Nico Dijkshoorn? Is dat die man die altijd schijtlolligheden in de VI zet en geen verstand van voetbal heeft?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie nog liever Nico Dijkshoorn aan tafel dan de Xerxaan/Spartaan/Feyenoorder.
Hij is in ieder geval beter dan Schelvis en Aad de Mosquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:54 schreef Evertjan het volgende:
Het is jammer dat Jan Joost van Gangelen niet meer aan tafel schuift bij VI
quote:Op maandag 26 augustus 2013 04:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval beter dan Schelvis en Aad de Mos
Nee. Schelvis is een etterig sukkeltje en Aad de Mos is een ouwe sul met nul verstand van voetbal.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 05:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee. Schelvis is een etterig sukkeltje en Aad de Mos is een ouwe sul met nul verstand van voetbal.
De top 5:
Boskamp
Hans Kraaij jr.
Wim Kieft
Willem van Hanegem
Nico Dijkshoorn
quote:Op maandag 26 augustus 2013 05:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee. Schelvis is een God en Aad de Mos is een Profeet.
De top 5:
Boskamp
Hans Kraaij jr.
Wim Kieft
Bernardo
Schelveccio/Mos
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alvast een vraagje opgestuurd over Zeefuik, volgens mij was hij voor zijn doen minder dik. Het zal wel aan Maaskant hebben gelegen.
[..]
Dat soort onzin bewaar je maar voor de VRT en dan gaan we hier gewoon normaal over voetbal praten.
Barbara Barendquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:37 schreef Mani89 het volgende:
Duo presentatie met Marcel Maaijer en Barbara Barend.
Echt?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:37 schreef Mani89 het volgende:
Dan haal je gewoon Frits Barend Junior in huis.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:37 schreef Mani89 het volgende:
Het is wel een gemis idd, ik zie best veel wedstrijden live, maar kan me echt niet elke actie zo voor de geest halen. En dan is een grappige opmerking erover toch een stuk minder leuk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:45 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben VI fan van het eerste uur maar ik vind het wel wat droog zonder beelden en met anekdotes die we allemaal al kennen. Is er een kans dat de beelden alsnog beschikbaar komen voor VI? Of is dit een gesloten boek voor de komende seizoenen?
Idd, ik zie de 2-3 wedstrijden live per weekend en alle samenvattingen. Maar als Gijpie begint over die weergaloze actie van Tadic dan heb ik dat niet altijd even helder voor me of heb ik er niet opgelet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel een gemis idd, ik zie best veel wedstrijden live, maar kan me echt niet elke actie zo voor de geest halen. En dan is een grappige opmerking erover toch een stuk minder leuk.
Precies, het is echt kut soms.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:48 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Idd, ik zie de 2-3 wedstrijden live per weekend en alle samenvattingen. Maar als Gijpie begint over die weergaloze actie van Tadic dan heb ik dat niet altijd even helder voor me of heb ik er niet opgelet.
Hangt allemaal van FOX af, vroeger konden ze nog per week 90 seconden aan beeldmateriaal kopen, maar FOX wil graag het monopolie (ook ivm FOX Centraal wat rechtstreeks tegenover VI staat geprogrammeerd). Ze mogen nog wel beeld van Sport1 gebruiken, vandaar dat ze vanavond wel extra het Spaanse voetbal onder de loep zullen nemen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:45 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben VI fan van het eerste uur maar ik vind het wel wat droog zonder beelden en met anekdotes die we allemaal al kennen. Is er een kans dat de beelden alsnog beschikbaar komen voor VI? Of is dit een gesloten boek voor de komende seizoenen?
Bah, nu al vervelend dat FOX. Maar dat toegenomen budget naar de clubs zal wel ergens vandaan moeten komen/quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt allemaal van FOX af, vroeger konden ze nog per week 90 seconden aan beeldmateriaal kopen, maar FOX wil graag het monopolie (ook ivm FOX Centraal wat rechtstreeks tegenover VI staat geprogrammeerd). Ze mogen nog wel beeld van Sport1 gebruiken, vandaar dat ze vanavond wel extra het Spaanse voetbal onder de loep zullen nemen.
Ik weet niet of het beleid van FOX zal veranderen, maar ik heb er een hard hoofd in.
Ik zie niet in waarom een paar seconden beeldmateriaal de inkomsten van FOX zouden drukken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:53 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Bah, nu al vervelend dat FOX. Maar dat toegenomen budget naar de clubs zal wel ergens vandaan moeten komen/
Fox zal tzt wel een bod doen op het programmaquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt allemaal van FOX af, vroeger konden ze nog per week 90 seconden aan beeldmateriaal kopen, maar FOX wil graag het monopolie (ook ivm FOX Centraal wat rechtstreeks tegenover VI staat geprogrammeerd). Ze mogen nog wel beeld van Sport1 gebruiken, vandaar dat ze vanavond wel extra het Spaanse voetbal onder de loep zullen nemen.
Ik weet niet of het beleid van FOX zal veranderen, maar ik heb er een hard hoofd in.
Mee eens. Ik snap heel de ophef ook niet zo. Of het verstandig is om de concurrentie aan te gaan is een ander verhaal.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:59 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind het volstrekt logisch dat FOX dit doet. Ze moeten toch iets hebben om tegenover VI te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |