Hear, hear!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:29 schreef Ereinion het volgende:
Mollema heeft een bazenrijstijl. Gemodelleerd naar die van Fernando Escartin. Froome ziet eruit als een spastische sprinkhaan.
Mollema heeft de rijstijl van een gehandicapte mongool, erg treurig voor hem.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:29 schreef Ereinion het volgende:
Mollema heeft een bazenrijstijl. Gemodelleerd naar die van Fernando Escartin. Froome ziet eruit als een spastische sprinkhaan.
Voor 1 keer ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Mollema heeft de rijstijl van een gehandicapte mongool, erg treurig voor hem.
Kiryienka, want een bazenstijl heeft hij. Gewoon lekker malen, geen emoties of vermoeidheid tonen en doorrrrr.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:59 schreef Drebbelman het volgende:
Lekker boeiend wiens rijstijl lelijker is
Het feit dat ieder zijn eigen stijl heeft maakt het juist leuk om naar te kijken. Stel je voor dat iedereen als een Kiryienka op de fiets zat.
Jij post als een gehandicapte mongool, erg treurig voor je.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
En het mag allemaal he, da's nog het ergste.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan is het eenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Wombcat het volgende:
't zou wel lachen zijn als Mollema bij Sky tekende
Jij bent geobsedeerd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij post als een gehandicapte mongool, erg treurig voor je.
Dat zou idd lachen zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Wombcat het volgende:
't zou wel lachen zijn als Mollema bij Sky tekende
Zo ken ik je weer Kenneth! Alleen is Uran nu wel de kopman, nu Henao op 3 minuten staat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je ziet duidelijk dat Henao, de kopman, in een stijgende lijn zit. 60e, 14e, 9e. Hij zou vandaag wel eens kunnen winnen. Sky
Ik denk dat hij vandaag 7e wordt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je ziet duidelijk dat Henao, de kopman, in een stijgende lijn zit. 60e, 14e, 9e. Hij zou vandaag wel eens kunnen winnen. Sky
1 | p(n) = √(p(n-1)) + (8-n) |
Dat laatste. Er zijn maar 2 beklimmingen van 3e categorie. Ik vermoed dat de rest vooral heel veel vals plat is (<5%). Dat kun je voor de profs absoluut niet als een bergetappe kwalificeren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kun je vandaag als een bergetappe klassificeren of is t gewoon ontzettend heuvelachtig?
Dus kans voor een klassiekersrenner? En als ze met een groep naar de finish rijden dan wsl een redelijk omvangrijke groep nog?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat laatste. Er zijn maar 2 beklimmingen van 3e categorie. Ik vermoed dat de rest vooral heel veel vals plat is (<5%). Dat kun je voor de profs absoluut niet als een bergetappe kwalificeren.
Misschien wel als een afgeslankte LBL.
Ben op zich wel benieuwd hoeveel hoogtemeters er vandaag inzitten. Zal wel meer dan 2000 zijn.
Is een mooie etappe voor een vluchtergroepje, maar kan ook een pelotonssprint worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dus kans voor een klassiekersrenner? En als ze met een groep naar de finish rijden dan wsl een redelijk omvangrijke groep nog?
Remmert Wielinga ook niet. Ik vind de oplossing van Edet beterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:21 schreef Momo... het volgende:
Edet rijdt niet graag in het peleton.
Massasprintsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:46 schreef Marcoss het volgende:
Lijkt me "gewoon" een massasprint, waarbij het alleen de vraag is of er op de klimmetjes hard genoeg gereden wordt om anti-klimmers als Markus te lossen..
Ben het niet vaak eens met al dat Sky-gemekker van Syntix, maar EBH is toch wel 1 van de betere sprinters hierquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dan moeten er wel hele slechte sprinters zijn.
Boasson Hagen is een slechte versie van Sagan niet een echte sprinter.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ben het niet vaak eens met al dat Sky-gemekker van Syntix, maar EBH is toch wel 1 van de betere sprinters hier
Verder zou ik met name gaan voor Meersman en Matthews. Misschien Farrar, maar dat betwijfel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |