Ik hield het netjes. Zeggen mij niets moest eigenlijk zijn me nooit positief opgevallen zijn. Zijn me nooit positief opgevallen zijn moet eigenlijk zijn me enkel negatief opgevallen zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maxburger=apart persoon dat 's avonds wel eens online is
Titta=apart persoon dat 's avonds wel eens online is
Spatieloos=apart persoon dat eerst in Jong! postte en nu een nieuw subforum nodig heeft.
Wickedmen=toch wel bekend door zijn topics en misplaatste arrogantie.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hield het netjes. Zeggen mij niets moest eigenlijk zijn me nooit positief opgevallen zijn. Zijn me nooit positief opgevallen zijn moet eigenlijk zijn me enkel negatief opgevallen zijn
Voor mij kom je toch welquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja daar wil je nog niet dood mee gevonden willen wordenZou me echt irriteren aan dat soort mensen.
En ik?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maxburger=apart persoon dat 's avonds wel eens online is
Titta=apart persoon dat 's avonds wel eens online is
Spatieloos=apart persoon dat eerst in Jong! postte en nu een nieuw subforum nodig heeft.
Wickedmen=toch wel bekend door zijn topics en misplaatste arrogantie.
Blijft mooi dezequote:
wat heb jij gedaan dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Blijft mooi deze
Mijn longenShit gek. Nu weet ik hoe mensen die een pakje per dag roken zich voelen.
Ja drie pakjes weggerookt in drie dagen omdat alcohol. Slaat nergens op dit normaal ga ik 1 keer in de week, misschien twee weken uitquote:
moet kunnenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja drie pakjes weggerookt in drie dagen omdat alcohol. Slaat nergens op dit normaal ga ik 1 keer in de week, misschien twee weken uitNu ben ik niet te stoppen jwz #helemaalnaardekloten #loco #swag
problemen mee?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De hele nacht we gaan thunder
Dat is de levenquote:
Zgkm!quote:
quote:
SLAYERquote:
GOD HATES US ALL!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |