Aan de andere kant heb je natuurlijk ook het product Eredvisie. Je wilt het voetbal toch ook promoten zodat mensen een abonnement nemen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk voor Bossie, Johan en Gijp, de beelden zijn van secundair belang. FOX weet dat ze niks in huis heeft zonder de beelden, een show met Jan van Halst en Toine van Peperstraten zonder beelden trekt 0 kijkers. Dus ik begrijp dat ze hun unique selling point beschermen..
We zijn er klaar voorquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:19 schreef Evertjan het volgende:
Bitterballen staan koud en het bier is warm tijd voor de dolle duik avond die VI heet
van Persie hattrickje, niks mis mee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Over een half uurtje zappen naar FOX voor Man Utd - Chelsea.
0-2quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Over een half uurtje zappen naar FOX voor Man Utd - Chelsea.
Ik snap gewoon niet waarom ze het tegenover VI zetten. Ik wil het best zien, als ze het maar op een ander tijdstip uitzenden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk voor Bossie, Johan en Gijp, de beelden zijn van secundair belang. FOX weet dat ze niks in huis heeft zonder de beelden, een show met Jan van Halst en Toine van Peperstraten zonder beelden trekt 0 kijkers. Dus ik begrijp dat ze hun unique selling point beschermen..
Gewoon een beschaafd Nederlands woord.quote:
Twitter komt nu in opstand.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:31 schreef Heeinz het volgende:
'Boskamp zegt kanker omg omg omg omg' - Idioten
Klopt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een beschaafd Nederlands woord.
Hij zei kankeren, beter luisteren in het vervolg.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:31 schreef Heeinz het volgende:
'Boskamp zegt kanker omg omg omg omg' - Idioten
Kom we gaan hem slaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zei kankeren, beter luisteren in het vervolg.
Dit. Tegenwoordig totaal niet meer mogelijk om te kunnen zeggen eigenlijk maarjaquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een beschaafd Nederlands woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |