quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:09 schreef Spatieloos het volgende:
Nu heb ik er een donkerrood zakje van mijn tandvlees afgetrokken, bleek het helemaal geen pistachenoot stukje te zijn T.T
Dat geeft niets joh, nu is het in ieder geval schoonquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:09 schreef Spatieloos het volgende:
Nu heb ik er een donkerrood zakje van mijn tandvlees afgetrokken, bleek het helemaal geen pistachenoot stukje te zijn T.T
Ja, wadan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef Equalz het volgende:
Weten jullie nog een tijdje geleden van dat meisje dat geraakt was door een wijnfles? en heel haar gezicht verminkt was?
TT Assen toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef Equalz het volgende:
Weten jullie nog een tijdje geleden van dat meisje dat geraakt was door een wijnfles? en heel haar gezicht verminkt was?
*psst* ps3 *pssst*quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef Xeor het volgende:
Op lagere resolutie ook nog steeds, kut spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was...
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:11 schreef Equalz het volgende:
Gaat dit niet te ver?NedermemeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()