SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Poll: Wie valt er te pletter?
• Nuran
• Mike
• Lorena
• Aysen
• Maxime
• Rikki
• Noud
• Nina
• Wiet
Tussenstand:
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatste postquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:19 schreef luftersel het volgende:
Waar is de alles voorspellende Laura als je haar nodig hebtquote:![]()
Ik moest meteen denken aan Vijf tegen Vijf bij die TT![]()
![]()
Had nog zo'n mooie TT in gedachten: Niet live toch live bij GTST liveNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ditquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:23 schreef roos85 het volgende:
Ik wil het eigenlijk weten, maar ergens ook weer niet
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Zag niet eens dat ik het topic dichtpostequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moest meteen denken aan Vijf tegen Vijf bij die TT![]()
![]()
Had nog zo'n mooie TT in gedachten: Niet live toch live bij GTST live
Dus had geen tijd voor inspiratie![]()
![]()
Ik wil Nina gewoon in slowmo de grond zien raken.
Dat ze de bloembollen met een pincet uit haar hol moeten halen.
Ok nu stop ik, want nu is het niet leuk meer.![]()
![]()
Het was gewoon Rik. En dan een beetje onschuldig als een motormuis verschrikt kijken.
Gladiool, ik heb hem nu helemaal door.![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:26 schreef fotostarter het volgende:
Het was gewoon Rik. En dan een beetje onschuldig als een motormuis verschrikt kijken.
Gladiool, ik heb hem nu helemaal door.![]()
![]()
![]()
Degene die viel kon op het laatste moment toch de parachute uitklappen, begon te zweven en schopte rick finaal van zn motor af. Wedden?quote:![]()
Daarom heeft die geen nekquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:27 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Degene die viel kon op het laatste moment toch de parachute uitklappen, begon te zweven en schopte rick finaal van zn motor af. Wedden?
Kan die niet een stukje van Lucas krijgen?![]()
In ruil voor een aantal iq-punten van Rik?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:28 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Daarom heeft die geen nek
Hoop eerder dat Lucas zich vermomd had als Rik en hem van de motor afpleurt. Hatseflats.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:28 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Daarom heeft die geen nek
Heeft de Televizier nog niet gemeld dat Marcus is gevallen?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nee, Gaston riep wel iets. Maar dat is weer een ander verhaalquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:31 schreef Frey het volgende:
Heeft de Televizier nog niet gemeld dat Marcus is gevallen?![]()
![]()
Ja door Helen Helmink. Ze blijkt samengewerkt te hebben met Arthur en Hedwigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:31 schreef Frey het volgende:
Heeft de Televizier nog niet gemeld dat Marcus is gevallen?![]()
![]()
Hedwigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:32 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja door Helen Helmink. Ze blijkt samengewerkt te hebben met Arthur en Hedwig![]()
![]()
![]()
Zeg, hoeveel ramen heeft het pand van Endemol ongeveer? Dan weet ik hoeveel fietsen ik mee moet nemen als Mike daadwerkelijk het slachtoffer is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:32 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg, hoeveel ramen heeft het pand van Endemol ongeveer? Dan weet ik hoeveel fietsen ik mee moet nemen als Mike daadwerkelijk het slachtoffer is![]()
![]()
Gooi Nina maar door het raam.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:32 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg, hoeveel ramen heeft het pand van Endemol ongeveer? Dan weet ik hoeveel fietsen ik mee moet nemen als Mike daadwerkelijk het slachtoffer isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij dat ik morgenavond mee kan kijken met gtst live.![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij dat ik morgenavond mee kan kijken met gtst live.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Hm, interessant... Dat heeft ook niemand voorzien. Heeft iemand nog nieuwe inzichten hierdoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij dat ik morgenavond mee kan kijken met gtst live.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Dat méén je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij dat ik morgenavond mee kan kijken met gtst live.Serieus?
Aaah flikker toch op!Een HELE zomer lang zeiken we, krijgen we DIT op ons bord.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:36 schreef Frey het volgende:
[..]Dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij ziet een post die ik niet zie...quote:
Zo, nu wel. Page even vernieuwd
Govert Harmsen heeft die van Nina gesaboteerd omdat hij niet werd uitgenodigd op de bruiloft. Ik vertrouwde hem toch al nooit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij dat ik morgenavond mee kan kijken met gtst live.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mike overleeft de val en de ambulance rijdt per ongeluk over Nina heen.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:37 schreef md89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.![]()
De ambulance stond al klaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef Frey het volgende:
Mike overleeft de val en de ambulance rijdt per ongeluk over Nina heen.![]()
![]()
Lijkt me leuk, zo'n Final Destination wending!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef Frey het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef Frey het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef Frey het volgende:
Mike overleeft de val en de ambulance rijdt per ongeluk over Nina heen.Verdomme Frey, ik moest hardop lachen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:36 schreef Frey het volgende:
[..]geen idee, mijn nichtje kreeg een appje van iemand die daar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer weet ik ook niet![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Omdat eigenlijk iedereen had moeten sterven, komt de Dood en vermoordt ze één voor één in bizarre ongelukken. Veel kijkplezier in seizoen 24.![]()
Zal je net zien: is Nina degene met de gesaboteerde parachute, maar ze valt bovenop Mike, die net is geland. Mike is op slag dood en Nina komt er met een paar schaafwonden van af![]()
![]()
Die heeft 2 airbagsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:41 schreef PeterKelder het volgende:
Zal je net zien: is Nina degene met de gesaboteerde parachute, maar ze valt bovenop Mike, die net is geland. Mike is op slag dood en Nina komt er met een paar schaafwonden van afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.![]()
DAT..... dan zou ik ieder tien fietsen gevenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:41 schreef PeterKelder het volgende:
Zal je net zien: is Nina degene met de gesaboteerde parachute, maar ze valt bovenop Mike, die net is geland. Mike is op slag dood en Nina komt er met een paar schaafwonden van af![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die heeft 2 airbagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Zoek maar uit, er is keuze zat:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
DAT..... dan zou ik ieder tien fietsen geven![]()
![]()
Dat deed je toch juist vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij dat ik morgenavond mee kan kijken met gtst live.![]()
Ik wil er één met een fietsbel. Dat klinkt zo leuk als je hem door een raam heengooitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zoek maar uit, er is keuze zat:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zie het ze nog doen ook, inderdaad. Nina's parachute gesaboteerd, maar Mike sterft daardoor. Ik hoop op een enorm geestelijk trauma voor Nina, laat haar maar in een gesticht rotten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:41 schreef PeterKelder het volgende:
Zal je net zien: is Nina degene met de gesaboteerde parachute, maar ze valt bovenop Mike, die net is geland. Mike is op slag dood en Nina komt er met een paar schaafwonden van afUnbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Ahquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die livestream is morgenavond pas![]()
![]()
Daarom was er vandaag een fopaflevering te zien. Morgen komt de echte.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die livestream is morgenavond pasJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Morgen? 2 september pas!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Daarom was er vandaag een fopaflevering te zien. Morgen komt de echte.![]()
![]()
9 September, eerst een fopweek met valse spoilers.quote:
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dus vandaag is Mike gevallen en morgen Nina.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Daarom was er vandaag een fopaflevering te zien. Morgen komt de echte.![]()
Ik zit constant de reacties op de GTST Facebook te vernieuwen, maar er zijn van die domme grafpuddingen bij die constant met het 'nieuwtje' van de Veronica Gids komen....![]()
ze mogen niks zeggen anders krijg je een boeten van een x bedrag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:50 schreef luftersel het volgende:
Ik zit constant de reacties op de GTST Facebook te vernieuwen, maar er zijn van die domme grafpuddingen bij die constant met het 'nieuwtje' van de Veronica Gids komen....![]()
Ja en als iemand die daar echt is geweest iets zegt weet je toch niet wie je moet geloven.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:52 schreef flanken het volgende:
[..]
ze mogen niks zeggen anders krijg je een boeten van een x bedrag.![]()
en een pak slaag van Oscar Brandts Buys las ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:52 schreef flanken het volgende:
[..]
ze mogen niks zeggen anders krijg je een boeten van een x bedrag.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)TST_uitgelekt__.html
Telegraaf erbij.![]()
![]()
![]()
Toch knapquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:55 schreef luftersel het volgende:
Mediadagblad ook al
http://www.mediadagblad.nl/?p=1013![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ik heb geen geheimhouding moeten tekenen![]()
![]()
Nog nooit?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit deze in memoriam gezien... Wow...![]()
![]()
Twitter is sowieso al ontploftquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:57 schreef luftersel het volgende:
Eigenlijk moet iemand het even op wikipedia gooien en kijken of Twitter ontploft.![]()
![]()
Mwah, dat komt vanzelf wel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:57 schreef luftersel het volgende:
Eigenlijk moet iemand het even op wikipedia gooien en kijken of Twitter ontploft.![]()
![]()
Nog nooit... Wist niet eens dat ze een in memoriam voor de aflevering hadden uitgezonden. Wel heel netjes.quote:Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
"Ze vonden dat ik zat te schijten op m'n eigen nest" aldus Albert Verlinde.
En nu in RTL Boulevard vinden zowel Winston als Albert het wel het meest voorspelbaar als Mike degene is die valt. KOM MAAR DOOR
Ja Nina's wallen komen helaas niet terug in seizoen 24quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Is het dan nou bekend wie doodgaat?![]()
ja, het is Lauraquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Is het dan nou bekend wie doodgaat?![]()
![]()
Cheap. Drie afleveringen GTST en that's it. Die man heeft zoveel meer gedaan....quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit deze in memoriam gezien... Wow...Je raekt an de dinge geweun.![]()
Dat is ook waar. All Stars, Kleine Blonde Dood, Turks Fruit de musical, als Hero gewerkt aan een zangcarrière (Já, ik heb z'n albumquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:08 schreef Messina het volgende:
[..]
Cheap. Drie afleveringen GTST en that's it. Die man heeft zoveel meer gedaan....), en dan noem ik slechts de top of the list.
Twitter die Nina foto anders weer een paar keer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Stond daar al toen de aflevering nog moest beginnen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Dus dat telegraaf bericht klopt niet?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Kleine Blonde Dood <3quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is ook waar. All Stars, Kleine Blonde Dood, Turks Fruit de musical, als Hero gewerkt aan een zangcarrière (Já, ik heb z'n album), en dan noem ik slechts de top of the list.
Damn, heartbreak just thinking about it...Je raekt an de dinge geweun.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoi c_aquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
Godver zal dit echt de waarheid zijnGroot fan van User Wotte![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.![]()
Ik geloof niets meer totdat jij ons morgenavond de waarheid kan vertellenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
Godver zal dit echt de waarheid zijn![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: