Ja ik eigenlijk ook wel, maar niet zo'n clingy smooshiepooshiequote:Op zondag 25 augustus 2013 13:09 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, eigenlijk zou ik best een relatie willen![]()
Ja dat word je fataal.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:11 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil alleen een relatie met perfecte meisjes, maar die zie ik nergens, en als ik ze zou zien dan zouden ze mij niet leuk vinden
Kieskeurig zijn is stom
Ik ben ook wel kieskeurig en wil ook het liefst iemand die nogal netjes is. Ik heb niets met ordinaire meiden/vrouwen die roken, onder de tattoo's zitten, schelden, zuipen. Nou ja, je kent het welquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:11 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil alleen een relatie met perfecte meisjes, maar die zie ik nergens, en als ik ze zou zien dan zouden ze mij niet leuk vinden
Kieskeurig zijn is stom
Naja, zo erg is het niet om single te zijnquote:
Nee, dat hoeft van mij ook nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook wel, maar niet zo'n clingy smooshiepooshie
Seks is als bier. Ook al is het middelmatig bier, het is en blijft bierquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Naja, zo erg is het niet om single te zijn
Liever single dan met een nonperfect meisje.
Ik ook niet hoorquote:
Ja hij is nog steeds vies haha, uhh varkenshaasje, scampi's, vis..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]nog een vieze auto dus
Wat heb je gegeten?
Ik houd niet zo van middelmatige bierquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Seks is als bier. Ook al is het middelmatig bier, het is en blijft bier
Als jij imperfectie leuk vind dan is dat eigenlijk perfectie in jou ogen, zo zie ik dat dan. Want echt perfect bestaat natuurlijk niet, maar als ik haar imperfecties leuk vind dan is ze perfect voor mij, maar die heb ik nog niet gevonden!quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vaak is het imperfecte leuk
Melk*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Die van Patrick beter in het Engels, soberzoquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
Nederlandse stem van Spongebob is beter dan de Engelse.
Nee absoluut nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ken de Nederlandse nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Melk*Dat lust ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Heel goed. Alcohol droogt immers uitquote:
Dat weet ik nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die van Patrick beter in het Engels, soberzo
Hoi Stuquote:
Ook geen Warme chocolade melk1?!?!?!?!?!?!?!?!!quote:
VEJAH HOIquote:
Patrick Star Wars.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Maar Patrick is waarschijnlijk awesome in alle talen
Nee, dat hoef ik al helemaal nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ook geen Warme chocolade melk1?!?!?!?!?!?!?!?!!
OMG IK HOOP DAT JE VAN MENING VERANDERD OF DAT JE OOIT OP EEN DAG DOOD GAAT!
Heinz!quote:
[Insert joke about LB being brown]quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Patrick Star Wars.
Luke, I am your father!
-No this is Patrick!
Ik zeg dat niet hardop hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]zeg je dat zo, ik zeg altijd:
VEE A
Ze zeggen hetquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heel goed. Alcohol droogt immers uit
Warme browniemelkquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[Insert joke about LB being brown]
Ik 1 keer pas eigenlijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Die grap is niet meer leuk na miljoen duizend keer op reddit, ninegag en andere kutsites gezien te hebben.
Heb je nooit dorst als je wakker wordt na een avond drinken?quote:
Wat?quote:
Naja, niet van Starwars, maar gewoon: No, this is patrick!!!!quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik 1 keer pas eigenlijk
Fucking Mike
Hoi Robbiequote:
Ik ben vannacht wel een paar keer wakker geworden inderdaad, maar als ik dan water dronk werd ik misselijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je nooit dorst als je wakker wordt na een avond drinken?
Als ik een avond gedronken heb gaat er eerst een liter water doorheen. Dan wordt ik 's ochtends wakker en drink ik nog een hele hoop en een Aquarius (helpt met hydrateren) en dan slaap ik weer door. Om 1 uur ben ik katervrijquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je nooit dorst als je wakker wordt na een avond drinken?
Dat is niet zo best. Dan heb je flink teveel gezopen denk ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:22 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ben vannacht wel een paar keer wakker geworden inderdaad, maar als ik dan water dronk werd ik misselijk
Die ogenquote:
Klinkt als een goed planquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik een avond gedronken heb gaat er eerst een liter water doorheen. Dan wordt ik 's ochtends wakker en drink ik nog een hele hoop en een Aquarius (helpt met hydrateren) en dan slaap ik weer door. Om 1 uur ben ik katervrij
Bier en een paar long island iced tea.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet zo best. Dan heb je flink teveel gezopen denk ik![]()
Ik stopte lezen bij "Dan wordt ik…"quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik een avond gedronken heb gaat er eerst een liter water doorheen. Dan wordt ik 's ochtends wakker en drink ik nog een hele hoop en een Aquarius (helpt met hydrateren) en dan slaap ik weer door. Om 1 uur ben ik katervrij
Wat zit er voor drank in dat laatste dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Bier en een paar long island iced tea.
Vuile grammarenaziquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik stopte lezen bij "Dan wordt ik…"
15 ml wodkaquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zit er voor drank in dat laatste dan?
GODDAMNIT DID I T AGAINquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik stopte lezen bij "Dan wordt ik…"
Grammarenazi?quote:
Zo, dat is wel erg sterk zegquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:25 schreef Xeor het volgende:
[..]
15 ml wodka
15 ml tequila
15 ml witte rum
15 ml gin
15 ml triple sec
25 ml citroensap
30 ml suikersiroop
ijsblokjes
aanvullen met cola
Dan krijg je zoiets:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan krijg je zoiets:Begrijp best dat een paar van die glazen je een kater bezorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
met ijs in een longdrinkglas? 17% ofzo?quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan krijg je zoiets:rook je????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee..quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
met ijs in een longdrinkglas? 17% ofzo?
Really? Het blijft toch 60ml sterke drank van gemiddeld 30-35%quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
met ijs in een longdrinkglas? 17% ofzo?
Als de rest gemiddeld 35-40 is. Dat 100 ml en het wordt tot de 200ml+ afgetopt, denk dat het ongeveer klopt danquote:
er zit toch cola bijquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Really? Het blijft toch 60ml sterke drank van gemiddeld 30-35%
Flink sterk glas danquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als de rest gemiddeld 35-40 is. Dat 100 ml en het wordt tot de 200ml+ afgetopt, denk dat het ongeveer klopt dan
Ze deden 1 cola verdelen over 4 glazen, en het glas zat halfvol met ijs.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als de rest gemiddeld 35-40 is. Dat 100 ml en het wordt tot de 200ml+ afgetopt, denk dat het ongeveer klopt dan
sorry liefje..quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
En tegen mij zeg je alleen maar "hoi"
Ik weet m'n plek wel weer
75, dacht 100ml, verkeerd gekeken. Maar het gaat er om wat het gemiddelde is in het glasquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Really? Het blijft toch 60ml sterke drank van gemiddeld 30-35%
Dat begrijp ik. Maar meestal is 1 shot van 25ml toch vergelijkbaar met bijv. een biertje?quote:
Waarom niet? Iedereen heeft die alquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry liefje..
maar van jou heb ik geen naaktfoto's gekregen
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:33 schreef Tjacka het volgende:
ik heb denk ik geen drank nodig om uit te gaan dus ik stop denk ik
echt?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom niet? Iedereen heeft die al
alleen is het hier in de omgeving saaiquote:
Dat valt me zomaar meequote:
Ja, je hebt gelijk inderdaadquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
75, dacht 100ml, verkeerd gekeken. Maar het gaat er om wat het gemiddelde is in het glas
Nou ja eigenlijk, als het even kanquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mensen die drank nodig hebben om een goeie tijd te hebben zijn een beetje triest imo
Ik ben ook vaak de bob hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alleen is het hier in de omgeving saai
dus ik ga wel bobben voortaan
toch geen drank nodig en geen kater
Kijk wat voor vertyfte meisjes we tegenwoordig hebben. Zie dat topic.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk, als het even kan![]()
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mensen die drank nodig hebben om een goeie tijd te hebben zijn een beetje triest imo
Sowieso dat ze een shirt heeft waar #YOLO of #swag op staat.quote:
Ze 14, ik pas.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kijk wat voor vertyfte meisjes we tegenwoordig hebben. Zie dat topic.
Vind maar eens een loyale, goede meid.
naja, ik dronk heel veel maar ik vind de katers echt kutquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak de bob hoorik drink sporadisch.
"Ik weet wel dat je maagdenvlies in kan scheuren door vingeren, paardrijden, en andere dingen."quote:
Ik ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben 18, voor de duidelijkheid
Ontmaagd door een paard. Like a boss.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Ik weet wel dat je maagdenvlies in kan scheuren door vingeren, paardrijden, en andere dingen."__
quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Ik weet wel dat je maagdenvlies in kan scheuren door vingeren, paardrijden, en andere dingen."__
Ik drink niet veelquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja, ik dronk heel veel maar ik vind de katers echt kut
17:2 = 8.5+7 = 15.5quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:36 schreef Spatieloos het volgende:
Eigenlijk zou 14 best nog kunnen hmmmm, en ze heeft wel een leuke naam!
Ik ga twijfelen.
Soms verras ik mensen ook als ik zeg dat ik 17 ben, al helemaal toen ik 16 was.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hussel Hussell drr.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:36 schreef Spatieloos het volgende:
Eigenlijk zou 14 best nog kunnen hmmmm, en ze heeft wel een leuke naam!
Ik ga twijfelen.
Paardrijdenquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fris feestenquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:37 schreef Tjacka het volgende:
gister waren kanjer veel geile chicks van 15 ongeveer in mijn stamcafe
kwamen van een of ander frisfeestje vandaan, wtf ik voel mij echt schuldig dat ik geil werd van die wijven
Snap best dat er mensen van jouw leeftijd wat ouder uitzienquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bijzonder wel dat die daar gewoon mogen zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:37 schreef Tjacka het volgende:
gister waren kanjer veel geile chicks van 15 ongeveer in mijn stamcafe
kwamen van een of ander frisfeestje vandaan, wtf ik voel mij echt schuldig dat ik geil werd van die wijven
Nee spatie. Nee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die regel
3 jaar verschil is prima.
ja, bij mijn stamcafe doen ze eenmaal niet zo moeilijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bijzonder wel dat die daar gewoon mogen zijn
Ssssst komt wel goedquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee spatie. Nee.
Doe 't niet.
Twee jaar was al te veel blijkbaar. Kinderachtige hypocriete snol.
Stamkroegen zijn meestal een sausage festquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar schenken die ook sterke drank aan die 'kinderen'quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, bij mijn stamcafe doen ze eenmaal niet zo moeilijk
omdat, die normaal eigenlijk nooit komen
Huhquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee spatie. Nee.
Doe 't niet.
Twee jaar was al te veel blijkbaar. Kinderachtige hypocriete snol.
Hoiquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:39 schreef Equalz het volgende:
Hoi hoi![]()
zit normaal eigenlijk in het avondbagger sc maar nu eens een keertje hier
hallonquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:39 schreef Equalz het volgende:
Hoi hoi![]()
Heb je entree betaald? 5 euroquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:39 schreef Equalz het volgende:
Hoi hoi![]()
Lekker aan de Fristi tochquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is ook nog helemaal geen avondquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:39 schreef Equalz het volgende:
Hoi hoi![]()
In Engeland kom je er 's avonds niet in onder de 18quote:
sterke drank sowieso niet, maar bier en wijn zou goed kunnen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar schenken die ook sterke drank aan die 'kinderen'
ik weet het maar heb niks te doen vandaag en avondbagger duurt nog zolangquote:
Nemen ze een flink risico toch? Hoe oud moet je in NL zijn? 16 of 18quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sterke drank sowieso niet, maar bier en wijn zou goed kunnen.
Zoals het hoort.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
In Engeland kom je er 's avonds niet in onder de 18![]()
Nog zeven uur en 40 minutenquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:40 schreef Equalz het volgende:
[..]
ik weet het maar heb niks te doen vandaag en avondbagger duurt nog zolang
Maar in engeland kom je sowieso de kroeg niet in als je geen 18 bentquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Binnenkort in NL ook nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
13 en 18, zou het echt niet doenquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:41 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit kan, dan kan 17 en 14 helemaal!
Overdag welquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Maar in engeland kom je sowieso de kroeg niet in als je geen 18 bent
Nou, DM haar en hossel haar. Ze is een makkelijk sletje blijkbaarquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:41 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.kindertelefoon(...)ic=10885&topic=10893quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:41 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het ook een goede zaakquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Binnenkort in NL ook niet
En daar ben ik maar wat blij mee, dan groeit het gemiddelde volg met mij mee
het is nog 16, inderdaad maar ach komen ze toch niet achterquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nemen ze een flink risico toch? Hoe oud moet je in NL zijn? 16 of 18
Paar jaar terug was ik 14 en was ik in londen. toen wouden we wat gaan eten in een pub. maar we moesten boven gaan zitten en de deur naar de kroeg moest dicht zijn.quote:
waar achter?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is nog 16, inderdaad maar ach komen ze toch niet achter
Doe 't nou nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar 17 en 14 kan toch wel
Nee, ik val alleen op maagdenquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, DM haar en hossel haar. Ze is een makkelijk sletje blijkbaar
Hahahaquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is nog 16, inderdaad maar ach komen ze toch niet achter
Ja maar ik ben kinderachtig voor mijn leeftijd!!!quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe 't nou nietjij bent bekant volwassen en dat kind is een kind en komt net van de basisschool af.
SPATIE SLA GEWOON JE SLAG OP DIE USERquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar 17 en 14 kan toch wel
Ja dat wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar ik ben kinderachtig voor mijn leeftijd!!!
SLAquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
SPATIE SLA GEWOON JE SLAG OP DIE USER
Wie is het?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
GEEF GEEF GEEFquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Apart zegquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Paar jaar terug was ik 14 en was ik in londen. toen wouden we wat gaan eten in een pub. maar we moesten boven gaan zitten en de deur naar de kroeg moest dicht zijn.
Nou en, liever geen meid dan iemand nee geen maagd is!!quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Step your game up.
zo krijg je nooit een meid natuurlijk.
heej cach was je gister nog laat actief in avondbagger?quote:
Ik weet niet beter dan dat je als gezin gewoon een Sunday roast kunt eten in de kroegquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
maar was 2009 ofzo. kan wel wat veranderd zijn in de wetgeving sinds toen.
3 uur ging ik slapenquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:45 schreef Equalz het volgende:
[..]
heej cach was je gister nog laat actief in avondbagger?
Apartquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat je als gezin gewoon een Sunday roast kunt eten in de kroeg
Nee, maar ik snap hem nog steeds nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:46 schreef Equalz het volgende:
Gaat dit te ver?
[ [url=http://wwwwww.ilyke.net/uploads/201(...)14MrW.jpg]afbeelding[/url] ]
Zal wel per kroeg verschillen. Zeker met voetbalwedstrijden zijn de regels nogal andersquote:
zwakbegaafd mensquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:46 schreef Equalz het volgende:
Gaat dit te ver?
wtf niet van je verwachtquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Maar zonder gezicht erop hoor.
Daarom Tsjechiëquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal wel per kroeg verschillen. Zeker met voetbalwedstrijden zijn de regels nogal anders
+ Kofolaquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Daarom Tsjechië
alcohol en tabak leeftijd is 18, alleen niemand controleert.
en halve liters voor minder dan een euro
Ik weet waar ik op vakantie ga volgend jaarquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Daarom Tsjechië
Wow, dat is wel heel goedkoopquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Daarom Tsjechië
tsjechië is echt enorm veiligquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel goedkoop
Maar daar is de criminaliteit toch best hoog of merk je daar niets van als toerist
Er was laatst op Discovery een documentaire over scams daar met taxi's en uitgaansgelegenhedenquote:
tsjechië is het veiligst van hele oost blok denk ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Roemenië is wat dat betreft veel erger.
Denk ik ook wel. Landen als Albaniëquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tsjechië is het veiligst van hele oost blok denk ik
Dat aan tafel roken is dan weer jammerquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oh en ik zat in praag in een restaurant in een kelder. super tof was helemaal medieval themed en shit![]()
en ik had een bord vol spareribs voor minder dan een 10'tje![]()
en aan de tafel rokenen bier in een pul geserveerd
IM AN INDEPENDANT BLACK WOMAN WHO DON'T NEED NO JEWquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:46 schreef Equalz het volgende:
Gaat dit te ver?
Had meer last van brutale zwervers die echt aan je zaten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel goedkoop
Maar daar is de criminaliteit toch best hoog of merk je daar niets van als toerist
Ik lees op de vorige pagina's dat spatie zich aangetrokken voelt tot minderjarige meisjes?quote:
Klinkt niet erg prettigquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Had meer last van brutale zwervers die echt aan je zaten.
En tot z'n nichtje.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:51 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik lees op de vorige pagina's dat spatie zich aangetrokken voelt tot minderjarige meisjes?
Geen idee, ik volg niet alles eigenlijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:51 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik lees op de vorige pagina's dat spatie zich aangetrokken voelt tot minderjarige meisjes?
in londen zijn ze daar wel streng in hequote:Op zondag 25 augustus 2013 13:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:
Absoluutquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in londen zijn ze daar wel streng in he
Zijn ze niet meestal met meerdere danquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gewoon beetje agressief overkomen. gaan ze vanzelf wel weg
quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:53 schreef Toto69 het volgende:
Deze smiley vond ik altijd baas
[ afbeelding ]
grapje hoor mopjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Jawel, maar in het oostblok zijn ze wat kleiner en dunner enzo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zijn ze niet meestal met meerdere dan
ja dacht ik al.quote:
Dat heb je dan wel als mooi voordeelquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jawel, maar in het oostblok zijn ze wat kleiner en dunner enzo.
ik ben behoorlijk breed en een kop groter.
Lol keek net op hyves naar die smiley codes ...quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Google maar op spatieloos + nichtje
Staan vaak van die lui die je buiten al om je ID vragen inderdaadquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dacht ik al.
Buiten london is dat wel iets minder maar in london kom je echt nergens erin onder de 18
En ik heb een broertje die in feite loonwerker is en nog langer is dan ik.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb je dan wel als mooi voordeel
Hoe groot zijn jullie danquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
En ik heb een broertje die in feite loonwerker is en nog langer is dan ik.
Je woog veel meer?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:55 schreef Spatieloos het volgende:
Yay, ik weeg precies 84kg, doel bereikt.
Stap 2. Ongeveer deze massa behouden voor een maand!
Aha, ja, dat is best grootquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik ben 1,83 ong en hij is 1,86
ik kom dit tegenquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Google maar op spatieloos + nichtje
In Engeland is dat ook best grootquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
In NL valt dat wel tegen maar in oostblok landen is dat best groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |