Is toch logisch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:15 schreef Iwanius het volgende:
Viel mij wel op dat men bij VI gisteravond veelvuldig de naam SPORT 1 in de mond nam maar FOX werd helemaal vermeden,laat staan genoemd.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:15 schreef Iwanius het volgende:
Viel mij wel op dat men bij VI gisteravond veelvuldig de naam SPORT 1 in de mond nam maar FOX werd helemaal vermeden,laat staan genoemd.
Goed werk, Sherlock.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:15 schreef Iwanius het volgende:
Ik had het gister voor het eerst op. En die decors, geforceerde bruggetjes en 'leuke' gesprekjes recht van de autocue afquote:
Die sport'journaals' zijn slecht ja. Maar the simpsonsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had het gister voor het eerst op. En die decors, geforceerde bruggetjes en 'leuke' gesprekjes recht van de autocue af.
En dan zelf zo'n blij gezicht er bij trekkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:52 schreef Mani89 het volgende:
Emile was wel weer lekker op dreef met schijtlollige tussendoor grapjes die niemand verstond. Heerlijk vind ik dat.
Je bent er maar druk mee hé.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:15 schreef Iwanius het volgende:
quote:
En ze hebben de ballen verstand van Engels voetbal. Ze wisten niet een zinnig woord over Yaya Toure te zeggen terwijl dat toch een van de bekendere spelers is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had het gister voor het eerst op. En die decors, geforceerde bruggetjes en 'leuke' gesprekjes recht van de autocue af.
Bedankt McWopsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:39 schreef mcwops het volgende:
nu ben ik geen fan van VI, geen fan van studio sport, geen fan van fox, maar wel fan van leuk voetbal door welke ploeg dan ook. kijk vanaf mn 8ste op zondag met bord voor me naar de samenvattingen.
maar wil van de doorgewinterde sportuitzendingkenner t volgende weten:
waarom is er zoveel te doen over Fox? is t een toegevoegde waarde of een toegevoegde waarde zoals Gijp-Derksen dat zijn (lullen over voetbal zoals je in de kroeg zit).
just my simple thoughts, maar wel ff nieuwsgierig. en nee, doordeweeks enkel een CL-wedstrijd maar geen VI oid. oh jaBundesliga zaterdagnamiddag
Leer eerst eens typen, en ga dan vragen stellen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:39 schreef mcwops het volgende:
nu ben ik geen fan van VI, geen fan van studio sport, geen fan van fox, maar wel fan van leuk voetbal door welke ploeg dan ook. kijk vanaf mn 8ste op zondag met bord voor me naar de samenvattingen.
waarom is er zoveel te doen over Fox? is t een toegevoegde waarde of een toegevoegde waarde zoals Gijp-Derksen dat zijn (lullen over voetbal zoals je in de kroeg zit).
just my simple thoughts, maar wel ff nieuwsgierig. en nee, doordeweeks enkel een CL-wedstrijd maar geen VI oid. oh jaBundesliga zaterdagnamiddag
Op dat eiland.quote:
Hey mcwops bedankt voor je leuke berichtje, spreek je later weer ok? grgr Mani.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:39 schreef mcwops het volgende:
VI is leuk, Fox is stom. gr van frits en een poot van Belloquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:39 schreef mcwops het volgende:
Leuk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:39 schreef mcwops het volgende:
Ik speel weer mee dus was te verwachtenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef bianconeri het volgende:
Toto van Johan deze week wordt weer eens niets
Schelvecchio is na Boskamp de beste gast.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:36 schreef De_Dorstige het volgende:
Zonde dat Schelvis zo weinig aanwezig kan zijn.
Zou niet weten voor wie dat jammer is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:54 schreef Evertjan het volgende:
het is jammer dat Jan Joost van Gangelen niet meer aan tafel schuift bij VI
Dat jij op die gast zit te wachten..quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:54 schreef Evertjan het volgende:
het is jammer dat Jan Joost van Gangelen niet meer aan tafel schuift bij VI
Neen, dat programma op FOX.quote:
Zelden zo'n nietszeggende gast aan tafel gezienquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij op die gast zit te wachten..
Zelfs Maarten van Rossem weet meer toe te voegen terwijl hij geen reet van voetbal weet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zelden zo'n nietszeggende gast aan tafel gezien
Hansie.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:26 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Schelvecchio is na Boskamp de beste gast.
Ja ik vind Boskamp en Hansie veel meer uitstraling hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:20 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jammer dat jij geen Schelvecciaan bent.
Dat soort onzin bewaar je maar voor de VRT en dan gaan we hier gewoon normaal over voetbal praten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie nog liever Nico Dijkshoorn aan tafel dan de Xerxaan/Spartaan/Feyenoorder.
Ze gaan morgen weer een half uur praten over die mooie actie bij de achterlijn van Verhoeven. En over de kleur van z'n shirt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:14 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Goede avond dames en heren.
Ja, mét de beelden erbij.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ze gaan morgen weer een half uur praten over die mooie actie bij de achterlijn van Verhoeven. En over de kleur van z'n shirt.
Nico Dijkshoorn? Is dat die man die altijd schijtlolligheden in de VI zet en geen verstand van voetbal heeft?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie nog liever Nico Dijkshoorn aan tafel dan de Xerxaan/Spartaan/Feyenoorder.
Hij is in ieder geval beter dan Schelvis en Aad de Mosquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:54 schreef Evertjan het volgende:
Het is jammer dat Jan Joost van Gangelen niet meer aan tafel schuift bij VI
quote:Op maandag 26 augustus 2013 04:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval beter dan Schelvis en Aad de Mos
Nee. Schelvis is een etterig sukkeltje en Aad de Mos is een ouwe sul met nul verstand van voetbal.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 05:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee. Schelvis is een etterig sukkeltje en Aad de Mos is een ouwe sul met nul verstand van voetbal.
De top 5:
Boskamp
Hans Kraaij jr.
Wim Kieft
Willem van Hanegem
Nico Dijkshoorn
quote:Op maandag 26 augustus 2013 05:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee. Schelvis is een God en Aad de Mos is een Profeet.
De top 5:
Boskamp
Hans Kraaij jr.
Wim Kieft
Bernardo
Schelveccio/Mos
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alvast een vraagje opgestuurd over Zeefuik, volgens mij was hij voor zijn doen minder dik. Het zal wel aan Maaskant hebben gelegen.
[..]
Dat soort onzin bewaar je maar voor de VRT en dan gaan we hier gewoon normaal over voetbal praten.
Barbara Barendquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:37 schreef Mani89 het volgende:
Duo presentatie met Marcel Maaijer en Barbara Barend.
Echt?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:37 schreef Mani89 het volgende:
Dan haal je gewoon Frits Barend Junior in huis.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:37 schreef Mani89 het volgende:
Het is wel een gemis idd, ik zie best veel wedstrijden live, maar kan me echt niet elke actie zo voor de geest halen. En dan is een grappige opmerking erover toch een stuk minder leuk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:45 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben VI fan van het eerste uur maar ik vind het wel wat droog zonder beelden en met anekdotes die we allemaal al kennen. Is er een kans dat de beelden alsnog beschikbaar komen voor VI? Of is dit een gesloten boek voor de komende seizoenen?
Idd, ik zie de 2-3 wedstrijden live per weekend en alle samenvattingen. Maar als Gijpie begint over die weergaloze actie van Tadic dan heb ik dat niet altijd even helder voor me of heb ik er niet opgelet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel een gemis idd, ik zie best veel wedstrijden live, maar kan me echt niet elke actie zo voor de geest halen. En dan is een grappige opmerking erover toch een stuk minder leuk.
Precies, het is echt kut soms.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:48 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Idd, ik zie de 2-3 wedstrijden live per weekend en alle samenvattingen. Maar als Gijpie begint over die weergaloze actie van Tadic dan heb ik dat niet altijd even helder voor me of heb ik er niet opgelet.
Hangt allemaal van FOX af, vroeger konden ze nog per week 90 seconden aan beeldmateriaal kopen, maar FOX wil graag het monopolie (ook ivm FOX Centraal wat rechtstreeks tegenover VI staat geprogrammeerd). Ze mogen nog wel beeld van Sport1 gebruiken, vandaar dat ze vanavond wel extra het Spaanse voetbal onder de loep zullen nemen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:45 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben VI fan van het eerste uur maar ik vind het wel wat droog zonder beelden en met anekdotes die we allemaal al kennen. Is er een kans dat de beelden alsnog beschikbaar komen voor VI? Of is dit een gesloten boek voor de komende seizoenen?
Bah, nu al vervelend dat FOX. Maar dat toegenomen budget naar de clubs zal wel ergens vandaan moeten komen/quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt allemaal van FOX af, vroeger konden ze nog per week 90 seconden aan beeldmateriaal kopen, maar FOX wil graag het monopolie (ook ivm FOX Centraal wat rechtstreeks tegenover VI staat geprogrammeerd). Ze mogen nog wel beeld van Sport1 gebruiken, vandaar dat ze vanavond wel extra het Spaanse voetbal onder de loep zullen nemen.
Ik weet niet of het beleid van FOX zal veranderen, maar ik heb er een hard hoofd in.
Ik zie niet in waarom een paar seconden beeldmateriaal de inkomsten van FOX zouden drukken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:53 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Bah, nu al vervelend dat FOX. Maar dat toegenomen budget naar de clubs zal wel ergens vandaan moeten komen/
Fox zal tzt wel een bod doen op het programmaquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt allemaal van FOX af, vroeger konden ze nog per week 90 seconden aan beeldmateriaal kopen, maar FOX wil graag het monopolie (ook ivm FOX Centraal wat rechtstreeks tegenover VI staat geprogrammeerd). Ze mogen nog wel beeld van Sport1 gebruiken, vandaar dat ze vanavond wel extra het Spaanse voetbal onder de loep zullen nemen.
Ik weet niet of het beleid van FOX zal veranderen, maar ik heb er een hard hoofd in.
Mee eens. Ik snap heel de ophef ook niet zo. Of het verstandig is om de concurrentie aan te gaan is een ander verhaal.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:59 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind het volstrekt logisch dat FOX dit doet. Ze moeten toch iets hebben om tegenover VI te zetten
Hans Kraaij Jr heeft in 2009 al eens een goal van Ibrahimovic na moeten spelen wegens gebrek aan beelden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:03 schreef HeatWave het volgende:
Dan moeten ze maar gewoon de acties naspelen in FIFA ofzo.
Als je over Ajax praat ligt er opeens een plas water op haar stoel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan haal je gewoon Frits Barend Junior in huis.
Probleem is voornamelijk dat dat al helemaal niet bekeken wordt in NL vergeleken met de Eredivisiequote:Op maandag 26 augustus 2013 14:29 schreef Confetti het volgende:
Er valt ook wel genoeg te doen met de Spaanse en Duitse beelden lijkt me.
Probleem is alleen dat de heren die competities totaal niet volgen, op Barcelona na.
een programma wat op het lijf is geschreven voor het legendarische duo Van Duren en Knippingquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
RTL 7 werkt aan een tv-quiz over voetbal met de naam Koning Voetbal. Dat zegt zenderbaas Marco Louwerens in RTL Bulletin. Er wordt al lang aan gewerkt. “We zijn momenteel druk bezig met de laatste puntjes op de i te zetten van een lang gekoesterde wens bij RTL 7: Koning Voetbal. Dit wordt een platform bestaande uit een voetbalquiz op tv, waarin de kennis van bekend
Ik heb ook genoeg weekends waarin ik de Eredivisie niet of maar gedeeltelijk heb kunnen volgen, en zonder beelden wordt VI dan toch wel lastig. Misschien is het dan een oplossing om wat meer te focussen op de Nederlandse spelers in het buitenland met de beelden erbij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Probleem is voornamelijk dat dat al helemaal niet bekeken wordt in NL vergeleken met de Eredivisie.
Ja preciesquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:48 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Idd, ik zie de 2-3 wedstrijden live per weekend en alle samenvattingen. Maar als Gijpie begint over die weergaloze actie van Tadic dan heb ik dat niet altijd even helder voor me of heb ik er niet opgelet.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja precies
Echt kut zonder beelden, en hilarische momentjes van De Cler of die ene negert op de brommer kunnen we dus ook nooit meer verwachten
Aan de andere kant heb je natuurlijk ook het product Eredvisie. Je wilt het voetbal toch ook promoten zodat mensen een abonnement nemen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk voor Bossie, Johan en Gijp, de beelden zijn van secundair belang. FOX weet dat ze niks in huis heeft zonder de beelden, een show met Jan van Halst en Toine van Peperstraten zonder beelden trekt 0 kijkers. Dus ik begrijp dat ze hun unique selling point beschermen..
We zijn er klaar voorquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:19 schreef Evertjan het volgende:
Bitterballen staan koud en het bier is warm tijd voor de dolle duik avond die VI heet
van Persie hattrickje, niks mis mee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Over een half uurtje zappen naar FOX voor Man Utd - Chelsea.
0-2quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Over een half uurtje zappen naar FOX voor Man Utd - Chelsea.
Ik snap gewoon niet waarom ze het tegenover VI zetten. Ik wil het best zien, als ze het maar op een ander tijdstip uitzenden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk voor Bossie, Johan en Gijp, de beelden zijn van secundair belang. FOX weet dat ze niks in huis heeft zonder de beelden, een show met Jan van Halst en Toine van Peperstraten zonder beelden trekt 0 kijkers. Dus ik begrijp dat ze hun unique selling point beschermen..
Gewoon een beschaafd Nederlands woord.quote:
Twitter komt nu in opstand.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:31 schreef Heeinz het volgende:
'Boskamp zegt kanker omg omg omg omg' - Idioten
Klopt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een beschaafd Nederlands woord.
Hij zei kankeren, beter luisteren in het vervolg.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:31 schreef Heeinz het volgende:
'Boskamp zegt kanker omg omg omg omg' - Idioten
Kom we gaan hem slaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zei kankeren, beter luisteren in het vervolg.
Dit. Tegenwoordig totaal niet meer mogelijk om te kunnen zeggen eigenlijk maarjaquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een beschaafd Nederlands woord.
Of over het halfvolle stadion.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan ze het over het juichen van Feijenoord hebben?
Treurigste moment van heel het Eredivisieseizoen, nu al...quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan ze het over het juichen van Feijenoord hebben?
Derksen gaat het zo bashenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Treurigste moment van heel het Eredivisieseizoen, nu al...
En VI heeft daar zowaar beelden van. Dit is dan ook heus wel opgezet werk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:33 schreef hafcfan het volgende:
Frankrijk word nog een mooie competitie op deze manier.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zei kankeren, beter luisteren in het vervolg.
quote:
Had jij ze daar even te pakken!quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:34 schreef GGMM het volgende:
Boskamp lijkt net op een Ma Flodder-achtig tokkiewijf met dat kapsel.
Hij deed het best behoorlijk bij gruningen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kwakman, met zo'n naam vraag je ook om te falen.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hij deed het best behoorlijk bij gruningen.
watquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hij deed het best behoorlijk bij gruningen.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
FOX gaat dit niet leuk vinden, foto's!!!
"Met z'n allen!!!"quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:39 schreef Mani89 het volgende:
Allemaal met je hand op de massagetafel.
Is zijn redactie niet meer toch?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johan krijgt dit van zijn redactie.
Moeten ze daar eens normale informatie doorgeven. Wij spelen ook niet eens met backs.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johan krijgt dit van zijn redactie.
Alleen nog zijn sponsorquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is zijn redactie niet meer toch?
Bojan wordt op deze wijze zelfs niet meer opgeroepen voor Belgie.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Ironisch dat juist een Belg bij Ajax loopt te prutsen
Wat een kutkantineheld.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
De kantineheld, ja ja mensen..
Zap niet naar FOX ,mensen.
Alleen dit keer zonder limburg accent.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:50 schreef hafcfan het volgende:
De kantinekneus is altijd voor Ajax of Feyenoord.
Procentueel is die kans dan ook verreweg het grootst. Is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:50 schreef hafcfan het volgende:
De kantinekneus is altijd voor Ajax of Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |