Ik vind het wel passen bij je posts.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
Met die lelijkerd als ava voel ik me miskend.
Mwah, Rodriguez en Valverde gaan hier top 3 rijden waarschijnlijk. Bovendien kwam Mollema itt tot Ten Dam vrij goed uit de Tour volgens mij. Had een dip in de laatste week maar werd de laatste dagen beter.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Normaal gesproken kun je geen 2 grote rondes achter elkaar op topniveau rijden. Verwacht dan ook nog wel een terugval.
Jou mening is totaal nietszeggende prietpraat.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het wel passen bij je posts.
Eens. Hoewel Madrazo dan misschien nog geschikter is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het wel passen bij je posts.
Doe je:quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
Met die lelijkerd als ava voel ik me miskend.
Of Vanendertquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eens. Hoewel Madrazo dan misschien nog geschikter is.
Zie je zn hoofd nog meerquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:15 schreef Zelva het volgende:
[..]
Doe je:
[ afbeelding ]
Staat er in ieder geval wat moois bij.
Die kwam binnen als 11e of 12equote:Op maandag 26 augustus 2013 18:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Kap met dat kinderachtige gebekvecht.
Vraag je liever af waar Nibali is gebleven.
Bij Rodriguez en Valverde is de bron van dat recuperatievermogen ook wel bekend.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, Rodriguez en Valverde gaan hier top 3 rijden waarschijnlijk. Bovendien kwam Mollema itt tot Ten Dam vrij goed uit de Tour volgens mij. Had een dip in de laatste week maar werd de laatste dagen beter.
quote:
Je mag hier toch wel merknamen als Calvé noemen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij Rodriguez en Valverde is de bron van dat recuperatievermogen ook wel bekend.
Broertje Saganquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit gaat niemand verslaan hoor.
Oh ja, nu staat hij er. Hij ontbrak even in de officiële uitslag. Ik dacht al even.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:15 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die kwam binnen als 11e of 12e
Nee, zijn er wel meer.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de enigste renner die nog rond rijdt met een neus pleister
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de enigste renner die nog rond rijdt met een neus pleister
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:23 schreef Chiappucci het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag er ook wezen.
Sommigen overdrijven zelfs een beetje.quote:
twitter:inrng twitterde op maandag 26-08-2013 om 18:41:02Chris Horner rode for the FDJ team in 1997. The Spice Girls topped the charts back then reageer retweet
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:46 schreef Marcoss het volgende:
Maar dan doe ik er zelf ook maar even een schepje bovenop
[ afbeelding ]twitter:inrng twitterde op maandag 26-08-2013 om 18:41:02Chris Horner rode for the FDJ team in 1997. The Spice Girls topped the charts back then reageer retweet
Ja? Ziet het er allemaal mooi uit? Modern enzo.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
Omdat het er stijl uitziet maar blijkbaar is het toch leuk.
Toen was het ook 43 graden ofzo.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:15 schreef heywoodu het volgende:
Tja, zo'n etappe winnen doet ie toch niet, en hij rijdt ook niet voor een klassement ofzo, dus waarom dan eraan blijven hangen?
De vorige keer dat ik hem in zo'n kleiner rondje heb zien klimmen trouwens kwam ie met hangen en wurgen boven na een minuut of 10 volgens mij
twitter:Infostrada2016 twitterde op maandag 26-08-2013 om 18:02:17RECORD - Christopher Horner (41 yrs - 307 days) becomes OLDEST stage winner in any of the three cycling Grand Tours: #Vuelta, Tour, Giro. reageer retweet
twitter:Infostrada2016 twitterde op maandag 26-08-2013 om 18:15:23Horner is also oldest leader in a Grand Tours. Previous oldest was Andrea Noe (38-128) in 2007 Giro. @cirogazzetta @Infostrada2016 #vuelta reageer retweet
Minstens ja, das waarquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen was het ook 43 graden ofzo.
de oude krijgerquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:18 schreef wimderon het volgende:
twitter:Infostrada2016 twitterde op maandag 26-08-2013 om 18:02:17RECORD - Christopher Horner (41 yrs - 307 days) becomes OLDEST stage winner in any of the three cycling Grand Tours: #Vuelta, Tour, Giro. reageer retweet
twitter:Infostrada2016 twitterde op maandag 26-08-2013 om 18:15:23Horner is also oldest leader in a Grand Tours. Previous oldest was Andrea Noe (38-128) in 2007 Giro. @cirogazzetta @Infostrada2016 #vuelta reageer retweet
Heeft buiten die rare PN vorig jaar ook nooit heel goed geklommen toch?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:12 schreef Chiappucci het volgende:
Wat is dat toch met Westra en grote rondes? Vandaag alweer in de laatste groep. Waar hij in kleine rondes aardig lijkt te kunnen klimmen, komt dat er in een grote ronde totaal niet uit.
Straks wordt ie nog de oudste winnaar. ... (zal wel niet, maar ik gun het hem wel ergens)quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:18 schreef wimderon het volgende:
Niet heel vaak inderdaad, maar toch bijv. dit jaar nog goede uitslagen in de Algarve, opnieuw Parijs-Nice en Romandië. In ieder geval een stuk beter dan hij dit jaar weer in de Tour en nu de Vuelta laat zien.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heeft buiten die rare PN vorig jaar ook nooit heel goed geklommen toch?
Da's waar, dit is wel heel slecht.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:05 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Niet heel vaak inderdaad, maar toch bijv. dit jaar nog goede uitslagen in de Algarve, opnieuw Parijs-Nice en Romandië. In ieder geval een stuk beter dan hij dit jaar weer in de Tour en nu de Vuelta laat zien.
Die Muur op zo'n 40 km van de finish heeft gewoon een stukje 30%quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoezo? Met een mini Waalse klassieker is wat mij betreft niets mis mee.
twitter:gregory_rast twitterde op maandag 26-08-2013 om 21:57:51man the spanish ladies just love @hornerakg !! ok they are just his age!! #prost #salut reageer retweet
Mirador De Ezaroquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die Muur op zo'n 40 km van de finish heeft gewoon een stukje 30%
Dat kan je wel stellen ja.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Horner.
De menselijke maat is terug.
Ongelooflijk inderdaad.quote:
Vacansofaal moet het niet van zijn renners hebben ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:29 schreef Chiappucci het volgende:
Weer gevallen. Nu samen met Poels, De Gendt en Betancur in de mongolenwaaier.
4e etappe...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:41 schreef Mani89 het volgende:
Vacansoleil is echt beschamend deze vuelta, en dan moet zo'n ploeg.
Het is het hele seizoen al zo, waarom zou het verbeteren?quote:
Dat zeg je niet, je begint na vier dagen al te mekkeren. Lompe opmerking gewoon.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is het hele seizoen al zo, waarom zou het verbeteren?
Ze staan hier met hun absolute a-team en ze rijden elke etappe in de bus, niks lomps aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zeg je niet, je begint na vier dagen al te mekkeren. Lompe opmerking gewoon.
Tuurlijk, maar dit is geen super lastige bergetappe, en dan toch al achteraan moeten fietsen...quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze staan hier met hun absolute a-team en ze rijden elke etappe in de bus, niks lomps aan.
Ik denk ze rijden met meer renners dan Hoogerland en Poels...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:46 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dit is geen super lastige bergetappe, en dan toch al achteraan moeten fietsen...
Ja, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is nog vlak, vergeken bij dit.
Zekerquote:
Maar dit zijn de mensen die ze altijd ophemelen en daarom is dit zo mooi.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Ik denk ze rijden met meer renners dan Hoogerland en Poels...
Huh?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:49 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Maar dit zijn de mensen die ze altijd ophemelen en daarom is dit zo mooi.
Ja, ik heb mijn belkin-ui van tijdens de tour weggedaan, maar ik haat vacansofaal zoals een feyenoorder ajax haat- denk ik dan want ik ben voor de eckte ecktes maar dat is off topic in dit subforum.quote:
Okquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:52 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn belkin-ui van tijdens de tour weggedaan, maar ik haat vacansofaal zoals een feyenoorder ajax haat- denk ik dan want ik ben voor de eckte ecktes maar dat is off topic in dit subforum.
En bovendien een 'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:52 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn belkin-ui van tijdens de tour weggedaan, maar ik haat vacansofaal zoals een feyenoorder ajax haat- denk ik dan want ik ben voor de eckte ecktes maar dat is off topic in dit subforum.
Ga nou niet bijdehand doen want anders haal ik wimderon erbij om een oude quote van je op te duiken.quote:
Ik wacht met spanning.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga nou niet bijdehand doen want anders haal ik wimderon erbij om een oude quote van je op te duiken.
Wat denk je dan 'shit iemand met een eigen mening'?quote:
Nee, totaal niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:59 schreef ZoDiep het volgende:
Wat denk je dan 'shit iemand met een eigen mening'?
Ok.quote:Ze maken nooit wat waar maar schreeuwen wel van de hoogste toren en zijn zogenaamd beter dan die godenzonen van Belkin.
Een echte Txurruka aanval.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:59 schreef Momo... het volgende:
Txurrukaschijnt droom te betekenen in het Baskisch.
Negeer zo'n figuur toch gewoon.quote:
Tegen een boog/prikkeldraad/bewegwijzering gefietst?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:29 schreef Chiappucci het volgende:
Weer gevallen. Nu samen met Poels, De Gendt en Betancur in de mongolenwaaier.
Dat stadium is hij al lang voorbij, die flikkert nu ook uit het niets op zijn muil, lekker aandacht geilenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tegen een boog/prikkeldraad/bewegwijzering gefietst?
Zeker, benieuwd wie nu willen gaan rijden daarachter. Of vooral wie er juist niet gaan rijden.quote:
Een soort Nederlandse Voeckler, maar dan zonder resultaatquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:04 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Dat stadium is hij al lang voorbij, die flikkert nu ook uit het niets op zijn muil, lekker aandacht geilen
Meer een Nederlandse Dierckxsens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een soort Nederlandse Voeckler, maar dan zonder resultaat
Die was ook behoorlijk dom idd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meer een Nederlandse Dierckxsens.
Dit was het wel zo ongeveer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:10 schreef Wombcat het volgende:
Nou, die kopgroep gaat 't niet redden, denk ik.
Die heeft wel een etappe in de Tour gewonnen, dus er is ook voor Johnny nog hoop.quote:
Het is voor Johnnie te hopen dat hij dan ook niet zichzelf erbij naait na zijn grootste overwinning.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meer een Nederlandse Dierckxsens.
Verloor 'ie die niet weer bij de dopingcontrole?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft wel een etappe in de Tour gewonnen, dus er is ook voor Johnny nog hoop.
Op Wikipedia is hij nog niet geschrapt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Verloor 'ie die niet weer bij de dopingcontrole?
Ludo Dierckxens won the 11th stage of the 1999 Tour de France. After this stage victory, Dierckxens went to take the obligatory doping tests. When the doctors asked him the routine question if he had taken any products which might cause a positive test result, Dierckxens replied that he had taken synacthen in the Tour of Germany. He claimed to have a prescription for them, but his team Lampre-Daikin did not know about this, and sent him home a few days later. The doping tests returned negativequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Op Wikipedia is hij nog niet geschrapt.
Die zijn meestal wel stipt met dit soort dingen.
Yep, was briljant natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:17 schreef Felagund het volgende:
[..], gewoon zelf toegeven dat je gebruikt hebt.
Dit zal wel gaan tussen de types Meersman, Ratto, Roux, Gilbert, Valverde etc.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:20 schreef Wombcat het volgende:
Welke sprinters zitten nog in het peloton eigenlijk?
Het gaat wel omhoog in de finale, maar iets van 5%, dus dat hoeft niet meteen dodelijk te zijn.
Gewaagd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:21 schreef Wombcat het volgende:
Als Sagan meereed, dan wist ik het wel
Herbert is zich op het schaatsen voor aan het bereiden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:29 schreef Byzantynixschii het volgende:
Wat een vreselijk stem heeft die aap die nu presenteert op sport24. Waar zijn Herbert & Maarten?
Die zijn er alleen in het weekend.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:29 schreef Byzantynixschii het volgende:
Wat een vreselijk stem heeft die aap die nu presenteert op sport24. Waar zijn Herbert & Maarten?
Dat mocht Flecha willen.quote:
Als 'ie dat volhoudt, komt het wel goedquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:37 schreef Pedroso het volgende:
Mollema heeft een abonnement op 5e en 6e plaatsen. Prima voorlopig.
Poels.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Welke klassementsrenners hebben vandaag tijd verloren ? Waren niet heel veel renners in dezelfde tijd.
Als er 20 man in dezelfde tijd zijn, en dan een breukje, dan kan dat makkelijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:40 schreef OProg het volgende:
Nibali weer terug. Zo groot was die breuk toch niet?
Morgen groepje laten rijden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Nibali zal wel balen dat hij dat ding weer om de schouders heeft.
6 seconden schijnbaar. Valverde en Rodriguez schijnbaar niet heel goed, die zitten bij dit soort aankomsten altijd wel bij de eerste 5. Al had Rodriguez natuurlijk wel Moreno voor hem rijden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:40 schreef OProg het volgende:
Nibali weer terug. Zo groot was die breuk toch niet?
Ik keek half naar de rest van die groep maar had het idee dat er niet eens een fietslengte tussen zat. Zo bedoel ik het eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als er 20 man in dezelfde tijd zijn, en dan een breukje, dan kan dat makkelijk.
Kan ook zijn dat Valverde zich volledig focused op het klassement en niet meesprint.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
6 seconden schijnbaar. Valverde en Rodriguez schijnbaar niet heel goed, die zitten bij dit soort aankomsten altijd wel bij de eerste 5. Al had Rodriguez natuurlijk wel Moreno voor hem rijden.
Maakt niet uit want die heeft de jeugd natuurlijk.quote:
Er zat wel ergens een gat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik keek half naar de rest van die groep maar had het idee dat er niet eens een fietslengte tussen zat. Zo bedoel ik het eigenlijk.
Hoop dat ze een beeld van boven hebben.
Blijkbaar. Niet goed opgelet denk ik.quote:
Horner ook niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Blijkbaar. Niet goed opgelet denk ik.![]()
ik ook met tourcoach, kan de beste overkomen. Sterker nog, het is de beste overkomen!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:43 schreef theodoor9 het volgende:
Moreno vandaag uit mijn ploeg gelaten voor Gerrans..
Van 6 secondenquote:
Oh ja, de eerste van de groep op 6 seconden eindigde natuurlijk 6 seconden achter Moreno en niet 6 seconden achter Huzarski op plek 21quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het gat was kleiner dan 6 seconden
4e zo te zien. Hij heeft het puntenklassement in de Vuelta natuurlijk al eens gewonnen. Misschien wel een mooi doel om dat te herhalen als het algemeen klassement niet lukt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:49 schreef Pedroso het volgende:
Mollema zal ook wel kort staan in het puntenklassement.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat Valverde zich volledig focused op het klassement en niet meesprint.
twitter:daniellloyd1 twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 17:56:16Nibali has just arrived back at finish as was told before that jersey wasn't his. He didn't look happy, said it was 2nd time it's happened reageer retweet
Wat staat er nou precies?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:58 schreef Pino112 het volgende:
twitter:daniellloyd1 twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 17:56:16Nibali has just arrived back at finish as was told before that jersey wasn't his. He didn't look happy, said it was 2nd time it's happened reageer retweet
Hem werd eerst verteld dat ie de trui niet had, en toen opeens wel. Was al op weg naar de bus ipv het podium.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:01 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat staat er nou precies?
grote kans dat het niet Barguil was, maar van Rensburg. Die haalden ze al vaker door elkaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:57 schreef Pepersaus het volgende:
Die Barguil zit er ook wel elke keer goed bij, vorig jaar nog winnaar van de Tour de l'Avenir. Ben benieuwd hoe lang die dit vol kan houden.
Dan laat je toch juist geen bonificatie liggen? Gisteren en eergisteren won hij telkens de sprint, maar zaten er één of meerdere renners voor die hem bonificatie kostten.quote:
Op die manier. Dank je.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hem werd eerst verteld dat ie de trui niet had, en toen opeens wel. Was al op weg naar de bus ipv het podium.
Het leek toch wel degelijk op Barguilquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:03 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
grote kans dat het niet Barguil was, maar van Rensburg. Die haalden ze al vaker door elkaar.
Ja dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan laat je toch juist geen bonificatie liggen? Gisteren en eergisteren won hij telkens de sprint, maar zaten er één of meerdere renners voor die hem bonificatie kostten.
Lijkt me ook. Als ie goed was geweest had ie meegesprint, deed ie eerder etappes ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan laat je toch juist geen bonificatie liggen? Gisteren en eergisteren won hij telkens de sprint, maar zaten er één of meerdere renners voor die hem bonificatie kostten.
Beter een rit winnen en geen puntenklassement dan nog eens dat puntenklassement winnen zonder ritwinst, want dan ben je maar een bleke winnaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
4e zo te zien. Hij heeft het puntenklassement in de Vuelta natuurlijk al eens gewonnen. Misschien wel een mooi doel om dat te herhalen als het algemeen klassement niet lukt.
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 20:14:17It is what it is. Was standing on my pedals when my chain blocked. Tomorrow new day hopefully.... reageer retweet
Slim gedaan van Shack. Met de halve ploeg vol achtervolgen op een groepje met LLS als beste klassementsrenner (al op meer dan een minuut) om uiteindelijk alsnog de leiderstrui te verspelen..quote:
Goed nieuws voor Sjonnie, ik kan bevestigen dat zijn hoop bewaarheid wordt: morgen zal er inderdaad een nieuwe dag zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:18 schreef Pino112 het volgende:
Arme Sjonnie.twitter:zeeuwseleeuw twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 20:14:17It is what it is. Was standing on my pedals when my chain blocked. Tomorrow new day hopefully.... reageer retweet
Misschien hadden ze ingezet op een overwinning van Cancellara.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Slim gedaan van Shack. Met de halve ploeg vol achtervolgen op een groepje met LLS als beste klassementsrenner (al op meer dan een minuut) om uiteindelijk alsnog de leiderstrui te verspelen..
Met dit parcours zijn er voldoende kansen. Bovendien lijken de rappe mannen Valverde en Rodriguez voorlopig nog niet ongenaakbaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:20 schreef Marcoss het volgende:
Mollema heeft al 2x een heel goed klassement gereden in een grote ronde, 1x de puntentrui gewonnen.. Een ritzege zou heel mooi in dat rijtje passen ja.
Da's ook weer waar, maar dat zie ik om de een of andere reden nog niet gebeuren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Beter een rit winnen en geen puntenklassement dan nog eens dat puntenklassement winnen zonder ritwinst, want dan ben je maar een bleke winnaar.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met dit parcours zijn er voldoende kansen. Bovendien lijken de rappe mannen Valverde en Rodriguez voorlopig nog niet ongenaakbaar.
Deel dit met #nuopeurosport, Thijs Zonneveld wil dit vast graag in zijn verslag verwerken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag naar Lago de Sanabria. Heerlijke vakantieplaats. Spaanse tak van de familie woont er niet ver vandaan, dus ik ben er wel ns geweest. Overigens wel in verdere kutvakanties(Maar Sanabria was fijn.
)
De eerste keer was ik zeven. We gingen s'ochtends altijd ontbijten in een cafeetje in Puebla de Sanabria. De beste man van deze zaak was heel vriendelijk. Hij zette altijd pokemon op, want dat vond ik leuk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deel dit met #nuopeurosport, Thijs Zonneveld wil dit vast graag in zijn verslag verwerken.
Als je daar was gebleven zou je nu Churrosbakker hebben geheten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tevens had deze zaak de beste churros die ik ooit geproefd heb
Clenbuterol churrosquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste keer was ik zeven. We gingen s'ochtends altijd ontbijten in een cafeetje in Puebla de Sanabria. De beste man van deze zaak was heel vriendelijk. Hij zette altijd pokemon op, want dat vond ik leuk.
Tevens had deze zaak de beste churros die ik ooit geproefd heb
Hear, hear!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:29 schreef Ereinion het volgende:
Mollema heeft een bazenrijstijl. Gemodelleerd naar die van Fernando Escartin. Froome ziet eruit als een spastische sprinkhaan.
Mollema heeft de rijstijl van een gehandicapte mongool, erg treurig voor hem.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:29 schreef Ereinion het volgende:
Mollema heeft een bazenrijstijl. Gemodelleerd naar die van Fernando Escartin. Froome ziet eruit als een spastische sprinkhaan.
Voor 1 keer ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Mollema heeft de rijstijl van een gehandicapte mongool, erg treurig voor hem.
Kiryienka, want een bazenstijl heeft hij. Gewoon lekker malen, geen emoties of vermoeidheid tonen en doorrrrr.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:59 schreef Drebbelman het volgende:
Lekker boeiend wiens rijstijl lelijker is
Het feit dat ieder zijn eigen stijl heeft maakt het juist leuk om naar te kijken. Stel je voor dat iedereen als een Kiryienka op de fiets zat.
Jij post als een gehandicapte mongool, erg treurig voor je.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
En het mag allemaal he, da's nog het ergste.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan is het eenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Wombcat het volgende:
't zou wel lachen zijn als Mollema bij Sky tekende
Jij bent geobsedeerd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij post als een gehandicapte mongool, erg treurig voor je.
Dat zou idd lachen zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Wombcat het volgende:
't zou wel lachen zijn als Mollema bij Sky tekende
Zo ken ik je weer Kenneth! Alleen is Uran nu wel de kopman, nu Henao op 3 minuten staat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je ziet duidelijk dat Henao, de kopman, in een stijgende lijn zit. 60e, 14e, 9e. Hij zou vandaag wel eens kunnen winnen. Sky
Ik denk dat hij vandaag 7e wordt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je ziet duidelijk dat Henao, de kopman, in een stijgende lijn zit. 60e, 14e, 9e. Hij zou vandaag wel eens kunnen winnen. Sky
1 | p(n) = √(p(n-1)) + (8-n) |
Dat laatste. Er zijn maar 2 beklimmingen van 3e categorie. Ik vermoed dat de rest vooral heel veel vals plat is (<5%). Dat kun je voor de profs absoluut niet als een bergetappe kwalificeren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kun je vandaag als een bergetappe klassificeren of is t gewoon ontzettend heuvelachtig?
Dus kans voor een klassiekersrenner? En als ze met een groep naar de finish rijden dan wsl een redelijk omvangrijke groep nog?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat laatste. Er zijn maar 2 beklimmingen van 3e categorie. Ik vermoed dat de rest vooral heel veel vals plat is (<5%). Dat kun je voor de profs absoluut niet als een bergetappe kwalificeren.
Misschien wel als een afgeslankte LBL.
Ben op zich wel benieuwd hoeveel hoogtemeters er vandaag inzitten. Zal wel meer dan 2000 zijn.
Is een mooie etappe voor een vluchtergroepje, maar kan ook een pelotonssprint worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dus kans voor een klassiekersrenner? En als ze met een groep naar de finish rijden dan wsl een redelijk omvangrijke groep nog?
Remmert Wielinga ook niet. Ik vind de oplossing van Edet beterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:21 schreef Momo... het volgende:
Edet rijdt niet graag in het peleton.
Massasprintsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:46 schreef Marcoss het volgende:
Lijkt me "gewoon" een massasprint, waarbij het alleen de vraag is of er op de klimmetjes hard genoeg gereden wordt om anti-klimmers als Markus te lossen..
Ben het niet vaak eens met al dat Sky-gemekker van Syntix, maar EBH is toch wel 1 van de betere sprinters hierquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dan moeten er wel hele slechte sprinters zijn.
Boasson Hagen is een slechte versie van Sagan niet een echte sprinter.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ben het niet vaak eens met al dat Sky-gemekker van Syntix, maar EBH is toch wel 1 van de betere sprinters hier
Verder zou ik met name gaan voor Meersman en Matthews. Misschien Farrar, maar dat betwijfel ik.
Een fitte EBH maakt hier gewoon kans op de winst.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Boasson Hagen is een slechte versie van Sagan niet een echte sprinter.
Ok, wie zijn er in dit veld allemaal beter in de sprint na een etappe als dit, volgens jou? Dat moeten toch wel minstens 10-15 namen zijn als ik je zo hoor. Verder dan Meersman en Matthews kom ik niet echt, en dan betwijfel ik of die echt beter zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Boasson Hagen is een slechte versie van Sagan niet een echte sprinter.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een fitte EBH maakt hier gewoon kans op de winst.
Alleen is ie niet fit.
Behalve EBHquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
Daarom zeg ik dan zijn er wel hele matige sprinters in de vuelta.
Johnny en wie zijn die andere twee?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je vindt dat er maar drie spinters beter dan matig zijn wel ja.
Wat heeft 'ie gezegd?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:56 schreef Kun-Aguero het volgende:
Die ouwe Horner overschat zichzelf wel heel erg .
Slechts 2000+ hoogtemeters, moet Hoogerland nog net aankunnen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo bergachtig is die etappe van vandaag toch helemaal niet?
Misschien hebben ze nieuwe doping bij Radioshack?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat hij in de bergen de trui terug gaat pakken en dat soort uitspraken.
Zou zomaar kunnen maar Astana blijft de beste.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nieuwe doping bij Radioshack?
Precies!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Slechts 2000+ hoogtemeters, moet Hoogerland nog net aankunnen.
http://www.lavuelta.com/13/en/recorrido/index.html?e=5quote:
Ze moeten nog 42 km, denk niet dat ze daar een uur en een kwartier over gaan doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:43 schreef fl4puit het volgende:
Ze rijden volgens de belg langzamer dan het langzaamste schema. Zal dan wel na 18u worden...
Over wie heb je het? Iemand van Vacansoleil/Euskatel?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:47 schreef Zelva het volgende:
Verlos die man toch uit zijn lijden. De ploeg stopt toch al.
Zit nog een colletje van de 3e categorie in toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze moeten nog 42 km, denk niet dat ze daar een uur en een kwartier over gaan doen.
Poels.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Over wie heb je het? Iemand van Vacansoleil/Euskatel?
EBH is ook gewoon een pak minder dan een Hushovd in z'n hoogtijdagen in een sprint. Eigenlijk een betere klassiekerrenner.quote:
Dan nog. Die is niet voor niks 3e categorie. 11 km aan 2,6% zegt de NOS net.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zit nog een colletje van de 3e categorie in toch?
da's bijna vals platquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan nog. Die is niet voor niks 3e categorie. 11 km aan 2,6% zegt de NOS net.
Hoeveel zou je daar langzamer gaan, 5 km/uur? Dan moet je nog voor 18:00 binnen kunnen komen.quote:
Ik zal eens van kantoor gaan. Helaas zal ik deze topshow dus weer moeten missen. Heb het wel even opgenomen, al is dat meer om even te kijken wat ik herken aan Sanabria.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Klaar voor de topshow. Jammer dat er geen ruimte in het schema is voor Buren.
En na de top gaat het ook weer bergaf, dus dat compenseert weer wat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoeveel zou je daar langzamer gaan, 5 km/uur? Dan moet je nog voor 18:00 binnen kunnen komen.
Blijf je wel mobiel? Dan zal ik heel visueel verslag geven enzo. Churros barretjes herkennen à la Sierd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal eens van kantoor gaan. Helaas zal ik deze topshow dus weer moeten missen. Heb het wel even opgenomen, al is dat meer om even te kijken wat ik herken aan Sanabria.
Dus....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:58 schreef Wombcat het volgende:
Nu nog 35 km te gaan. Dat moet echt wel lukken voor 6 uur.
Het is vooral dat EBH niet zo'n zin heeft in sprints. Hij kan wel ietsjes meer dan top 10 sprinten..als je anders denkt ben je aardig de weg kwijt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
EBH is ook gewoon een pak minder dan een Hushovd in z'n hoogtijdagen in een sprint. Eigenlijk een betere klassiekerrenner.
Maar goed, hij kan top 10 sprinten in het pak, dan kan je wel iets.
Canada. Of nochtans, binnenkort.quote:
Vueltacoach.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daarom heb ik EBH ook opgesteld bij tourcoach.
Langsgaan wie wereldkampioen kan worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat zijn die Belgen nu aan het doen?
Froome.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:19 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Langsgaan wie wereldkampioen kan worden.
Hij wilde gewoon nee zeggen, maar wist wie er mee keek.quote:
Ik snapte sowieso niet waarom hij bij sommige ja zei en bij anderen nee. Zo was EBH ja, maar Gerrans nee. Snappen wie snappen kan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon nee zeggen, maar wist wie er mee keek.
Zo spannend waren de etappes toch ook niet?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:30 schreef Kun-Aguero het volgende:
We hebben gewoon 2 dagen met dit topic gedaan
Ik zal hier meer posten. Jullie missen Syntix.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:30 schreef Kun-Aguero het volgende:
We hebben gewoon 2 dagen met dit topic gedaan
Nee klopt maar de tour had 10 minimaal per dag.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo spannend waren de etappes toch ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |