Ik ben al overgestapt op Medium Mineraal water hoor...quote:
Restanten van smaakstoffen door elkaar gemixt in een flesje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan weet je eigenlijk niet wat je kan verwachten
Zelfverzekerd genoeg zijn om te drinken wat je wil vind ik vrouwelijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben al overgestapt op Medium Mineraal water hoor...
Vrouwelijk genoeg?
Met een vleugje maasvlakte en botlek.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Restanten van smaakstoffen door elkaar gemixt in een flesje.
#yolo, #snoepen van het alcoholistische leventje, #swagquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OF ALLEBEI
[ afbeelding ]
Dan liever een vleugje Peel of zo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een vleugje maasvlakte en botlek.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
#yolo, #snoepen van het alcoholistische leventje, #swag
niks tegen een beetje chemiequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een vleugje maasvlakte en botlek.
Of Achterhoekquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan liever een vleugje Peel of zo.
Hoe reageer jij als een vrouw van Grolsch houdt?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bier.
Vrouwen die bier drinken (let op, vrouwen, geen boerse lompe wijven)![]()
.
Bier drinken met vrouwen![]()
![]()
.
Vriendelijk biertje is dat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe reageer jij als een vrouw van Grolsch houdt?
Een altijd terugkerende anekdote dit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bier.
Vrouwen die bier drinken (let op, vrouwen, geen boerse lompe wijven)![]()
.
Bier drinken met vrouwen![]()
![]()
.
Chemical Romance?quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:
Volgens mij gaat hun anus open met het gemak waarmee je de beugel openplopt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
nah, daar ben ik een beetje uit gegroeid denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |