quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef Equalz het volgende:
[..]
verrek het is al 3 uur geweest en ehmm BLIJF![]()
Btw LETMEIN post dan wel leukeDie is hier al zo vaak gepost kerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja, tenzij je er geen behoefte aan hebt natuurlijkquote:
Nou sorry hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die is hier al zo vaak gepost kerel
ik drink nooit bier. denk dat als ik naar de jumbo ga dat ik dan voor drinken en vloeitjes gaquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, tenzij je er geen behoefte aan hebt natuurlijk
Vloeitjesquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik drink nooit bier. denk dat als ik naar de jumbo ga dat ik dan voor drinken en vloeitjes ga
Wat voor drinken danquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik drink nooit bier. denk dat als ik naar de jumbo ga dat ik dan voor drinken en vloeitjes ga
Waarom nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Waarom trek je dan bleek wegquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:23 schreef Equalz het volgende:
oh ik weet nog wel vroeger op school altijd zo'n vloeitje onder je tong leggen 10 minuten en dan trek je helemaal bleek weg
mocht je naar huis
Wel een stuk gezonder dan bierquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
taxi of dubbel fris of spa rood ofzo
Dan is het goed, ander mocht je per direct je piemol inleverenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Geen behoefte aan.
ik blow wel veel
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dan is het goed, ander mocht je per direct je piemol inleveren
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dan is het goed, ander mocht je per direct je piemol inleveren
Ja, misschien dat ik straks inderdaad maar TV ga kijkenquote:
Paardrijden traint wel billenquote:
Jij houdt van jongens met goeie billen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Paardrijden traint wel billen
Haten op paardrijdenquote:
nee meisjonsquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij houdt van jongens met goeie billen?
Je moest eens weten hoe goed gevuld die billen van paardrijchicks zijn johquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij houdt van jongens met goeie billen?
Stuquote:
weet ik. bijna half het dorp rijd paardquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:38 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe goed gevuld die billen van paardrijchicks zijn joh
4EBEquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stuen de rest die ik niet ken
En dan ff fluiten en er komt een nieuwe of was dat Red dead redemption?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
Knolhobbelen in skyrim en dan je paard murderen
Lekker veel paardenmest op de wegquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
weet ik. bijna half het dorp rijd paard
Met je paard op de straat pissenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker veel paardenmest op de weg
Zoiets?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:38 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe goed gevuld die billen van paardrijchicks zijn joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was...
Valt wel mee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker veel paardenmest op de weg
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:40 schreef Equalz het volgende:
[..]
Zoiets?Plaatje werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |