quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:53 schreef Toto69 het volgende:
Deze smiley vond ik altijd baas
[ afbeelding ]
grapje hoor mopjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Jawel, maar in het oostblok zijn ze wat kleiner en dunner enzo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zijn ze niet meestal met meerdere dan
ja dacht ik al.quote:
Dat heb je dan wel als mooi voordeelquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jawel, maar in het oostblok zijn ze wat kleiner en dunner enzo.
ik ben behoorlijk breed en een kop groter.
Lol keek net op hyves naar die smiley codes ...quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Google maar op spatieloos + nichtje
Staan vaak van die lui die je buiten al om je ID vragen inderdaadquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dacht ik al.
Buiten london is dat wel iets minder maar in london kom je echt nergens erin onder de 18
En ik heb een broertje die in feite loonwerker is en nog langer is dan ik.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb je dan wel als mooi voordeel
Hoe groot zijn jullie danquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
En ik heb een broertje die in feite loonwerker is en nog langer is dan ik.
Je woog veel meer?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:55 schreef Spatieloos het volgende:
Yay, ik weeg precies 84kg, doel bereikt.
Stap 2. Ongeveer deze massa behouden voor een maand!
Aha, ja, dat is best grootquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik ben 1,83 ong en hij is 1,86
ik kom dit tegenquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Google maar op spatieloos + nichtje
In Engeland is dat ook best grootquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
In NL valt dat wel tegen maar in oostblok landen is dat best groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |