Ga naar 4chan! Daar is altijd wat te doenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:12 schreef Equalz het volgende:
[..]
moet naast fok ook nog een beetje vermaak hebben
SJORRENquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:12 schreef Equalz het volgende:
[..]
moet naast fok ook nog een beetje vermaak hebben
game op me xbox en als je op fok zit dan gaat dat niet samenquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:11 schreef Equalz het volgende:
Gaat dit niet te ver?Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die er om kunnen lachen. Ik vind het zelf niet grappig overigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik ook niet daarom vroeg ik of die niet te ver gingquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die er om kunnen lachen. Ik vind het zelf niet grappig overigens![]()
Dat zal per persoon verschillenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef Equalz het volgende:
[..]
Ik ook niet daarom vroeg ik of die niet te ver ging
Bij mij welquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:12 schreef Equalz het volgende:
[..]
game op me xbox en als je op fok zit dan gaat dat niet samen
Eckte gamerquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Bij mij wel![]()
mijn ps3 staat namelijk naast mijn laptop
Je hebt nog genoeg tijdquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
jumbo is open tot 5
to go or not to go
verrek het is al 3 uur geweest en ehmm BLIJFquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
jumbo is open tot 5
to go or not to go
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was...
Je hebt gelijk ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef KLTZK het volgende:
Het is bijna half 4
Dus tijd voor een flesje bier
Geen bier hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |