Met dit parcours zijn er voldoende kansen. Bovendien lijken de rappe mannen Valverde en Rodriguez voorlopig nog niet ongenaakbaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:20 schreef Marcoss het volgende:
Mollema heeft al 2x een heel goed klassement gereden in een grote ronde, 1x de puntentrui gewonnen.. Een ritzege zou heel mooi in dat rijtje passen ja.
Da's ook weer waar, maar dat zie ik om de een of andere reden nog niet gebeuren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Beter een rit winnen en geen puntenklassement dan nog eens dat puntenklassement winnen zonder ritwinst, want dan ben je maar een bleke winnaar.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met dit parcours zijn er voldoende kansen. Bovendien lijken de rappe mannen Valverde en Rodriguez voorlopig nog niet ongenaakbaar.
Deel dit met #nuopeurosport, Thijs Zonneveld wil dit vast graag in zijn verslag verwerken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag naar Lago de Sanabria. Heerlijke vakantieplaats. Spaanse tak van de familie woont er niet ver vandaan, dus ik ben er wel ns geweest. Overigens wel in verdere kutvakanties(Maar Sanabria was fijn.
)
De eerste keer was ik zeven. We gingen s'ochtends altijd ontbijten in een cafeetje in Puebla de Sanabria. De beste man van deze zaak was heel vriendelijk. Hij zette altijd pokemon op, want dat vond ik leuk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deel dit met #nuopeurosport, Thijs Zonneveld wil dit vast graag in zijn verslag verwerken.
Als je daar was gebleven zou je nu Churrosbakker hebben geheten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tevens had deze zaak de beste churros die ik ooit geproefd heb
Clenbuterol churrosquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste keer was ik zeven. We gingen s'ochtends altijd ontbijten in een cafeetje in Puebla de Sanabria. De beste man van deze zaak was heel vriendelijk. Hij zette altijd pokemon op, want dat vond ik leuk.
Tevens had deze zaak de beste churros die ik ooit geproefd heb
Hear, hear!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:29 schreef Ereinion het volgende:
Mollema heeft een bazenrijstijl. Gemodelleerd naar die van Fernando Escartin. Froome ziet eruit als een spastische sprinkhaan.
Mollema heeft de rijstijl van een gehandicapte mongool, erg treurig voor hem.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:29 schreef Ereinion het volgende:
Mollema heeft een bazenrijstijl. Gemodelleerd naar die van Fernando Escartin. Froome ziet eruit als een spastische sprinkhaan.
Voor 1 keer ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Mollema heeft de rijstijl van een gehandicapte mongool, erg treurig voor hem.
Kiryienka, want een bazenstijl heeft hij. Gewoon lekker malen, geen emoties of vermoeidheid tonen en doorrrrr.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:59 schreef Drebbelman het volgende:
Lekker boeiend wiens rijstijl lelijker is
Het feit dat ieder zijn eigen stijl heeft maakt het juist leuk om naar te kijken. Stel je voor dat iedereen als een Kiryienka op de fiets zat.
Jij post als een gehandicapte mongool, erg treurig voor je.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
En het mag allemaal he, da's nog het ergste.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan is het eenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Wombcat het volgende:
't zou wel lachen zijn als Mollema bij Sky tekende
Jij bent geobsedeerd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij post als een gehandicapte mongool, erg treurig voor je.
Dat zou idd lachen zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Wombcat het volgende:
't zou wel lachen zijn als Mollema bij Sky tekende
Zo ken ik je weer Kenneth! Alleen is Uran nu wel de kopman, nu Henao op 3 minuten staat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je ziet duidelijk dat Henao, de kopman, in een stijgende lijn zit. 60e, 14e, 9e. Hij zou vandaag wel eens kunnen winnen. Sky
Ik denk dat hij vandaag 7e wordt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je ziet duidelijk dat Henao, de kopman, in een stijgende lijn zit. 60e, 14e, 9e. Hij zou vandaag wel eens kunnen winnen. Sky
1 | p(n) = √(p(n-1)) + (8-n) |
Dat laatste. Er zijn maar 2 beklimmingen van 3e categorie. Ik vermoed dat de rest vooral heel veel vals plat is (<5%). Dat kun je voor de profs absoluut niet als een bergetappe kwalificeren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kun je vandaag als een bergetappe klassificeren of is t gewoon ontzettend heuvelachtig?
Dus kans voor een klassiekersrenner? En als ze met een groep naar de finish rijden dan wsl een redelijk omvangrijke groep nog?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat laatste. Er zijn maar 2 beklimmingen van 3e categorie. Ik vermoed dat de rest vooral heel veel vals plat is (<5%). Dat kun je voor de profs absoluut niet als een bergetappe kwalificeren.
Misschien wel als een afgeslankte LBL.
Ben op zich wel benieuwd hoeveel hoogtemeters er vandaag inzitten. Zal wel meer dan 2000 zijn.
Is een mooie etappe voor een vluchtergroepje, maar kan ook een pelotonssprint worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dus kans voor een klassiekersrenner? En als ze met een groep naar de finish rijden dan wsl een redelijk omvangrijke groep nog?
Remmert Wielinga ook niet. Ik vind de oplossing van Edet beterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:21 schreef Momo... het volgende:
Edet rijdt niet graag in het peleton.
Massasprintsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:46 schreef Marcoss het volgende:
Lijkt me "gewoon" een massasprint, waarbij het alleen de vraag is of er op de klimmetjes hard genoeg gereden wordt om anti-klimmers als Markus te lossen..
Ben het niet vaak eens met al dat Sky-gemekker van Syntix, maar EBH is toch wel 1 van de betere sprinters hierquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dan moeten er wel hele slechte sprinters zijn.
Boasson Hagen is een slechte versie van Sagan niet een echte sprinter.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ben het niet vaak eens met al dat Sky-gemekker van Syntix, maar EBH is toch wel 1 van de betere sprinters hier
Verder zou ik met name gaan voor Meersman en Matthews. Misschien Farrar, maar dat betwijfel ik.
Een fitte EBH maakt hier gewoon kans op de winst.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Boasson Hagen is een slechte versie van Sagan niet een echte sprinter.
Ok, wie zijn er in dit veld allemaal beter in de sprint na een etappe als dit, volgens jou? Dat moeten toch wel minstens 10-15 namen zijn als ik je zo hoor. Verder dan Meersman en Matthews kom ik niet echt, en dan betwijfel ik of die echt beter zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Boasson Hagen is een slechte versie van Sagan niet een echte sprinter.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een fitte EBH maakt hier gewoon kans op de winst.
Alleen is ie niet fit.
Behalve EBHquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
Daarom zeg ik dan zijn er wel hele matige sprinters in de vuelta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |