Zijn dat jongensachtige regenpakken ? En wat zijn de prijzen ? Heb je ervaringen met de kwaliteit hiervan ?quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:51 schreef schatje het volgende:
Hema, Action.
Dat ziet er, imho toch minder comfi (nml. nogal stijf) uit dan de foto welke ikzelf eerder plaatste.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:07 schreef Golf het volgende:
Dit lijkt me wel goed spul, gebruik de url van het plaatje maar, ziet er erg goed uit.
[afbeelding]
![]()
Het moet een gewoon kinder (jongens) regenpak zijn hoor, en niet te duur ! Heb jij ervaringen met het kopen hiervan in een dergelijke winkel ?quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:28 schreef krakkemieke het volgende:
Vraag eens bij een motorwinkel
Maar hoe is het draagcomfort ervanquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:28 schreef Golf het volgende:
De prijzen staan er niet bij, de kwaliteit is hoog beweren ze.
Well, en wat zijn jouw ervaringen over het dragen van regenkleding ? Zit het comfi, of juist niet ? Krijg je het er snel warm in of niet ? Makkelijk aan en uit doen ?quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:32 schreef krakkemieke het volgende:
Ik weet niks over kindermaten, maar mijn motor regenbroek is comfortabeler dan mijn AGU-broek. Al is het maar omdat ik ermee op een nat zadel kan gaan zitten zonder dat ik een natte spijkerbroek krijg. Bovendien is de onderkant zowat tot de knie open te ritsen, zodat je nooit een probleem hebt om je schoen erdoor te krijgen.
Maar je zal het er dan toch niet warm in krijgen of zweten als je er gewoon in buiten loopt / speelt ofzoquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:40 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb ervaring met een AGU regenpak en met een motorjas (dus ook warm) en regenbroek.
Een simpele regenbroek voor de motor, kocht ik voor 30 gulden. Mijn ervaring is dat je in alles zweet als je moet fietsen. (In mijn motorjas hield ik het met 30 graden droog op de motor, maar da's ook een investering)
Ik heb gen kinderen, maar ik zou voor een HEMA pak oid gaan. Voor zo'n pak lek is, zijn je kids eruit gegroeid.
Oh, btw, regnpakken zijn per definitie voor watjes, dus wat maakt de kleur dan uit.... Verkoop het anders als: verkeersveilig.....
Die lekken dus begrijp ik ?! Maar waar zou jij er dan een kopen als je een nieuwe moest kopen ?quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:45 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Ga nooit naar de Bristol voor een regenpak. Dit zegt een klein meisje dat zich ernstig vergist heeft in een Bristol-kinderregenpak. Zo nat word je niet van condens alleen!
Wij wonen dus in Engeland, en gek genoeg, zijn regenpakken hier helemaal niet zoveel als in Nederland. Ik kom over 2 weken een weekend naar NL, en dacht daar dus even een goed / leuk regenpak voor hem mee te kunnen nemen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:08 schreef AKnynke het volgende:
Waarom ga je niet gewoon met de jongen naar de plaatselijke fietsenmaker? Ik heb vroeger altijd de oude regenpakken van mijn ouders gedragen. Lekker groot en ruim, lekker bewegelijk. Toen ik een keer een nieuwe kreeg gewoon gekocht bij de fietsenmaker. Zat altijd lekker. Goede kwaliteit. Ik zou daar gewoon eens gaan vragen.
Soz, lijkt me niet echt een comfi kinderregenpakquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:31 schreef Golf het volgende:
Dat kan je vinden als je de url van het plaatje gebruikt.
Mark&Spencer ook niet??quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wij wonen dus in Engeland, en gek genoeg, zijn regenpakken hier helemaal niet zoveel als in Nederland. Ik kom over 2 weken een weekend naar NL, en dacht daar dus even een goed / leuk regenpak voor hem mee te kunnen nemen.
Welnee joh, althans, niet wat ik zoek dus ! Bovendien zit dat alleen in de grote steden of grote winkelcentra. Dan moet ik naar Birmingham Centrum, en dat is niet echt mijn favoriete plaats om te winkelen want het is daar altijd onwijs druk !quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Mark&Spencer ook niet??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |