijken hoor
Maar t is best wel een mooi beestje, ja
Mur is chinees?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zwarte lange haren in je patat
Neem d'r mee dan.. Ik geloof in jou en je opvoedskillzquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil haar hebben
En opvoeden
murrica?quote:
ik zal haar de volgende keer ontvoerenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neem d'r mee dan.. Ik geloof in jou en je opvoedskillz
Doe maar.. Want ze is best lief en knuffelbaar, ze moet alleen eens leren d'r klep te houdenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik zal haar de volgende keer ontvoeren
daar hebben meer teefjes last vanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe maar.. Want ze is best lief en knuffelbaar, ze moet alleen eens leren d'r klep te houden
Daarvoor heb je dus opvoedskillz nodigquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar hebben meer teefjes last van
Dqod wil niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
Maar serieus moduswanneer ga jij eens weer neuken? Doet je goed, denk ik
Appelsap over de iPadquote:
Gewoon forcenquote:
Zal jou eens forcen met een gummiknuppel in je rectumquote:
Daar hebben we het al eens over gehad.. Er gaat niets in mijn rectum hoor ouwe geile vulva kolibriequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal jou eens forcen met een gummiknuppel in je rectum
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal jou eens forcen met een gummiknuppel in je rectum
Alsof je iets te willen hebt, niqua plzquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar hebben we het al eens over gehad.. Er gaat niets in mijn rectum hoor ouwe geile vulva kolibrie
quote:
Je doet geforceerd dominant terwijl ik de man ben hier en jij de lekkere sletjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof je iets te willen hebt, niqua plz
En lekker zul je t vinden, ook al huil je eerst duizend tranen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe ik reageerde na deze post ;s
quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En waarom ben ik ALTIJD mijn nagelknippertje kwijt
Wel lief dat je me lekker noemtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je doet geforceerd dominant terwijl ik de man ben hier en jij de lekkere sletjebeetje gek natuurlijk, lieverd
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel lief dat je me lekker noemt
Maar geniet nog maar even van je man-zijn, ik zuig al je testosteron uit je, no pun uiteraard
quote:
Dit is 2nutz wanneer ik klaar met m ben..quote:
Word bijna bangquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit is 2nutz wanneer ik klaar met m ben..
[ afbeelding ]
Je weet wel.. Beetje zoals bijna elke vrouw dus.. Behalve jij en ik, want wij zijn keihard
Doe 's normaal met je Nicki Minaj ;squote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Word bijna bang
[ afbeelding ]
quote:
Pound the alarm hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe 's normaal met je Nicki Minaj ;s
En dan heb je nog Nicky'squote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:26 schreef Dqod het volgende:
Beter gaan we gewoon Boemklatschen..
Nicki!!
Jullie hebben nog hanenquote:
Huh? Deel 9584736363394quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan heb je nog Nicky's!!!!!!
Zelfs die hebben we nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jullie hebben nog hanen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan heb je nog Nicky's!!!!!!
Echt ehquote:
Mannelijke Nicky'squote:
Ik vind Ron Brandtsteder engquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Huh? Deel 9584736363394
Ik vind alleen Nicki Minaj eng :$
quote:
Don't worry, ik doe dat lachje niet meer.. Tegenwoordig lach ik als een gecastreerd paard ofzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind Ron Brandtsteder eng
Als een saaie ruin? :/quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Don't worry, ik doe dat lachje niet meer.. Tegenwoordig lach ik als een gecastreerd paard ofzo
Briesend en al :$quote:
Wutquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:34 schreef Fascination het volgende:
ONZ / Viva-forum als meest bezochte pagina's van mijn vader.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:34 schreef Fascination het volgende:
ONZ / Viva-forum als meest bezochte pagina's van mijn vader.
Snap het nut niet van dat plaatjequote:
Je bent zelf liefquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel lief dat je me lekker noemt
Maar geniet nog maar even van je man-zijn, ik zuig al je testosteron uit je, no pun uiteraard
Wel informatiefquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snap het nut niet van dat plaatje
Waarom doe je zo schattig, IK KAN DAAR NIET TEGEN.. HOE MOET IK DAAR MEE OMGAANquote:
Ga naar je Westboro Baptist Church en ga fappen op lesbopr0n ;squote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:50 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
GOD HATES FAGS
Behalve lesbo's, want lesbo's
Vind je?quote:
Die hebben ze daar ongetwijfeld, hele kelders vol. Dan is het ansich fijner om online of real time te gluren :$quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga naar je Westboro Baptist Church en ga fappen op lesbopr0n ;s
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:58 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Die hebben ze daar ongetwijfeld, hele kelders vol. Dan is het ansich fijner om online of real time te gluren :$
Kweeniequote:
Ja, jijquote:
Hjb of kom vechten, met je weenie ;squote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bemoei je niet tegen mij weenie
zal je bitchslappenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hjb of kom vechten, met je weenie ;s
Zal je zwepen ;squote:
Ik weet gewoon welke knoppen je bij jou moet indrukkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom doe je zo schattig, IK KAN DAAR NIET TEGEN.. HOE MOET IK DAAR MEE OMGAAN![]()
Opflikkeren nu.. I'm out for bloodquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet gewoon welke knoppen je bij jou moet indrukken
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt toch een otoo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat eten jullie vanavond?
Ik wil KFC, maar das ver weg
Ja maar dan nogquote:
Ik wil wel mee, maar geen KFC hier in de buurtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En niemand wil mee
Onvoorstelbaar
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:41 schreef Dqod het volgende:
Je mag overigens ook hier komen, ik ga enchilada's maken zo
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil wel mee, maar geen KFC hier in de buurt
[ afbeelding ]
ik hou niet zo van Mexicaans etenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:41 schreef Dqod het volgende:
Je mag overigens ook hier komen, ik ga enchilada's maken zo
Nja.. Gewoon simpel.. Gehakt, paprika, beetje ui, knoflook, tomaatje d'r bij, seasoning mix enzoquote:
Niet zo eh gvdquote:
Lekker, mja gister al burrito's gegeten dus mag niet klagenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja.. Gewoon simpel.. Gehakt, paprika, beetje ui, knoflook, tomaatje d'r bij, seasoning mix enzo
En kaas erover en HOP, in de oven
Je leidt die goede leventjuhquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker, mja gister al burrito's gegeten dus mag niet klagen
Niet zo hè....???quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja.. Gewoon simpel.. Gehakt, paprika, beetje ui, knoflook, tomaatje d'r bij, seasoning mix enzo
En kaas erover en HOP, in de oven
[..]
Niet zo eh gvd
En er zitten geen bonen in hoor, in de enchilada's
hier wel hehehequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil wel mee, maar geen KFC hier in de buurt
[ afbeelding ]
Jazeker. Iets van zes-zeven verschillende soorten of zo. Maar nu allemaal uit het assortiment.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Wist niet dat ze het bij de Jumbo ook hadden.
Gvd, nogsteeds over die ketchup deluxe van julliequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jazeker. Iets van zes-zeven verschillende soorten of zo. Maar nu allemaal uit het assortiment.
Dus?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gvd, nogsteeds over die ketchup deluxe van jullie.
Ok.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus niks?
Sorry hoor dat ik dat grappig vind.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:32 schreef Modus het volgende:
4ebe en Chai, kijken jullie ook reikhalzend uit naar over 30 jaar dat je met je vent waar je al 14 jaar niet meer mee geneukt hebt in de Appie loopt en die dan als een een schlemiel over dat karretje hangend achter je aan sjokt en op alles wat je vraagt 'ja da weet ik tog nie' antwoordt en die dus alleen maar mee moet omdat je in je eentje de boodschappen niet thuis krijgt?
Nee, ga niet zaterdag overdag naar de Appie. Ben niet gek. Als ik toch nog iets nodig heb ga ik wel 's avonds.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja net alsof je dat nooit is opgevallen in de Appie op zaterdag..
Nee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je enige maaltijd van de dag nog niet gehad ofzo?
Cracka please, jij weet 90% van de tijd niet eens welke knoppen je op je toetsenbord in moet drukken om een zin te typen in correct Nederlands.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus het is echt een landelijke Encona-razzia.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jazeker. Iets van zes-zeven verschillende soorten of zo. Maar nu allemaal uit het assortiment.
U mad cause jouw AH heeft alleen die zehma Louisiana saus made in Syria of zo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gvd, nogsteeds over die ketchup deluxe van jullie.
Wejoooo, dit zou ik niet pikken nuttie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Cracka please, jij weet 90% van de tijd niet eens welke knoppen je op je toetsenbord in moet drukken om een zin te typen in correct Nederlands.
Allemaal naar Sauswitz.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Dus het is echt een landelijke Encona-razzia.
Ik heb geen lading saus nodig om m'n ranzige voer toch nog weg te krijgenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:46 schreef krioro het volgende:
U mad cause jouw AH heeft alleen die zehma Louisiana saus made in Syria of zo.
OK.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb geen lading saus nodig om m'n ranzige voer toch nog weg te krijgen. Ik heb gewoon home made sambal die het eten accentueert
.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Cracka please, jij weet 90% van de tijd niet eens welke knoppen je op je toetsenbord in moet drukken om een zin te typen in correct Nederlands.
Dat is sowieso beter dan welke zooi dan ook uit een potje/flesje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:52 schreef krioro het volgende:
[..]
OK.Die heb ik óók though, ballin outta control.
Verschillende sauzen voor verschillende etenswaren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is sowieso beter dan welke zooi dan ook uit een potje/flesje.
Bij mij dan, tenminste.
JA!! Problemen mee?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zo hè....???
Komde uit Brabant ???
Nicequote:
Ik lieg, sorry.. Ik kan jou dit niet aandoen.. Daarvoor ben je een te aardige user.. Niet slaanquote:
Dan laat maar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik lieg, sorry.. Ik kan jou dit niet aandoen.. Daarvoor ben je een te aardige user.. Niet slaan![]()
Nawwwquote:
Dat zijn geen mensenquote:
Ik was even weg. Maar wil die hug nog wel eigenlijk. En beetje voelen :¤ ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Opflikkeren nu.. I'm out for blood
Grapje, zou je huggen :$
Hey hottyquote:
Sorry hoor ashy gorillaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal er over nadenkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik was even weg. Maar wil die hug nog wel eigenlijk. En beetje voelen :¤ ?
[..]
Hey hotty
[..]
Sorry hoor ashy gorilla
anders kijk je alsof je water ziet branden hehehehequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:33 schreef Dqod het volgende:
Oh.. Over 10 minuutjes moet ik de soep uitzetten.. Hopelijk onthoud ik dat hahahahahahahahhaahaha ;p xD
Kusje.quote:
Ik hoor het welquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal er over nadenken
Oh.. Over 10 minuutjes moet ik de soep uitzetten.. Hopelijk onthoud ik dat hahahahahahahahhaahaha ;p xD
Nice. Benieuwd naar kfc hotwingsoep.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:40 schreef Salatrel het volgende:
Dqod maakt geen soep uit een zakkie. Die heeft de rest van dr eten in het water gegooid en maakt nu encheladasoep
encheladaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:40 schreef Salatrel het volgende:
Dqod maakt geen soep uit een zakkie. Die heeft de rest van dr eten in het water gegooid en maakt nu encheladasoep
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
anders kijk je alsof je water ziet branden hehehehe
Ik wou zeggen: "groentesoep", maar toen las ik Sally's post en moest ik lachen :$quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kusje.
[..]
Ik hoor het wel
Wat voor soep? Je moet toch eerst water koken en dan met dat poeder mengen tóch en roeren haha
Echt eh.. Mannenquote:
Vrouwen die piemels weigerenquote:
Haha, beetje frusti?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:46 schreef 2NutZ het volgende:
Mooie vrouwen die piemels weigeren__________!
Ik las fristiquote:
nemanja serbia 5 uur geledenquote:
Zou piemel in je kont jagenquote:
Zekerrr niet. Ik mis nietsquote:
Fristi is alleen voor grote jongetjesquote:
Anaal gefixeerd zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou piemel in je kont jagen
Toch bedankt![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fristi is alleen voor grote jongetjes
Cracka pls.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zekerrr niet. Ik mis nietsMaar ik ben alleen jaloers op de vrouwen van dqod.
Ik wil cecemelquote:
Bang zijn om bruine vingers of een bruine D. te halenquote:
quote:
Inb4 lengte grappenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een klein kindje ben je soms toch ook he.
Misschien zijn dat wel heksen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zekerrr niet. Ik mis nietsMaar ik ben alleen jaloers op de vrouwen van dqod.
Wat ;$quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bang zijn om bruine vingers of een bruine D. te halen
[..]
HEY!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien zijn dat wel heksen?
Hey, wasn't mequote:
Ja maar ik weet toch nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
HEY!
Ik misschien, zij niet hoor ;s
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
nemanja serbia 5 uur geleden
1:30 awesome
What the actual, vind dat stuk nog best hard ook.
Hard qua?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
nemanja serbia 5 uur geleden
1:30 awesome
What the actual, vind dat stuk nog best hard ook.
Fanta was slechts een bijkomstigheid eh :$ Soort van extraatjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik weet toch nietJa oke behalve CY en fanta en 1 daarvan vind ik al een pokkewijf :$.
Godnondeju sisquote:
Ohhhhhquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon, vet deuntje. Ik ga 'm nu even knippen en als ringtone instellen zelfs, thanks
.
Wat vind Panzer daar nou van?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fanta was slechts een bijkomstigheid eh :$ Soort van extraatje
CY is sowieso kroelmaterial, maar ik zal dit blikje klefheid even dichtlaten
HIJ BEGON, JA?quote:
YES, ik val nog onder de jongeluiquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhhh!
Ik dacht hard qua beat![]()
# wordt een dag je ouder # kan niet meer met de jongelui meepraten
100 mijlen onder zeequote:
Truequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bang zijn om bruine vingers of een bruine D. te halen
[..]
Wat, zij is lekker mattiequote:
Ja maar dan nog. Zij doen dingen met haarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien zijn dat wel heksen?
Hij zal er wel down mee zijn, weenie.. Ik neem aan dat die 2 daar wel over communiceren met elkander en ik hou mijn handen er vanaf..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat vind Panzer daar nou van?Die was toch ook zo van 'tegenwoordig zijn alle vrouwen bi'?
Ja ik ook en ik vind het vetjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
HIJ BEGON, JA?
Maarre, ik ken dat deuntje van dat nr wat je net deed posten
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
100 mijlen onder zee
Zit een man op de wc
Kom, gaan we loesoe op die beat juweetzzzquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ook en ik vind het vetjes
Dus ik deel de mening van dwc geheel
" ik vind deze plaat hard "
Ik woon dus bijna tegenover een politiebureau, hoorde ik een keer, rond half 5 's nachts, fucking hard een dronkelap:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
100 mijlen onder zee
Zit een man op de wc
Dqod de motpot.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij zal er wel down mee zijn, weenie.. Ik neem aan dat die 2 daar wel over communiceren met elkander en ik hou mijn handen er vanaf..
Wil geen gemieter weetje :$
Watquote:
Uhmmmm van klein klein kleutertje?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Kom, gaan we loesoe op die beat juweetzzz
Maar waar ken ik m van.. HALP!!
Er zaten 2 mottenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhmmmm klein klein kleutertje?
Mn rosebierquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik woon dus bijna tegenover een politiebureau, hoorde ik een keer, rond half 5 's nachts, fucking hard een dronkelap:
D'r staat een smeris op de hoek
Ik trap z'n ballen uit z'n broek
Yogho Yogho
Vond 'm zo geniaal dat ik 'm heb opgeslagen, anders was ik 'm nu alweer vergeten.
Tijd voor de grote schoonmaakquote:
Bieeeeeeeertjeeeeee?quote:
Neequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tijd voor de grote schoonmaak
Waarom spreek jij me tegen?quote:
Was ie lekker?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Nam gister een slok Radler, twijfelde aan m'n manhood. (inb4 Vas met rosé).
Das toch bier met citroen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Nam gister een slok Radler, twijfelde aan m'n manhood. (inb4 Vas met rosé).
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom spreek jij me tegen?
Heb je weer een grote mond ?
quote:
Soort Shandy, maar dan minder zoet. En minder lekkerquote:
Jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das toch bier met citroen?
Ja gvd ik heb nooit shandy opquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Soort Shandy, maar dan minder zoet. En minder lekker. Wel te doen, 6,25/10.
Dat is nog eens iets anders dan zwarte koffie he?quote:
Gelijk die bierfabrikant faillietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Soort Shandy, maar dan minder zoet. En minder lekker. Wel te doen, 6,25/10.
[..]
Ja.
inb4 oudejaarsconference met Youp
Kom dan!! ;squote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit.
En dan met jou.
Had er net nog bijna 1 opengemaaktquote:
Die zooi is van Amstelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelijk die bierfabrikant failliet
Zo sneu.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelijk die bierfabrikant failliet
s avonds drink ik ook geen koffiequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is nog eens iets anders dan zwarte koffie he?
je meent hetquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mja maar je kan heden ten dagen gewoon alcoholvrij bier krijgen?
Bij voorkeur ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
s avonds drink ik ook geen koffie
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HEY! DAT BEN IK ZELFquote:
Buckler werd wereldwijd geïntroduceerd in de zomer van 1988 en wist in Nederland al snel marktleider Clausthaler van de troon te stoten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo sneu.
Terwijl het voor mensen die vanwege belangrijke medicijnen echt geen alcohol mogen een hele mooie uitkomst is om toch van een biertje te kunnen genieten.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
WAT?quote:
http://vocaroo.com/i/s10rLIlDr5u8quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
WAT?
Is dat nou een rare opmerking?
Klinkt ranzigquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:14 schreef Dqod het volgende:
Vroegah deden we gewoon zelf shandy maken.. Als in bier met 7up.. Dus, Vaselinetje
Nietquote:
quote:
quote:
jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
WAT?
Is dat nou een rare opmerking?
Op google lees ik dat het gewoon bier met spuitwater is, hoe de hell komen jullie dan bij 7up.quote:
Thnx!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dus je had én al een alcoholvrij alternatief, én het is niet 100% de schuld van Youp.
Denk ik leg het speciaal nog even uit voor Chai.
Hahahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Classic.
[ afbeelding ]
DAYUMM!
Gewoon als excuus om shandy na te maken, omdat het dan ook zoete meuk met weinig alcohol is?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op google lees ik dat het gewoon bier met spuitwater is, hoe de hell komen jullie dan bij 7up.
Weet ik veel, ik was 15 ofzo ja? Net van m'n maagdelijkheid af.. WIST IK VEEL WAT IK DEEDquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op google lees ik dat het gewoon bier met spuitwater is, hoe de hell komen jullie dan bij 7up.
300 jaar geleden..quote:
neequote:
Minstensquote:
Holy soda is toch die frisdrank met 0% vanalles?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee
mag ik trouwens even zeggen dat die holy soda gewoon ranzige crap is? ja, danku
End of an eraquote:
nou, er zit dus wel smaak aan, maar daar kun je niet echt blij van wordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Holy soda is toch die frisdrank met 0% vanalles?
Vast ook 0% smaak
10.000% suiker.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Holy soda is toch die frisdrank met 0% vanalles?
Vast ook 0% smaak
Dat is bij benadering?quote:
Het einde komt steeds dichterbijquote:
Welke smaak had je?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, er zit dus wel smaak aan, maar daar kun je niet echt blij van worden
I guess so.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon als excuus om shandy na te maken, omdat het dan ook zoete meuk met weinig alcohol is?
Neuh, staat op het label. Is verplicht en zo.quote:
Noessquote:
Nice.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noess
Ik maak mn volgende biertje maar eens open
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Neuh, staat op het label. Is verplicht en zo.
Proost.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaelke keer weer als jij daar mee komt
peer perzik of zoiets?quote:
Maar dat is eigenlijk wel. Net zoals dat vitaminewater. Zit ook een container suiker in per flesje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik zou het wel leuk vinden als er 10.000% suiker op staat
Al die huisvrouwen in Almere en Lelystad be like: yolo
Klinkt als een geweldige combinatiequote:
Ik doe straks met je mee, maar dan met wijn of martini :$quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noess
Ik maak mn volgende biertje maar eens open
En 10.000 % geen smaakquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar dat is eigenlijk wel. Net zoals dat vitaminewater. Zit ook een container suiker in per flesje.
Dat vind ik nog niet zo erg als de smaak 'tropical'.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een geweldige combinatie![]()
Welke geitenwollensok heeft dat nou weer bedacht ?
echt hequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar dat is eigenlijk wel. Net zoals dat vitaminewater. Zit ook een container suiker in per flesje.
OF ALLEBEIquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik doe straks met je mee, maar dan met wijn of martini :$
Dat is een behoorlijke prestatie voor een product waar wel een kubieke meter suiker in zit.quote:
Dan weet je eigenlijk niet wat je kan verwachtenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet zo erg als de smaak 'tropical'.
Ik ben al overgestapt op Medium Mineraal water hoor...quote:
Restanten van smaakstoffen door elkaar gemixt in een flesje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan weet je eigenlijk niet wat je kan verwachten
Zelfverzekerd genoeg zijn om te drinken wat je wil vind ik vrouwelijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben al overgestapt op Medium Mineraal water hoor...
Vrouwelijk genoeg?
Met een vleugje maasvlakte en botlek.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Restanten van smaakstoffen door elkaar gemixt in een flesje.
#yolo, #snoepen van het alcoholistische leventje, #swagquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OF ALLEBEI
[ afbeelding ]
Dan liever een vleugje Peel of zo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een vleugje maasvlakte en botlek.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
#yolo, #snoepen van het alcoholistische leventje, #swag
niks tegen een beetje chemiequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een vleugje maasvlakte en botlek.
Of Achterhoekquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan liever een vleugje Peel of zo.
Hoe reageer jij als een vrouw van Grolsch houdt?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bier.
Vrouwen die bier drinken (let op, vrouwen, geen boerse lompe wijven)![]()
.
Bier drinken met vrouwen![]()
![]()
.
Vriendelijk biertje is dat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe reageer jij als een vrouw van Grolsch houdt?
Een altijd terugkerende anekdote dit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bier.
Vrouwen die bier drinken (let op, vrouwen, geen boerse lompe wijven)![]()
.
Bier drinken met vrouwen![]()
![]()
.
Chemical Romance?quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:
Volgens mij gaat hun anus open met het gemak waarmee je de beugel openplopt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
nah, daar ben ik een beetje uit gegroeid denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |