Pics van jou mag ook hoorquote:
Mja ik kan 100 dingen bedenken die ik nog moet doen hier. Maar daar heb jij geen fuck aanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm mja.
Ik denk waarschijnlijk te moeilijk
Truequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik kan 100 dingen bedenken die ik nog moet doen hier. Maar daar heb jij geen fuck aan
Ik kan nog wel een paar dingen bedenken die je hier kunt komen doen...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik kan 100 dingen bedenken die ik nog moet doen hier. Maar daar heb jij geen fuck aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een paar dingen bedenken die je hier kunt komen doen...Je moeder heeft vrij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Als je moeder dit nu eens lasquote:
Dat denk jijquote:
Ik mag het niet hopenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat denk jijdat zou best erg zijn als je vader of moeder op Fok! zit
Ik ook nietquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een paar dingen bedenken die je hier kunt komen doen...Dikke doei voor je. Ik ben je dienstmeisje nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarbij kon ik vanmorgen zelf amper mijn nest uitkomen van de pijn![]()
![]()
De beloning is goed hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dikke doei voor je. Ik ben je dienstmeisje nie
Daarbij kon ik vanmorgen zelf amper mijn nest uitkomen van de pijn![]()
Dan maak ik mij wel een voorstelling hoe jij eruit zietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Pas niet op foto's .. die zijn te klein
misschien past het net op zo'n muurposter.. maar dat doe je je muur toch niet aanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan maak ik mij wel een voorstelling hoe jij eruit ziet
Naast mijn foto valt het wel meequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:50 schreef Evie het volgende:
[..]
misschien past het net op zo'n muurposter.. maar dat doe je je muur toch niet aan
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naast mijn foto valt het wel mee
Wat?quote:
?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:15 schreef Evie het volgende:
[..]
jij __ ik
| (______)
| (______)
| ( _____-)
| Forum Opties | |
|---|---|