Da's waar, dit is wel heel slecht.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:05 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Niet heel vaak inderdaad, maar toch bijv. dit jaar nog goede uitslagen in de Algarve, opnieuw Parijs-Nice en Romandië. In ieder geval een stuk beter dan hij dit jaar weer in de Tour en nu de Vuelta laat zien.
Die Muur op zo'n 40 km van de finish heeft gewoon een stukje 30%quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoezo? Met een mini Waalse klassieker is wat mij betreft niets mis mee.
twitter:gregory_rast twitterde op maandag 26-08-2013 om 21:57:51man the spanish ladies just love @hornerakg !! ok they are just his age!! #prost #salut reageer retweet
Mirador De Ezaroquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die Muur op zo'n 40 km van de finish heeft gewoon een stukje 30%
Dat kan je wel stellen ja.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Horner.
De menselijke maat is terug.
Ongelooflijk inderdaad.quote:
Vacansofaal moet het niet van zijn renners hebben ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:29 schreef Chiappucci het volgende:
Weer gevallen. Nu samen met Poels, De Gendt en Betancur in de mongolenwaaier.
4e etappe...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:41 schreef Mani89 het volgende:
Vacansoleil is echt beschamend deze vuelta, en dan moet zo'n ploeg.
Het is het hele seizoen al zo, waarom zou het verbeteren?quote:
Dat zeg je niet, je begint na vier dagen al te mekkeren. Lompe opmerking gewoon.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is het hele seizoen al zo, waarom zou het verbeteren?
Ze staan hier met hun absolute a-team en ze rijden elke etappe in de bus, niks lomps aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zeg je niet, je begint na vier dagen al te mekkeren. Lompe opmerking gewoon.
Tuurlijk, maar dit is geen super lastige bergetappe, en dan toch al achteraan moeten fietsen...quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze staan hier met hun absolute a-team en ze rijden elke etappe in de bus, niks lomps aan.
Ik denk ze rijden met meer renners dan Hoogerland en Poels...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:46 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dit is geen super lastige bergetappe, en dan toch al achteraan moeten fietsen...
Ja, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is nog vlak, vergeken bij dit.
Zekerquote:
Maar dit zijn de mensen die ze altijd ophemelen en daarom is dit zo mooi.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Ik denk ze rijden met meer renners dan Hoogerland en Poels...
Huh?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:49 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Maar dit zijn de mensen die ze altijd ophemelen en daarom is dit zo mooi.
Ja, ik heb mijn belkin-ui van tijdens de tour weggedaan, maar ik haat vacansofaal zoals een feyenoorder ajax haat- denk ik dan want ik ben voor de eckte ecktes maar dat is off topic in dit subforum.quote:
Okquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:52 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn belkin-ui van tijdens de tour weggedaan, maar ik haat vacansofaal zoals een feyenoorder ajax haat- denk ik dan want ik ben voor de eckte ecktes maar dat is off topic in dit subforum.
En bovendien een 'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:52 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn belkin-ui van tijdens de tour weggedaan, maar ik haat vacansofaal zoals een feyenoorder ajax haat- denk ik dan want ik ben voor de eckte ecktes maar dat is off topic in dit subforum.
Ga nou niet bijdehand doen want anders haal ik wimderon erbij om een oude quote van je op te duiken.quote:
Ik wacht met spanning.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga nou niet bijdehand doen want anders haal ik wimderon erbij om een oude quote van je op te duiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |