Ja ik eigenlijk ook wel, maar niet zo'n clingy smooshiepooshiequote:Op zondag 25 augustus 2013 13:09 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, eigenlijk zou ik best een relatie willen![]()
Ja dat word je fataal.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:11 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil alleen een relatie met perfecte meisjes, maar die zie ik nergens, en als ik ze zou zien dan zouden ze mij niet leuk vinden
Kieskeurig zijn is stom
Ik ben ook wel kieskeurig en wil ook het liefst iemand die nogal netjes is. Ik heb niets met ordinaire meiden/vrouwen die roken, onder de tattoo's zitten, schelden, zuipen. Nou ja, je kent het welquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:11 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil alleen een relatie met perfecte meisjes, maar die zie ik nergens, en als ik ze zou zien dan zouden ze mij niet leuk vinden
Kieskeurig zijn is stom
Naja, zo erg is het niet om single te zijnquote:
Nee, dat hoeft van mij ook nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook wel, maar niet zo'n clingy smooshiepooshie
Seks is als bier. Ook al is het middelmatig bier, het is en blijft bierquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Naja, zo erg is het niet om single te zijn
Liever single dan met een nonperfect meisje.
Ik ook niet hoorquote:
Ja hij is nog steeds vies haha, uhh varkenshaasje, scampi's, vis..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]nog een vieze auto dus
Wat heb je gegeten?
Ik houd niet zo van middelmatige bierquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Seks is als bier. Ook al is het middelmatig bier, het is en blijft bier
Als jij imperfectie leuk vind dan is dat eigenlijk perfectie in jou ogen, zo zie ik dat dan. Want echt perfect bestaat natuurlijk niet, maar als ik haar imperfecties leuk vind dan is ze perfect voor mij, maar die heb ik nog niet gevonden!quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vaak is het imperfecte leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |