Snap het nut niet van dat plaatjequote:
Je bent zelf liefquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel lief dat je me lekker noemt
Maar geniet nog maar even van je man-zijn, ik zuig al je testosteron uit je, no pun uiteraard
Wel informatiefquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snap het nut niet van dat plaatje
Waarom doe je zo schattig, IK KAN DAAR NIET TEGEN.. HOE MOET IK DAAR MEE OMGAANquote:
Ga naar je Westboro Baptist Church en ga fappen op lesbopr0n ;squote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:50 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
GOD HATES FAGS
Behalve lesbo's, want lesbo's
Vind je?quote:
Die hebben ze daar ongetwijfeld, hele kelders vol. Dan is het ansich fijner om online of real time te gluren :$quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga naar je Westboro Baptist Church en ga fappen op lesbopr0n ;s
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:58 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Die hebben ze daar ongetwijfeld, hele kelders vol. Dan is het ansich fijner om online of real time te gluren :$
Kweeniequote:
Ja, jijquote:
Hjb of kom vechten, met je weenie ;squote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bemoei je niet tegen mij weenie
zal je bitchslappenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hjb of kom vechten, met je weenie ;s
Zal je zwepen ;squote:
Ik weet gewoon welke knoppen je bij jou moet indrukkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom doe je zo schattig, IK KAN DAAR NIET TEGEN.. HOE MOET IK DAAR MEE OMGAAN![]()
Opflikkeren nu.. I'm out for bloodquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet gewoon welke knoppen je bij jou moet indrukken
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet gewoon welke knoppen je bij jou moet indrukken
Je hebt toch een otoo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat eten jullie vanavond?
Ik wil KFC, maar das ver weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |