Zal er over nadenkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik was even weg. Maar wil die hug nog wel eigenlijk. En beetje voelen :¤ ?
[..]
Hey hotty
[..]
Sorry hoor ashy gorilla
anders kijk je alsof je water ziet branden hehehehequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:33 schreef Dqod het volgende:
Oh.. Over 10 minuutjes moet ik de soep uitzetten.. Hopelijk onthoud ik dat hahahahahahahahhaahaha ;p xD
Kusje.quote:
Ik hoor het welquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal er over nadenken
Oh.. Over 10 minuutjes moet ik de soep uitzetten.. Hopelijk onthoud ik dat hahahahahahahahhaahaha ;p xD
Nice. Benieuwd naar kfc hotwingsoep.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:40 schreef Salatrel het volgende:
Dqod maakt geen soep uit een zakkie. Die heeft de rest van dr eten in het water gegooid en maakt nu encheladasoep
encheladaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:40 schreef Salatrel het volgende:
Dqod maakt geen soep uit een zakkie. Die heeft de rest van dr eten in het water gegooid en maakt nu encheladasoep
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
anders kijk je alsof je water ziet branden hehehehe
Ik wou zeggen: "groentesoep", maar toen las ik Sally's post en moest ik lachen :$quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kusje.
[..]
Ik hoor het wel
Wat voor soep? Je moet toch eerst water koken en dan met dat poeder mengen tóch en roeren haha
Echt eh.. Mannenquote:
Vrouwen die piemels weigerenquote:
Haha, beetje frusti?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:46 schreef 2NutZ het volgende:
Mooie vrouwen die piemels weigeren__________!
Ik las fristiquote:
nemanja serbia 5 uur geledenquote:
Zou piemel in je kont jagenquote:
Zekerrr niet. Ik mis nietsquote:
Fristi is alleen voor grote jongetjesquote:
Anaal gefixeerd zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou piemel in je kont jagen
Toch bedankt![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fristi is alleen voor grote jongetjes
Cracka pls.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zekerrr niet. Ik mis nietsMaar ik ben alleen jaloers op de vrouwen van dqod.
Ik wil cecemelquote:
Bang zijn om bruine vingers of een bruine D. te halenquote:
quote:
Inb4 lengte grappenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een klein kindje ben je soms toch ook he.
Misschien zijn dat wel heksen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zekerrr niet. Ik mis nietsMaar ik ben alleen jaloers op de vrouwen van dqod.
Wat ;$quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bang zijn om bruine vingers of een bruine D. te halen
[..]
HEY!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien zijn dat wel heksen?
Hey, wasn't mequote:
Ja maar ik weet toch nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
HEY!
Ik misschien, zij niet hoor ;s
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
nemanja serbia 5 uur geleden
1:30 awesome
What the actual, vind dat stuk nog best hard ook.
Hard qua?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
nemanja serbia 5 uur geleden
1:30 awesome
What the actual, vind dat stuk nog best hard ook.
Fanta was slechts een bijkomstigheid eh :$ Soort van extraatjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik weet toch nietJa oke behalve CY en fanta en 1 daarvan vind ik al een pokkewijf :$.
Godnondeju sisquote:
Ohhhhhquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon, vet deuntje. Ik ga 'm nu even knippen en als ringtone instellen zelfs, thanks
.
Wat vind Panzer daar nou van?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fanta was slechts een bijkomstigheid eh :$ Soort van extraatje
CY is sowieso kroelmaterial, maar ik zal dit blikje klefheid even dichtlaten
HIJ BEGON, JA?quote:
YES, ik val nog onder de jongeluiquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhhh!
Ik dacht hard qua beat![]()
# wordt een dag je ouder # kan niet meer met de jongelui meepraten
100 mijlen onder zeequote:
Truequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bang zijn om bruine vingers of een bruine D. te halen
[..]
Wat, zij is lekker mattiequote:
Ja maar dan nog. Zij doen dingen met haarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien zijn dat wel heksen?
Hij zal er wel down mee zijn, weenie.. Ik neem aan dat die 2 daar wel over communiceren met elkander en ik hou mijn handen er vanaf..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat vind Panzer daar nou van?Die was toch ook zo van 'tegenwoordig zijn alle vrouwen bi'?
Ja ik ook en ik vind het vetjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
HIJ BEGON, JA?
Maarre, ik ken dat deuntje van dat nr wat je net deed posten
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
100 mijlen onder zee
Zit een man op de wc
Kom, gaan we loesoe op die beat juweetzzzquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ook en ik vind het vetjes
Dus ik deel de mening van dwc geheel
" ik vind deze plaat hard "
Ik woon dus bijna tegenover een politiebureau, hoorde ik een keer, rond half 5 's nachts, fucking hard een dronkelap:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
100 mijlen onder zee
Zit een man op de wc
Dqod de motpot.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij zal er wel down mee zijn, weenie.. Ik neem aan dat die 2 daar wel over communiceren met elkander en ik hou mijn handen er vanaf..
Wil geen gemieter weetje :$
Watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |