quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:09 schreef Spatieloos het volgende:
Nu heb ik er een donkerrood zakje van mijn tandvlees afgetrokken, bleek het helemaal geen pistachenoot stukje te zijn T.T
Dat geeft niets joh, nu is het in ieder geval schoonquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:09 schreef Spatieloos het volgende:
Nu heb ik er een donkerrood zakje van mijn tandvlees afgetrokken, bleek het helemaal geen pistachenoot stukje te zijn T.T
Ja, wadan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef Equalz het volgende:
Weten jullie nog een tijdje geleden van dat meisje dat geraakt was door een wijnfles? en heel haar gezicht verminkt was?
TT Assen toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef Equalz het volgende:
Weten jullie nog een tijdje geleden van dat meisje dat geraakt was door een wijnfles? en heel haar gezicht verminkt was?
*psst* ps3 *pssst*quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef Xeor het volgende:
Op lagere resolutie ook nog steeds, kut spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was...
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:11 schreef Equalz het volgende:
Gaat dit niet te ver?NedermemeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
moet naast fok ook nog een beetje vermaak hebbenquote:
GAMENquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:12 schreef Equalz het volgende:
[..]
moet naast fok ook nog een beetje vermaak hebben
Ga naar 4chan! Daar is altijd wat te doenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:12 schreef Equalz het volgende:
[..]
SJORRENquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:12 schreef Equalz het volgende:
[..]
game op me xbox en als je op fok zit dan gaat dat niet samenquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:11 schreef Equalz het volgende:
Gaat dit niet te ver?Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die er om kunnen lachen. Ik vind het zelf niet grappig overigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik ook niet daarom vroeg ik of die niet te ver gingquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die er om kunnen lachen. Ik vind het zelf niet grappig overigens![]()
Dat zal per persoon verschillenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef Equalz het volgende:
[..]
Ik ook niet daarom vroeg ik of die niet te ver ging
Bij mij welquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:12 schreef Equalz het volgende:
[..]
game op me xbox en als je op fok zit dan gaat dat niet samen
Eckte gamerquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Bij mij wel![]()
mijn ps3 staat namelijk naast mijn laptop
Je hebt nog genoeg tijdquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
jumbo is open tot 5
to go or not to go
verrek het is al 3 uur geweest en ehmm BLIJFquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
jumbo is open tot 5
to go or not to go
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was...
Je hebt gelijk ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef KLTZK het volgende:
Het is bijna half 4
Dus tijd voor een flesje bier
Geen bier hebbenquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef Equalz het volgende:
[..]
verrek het is al 3 uur geweest en ehmm BLIJF![]()
Btw LETMEIN post dan wel leukeDie is hier al zo vaak gepost kerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja, tenzij je er geen behoefte aan hebt natuurlijkquote:
Nou sorry hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die is hier al zo vaak gepost kerel
ik drink nooit bier. denk dat als ik naar de jumbo ga dat ik dan voor drinken en vloeitjes gaquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, tenzij je er geen behoefte aan hebt natuurlijk
Vloeitjesquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik drink nooit bier. denk dat als ik naar de jumbo ga dat ik dan voor drinken en vloeitjes ga
Wat voor drinken danquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik drink nooit bier. denk dat als ik naar de jumbo ga dat ik dan voor drinken en vloeitjes ga
Waarom nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Waarom trek je dan bleek wegquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:23 schreef Equalz het volgende:
oh ik weet nog wel vroeger op school altijd zo'n vloeitje onder je tong leggen 10 minuten en dan trek je helemaal bleek weg
mocht je naar huis
Wel een stuk gezonder dan bierquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
taxi of dubbel fris of spa rood ofzo
Dan is het goed, ander mocht je per direct je piemol inleverenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Geen behoefte aan.
ik blow wel veel
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dan is het goed, ander mocht je per direct je piemol inleveren
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dan is het goed, ander mocht je per direct je piemol inleveren
Ja, misschien dat ik straks inderdaad maar TV ga kijkenquote:
Paardrijden traint wel billenquote:
Jij houdt van jongens met goeie billen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Paardrijden traint wel billen
Haten op paardrijdenquote:
nee meisjonsquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij houdt van jongens met goeie billen?
Je moest eens weten hoe goed gevuld die billen van paardrijchicks zijn johquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij houdt van jongens met goeie billen?
Stuquote:
weet ik. bijna half het dorp rijd paardquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:38 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe goed gevuld die billen van paardrijchicks zijn joh
4EBEquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stuen de rest die ik niet ken
En dan ff fluiten en er komt een nieuwe of was dat Red dead redemption?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
Knolhobbelen in skyrim en dan je paard murderen
Lekker veel paardenmest op de wegquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
weet ik. bijna half het dorp rijd paard
Met je paard op de straat pissenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker veel paardenmest op de weg
Zoiets?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:38 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe goed gevuld die billen van paardrijchicks zijn joh
Valt wel mee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker veel paardenmest op de weg
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:40 schreef Equalz het volgende:
[..]
Zoiets?Plaatje werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Hoe lang ga je daar nog mee doorquote:
Nu wel?quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:41 schreef Equalz het volgende:
[..]
Nu wel?Jep nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Nee niet op die manier, slanke bovenlichamen en gevulde konten in zo'n strakke rijbroekquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb geen piemelen pijp nogsteeds negers
![]()
Wel voorover leunen om je paard te ontlasten.quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel voorover leunen om je paard te ontlasten.
Jouw sig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe is het met je 4EBE?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
waarom zou ik geen negers pijpen?
je reageerde een tijdje niet vandaarquote:
Snap niet dat het topic nog open is eigenlijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:55 schreef KLTZK het volgende:
Wat is deze?
GC / Weet iemand spellen waar wetsuits in voor komen ?
Meestal wordt dat soort bagger meteen geslotenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Snap niet dat het topic nog open is eigenlijk
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:57 schreef Equalz het volgende:
KLTZ ... ik wou het net gaan linken
GC / Weet iemand spellen waar wetsuits in voor komen ?
had em al onder ctrl+c staan
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
Flikker eens opdit is niet meme sc
dit is toto scquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ja meester hamerquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
Toto als ik zo eens kijk.. jou avatar is die niet van Green Street Hooligans?quote:
Zeker wetenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:03 schreef Equalz het volgende:
[..]
Toto als ik zo eens kijk.. jou avatar is die niet van Green Street Hooligans?
2 is opzich ook wel lachen maar verslaat 1 nietquote:
Deel twee heb ik nooit gezien, hoor te veel slechte verhalen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:04 schreef Equalz het volgende:
[..]
2 is opzich ook wel lachen maar verslaat 1 niet
Conclusie: Deel 1![]()
Deel 2
quote:
Klinkt toch weer lekker na een tijdjequote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:07 schreef Equalz het volgende:
[..]
Klinkt toch weer lekker na een tijdje
quote:
En zeggen wij: Deze is fucking baas!quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:10 schreef Equalz het volgende:
[..]Kinderen van tegenwoordig zullen zeggen: Wat is deze?
FRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRITTEEERRRRRRRquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:19 schreef Fritter het volgende:
GC / Homoseksualiteit: alleen aangeboren of soms ook aangeleerd?
Kijk naar de een na laatste post..... ik huil
DRUGSquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:22 schreef Equalz het volgende:
Maar mensen ben eventjes een half uurtje weg!
tot straks
Omdat dit geen nachtbagger is grquote:
no wayquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:19 schreef Toto69 het volgende:
![]()
![]()
Ik krijg zojuist te horen dat onze Spatieloos "Ashley" gehosseld heeft!
Oah! Hed ie govudomuh goe gedan nie?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:19 schreef Toto69 het volgende:
![]()
![]()
Yes way. Ik gaf hem advies: "zeg tegen haar: heb je zin in een zoentje?"quote:
Ik wil hem wel leuk om met me vriendin een keer te doenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wie wil de Sims 3? Ik heb een code voor Origin (soort Steam) iemand hebben?
Ik ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:21 schreef Equalz het volgende:
[..]
Ik wil hem wel leuk om met me vriendin een keer te doen
Pokéwhores, gotta catch them all!quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:19 schreef Toto69 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Pokéwhores, gotta catch them all!
En ze doet vwoquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens haar theorieën ben je dan geen maagd meer
Het traint anders wel billen is mijn ervaring, dus ik wil d'r wel ontmoetenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens haar theorieën ben je dan geen maagd meer
Beetje jong vriend.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het traint anders wel billen is mijn ervaring, dus ik wil d'r wel ontmoeten
Ahahahahahaha.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het traint anders wel billen is mijn ervaring, dus ik wil d'r wel ontmoeten
Had ik d'r al gedm'tquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
LOKPOST
btw kijk uit voor spatie
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
LOKPOST
btw kijk uit voor spatie
Wat stuurde je?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had ik d'r al gedm't![]()
Maar ze is offline
Dude ze is offline.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:39 schreef Spatieloos het volgende:
Okay, jullie hebben het verpest, stomme toto, ik ga jou voortaan niks meer sturen!
Fix haar telefoonnummer dan. of moet ik het voor je doen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:39 schreef Spatieloos het volgende:
Okay, jullie hebben het verpest, stomme toto, ik ga jou voortaan niks meer sturen!
Ik herinner me nog een bepaald telefoonnummer en iets met puppy's....quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Fix haar telefoonnummer dan. of moet ik het voor je doen?
En weer was ik net aan het drinkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een bepaald telefoonnummer en iets met puppy's....
Vooral dat die pa boos xcachet opbeldequote:Op zondag 25 augustus 2013 17:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
En weer was ik net aan het drinken
maar goed gegaan![]()
EPIC was dat ja
Dude is zo gay om te zeggen xdquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dude ze is offline.
En dude, ik gaf je alle bazentips. Niet haten.
Die ashley heeft denk ik een probleem...quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een bepaald telefoonnummer en iets met puppy's....
Ze stuurde weer wat terug :/quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dude ze is offline.
En dude, ik gaf je alle bazentips. Niet haten.
w@t bed0el je?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:40 schreef Equalz het volgende:
[..]
Die ashley heeft denk ik een probleem...
DM me wat ze stuurde.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze stuurde weer wat terug :/
Slechte tips trouwens!
Been there, done that, never againquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
Cachet wil ook aandacht, toto dm haar
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:43 schreef Toto69 het volgende:
Welkom bij Toto's orgasme bezorgservice.
Bij deze bezorg ik één user een orgasme.
Hier een paint van een baby'tje in een regenpak.
[ afbeelding ]
Nou de groetjes van Toto en Anita hé
Stuart's fetishquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:43 schreef Toto69 het volgende:
Welkom bij Toto's orgasme bezorgservice.
Bij deze bezorg ik één user een orgasme.
Hier een paint van een baby'tje in een regenpak.
[ afbeelding ]
Nou de groetjes van Toto en Anita hé
ik ook niet, maar is wel leukquote:
hij zocht een regenpak en het kwam later een keer terug. Nou woeptiedoequote:
Als het nu enkel deze vier topics waren waarin hij het vermeldde... maak er maar 450 topics vanquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij zocht een regenpak en het kwam later een keer terug. Nou woeptiedoe
quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Google maar op spatieloos + nichtje
stiekem zijn we allemaal chicks met snorrenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
AL DIE DM'S MET AANDACHT OMG
Jammer dat het geen chicks zijn maar dat terzijde
ECHT FANTASTIESquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als het nu enkel deze vier topics waren waarin hij het vermeldde... maak er maar 450 topics van
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
AL DIE DM'S MET AANDACHT OMG
Jammer dat het geen chicks zijn maar dat terzijde
Geen dank.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil tieten in mijn inbox gr
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil tieten in mijn inbox gr
En ik woon in Zutphenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik woon ook in gelderland en ik heb familie in bemmel
ja want ik ga me nummer hier eht neerzetten enzo :/quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Maar je hebt wel whatsapp? zo ja laat je nummer even achter
DM anders evenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:51 schreef Ashley. het volgende:
[..]
ja want ik ga me nummer hier eht neerzetten enzo :/
"me nummer"?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:51 schreef Ashley. het volgende:
[..]
ja want ik ga me nummer hier eht neerzetten enzo :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |