Johnny en wie zijn die andere twee?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je vindt dat er maar drie spinters beter dan matig zijn wel ja.
Wat heeft 'ie gezegd?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:56 schreef Kun-Aguero het volgende:
Die ouwe Horner overschat zichzelf wel heel erg .
Slechts 2000+ hoogtemeters, moet Hoogerland nog net aankunnen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo bergachtig is die etappe van vandaag toch helemaal niet?
Misschien hebben ze nieuwe doping bij Radioshack?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat hij in de bergen de trui terug gaat pakken en dat soort uitspraken.
Zou zomaar kunnen maar Astana blijft de beste.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nieuwe doping bij Radioshack?
Precies!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Slechts 2000+ hoogtemeters, moet Hoogerland nog net aankunnen.
http://www.lavuelta.com/13/en/recorrido/index.html?e=5quote:
Ze moeten nog 42 km, denk niet dat ze daar een uur en een kwartier over gaan doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:43 schreef fl4puit het volgende:
Ze rijden volgens de belg langzamer dan het langzaamste schema. Zal dan wel na 18u worden...
Over wie heb je het? Iemand van Vacansoleil/Euskatel?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:47 schreef Zelva het volgende:
Verlos die man toch uit zijn lijden. De ploeg stopt toch al.
Zit nog een colletje van de 3e categorie in toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze moeten nog 42 km, denk niet dat ze daar een uur en een kwartier over gaan doen.
Poels.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Over wie heb je het? Iemand van Vacansoleil/Euskatel?
EBH is ook gewoon een pak minder dan een Hushovd in z'n hoogtijdagen in een sprint. Eigenlijk een betere klassiekerrenner.quote:
Dan nog. Die is niet voor niks 3e categorie. 11 km aan 2,6% zegt de NOS net.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zit nog een colletje van de 3e categorie in toch?
da's bijna vals platquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan nog. Die is niet voor niks 3e categorie. 11 km aan 2,6% zegt de NOS net.
Hoeveel zou je daar langzamer gaan, 5 km/uur? Dan moet je nog voor 18:00 binnen kunnen komen.quote:
Ik zal eens van kantoor gaan. Helaas zal ik deze topshow dus weer moeten missen. Heb het wel even opgenomen, al is dat meer om even te kijken wat ik herken aan Sanabria.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Klaar voor de topshow. Jammer dat er geen ruimte in het schema is voor Buren.
En na de top gaat het ook weer bergaf, dus dat compenseert weer wat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoeveel zou je daar langzamer gaan, 5 km/uur? Dan moet je nog voor 18:00 binnen kunnen komen.
Blijf je wel mobiel? Dan zal ik heel visueel verslag geven enzo. Churros barretjes herkennen à la Sierd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal eens van kantoor gaan. Helaas zal ik deze topshow dus weer moeten missen. Heb het wel even opgenomen, al is dat meer om even te kijken wat ik herken aan Sanabria.
Dus....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:58 schreef Wombcat het volgende:
Nu nog 35 km te gaan. Dat moet echt wel lukken voor 6 uur.
Het is vooral dat EBH niet zo'n zin heeft in sprints. Hij kan wel ietsjes meer dan top 10 sprinten..als je anders denkt ben je aardig de weg kwijt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
EBH is ook gewoon een pak minder dan een Hushovd in z'n hoogtijdagen in een sprint. Eigenlijk een betere klassiekerrenner.
Maar goed, hij kan top 10 sprinten in het pak, dan kan je wel iets.
Canada. Of nochtans, binnenkort.quote:
Vueltacoach.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daarom heb ik EBH ook opgesteld bij tourcoach.
Langsgaan wie wereldkampioen kan worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat zijn die Belgen nu aan het doen?
Froome.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:19 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Langsgaan wie wereldkampioen kan worden.
Hij wilde gewoon nee zeggen, maar wist wie er mee keek.quote:
Ik snapte sowieso niet waarom hij bij sommige ja zei en bij anderen nee. Zo was EBH ja, maar Gerrans nee. Snappen wie snappen kan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon nee zeggen, maar wist wie er mee keek.
Zo spannend waren de etappes toch ook niet?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:30 schreef Kun-Aguero het volgende:
We hebben gewoon 2 dagen met dit topic gedaan
Ik zal hier meer posten. Jullie missen Syntix.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:30 schreef Kun-Aguero het volgende:
We hebben gewoon 2 dagen met dit topic gedaan
Nee klopt maar de tour had 10 minimaal per dag.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo spannend waren de etappes toch ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |