Dat mocht Flecha willen.quote:
Als 'ie dat volhoudt, komt het wel goedquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:37 schreef Pedroso het volgende:
Mollema heeft een abonnement op 5e en 6e plaatsen. Prima voorlopig.
Poels.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Welke klassementsrenners hebben vandaag tijd verloren ? Waren niet heel veel renners in dezelfde tijd.
Als er 20 man in dezelfde tijd zijn, en dan een breukje, dan kan dat makkelijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:40 schreef OProg het volgende:
Nibali weer terug. Zo groot was die breuk toch niet?
Morgen groepje laten rijden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Nibali zal wel balen dat hij dat ding weer om de schouders heeft.
6 seconden schijnbaar. Valverde en Rodriguez schijnbaar niet heel goed, die zitten bij dit soort aankomsten altijd wel bij de eerste 5. Al had Rodriguez natuurlijk wel Moreno voor hem rijden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:40 schreef OProg het volgende:
Nibali weer terug. Zo groot was die breuk toch niet?
Ik keek half naar de rest van die groep maar had het idee dat er niet eens een fietslengte tussen zat. Zo bedoel ik het eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als er 20 man in dezelfde tijd zijn, en dan een breukje, dan kan dat makkelijk.
Kan ook zijn dat Valverde zich volledig focused op het klassement en niet meesprint.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
6 seconden schijnbaar. Valverde en Rodriguez schijnbaar niet heel goed, die zitten bij dit soort aankomsten altijd wel bij de eerste 5. Al had Rodriguez natuurlijk wel Moreno voor hem rijden.
Maakt niet uit want die heeft de jeugd natuurlijk.quote:
Er zat wel ergens een gat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik keek half naar de rest van die groep maar had het idee dat er niet eens een fietslengte tussen zat. Zo bedoel ik het eigenlijk.
Hoop dat ze een beeld van boven hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |