Uhmmmm van klein klein kleutertje?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Kom, gaan we loesoe op die beat juweetzzz
Maar waar ken ik m van.. HALP!!
Er zaten 2 mottenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhmmmm klein klein kleutertje?
Mn rosebierquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik woon dus bijna tegenover een politiebureau, hoorde ik een keer, rond half 5 's nachts, fucking hard een dronkelap:
D'r staat een smeris op de hoek
Ik trap z'n ballen uit z'n broek
Yogho Yogho
Vond 'm zo geniaal dat ik 'm heb opgeslagen, anders was ik 'm nu alweer vergeten.
Tijd voor de grote schoonmaakquote:
Bieeeeeeeertjeeeeee?quote:
Neequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tijd voor de grote schoonmaak
Waarom spreek jij me tegen?quote:
Was ie lekker?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Nam gister een slok Radler, twijfelde aan m'n manhood. (inb4 Vas met rosé).
Das toch bier met citroen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Nam gister een slok Radler, twijfelde aan m'n manhood. (inb4 Vas met rosé).
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom spreek jij me tegen?
Heb je weer een grote mond ?
quote:
Soort Shandy, maar dan minder zoet. En minder lekkerquote:
Jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das toch bier met citroen?
Ja gvd ik heb nooit shandy opquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Soort Shandy, maar dan minder zoet. En minder lekker. Wel te doen, 6,25/10.
Dat is nog eens iets anders dan zwarte koffie he?quote:
Gelijk die bierfabrikant faillietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Soort Shandy, maar dan minder zoet. En minder lekker. Wel te doen, 6,25/10.
[..]
Ja.
inb4 oudejaarsconference met Youp
Kom dan!! ;squote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit.
En dan met jou.
Had er net nog bijna 1 opengemaaktquote:
Die zooi is van Amstelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelijk die bierfabrikant failliet
Zo sneu.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelijk die bierfabrikant failliet
s avonds drink ik ook geen koffiequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is nog eens iets anders dan zwarte koffie he?
je meent hetquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mja maar je kan heden ten dagen gewoon alcoholvrij bier krijgen?
Bij voorkeur ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
s avonds drink ik ook geen koffie
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HEY! DAT BEN IK ZELFquote:
Buckler werd wereldwijd geïntroduceerd in de zomer van 1988 en wist in Nederland al snel marktleider Clausthaler van de troon te stoten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo sneu.
Terwijl het voor mensen die vanwege belangrijke medicijnen echt geen alcohol mogen een hele mooie uitkomst is om toch van een biertje te kunnen genieten.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
WAT?quote:
http://vocaroo.com/i/s10rLIlDr5u8quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
WAT?
Is dat nou een rare opmerking?
Klinkt ranzigquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:14 schreef Dqod het volgende:
Vroegah deden we gewoon zelf shandy maken.. Als in bier met 7up.. Dus, Vaselinetje
Nietquote:
quote:
quote:
jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
WAT?
Is dat nou een rare opmerking?
Op google lees ik dat het gewoon bier met spuitwater is, hoe de hell komen jullie dan bij 7up.quote:
Thnx!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dus je had én al een alcoholvrij alternatief, én het is niet 100% de schuld van Youp.
Denk ik leg het speciaal nog even uit voor Chai.
Hahahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Classic.
[ afbeelding ]
DAYUMM!
Gewoon als excuus om shandy na te maken, omdat het dan ook zoete meuk met weinig alcohol is?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op google lees ik dat het gewoon bier met spuitwater is, hoe de hell komen jullie dan bij 7up.
Weet ik veel, ik was 15 ofzo ja? Net van m'n maagdelijkheid af.. WIST IK VEEL WAT IK DEEDquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op google lees ik dat het gewoon bier met spuitwater is, hoe de hell komen jullie dan bij 7up.
300 jaar geleden..quote:
neequote:
Minstensquote:
Holy soda is toch die frisdrank met 0% vanalles?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee
mag ik trouwens even zeggen dat die holy soda gewoon ranzige crap is? ja, danku
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |