abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130445112
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:09 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Het hele vadercomplex-verhaal is sowieso onlogisch. Als het alleen daarom ging, waarom zou je dan een seksueel verlangen naar mannen koesteren.
:|W
pi_130445180
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:27 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

:|W
Oh, ik zie het verkeerd? Leg eens uit. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_130445303
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef tetouaribo het volgende:
Maar wil je ook seks met mannen of wil je alleen bevestiging en een man waar je op kunt rekenen? Want als je je lichamelijk niet tot mannen voelt aangetrokken komt het idd puur door het verleden en je omgeving.
Jawel. Maar mijn seksuele gevoelens hebben veel met het vadercomplex te maken. Ik viel gewoon dat mijn verlangens grotendeels gebaseerd zijn op een gemis uit mijn jeugd.

Bedoel. Welk kind droomt op 6 jarige leeftijd over seksueel contact met mannen van 30+?
pi_130445385
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:28 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oh, ik zie het verkeerd? Leg eens uit. :)
Waarschijnlijk omdat ik de gemiste liefde in een overgecompenseerde vorm wil verkrijgen. En het hele woord ''vader'' of ''pappa'' heeft voor mij gewoon een totaal andere betekenis. Ik associeer dat met iets seksueels, niet met een ouder.
pi_130445676
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 09:27 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Hoe zou je dat doen dan, iemand aanleren om hetero of homo te zijn? Er kan veel gebeuren, maar ik ga echt geen hetero worden. En in mijn directe omgeving kende ik destijds geen homo, dus ook niemand om me dat aan te leren.
Dat vraag ik me dus ook af... Jongens zijn veel te leuk :9
pi_130445677
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Jawel. Maar mijn seksuele gevoelens hebben veel met het vadercomplex te maken. Ik viel gewoon dat mijn verlangens grotendeels gebaseerd zijn op een gemis uit mijn jeugd.

Bedoel. Welk kind droomt op 6 jarige leeftijd over seksueel contact met mannen van 30+?
Ik denk dat het dan een combinatie van is. Want er zijn een hoop mannen op de wereld die zonder vader zijn opgegroeid maar die zijn niet allemaal homo. En elke jongen houdt zich natuurlijk met z'n oorsprong bezig en misschien dat jou homoseksualiteit in combinatie met het missen van een vader figuur die verlangens heeft veoorzaakt.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_130445844
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 08:31 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als jij het zegt :P Je kunt niet ontkennen dat je homo's 9 van de 10 keer kunt herkennen, van heel verwijfd tot een tikkie verwijfd.

Dat is overigens iets waaraan ik me erger. Je ziet dat de typisch verwijfde homo's altijd in de media verschijnen en normale mannen die homo zijn nergens tegenkomt. De promotie van verwijfd gedrag, nichtencultuur, metroseksuelen brr...

Ik denk dat een hoop homo's zich heel anders zouden gedragen zonder deze promotie. Mensen zouden zichzelf sowieso anders gedragen zonder de televisie :@

Dat verwijfde zit ook in veel hetero mannen, word alleen niet naar voren gebracht.
Metroseksueel staat geheel los van homo zijn :')
pi_130445883
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:40 schreef Fritter het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus ook af... Jongens zijn veel te leuk :9
Vind je? Theoretisch gezien snap ik het zelf namelijk niet echt. Zo leuk zijn ze niet.
pi_130445929
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:40 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Ik denk dat het dan een combinatie van is. Want er zijn een hoop mannen op de wereld die zonder vader zijn opgegroeid maar die zijn niet allemaal homo. En elke jongen houdt zich natuurlijk met z'n oorsprong bezig en misschien dat jou homoseksualiteit in combinatie met het missen van een vader figuur die verlangens heeft veoorzaakt.
Kan kloppen.
pi_130445937
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:44 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Vind je? Theoretisch gezien snap ik het zelf namelijk niet echt. Zo leuk zijn ze niet.
Je moet de leuke jongens er tussen uit plukken, niet allemaal zijn ze even geweldig.
Zelfde geld bij meiden hoor. Denk zelfs dat je als hetero meer problemen in een relatie zal hebben dan als homo aangezien vrouwen van elk dingetje een punt maken naar ervaring :')
pi_130446089
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

TS zegt niet dat het alléén aangeleerd kan zijn he, maar dat het misschien óók aangeleerd kan worden.
Volgens houd je dan alleen jezelf voor de gek en komt die persoon dat op latere leeftijd achter.
signatuurloos
pi_130446228
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 08:31 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als jij het zegt :P Je kunt niet ontkennen dat je homo's 9 van de 10 keer kunt herkennen, van heel verwijfd tot een tikkie verwijfd.

Dat is overigens iets waaraan ik me erger. Je ziet dat de typisch verwijfde homo's altijd in de media verschijnen en normale mannen die homo zijn nergens tegenkomt. De promotie van verwijfd gedrag, nichtencultuur, metroseksuelen brr...

Ik denk dat een hoop homo's zich heel anders zouden gedragen zonder deze promotie. Mensen zouden zichzelf sowieso anders gedragen zonder de televisie :@

[..]

Ik geef even een aantal feiten die een rol kunnen spelen... ik kan niet elke homo in de wereld even individueel analyseren :P

Misbruikte kinderen kunnen onnatuurlijk gedrag gaan vertonen, waaronder homoseksualiteit. Ik zeg onnatuurlijk omdat zonder dit misbruik het kind een andere richting in zou gaan. Dat betekent niet dat iedere homo is misbruikt :') Soja heeft vrouwelijke hormonen, dat heeft heel veel invloed op je lichaam. Hormonen hebben zeker invloed op je geaardheid, doe niet zo gek :') Dat betekent niet dat je een homo kunt "genezen" door hem vol te pompen met testosteron maar in de baarmoeder heeft het zeker invloed.

[..]

Ik heb in der loop der jaren met interesse dit onderwerp bekeken en over zitten nadenken. Dat jij er geen fluit van snapt is niet mijn probleem. Je kunt het heel simpel even opzoeken :)

Moet je eens kijken naar alle mannelijke filmhelden van de jaren 1920/1970. Bijv. Sean Connery met borsthaar, grof gezicht... een echte man. Burt Reynolds, Charlton Heston, Steve Mcqueen. Tegenwoordig lijken het allemaal verwijfde jongetjes van 15.

Is de mensheid ineens anders geworden of is er een promotie van verwijfde cultuur?
Het is eerder een cultuurding om zoiets verwijfd te noemen. We denken hier nu eenmaal hokjes en als het erbuiten valt, is het eng.
signatuurloos
pi_130446957
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:46 schreef Fritter het volgende:

[..]

Je moet de leuke jongens er tussen uit plukken, niet allemaal zijn ze even geweldig.
Zelfde geld bij meiden hoor. Denk zelfs dat je als hetero meer problemen in een relatie zal hebben dan als homo aangezien vrouwen van elk dingetje een punt maken naar ervaring :')
Doen homo's inderdaad niet nee. Zolang je lul maar groot genoeg is willen ze wel een avondje met je doorbrengen.

Meer dan seks is het allemaal niet.
pi_130446992
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:15 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Doen homo's inderdaad niet nee. Zolang je lul maar groot genoeg is willen ze wel een avondje met je doorbrengen.

Meer dan seks is het allemaal niet.
Dankje, maar nee daar doe ik niet aan ;)
pi_130447183
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:16 schreef Fritter het volgende:

[..]

Dankje, maar nee daar doe ik niet aan ;)
Aan wat niet? Monogamie of neuken met het hele dorp?
pi_130447229
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:22 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Aan wat niet? Monogamie of neuken met het hele dorp?
Ik woon in een stad :') Maar nee ik ben niet het type dat elke avond een andere jongen naar huis zal nemen om daarmee wat te doen.
Zo ben ik niet :')
  zondag 25 augustus 2013 @ 16:24:40 #117
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_130447255
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:23 schreef Fritter het volgende:

[..]

Ik woon in een stad :') Maar nee ik ben niet het type dat elke avond een andere jongen naar huis zal nemen om daarmee wat te doen.
Zo ben ik niet :')
Dat doen hommos toch wel?
pi_130447540
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:24 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

Dat doen hommos toch wel?
Uhm, das wel een beetje hoe homo's bekend staan, erg jammer dat mensen denken dat iedereen dat doet :')
  zondag 25 augustus 2013 @ 16:38:38 #119
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_130447682
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:34 schreef Fritter het volgende:

[..]

Uhm, das wel een beetje hoe homo's bekend staan, erg jammer dat mensen denken dat iedereen dat doet :')
Was meer een troll, ik was benieuwd welke antwoorden jullie uit de kast zouden halen
pi_130465495
Teeveepee, ga hier nog ff reageren als ik minder moe ben :P
pi_130465707
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:32 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat ik de gemiste liefde in een overgecompenseerde vorm wil verkrijgen. En het hele woord ''vader'' of ''pappa'' heeft voor mij gewoon een totaal andere betekenis. Ik associeer dat met iets seksueels, niet met een ouder.
iew
Nosce te ipsum.
pi_130465723
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 00:24 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

iew
Wat dan?
pi_130465811
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 00:25 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Wat dan?
zie edit, vetgedrukt.
Nosce te ipsum.
pi_130465831
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 00:27 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

zie edit, vetgedrukt.
Heb jij 'n vader dan?
pi_130465847
Maar het kan wel hoor, dat het gebrek aan vaderliefde/ rolmodel heeft gezorgd dat je op mannen val. Is bij mij ook zo, misschien.
Nosce te ipsum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')