Ik denk dat de meeste mannen hier niet heel diep over nadenken haha.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet
maar welk overhemd! Welke broek!
Welk geurtje?
Wat doe je!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet
maar welk overhemd! Welke broek!
Welk geurtje? Ga je iets eten tijdens de film of juist niet want anders komt het misschien tussen je tanden
welke film?
Belangrijke beslissingen!
ik leer hem de vrouwen manier van daten!quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
Jullie doen het helemaal verkeerd dan![]()
Je moet elke stap overdenken tot dat je niet eens meer wilt gaan
whut?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
popcorn gewoon kapotdrukken met je tong aan je gehemelte ipv kauwenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Gewoon schijt en allebei hetzelfde eten.
En dan met buikpijn op datequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
Heb je dan ook nog tips voor schoenen en ondergoed?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik leer hem de vrouwen manier van daten!
een mooie roze tangaslip is niet lelijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:00 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Heb je dan ook nog tips voor schoenen en ondergoed?
ondergoed en schoenen zijn wel ultiem kut ja!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:00 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Heb je dan ook nog tips voor schoenen en ondergoed?
Mjah of zo één:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een mooie roze tangaslip is niet lelijk
Uhmm bij mannen moet er juist niks opgehesen en platgedrukt worden...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ondergoed en schoenen zijn wel ultiem kut ja!
Ga je voor sexy of comfort?
Ga je voor een onderbroek die alles lekker op hijst en plat duwt en zo zodat je er heet uit ziet? of voor iets dat geschikt is voor als er geneukt gaat worden?
Echte mannen dragen rozequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een mooie roze tangaslip is niet lelijk
Alsof er geneukt gaat wordenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ondergoed en schoenen zijn wel ultiem kut ja!
Ga je voor sexy of comfort?
Ga je voor een onderbroek die alles lekker op hijst en plat duwt en zo zodat je er heet uit ziet? of voor iets dat geschikt is voor als er geneukt gaat worden?
quote:
hebben jullie geen ondergoed dat je zaakje beter voor doet komen dan het eigenlijk is?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:02 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Uhmm bij mannen moet er juist niks opgehesen en platgedrukt worden...
Je weet het niet!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alsof er geneukt gaat worden
[..]
Daar hoeft niets aan verbeterd te worden heurquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hebben jullie geen ondergoed dat je zaakje beter voor doet komen dan het eigenlijk is?
Tja wie weet, maar ik ga niet op date om te neukenquote:
Padded bhs voor mannenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hebben jullie geen ondergoed dat je zaakje beter voor doet komen dan het eigenlijk is?
Mantitsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Padded bhs voor mannen![]()
![]()
Het zijn de pijnstillers die maken me melig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |