Is toch logisch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:15 schreef Iwanius het volgende:
Viel mij wel op dat men bij VI gisteravond veelvuldig de naam SPORT 1 in de mond nam maar FOX werd helemaal vermeden,laat staan genoemd.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:15 schreef Iwanius het volgende:
Viel mij wel op dat men bij VI gisteravond veelvuldig de naam SPORT 1 in de mond nam maar FOX werd helemaal vermeden,laat staan genoemd.
Goed werk, Sherlock.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:15 schreef Iwanius het volgende:
Ik had het gister voor het eerst op. En die decors, geforceerde bruggetjes en 'leuke' gesprekjes recht van de autocue afquote:
Die sport'journaals' zijn slecht ja. Maar the simpsonsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had het gister voor het eerst op. En die decors, geforceerde bruggetjes en 'leuke' gesprekjes recht van de autocue af.
En dan zelf zo'n blij gezicht er bij trekkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:52 schreef Mani89 het volgende:
Emile was wel weer lekker op dreef met schijtlollige tussendoor grapjes die niemand verstond. Heerlijk vind ik dat.
Je bent er maar druk mee hé.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:15 schreef Iwanius het volgende:
quote:
En ze hebben de ballen verstand van Engels voetbal. Ze wisten niet een zinnig woord over Yaya Toure te zeggen terwijl dat toch een van de bekendere spelers is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had het gister voor het eerst op. En die decors, geforceerde bruggetjes en 'leuke' gesprekjes recht van de autocue af.
Bedankt McWopsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:39 schreef mcwops het volgende:
nu ben ik geen fan van VI, geen fan van studio sport, geen fan van fox, maar wel fan van leuk voetbal door welke ploeg dan ook. kijk vanaf mn 8ste op zondag met bord voor me naar de samenvattingen.
maar wil van de doorgewinterde sportuitzendingkenner t volgende weten:
waarom is er zoveel te doen over Fox? is t een toegevoegde waarde of een toegevoegde waarde zoals Gijp-Derksen dat zijn (lullen over voetbal zoals je in de kroeg zit).
just my simple thoughts, maar wel ff nieuwsgierig. en nee, doordeweeks enkel een CL-wedstrijd maar geen VI oid. oh jaBundesliga zaterdagnamiddag
Leer eerst eens typen, en ga dan vragen stellen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:39 schreef mcwops het volgende:
nu ben ik geen fan van VI, geen fan van studio sport, geen fan van fox, maar wel fan van leuk voetbal door welke ploeg dan ook. kijk vanaf mn 8ste op zondag met bord voor me naar de samenvattingen.
waarom is er zoveel te doen over Fox? is t een toegevoegde waarde of een toegevoegde waarde zoals Gijp-Derksen dat zijn (lullen over voetbal zoals je in de kroeg zit).
just my simple thoughts, maar wel ff nieuwsgierig. en nee, doordeweeks enkel een CL-wedstrijd maar geen VI oid. oh jaBundesliga zaterdagnamiddag
Op dat eiland.quote:
Hey mcwops bedankt voor je leuke berichtje, spreek je later weer ok? grgr Mani.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:39 schreef mcwops het volgende:
VI is leuk, Fox is stom. gr van frits en een poot van Belloquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:39 schreef mcwops het volgende:
Leuk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:39 schreef mcwops het volgende:
Ik speel weer mee dus was te verwachtenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef bianconeri het volgende:
Toto van Johan deze week wordt weer eens niets
Schelvecchio is na Boskamp de beste gast.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:36 schreef De_Dorstige het volgende:
Zonde dat Schelvis zo weinig aanwezig kan zijn.
Zou niet weten voor wie dat jammer is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:54 schreef Evertjan het volgende:
het is jammer dat Jan Joost van Gangelen niet meer aan tafel schuift bij VI
Dat jij op die gast zit te wachten..quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:54 schreef Evertjan het volgende:
het is jammer dat Jan Joost van Gangelen niet meer aan tafel schuift bij VI
Neen, dat programma op FOX.quote:
Zelden zo'n nietszeggende gast aan tafel gezienquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij op die gast zit te wachten..
Zelfs Maarten van Rossem weet meer toe te voegen terwijl hij geen reet van voetbal weet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zelden zo'n nietszeggende gast aan tafel gezien
Hansie.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:26 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Schelvecchio is na Boskamp de beste gast.
Ja ik vind Boskamp en Hansie veel meer uitstraling hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:20 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jammer dat jij geen Schelvecciaan bent.
Dat soort onzin bewaar je maar voor de VRT en dan gaan we hier gewoon normaal over voetbal praten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie nog liever Nico Dijkshoorn aan tafel dan de Xerxaan/Spartaan/Feyenoorder.
Ze gaan morgen weer een half uur praten over die mooie actie bij de achterlijn van Verhoeven. En over de kleur van z'n shirt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:14 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Goede avond dames en heren.
Ja, mét de beelden erbij.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ze gaan morgen weer een half uur praten over die mooie actie bij de achterlijn van Verhoeven. En over de kleur van z'n shirt.
Nico Dijkshoorn? Is dat die man die altijd schijtlolligheden in de VI zet en geen verstand van voetbal heeft?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie nog liever Nico Dijkshoorn aan tafel dan de Xerxaan/Spartaan/Feyenoorder.
Hij is in ieder geval beter dan Schelvis en Aad de Mosquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:54 schreef Evertjan het volgende:
Het is jammer dat Jan Joost van Gangelen niet meer aan tafel schuift bij VI
quote:Op maandag 26 augustus 2013 04:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval beter dan Schelvis en Aad de Mos
Nee. Schelvis is een etterig sukkeltje en Aad de Mos is een ouwe sul met nul verstand van voetbal.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 05:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee. Schelvis is een etterig sukkeltje en Aad de Mos is een ouwe sul met nul verstand van voetbal.
De top 5:
Boskamp
Hans Kraaij jr.
Wim Kieft
Willem van Hanegem
Nico Dijkshoorn
quote:Op maandag 26 augustus 2013 05:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee. Schelvis is een God en Aad de Mos is een Profeet.
De top 5:
Boskamp
Hans Kraaij jr.
Wim Kieft
Bernardo
Schelveccio/Mos
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alvast een vraagje opgestuurd over Zeefuik, volgens mij was hij voor zijn doen minder dik. Het zal wel aan Maaskant hebben gelegen.
[..]
Dat soort onzin bewaar je maar voor de VRT en dan gaan we hier gewoon normaal over voetbal praten.
Barbara Barendquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:37 schreef Mani89 het volgende:
Duo presentatie met Marcel Maaijer en Barbara Barend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |