Als ze niet drinkt zit ik met 2 flessen wijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja zie je! Dat is toch cute!
Maar wat als ze rose wil?
of niet drinkt?
Vind ik wel prettig daten hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
want dan weet je al dat je gaat neuken en zo
ik zit je maar te plagenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
kut, nu zit ik te denken dat ik eigenlijk ook rosé moet kopen![]()
nee ik ga dat niet doen, anders wordt het eng
Lekker makkelijk zeker?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:25 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Vind ik wel prettig daten hoor
Hahah, relax kerel, relax. Komt allemaal goed. Als je ziet zitten merk je dat wel, rosé of niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
kut, nu zit ik te denken dat ik eigenlijk ook rosé moet kopen![]()
nee ik ga dat niet doen, anders wordt het eng
maar dat is helemaal niet het zelfde als een echte datequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:25 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Vind ik wel prettig daten hoor
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zit je maar te plagen
rose kopen heeft weinig zin want dan heb je maar 1 ding gecovert van alle 10000 dingen die ze zou kunnen willen drinken
zorg gewoon dat je wat basics hebt
wijn, fris, thee, klaar
Uhm, wat vind jij dan 'echt'?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat is helemaal niet het zelfde als een echte date
ja klopt, maar ik moet het toch wel een beetje goed aanpakken ofniet danquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:26 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hahah, relax kerel, relax. Komt allemaal goed. Als je ziet zitten merk je dat wel, rosé of niet.
Spanning is veel leukerderderquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat is helemaal niet het zelfde als een echte date
nou dat beginstukjequote:
Ja dat is op zijn tijd wel leuk. Maar dat kan ook wel als je weet dat je gaat neuken hahahaha. Tenminste, als je daarvoor date.quote:
Ja maar niet als je die intentie hebt. Of er van uit gaat. Ik denk dat je dat niet mag verwachten op zo'n eerste date.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:28 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ja dat is op zijn tijd wel leuk. Maar dat kan ook wel als je weet dat je gaat neuken hahahaha. Tenminste, als je daarvoor date.
Dat stressen is niet leukquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dat beginstukje
van word het wat, word het niks, gaan we kussen of niet? of neuken of niet?
dat was Aldo nu doetdat stressen om een fles rose
Als je date zoals Adlo doet: helemaal eens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja masr niet als je die intentie hebt. Of er van uit gaat. Ik denk dat je dat niet mag verwachten op zo'n eerste date.
Dat doe ik ook helemaal nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar niet als je die intentie hebt. Of er van uit gaat. Ik denk dat je dat niet mag verwachten op zo'n eerste date.
Ja das toch leuk. Dat isquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat doe ik ook helemaal nietAls we eventueel gaan zoenen zou dat al helemaal super zijn
oh ik vond dat altijd kei leuk!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat stressen is niet leukIk vind het alleen al leuk dat ze ja heeft gezegd
maar dat is meer omdat ik trots op mezelf ben dat ik het gewoon heb gevraagd ipv the chickenen
Tja, ik weet het nietquote:
Bij mijn vorige 1e 'date' hadden we al gezoend, dus dat was veel makkelijkerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik vond dat altijd kei leuk!
beetje dat achtbaan gevoel in je buik
Ja dat! Go with the flowquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tja, ik weet het nietIk zie wel wat het wordt
Gewoon een beetje leuke spullen aandoen en een leuke film uitkiezen en dan gewoon gezellig zijn
Dan komt alles vast wel goed
Ja hoor. Gewoon uitgaan van een leuke avond hebben. Dan komt het zeker goed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tja, ik weet het nietIk zie wel wat het wordt
Gewoon een beetje leuke spullen aandoen en een leuke film uitkiezen en dan gewoon gezellig zijn
Dan komt alles vast wel goed
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ja hoor. Gewoon uitgaan van een leuke avond hebben. Dan komt het zeker goed.
Haha nou een 1e date zoals jij dat omschrijft is inmiddels uhhhh 12 jaar geleden. Damn...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
jullie hebben er al meer ervaring in zo te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |