Cracka please, jij weet 90% van de tijd niet eens welke knoppen je op je toetsenbord in moet drukken om een zin te typen in correct Nederlands.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet gewoon welke knoppen je bij jou moet indrukken
Dus het is echt een landelijke Encona-razzia.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jazeker. Iets van zes-zeven verschillende soorten of zo. Maar nu allemaal uit het assortiment.
U mad cause jouw AH heeft alleen die zehma Louisiana saus made in Syria of zo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gvd, nogsteeds over die ketchup deluxe van jullie.
Wejoooo, dit zou ik niet pikken nuttie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Cracka please, jij weet 90% van de tijd niet eens welke knoppen je op je toetsenbord in moet drukken om een zin te typen in correct Nederlands.
Allemaal naar Sauswitz.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Dus het is echt een landelijke Encona-razzia.
Ik heb geen lading saus nodig om m'n ranzige voer toch nog weg te krijgenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:46 schreef krioro het volgende:
U mad cause jouw AH heeft alleen die zehma Louisiana saus made in Syria of zo.
OK.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb geen lading saus nodig om m'n ranzige voer toch nog weg te krijgen. Ik heb gewoon home made sambal die het eten accentueert
.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Cracka please, jij weet 90% van de tijd niet eens welke knoppen je op je toetsenbord in moet drukken om een zin te typen in correct Nederlands.
Dat is sowieso beter dan welke zooi dan ook uit een potje/flesje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:52 schreef krioro het volgende:
[..]
OK.Die heb ik óók though, ballin outta control.
Verschillende sauzen voor verschillende etenswaren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is sowieso beter dan welke zooi dan ook uit een potje/flesje.
Bij mij dan, tenminste.
JA!! Problemen mee?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zo hè....???
Komde uit Brabant ???
Nicequote:
Ik lieg, sorry.. Ik kan jou dit niet aandoen.. Daarvoor ben je een te aardige user.. Niet slaanquote:
Dan laat maar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik lieg, sorry.. Ik kan jou dit niet aandoen.. Daarvoor ben je een te aardige user.. Niet slaan![]()
Nawwwquote:
Dat zijn geen mensenquote:
Ik was even weg. Maar wil die hug nog wel eigenlijk. En beetje voelen :¤ ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Opflikkeren nu.. I'm out for blood
Grapje, zou je huggen :$
Hey hottyquote:
Sorry hoor ashy gorillaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:44 schreef krioro het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |