Ik zeg dat niet hardop hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]zeg je dat zo, ik zeg altijd:
VEE A
Ze zeggen hetquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heel goed. Alcohol droogt immers uit
Warme browniemelkquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[Insert joke about LB being brown]
Ik 1 keer pas eigenlijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Die grap is niet meer leuk na miljoen duizend keer op reddit, ninegag en andere kutsites gezien te hebben.
Heb je nooit dorst als je wakker wordt na een avond drinken?quote:
Wat?quote:
Naja, niet van Starwars, maar gewoon: No, this is patrick!!!!quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik 1 keer pas eigenlijk
Fucking Mike
Hoi Robbiequote:
Ik ben vannacht wel een paar keer wakker geworden inderdaad, maar als ik dan water dronk werd ik misselijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je nooit dorst als je wakker wordt na een avond drinken?
Als ik een avond gedronken heb gaat er eerst een liter water doorheen. Dan wordt ik 's ochtends wakker en drink ik nog een hele hoop en een Aquarius (helpt met hydrateren) en dan slaap ik weer door. Om 1 uur ben ik katervrijquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je nooit dorst als je wakker wordt na een avond drinken?
Dat is niet zo best. Dan heb je flink teveel gezopen denk ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:22 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ben vannacht wel een paar keer wakker geworden inderdaad, maar als ik dan water dronk werd ik misselijk
Die ogenquote:
Klinkt als een goed planquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik een avond gedronken heb gaat er eerst een liter water doorheen. Dan wordt ik 's ochtends wakker en drink ik nog een hele hoop en een Aquarius (helpt met hydrateren) en dan slaap ik weer door. Om 1 uur ben ik katervrij
Bier en een paar long island iced tea.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet zo best. Dan heb je flink teveel gezopen denk ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |