Dat aan tafel roken is dan weer jammerquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oh en ik zat in praag in een restaurant in een kelder. super tof was helemaal medieval themed en shit![]()
en ik had een bord vol spareribs voor minder dan een 10'tje![]()
en aan de tafel rokenen bier in een pul geserveerd
IM AN INDEPENDANT BLACK WOMAN WHO DON'T NEED NO JEWquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:46 schreef Equalz het volgende:
Gaat dit te ver?
[ [url=http://wwwwww.ilyke.net/uploads/201(...)14MrW.jpg]afbeelding[/url] ]
Had meer last van brutale zwervers die echt aan je zaten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel goedkoop
Maar daar is de criminaliteit toch best hoog of merk je daar niets van als toerist
Ik lees op de vorige pagina's dat spatie zich aangetrokken voelt tot minderjarige meisjes?quote:
Klinkt niet erg prettigquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Had meer last van brutale zwervers die echt aan je zaten.
En tot z'n nichtje.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:51 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik lees op de vorige pagina's dat spatie zich aangetrokken voelt tot minderjarige meisjes?
Geen idee, ik volg niet alles eigenlijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:51 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik lees op de vorige pagina's dat spatie zich aangetrokken voelt tot minderjarige meisjes?
in londen zijn ze daar wel streng in hequote:Op zondag 25 augustus 2013 13:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
In Engeland kom je er 's avonds niet in onder de 18![]()
quote:
Absoluutquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in londen zijn ze daar wel streng in he
Zijn ze niet meestal met meerdere danquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gewoon beetje agressief overkomen. gaan ze vanzelf wel weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |