Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Weet het niet precies meer, maar je kwekte iig veel.quote:
naja ze bespreken maar toch? zolang ik nee blijf zeggen is er geen seksquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geoof er alleen niet zo in moet ik zeggen
Ik verwacht dat seks een optie is die besproken mag worden met de werknemer zelf oid
Of ben ik te cynisch?
dat gaat je nog tegen vallenquote:
Ach ik heb beide nummers niet.quote:
WTquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:28 schreef Watertornado het volgende:
Hé, ik hoorde daar een Metallica "yaaayyhaayyy".
Mja, als die lui dat verwachten, kan dat wel moeilijk worden... Tenminste, niet iedereen accepteert zomaar nee, zeker niet als ze denken ervoor betaald te hebben.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja ze bespreken maar toch? zolang ik nee blijf zeggen is er geen seks
[..]
dat gaat je nog tegen vallen
Wel een beetje, maar dat is wel leuk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga btw wel zo stoppen met vacatures zoeken, want ik word er wat moedeloos van
En ik praat niet veel
ja precies, dat is ook de enige reden dat ik niet meteen reageerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, als die lui dat verwachten, kan dat wel moeilijk worden... Tenminste, niet iedereen accepteert zomaar nee, zeker niet als ze denken ervoor betaald te hebben.
Dan zijn het serieus domme mensen (mannen) in het geval als je in zee gaat met dat bedrijf waar de vacature van is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, als die lui dat verwachten, kan dat wel moeilijk worden... Tenminste, niet iedereen accepteert zomaar nee, zeker niet als ze denken ervoor betaald te hebben.
Ws nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel een beetje, maar dat is wel leuk.Moet je nog met A en K naar die 1D-film?
![]()
Mannen denken alleen aan sex hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zijn het serieus domme mensen (mannen) in het geval als je in zee gaat met dat bedrijf waar de vacature van is.
Nee hoor, het zou dom zijn als je je aanmeldt en níet verwacht dat mensen dat gaan denken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zijn het serieus domme mensen (mannen) in het geval als je in zee gaat met dat bedrijf waar de vacature van is.
Nee, mijn buik welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey daar! Ben jij aan het draaien?
Klopt niet helemaal. Soms slapen wequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mannen denken alleen aan sex he
dat heb ik net geleerd hier
Zijn vast wel vrouwen te vinden die dat niet erg vinden seks na afloop van dinerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, het zou dom zijn als je je aanmeldt en níet verwacht dat mensen dat gaan denken.
Natuurlijk niet, maar dan ben je dus wel prostitueequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn vast wel vrouwen te vinden die dat niet erg vinden seks na afloop van diner
D. Draaitquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het klinkt hoe dan ook lekker.
Ja maar wel eentje met klasse als je eerst uit eten gaatquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar dan ben je dus wel prostituee
Ik zou daar dus niets om geven, ik lul welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef Fascination het volgende:
Ik weet neit of ik er wel vrolijk van zou worden om tegenover zo'n eenzaam typje te zitten.
Ja precies, maar zo ben ik niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou daar dus niets om geven, ik lul wel
Maar sowieso, mannen die gebruik maken van dat soort diensten zijn echt niet allemaal engerds hoor
En dan verwachten ze ook nog seksquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja precies, maar zo ben ik niet.![]()
Nee, weet ik wel, maar ze zullen er ongetwijfeld tussen zitten. Sowieso ben ik niet zo handig met mannen.
ik dacht al zoiets,quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat in in het verkeerde topic zit.
Awww, wie was het: A of K? Ken die film alleen van de liefdesscenes.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan verwachten ze ook nog seks
En tuurlijk, dan lul ik mn tijd vol en ren ik de deur uit
Sommige mannen vind ik ook wel eng
Gisteren met dochter Lost and delirious gekeken btw, eerste film waarbij ik r heb zien huilen, voelde me bijna schuldig
A, en hij is wel de moeite waard om te kijken hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Awww, wie was het: A of K? Ken die film alleen van de liefdesscenes.![]()
Ik kan dat ook welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:53 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou er serieus wel goed in zijn denk ik
Alleen jammer dat er gedoe bij komt
Fixedquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan dat ook wel
Al praat ik soms wel teveel tegen mezelf denk ik
Kom je dan ja?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik wil een persoonlijke uitnodiging voor die meet
Beterschap voor J. en je stijve nek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J. Ziek. En ik heb een stijve nek..
Hihaho ik zei stijve
heb je een stijve in je nek?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J. Ziek. En ik heb een stijve nek..
Hihaho ik zei stijve
Das knap.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:00 schreef skivlugt het volgende:
het is je gelukt lola je heb me aangestoken voel me ook bagger nu
vertel mij watquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:04 schreef skivlugt het volgende:
[..]
net voor het weekend dat is gewoon echt niet cool
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:01 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen. Vanavond bbq bij een collega op een camping ergens net over de grens in belgie
.
![]()
.
en nu ben je getrouwd?quote:
biosquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
wat vroeg je dan?
'mag ik je pen lenen' is nogal wat minder spannend dan 'kom je vanavond bij mij 'filmpje kijken' '
oh dat is code voor tongen!quote:
Tongen? Vingeren toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat is code voor tongen!
way to go!
quote:
zoenen is zilver.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat is code voor tongen!
way to go!
oooh nee dat is cutequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
achteraf reageerde ik volgens mij best vreemd toen ze ja zei
ja hoor leuk! echt?![]()
oeps
Echt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou het heel vleiend vinden als iemand 'echt?' zou zeggen
blijkbaar ben ik dan zo heet en tof dat hij dacht dat ik te heet en tof was!
quote:
ok gelukkig danquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja echt he?
zo schattig hihi. Mama is trots op je Aldo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
ok gelukkig dan![]()
ik ben thuis btw:Als een echte player Aldo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The more complex the mind, the greater the need for the simplicity of play.
Dit is echt pas de 3e keer in mijn leven dat ik een meisje meevraag naar de biosquote:
Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dit is echt pas de 3e keer in mijn leven dat ik een meisje meevraag naar de bios![]()
100% reeks wel voortgezet
wat ga je aan doen??quote:
Gewoon overhemd met nette broek en nette schoenen. Ligt wel een beetje aan het weer, maar ik ga me niet heel anders voordoen dan ik benquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat ga je aan doen??
je hebt nog maar 2 dagen!
Is gewoon normaal toch?quote:
Moet je ook niet doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon overhemd met nette broek en nette schoenen. Ligt wel een beetje aan het weer, maar ik ga me niet heel anders voordoen dan ik ben
nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon overhemd met nette broek en nette schoenen. Ligt wel een beetje aan het weer, maar ik ga me niet heel anders voordoen dan ik ben
Ja weet ik veelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet
maar welk overhemd! Welke broek!
Welk geurtje? Ga je iets eten tijdens de film of juist niet want anders komt het misschien tussen je tanden
welke film?
Belangrijke beslissingen!
Ik denk dat de meeste mannen hier niet heel diep over nadenken haha.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet
Welk geurtje?
Wat doe je!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet
Welk geurtje? Ga je iets eten tijdens de film of juist niet want anders komt het misschien tussen je tanden
welke film?
Belangrijke beslissingen!
ik leer hem de vrouwen manier van daten!quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
Jullie doen het helemaal verkeerd dan![]()
Je moet elke stap overdenken tot dat je niet eens meer wilt gaan
whut?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
popcorn gewoon kapotdrukken met je tong aan je gehemelte ipv kauwenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Gewoon schijt en allebei hetzelfde eten.
En dan met buikpijn op datequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
Heb je dan ook nog tips voor schoenen en ondergoed?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik leer hem de vrouwen manier van daten!
een mooie roze tangaslip is niet lelijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:00 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Heb je dan ook nog tips voor schoenen en ondergoed?
ondergoed en schoenen zijn wel ultiem kut ja!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:00 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Heb je dan ook nog tips voor schoenen en ondergoed?
Mjah of zo één:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een mooie roze tangaslip is niet lelijk
Uhmm bij mannen moet er juist niks opgehesen en platgedrukt worden...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ondergoed en schoenen zijn wel ultiem kut ja!
Ga je voor sexy of comfort?
Ga je voor een onderbroek die alles lekker op hijst en plat duwt en zo zodat je er heet uit ziet? of voor iets dat geschikt is voor als er geneukt gaat worden?
Echte mannen dragen rozequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een mooie roze tangaslip is niet lelijk
Alsof er geneukt gaat wordenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ondergoed en schoenen zijn wel ultiem kut ja!
Ga je voor sexy of comfort?
Ga je voor een onderbroek die alles lekker op hijst en plat duwt en zo zodat je er heet uit ziet? of voor iets dat geschikt is voor als er geneukt gaat worden?
quote:
hebben jullie geen ondergoed dat je zaakje beter voor doet komen dan het eigenlijk is?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:02 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Uhmm bij mannen moet er juist niks opgehesen en platgedrukt worden...
Je weet het niet!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alsof er geneukt gaat worden
[..]
Daar hoeft niets aan verbeterd te worden heurquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hebben jullie geen ondergoed dat je zaakje beter voor doet komen dan het eigenlijk is?
Tja wie weet, maar ik ga niet op date om te neukenquote:
Padded bhs voor mannenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hebben jullie geen ondergoed dat je zaakje beter voor doet komen dan het eigenlijk is?
Mantitsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Padded bhs voor mannen![]()
![]()
Het zijn de pijnstillers die maken me melig
uch kuchquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb dat niet nodig om mijn mannelijkheid uit te stralen
Ga je weer?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:08 schreef hugecooll het volgende:
Tot zover mijn bliksembezoekje hier
Laat 'ie je nou in de steek?quote:
Neequote:
Ooow aldoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee![]()
Voor de date natuurlijkWie weet komt ze na afloop nog wat drinken, dan moet je toch wat in huis hebben
![]()
Maar je hebt toch een vriend?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
Nu wil ik ook op daaaaaaaaaaaaaate
bah
ik vind hem cutequote:
met nachtdiensten jaquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met nachtdiensten jahij slaapt
en met je vriend op date is minder leuk want dan weet je al dat je gaat neuken en zo
Ja toch? En ik wist niet welke ze lekker vind dus ik heb een rode én een witte gekochtquote:
Dat beschouw ik maar als een complimentquote:
Ja zie je! Dat is toch cute!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja toch? En ik wist niet welke ze lekker vind dus ik heb een rode én een witte gekocht
Als ze niet drinkt zit ik met 2 flessen wijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja zie je! Dat is toch cute!
Maar wat als ze rose wil?
of niet drinkt?
Vind ik wel prettig daten hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
want dan weet je al dat je gaat neuken en zo
ik zit je maar te plagenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
kut, nu zit ik te denken dat ik eigenlijk ook rosé moet kopen![]()
nee ik ga dat niet doen, anders wordt het eng
Lekker makkelijk zeker?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:25 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Vind ik wel prettig daten hoor
Hahah, relax kerel, relax. Komt allemaal goed. Als je ziet zitten merk je dat wel, rosé of niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
kut, nu zit ik te denken dat ik eigenlijk ook rosé moet kopen![]()
nee ik ga dat niet doen, anders wordt het eng
maar dat is helemaal niet het zelfde als een echte datequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:25 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Vind ik wel prettig daten hoor
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zit je maar te plagen
rose kopen heeft weinig zin want dan heb je maar 1 ding gecovert van alle 10000 dingen die ze zou kunnen willen drinken
zorg gewoon dat je wat basics hebt
wijn, fris, thee, klaar
Uhm, wat vind jij dan 'echt'?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat is helemaal niet het zelfde als een echte date
ja klopt, maar ik moet het toch wel een beetje goed aanpakken ofniet danquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:26 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hahah, relax kerel, relax. Komt allemaal goed. Als je ziet zitten merk je dat wel, rosé of niet.
Spanning is veel leukerderderquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat is helemaal niet het zelfde als een echte date
nou dat beginstukjequote:
Ja dat is op zijn tijd wel leuk. Maar dat kan ook wel als je weet dat je gaat neuken hahahaha. Tenminste, als je daarvoor date.quote:
Ja maar niet als je die intentie hebt. Of er van uit gaat. Ik denk dat je dat niet mag verwachten op zo'n eerste date.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:28 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ja dat is op zijn tijd wel leuk. Maar dat kan ook wel als je weet dat je gaat neuken hahahaha. Tenminste, als je daarvoor date.
Dat stressen is niet leukquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dat beginstukje
van word het wat, word het niks, gaan we kussen of niet? of neuken of niet?
dat was Aldo nu doetdat stressen om een fles rose
Als je date zoals Adlo doet: helemaal eens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja masr niet als je die intentie hebt. Of er van uit gaat. Ik denk dat je dat niet mag verwachten op zo'n eerste date.
Dat doe ik ook helemaal nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar niet als je die intentie hebt. Of er van uit gaat. Ik denk dat je dat niet mag verwachten op zo'n eerste date.
Ja das toch leuk. Dat isquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat doe ik ook helemaal nietAls we eventueel gaan zoenen zou dat al helemaal super zijn
oh ik vond dat altijd kei leuk!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat stressen is niet leukIk vind het alleen al leuk dat ze ja heeft gezegd
maar dat is meer omdat ik trots op mezelf ben dat ik het gewoon heb gevraagd ipv the chickenen
Tja, ik weet het nietquote:
Bij mijn vorige 1e 'date' hadden we al gezoend, dus dat was veel makkelijkerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik vond dat altijd kei leuk!
beetje dat achtbaan gevoel in je buik
Ja dat! Go with the flowquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tja, ik weet het nietIk zie wel wat het wordt
Gewoon een beetje leuke spullen aandoen en een leuke film uitkiezen en dan gewoon gezellig zijn
Dan komt alles vast wel goed
Ja hoor. Gewoon uitgaan van een leuke avond hebben. Dan komt het zeker goed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tja, ik weet het nietIk zie wel wat het wordt
Gewoon een beetje leuke spullen aandoen en een leuke film uitkiezen en dan gewoon gezellig zijn
Dan komt alles vast wel goed
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ja hoor. Gewoon uitgaan van een leuke avond hebben. Dan komt het zeker goed.
Haha nou een 1e date zoals jij dat omschrijft is inmiddels uhhhh 12 jaar geleden. Damn...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
jullie hebben er al meer ervaring in zo te lezen
inderdaadquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ja hoor. Gewoon uitgaan van een leuke avond hebben. Dan komt het zeker goed.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Haha nou een 1e date zoals jij dat omschrijft is inmiddels uhhhh 12 jaar geleden. Damn...
Dat dusquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
inderdaad
en niet te hoge verwachtingen hebben, dan word je ook niet teleurgesteld
Ow, dit zal het bij mij dus ook gaan wordenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:35 schreef rhubarbje het volgende:
mijn eerste date bijna 6 jaar
bleef wel lekker lang spannend! want mijn vriend was een angstig schaapje dat niet zo veel kaas had gegeten van daten dus hij zag mijn signalen steeds niet
Dan prefereer ik toch de term 'ervaren'quote:
Tip: als ze je vaak aanraakt (op de arm ofzo..) dan zit je goedquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ow, dit zal het bij mij dus ook gaan worden![]()
noem eens ff vlug wat signalen
aanraken, lang in je ogen kijken, snel een nieuwe date plannen, lachen om al je kutgrappenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ow, dit zal het bij mij dus ook gaan worden![]()
noem eens ff vlug wat signalen
een gat in de bodem van de popcornbakquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:36 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Tip: als ze je vaak aanraakt (op de arm ofzo..) dan zit je goed
ik check er 3/5 afquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aanraken, lang in je ogen kijken, snel een nieuwe date plannen, lachen om al je kutgrappen
in groepen blijven hangen als jij nog niet weg bent
etc
Da's geschikter voor de 2e of 3e datequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een gat in de bodem van de popcornbak
Nah...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
jullie hebben er al meer ervaring in zo te lezen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:37 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Da's geschikter voor de 2e of 3e date
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik was wel een beetje een date monster
Zeker alles voor je laten betalen en dan nooit meer terugbellenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
Nah nee, ik ben gewoon een flirt
dat klinkt beter
Neuken en op naar de volgendequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Zeker alles voor je laten betalen en dan nooit meer terugbellenen dan zeggen:
Je bedoelt een teaser zekerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
Nah nee, ik ben gewoon een flirt
dat klinkt beter
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Zeker alles voor je laten betalen en dan nooit meer terugbellenen dan zeggen:
nee want een tease maakt het nooit afquote:
Ik ga wel betalen hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]nee ik heb nog nooit iemand voor mij laten betalen!
dat vind ik gemeen
Dan zit ik goedquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tenzij lekkere seks... dan wat langer aanhouden. ...
Damn girl...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want een tease maakt het nooit af
ik vind het niet leuk als ik niet mee mag betalenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga wel betalen hoorVan mij mag ze niet eens betalen
[..]
Dan zit ik goed![]()
Wat moet je dan doen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het niet leuk als ik niet mee mag betalen
dan voel ik me verplicht je leuk te vinden en zo
Hm, ik vind niks met een beetje ouderwets galant zijn hoor. Zeker op een 1e date. Als er een vervolg komt kan zij betalen haha.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het niet leuk als ik niet mee mag betalen
dan voel ik me verplicht je leuk te vinden en zo
aanbieden om alles te betalenquote:
ik vind het aanbod heel aardig maar ik voel me anders zo verplicht tot een tweede date om het recht te trekken of om 'terug te betalen'quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:47 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hm, ik vind niks met een beetje ouderwets galant zijn hoor. Zeker op een 1e date. Als er een vervolg komt kan zij betalen haha.
Hmm, in principe betaal ik gewoonquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aanbieden om alles te betalen
en dan zegt zei neee liever delen
en dan zeg jij: nee laat mij maar
en als ze dan ja oke zegt betaal je en als ze zegt nee ik betaal liever echt zelf de helft dan laat je haar de helft betalen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:47 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hm, ik vind niks met een beetje ouderwets galant zijn hoor. Zeker op een 1e date. Als er een vervolg komt kan zij betalen haha.
Ja dat is zo. Heb het in ieder geval nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar als ik het afsla dan moet daar ook begrip voor zijn
Zal dus bij mijn date wel het geval zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:52 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt
ik heb het nog nooit aangenomenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:52 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt
Keertje daten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit aangenomen
nee dan word het veel te zeker neukenquote:
Wat, wil jij niet met me neuken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dan word het veel te zeker neuken![]()
neeeeeeejquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:55 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Wat, wil jij niet met me neuken?
die van mij welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
FOK!dates draaien altijd uit op seks dus
Nou zeg...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neeeeeeej
dan is de date niet meer functioneel!
dates zijn er voor als je niet weet wat er gaat gebeuren
Hallow. Alles goed?quote:
Te clichéquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:28 schreef JamesTKirk het volgende:
Net zo'nschattige scène gezien. Meisje staat op perron te wachten. Trein komt binnen, ze kijkt reikhalzend rond. Dan spot ze haar vriendje en vliegt m.om de nek. Ze moet op haar tenen staan om hem te kussen. Liefde is mooi
Niks mis met sextingquote:
Andersom is ook handigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Handige Harrie als ik ben kom ik er net achter dat ik gisteren wel de droger heb aangezet, maar vergeten ben om de was erin te doen
Sukkelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Handige Harrie als ik ben kom ik er net achter dat ik gisteren wel de droger heb aangezet, maar vergeten ben om de was erin te doen
Ja, de was rook net dus heerlijk... Kan ik m weer opnieuw doen. Joy!quote:
O ja, inderdaad. Dat is minderquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, de was rook net dus heerlijk... Kan ik m weer opnieuw doen. Joy!
De was in de droger doen en die vergeten aan te zetten? Nee, want dat kan ik horenquote:
nee, ik zoek het nog niet om al die was op te vouwen hahaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, inderdaad. Dat is minder
Lades al in gebruik?
Dat duurt vast en zeker een paar maandquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik zoek het nog niet om al die was op te vouwen haha
Ja, maar dan met een wasmachinequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De was in de droger doen en die vergeten aan te zetten? Nee, want dat kan ik horen
Misschien dat ik er morgen aan begin.. Maar dat betwijfel ik eigenlijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat duurt vast en zeker een paar maand
Ik snap je nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar dan met een wasmachine
Je hoort dan de wasmachine toch niet draaien?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar dan met een wasmachine
Gheghe, 'misschien'. Dat zegt al genoegquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien dat ik er morgen aan begin.. Maar dat betwijfel ik eigenlijk
ik ben zo goed in het niets doen dat het haast zonde lijkt om op mijn vrije dag wel iets te doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hoort dan de wasmachine toch niet draaien?
[..]
Gheghe, 'misschien'. Dat zegt al genoeg
Zeg dat het een kunstvorm is. Kun je er gelijk subsidie voor aanvragen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben zo goed in het niets doen dat het haast zonde lijkt om op mijn vrije dag wel iets te doen
Herkenbaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben zo goed in het niets doen dat het haast zonde lijkt om op mijn vrije dag wel iets te doen
Ik doe de was in de machine zet hem niet aan en kom daar pas na een half uur ofzo achter omdat ik niets hoor.quote:
Give me some ideasquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil juist iets doen maar kan niet zoveeldas pas irritant
Hmm mja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
om iets te doen ?
van het mooie weer genieten?
Picsquote:
Pics van jou mag ook hoorquote:
Mja ik kan 100 dingen bedenken die ik nog moet doen hier. Maar daar heb jij geen fuck aanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm mja.
Ik denk waarschijnlijk te moeilijk
Truequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik kan 100 dingen bedenken die ik nog moet doen hier. Maar daar heb jij geen fuck aan
Ik kan nog wel een paar dingen bedenken die je hier kunt komen doen...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik kan 100 dingen bedenken die ik nog moet doen hier. Maar daar heb jij geen fuck aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een paar dingen bedenken die je hier kunt komen doen...Je moeder heeft vrij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Als je moeder dit nu eens lasquote:
Dat denk jijquote:
Ik mag het niet hopenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat denk jijdat zou best erg zijn als je vader of moeder op Fok! zit
Ik ook nietquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een paar dingen bedenken die je hier kunt komen doen...Dikke doei voor je. Ik ben je dienstmeisje nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarbij kon ik vanmorgen zelf amper mijn nest uitkomen van de pijn![]()
![]()
De beloning is goed hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dikke doei voor je. Ik ben je dienstmeisje nie
Daarbij kon ik vanmorgen zelf amper mijn nest uitkomen van de pijn![]()
Dan maak ik mij wel een voorstelling hoe jij eruit zietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Pas niet op foto's .. die zijn te klein
misschien past het net op zo'n muurposter.. maar dat doe je je muur toch niet aanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan maak ik mij wel een voorstelling hoe jij eruit ziet
Naast mijn foto valt het wel meequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:50 schreef Evie het volgende:
[..]
misschien past het net op zo'n muurposter.. maar dat doe je je muur toch niet aan
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naast mijn foto valt het wel mee
Wat?quote:
?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:15 schreef Evie het volgende:
[..]
jij __ ik
| (______)
| (______)
| ( _____-)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je nu bij Faxie?quote:
Zij, al denk ik dat ze eigenlijk wil weten of ze nu aan het FOK!ken is terwijl faxie d'r alle hoeken van de slaapkamer laat zien.quote:
Beetje drama creëren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij, al denk ik dat ze eigenlijk wil weten of ze nu aan het FOK!ken is terwijl faxie d'r alle hoeken van de slaapkamer laat zien.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij, al denk ik dat ze eigenlijk wil weten of ze nu aan het FOK!ken is terwijl faxie d'r alle hoeken van de slaapkamer laat zien.
Of ben je gewoon jaloers dat zij er wel ff van langs krijgt in de slaapkamer terwijl jij moederziel alleen, afgezien van je teddybeer, in pyjama zit te FOK!ken?quote:
Pls, ik ben toch geen type voor een teddybeer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ben je gewoon jaloers dat zij er wel ff van langs krijgt in de slaapkamer terwijl jij moederziel alleen, afgezien van je teddybeer, in pyjama zit te FOK!ken?
Ik weet te weinig over je om daar over te kunnen oordelen. Tot het wel zover is, vind ik je een teddybeertypequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:41 schreef Fascination het volgende:
Pls, ik ben toch geen type voor een teddybeer.
Nou ja, het zij zo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet te weinig over je om daar over te kunnen oordelen. Tot het wel zover is, vind ik je een teddybeertype
Ik probeerde je op de kast te jagen.quote:
Slecht gelukt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik probeerde je op de kast te jagen.
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb komende week een echte date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |