3 uur ging ik slapenquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:45 schreef Equalz het volgende:
[..]
heej cach was je gister nog laat actief in avondbagger?
Apartquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat je als gezin gewoon een Sunday roast kunt eten in de kroeg
Nee, maar ik snap hem nog steeds nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:46 schreef Equalz het volgende:
Gaat dit te ver?
[ [url=http://wwwwww.ilyke.net/uploads/201(...)14MrW.jpg]afbeelding[/url] ]
Zal wel per kroeg verschillen. Zeker met voetbalwedstrijden zijn de regels nogal andersquote:
zwakbegaafd mensquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:46 schreef Equalz het volgende:
Gaat dit te ver?
[ [url=http://wwwwww.ilyke.net/uploads/201(...)14MrW.jpg]afbeelding[/url] ]
wtf niet van je verwachtquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Maar zonder gezicht erop hoor.
Daarom Tsjechiëquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal wel per kroeg verschillen. Zeker met voetbalwedstrijden zijn de regels nogal anders
+ Kofolaquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Daarom Tsjechië
alcohol en tabak leeftijd is 18, alleen niemand controleert.
en halve liters voor minder dan een euro
Ik weet waar ik op vakantie ga volgend jaarquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Daarom Tsjechië
Wow, dat is wel heel goedkoopquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Daarom Tsjechië
tsjechië is echt enorm veiligquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel goedkoop
Maar daar is de criminaliteit toch best hoog of merk je daar niets van als toerist
Er was laatst op Discovery een documentaire over scams daar met taxi's en uitgaansgelegenhedenquote:
tsjechië is het veiligst van hele oost blok denk ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Roemenië is wat dat betreft veel erger.
Denk ik ook wel. Landen als Albaniëquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tsjechië is het veiligst van hele oost blok denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |