Hm, ik vind niks met een beetje ouderwets galant zijn hoor. Zeker op een 1e date. Als er een vervolg komt kan zij betalen haha.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het niet leuk als ik niet mee mag betalen
dan voel ik me verplicht je leuk te vinden en zo
aanbieden om alles te betalenquote:
ik vind het aanbod heel aardig maar ik voel me anders zo verplicht tot een tweede date om het recht te trekken of om 'terug te betalen'quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:47 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hm, ik vind niks met een beetje ouderwets galant zijn hoor. Zeker op een 1e date. Als er een vervolg komt kan zij betalen haha.
Hmm, in principe betaal ik gewoonquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aanbieden om alles te betalen
en dan zegt zei neee liever delen
en dan zeg jij: nee laat mij maar
en als ze dan ja oke zegt betaal je en als ze zegt nee ik betaal liever echt zelf de helft dan laat je haar de helft betalen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:47 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hm, ik vind niks met een beetje ouderwets galant zijn hoor. Zeker op een 1e date. Als er een vervolg komt kan zij betalen haha.
Ja dat is zo. Heb het in ieder geval nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar als ik het afsla dan moet daar ook begrip voor zijn
Zal dus bij mijn date wel het geval zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:52 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt
ik heb het nog nooit aangenomenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:52 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt
Keertje daten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit aangenomen
nee dan word het veel te zeker neukenquote:
Wat, wil jij niet met me neuken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dan word het veel te zeker neuken![]()
neeeeeeejquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:55 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Wat, wil jij niet met me neuken?
die van mij welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
FOK!dates draaien altijd uit op seks dus
Nou zeg...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neeeeeeej
dan is de date niet meer functioneel!
dates zijn er voor als je niet weet wat er gaat gebeuren
Hallow. Alles goed?quote:
Te clichéquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:28 schreef JamesTKirk het volgende:
Net zo'nschattige scène gezien. Meisje staat op perron te wachten. Trein komt binnen, ze kijkt reikhalzend rond. Dan spot ze haar vriendje en vliegt m.om de nek. Ze moet op haar tenen staan om hem te kussen. Liefde is mooi
Niks mis met sextingquote:
idd niks mis mee vandaar dequote:
Andersom is ook handigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Handige Harrie als ik ben kom ik er net achter dat ik gisteren wel de droger heb aangezet, maar vergeten ben om de was erin te doen
Sukkelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Handige Harrie als ik ben kom ik er net achter dat ik gisteren wel de droger heb aangezet, maar vergeten ben om de was erin te doen
Ja, de was rook net dus heerlijk... Kan ik m weer opnieuw doen. Joy!quote:
O ja, inderdaad. Dat is minderquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, de was rook net dus heerlijk... Kan ik m weer opnieuw doen. Joy!
De was in de droger doen en die vergeten aan te zetten? Nee, want dat kan ik horenquote:
nee, ik zoek het nog niet om al die was op te vouwen hahaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, inderdaad. Dat is minder
Lades al in gebruik?
Dat duurt vast en zeker een paar maandquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik zoek het nog niet om al die was op te vouwen haha
Ja, maar dan met een wasmachinequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De was in de droger doen en die vergeten aan te zetten? Nee, want dat kan ik horen
Misschien dat ik er morgen aan begin.. Maar dat betwijfel ik eigenlijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat duurt vast en zeker een paar maand
Ik snap je nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar dan met een wasmachine
Je hoort dan de wasmachine toch niet draaien?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar dan met een wasmachine
Gheghe, 'misschien'. Dat zegt al genoegquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien dat ik er morgen aan begin.. Maar dat betwijfel ik eigenlijk
ik ben zo goed in het niets doen dat het haast zonde lijkt om op mijn vrije dag wel iets te doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hoort dan de wasmachine toch niet draaien?
[..]
Gheghe, 'misschien'. Dat zegt al genoeg
Zeg dat het een kunstvorm is. Kun je er gelijk subsidie voor aanvragen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben zo goed in het niets doen dat het haast zonde lijkt om op mijn vrije dag wel iets te doen
Herkenbaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben zo goed in het niets doen dat het haast zonde lijkt om op mijn vrije dag wel iets te doen
Ik doe de was in de machine zet hem niet aan en kom daar pas na een half uur ofzo achter omdat ik niets hoor.quote:
Give me some ideasquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil juist iets doen maar kan niet zoveeldas pas irritant
Hmm mja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
om iets te doen ?
van het mooie weer genieten?
Picsquote:
Pics van jou mag ook hoorquote:
Mja ik kan 100 dingen bedenken die ik nog moet doen hier. Maar daar heb jij geen fuck aanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm mja.
Ik denk waarschijnlijk te moeilijk
Truequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik kan 100 dingen bedenken die ik nog moet doen hier. Maar daar heb jij geen fuck aan
Ik kan nog wel een paar dingen bedenken die je hier kunt komen doen...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik kan 100 dingen bedenken die ik nog moet doen hier. Maar daar heb jij geen fuck aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een paar dingen bedenken die je hier kunt komen doen...Je moeder heeft vrij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Als je moeder dit nu eens lasquote:
Dat denk jijquote:
Ik mag het niet hopenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat denk jijdat zou best erg zijn als je vader of moeder op Fok! zit
Ik ook nietquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een paar dingen bedenken die je hier kunt komen doen...Dikke doei voor je. Ik ben je dienstmeisje nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarbij kon ik vanmorgen zelf amper mijn nest uitkomen van de pijn![]()
![]()
De beloning is goed hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dikke doei voor je. Ik ben je dienstmeisje nie
Daarbij kon ik vanmorgen zelf amper mijn nest uitkomen van de pijn![]()
Dan maak ik mij wel een voorstelling hoe jij eruit zietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Pas niet op foto's .. die zijn te klein
misschien past het net op zo'n muurposter.. maar dat doe je je muur toch niet aanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan maak ik mij wel een voorstelling hoe jij eruit ziet
Naast mijn foto valt het wel meequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:50 schreef Evie het volgende:
[..]
misschien past het net op zo'n muurposter.. maar dat doe je je muur toch niet aan
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naast mijn foto valt het wel mee
Wat?quote:
?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:15 schreef Evie het volgende:
[..]
jij __ ik
| (______)
| (______)
| ( _____-)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je nu bij Faxie?quote:
Zij, al denk ik dat ze eigenlijk wil weten of ze nu aan het FOK!ken is terwijl faxie d'r alle hoeken van de slaapkamer laat zien.quote:
Beetje drama creëren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij, al denk ik dat ze eigenlijk wil weten of ze nu aan het FOK!ken is terwijl faxie d'r alle hoeken van de slaapkamer laat zien.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij, al denk ik dat ze eigenlijk wil weten of ze nu aan het FOK!ken is terwijl faxie d'r alle hoeken van de slaapkamer laat zien.
Of ben je gewoon jaloers dat zij er wel ff van langs krijgt in de slaapkamer terwijl jij moederziel alleen, afgezien van je teddybeer, in pyjama zit te FOK!ken?quote:
Pls, ik ben toch geen type voor een teddybeer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ben je gewoon jaloers dat zij er wel ff van langs krijgt in de slaapkamer terwijl jij moederziel alleen, afgezien van je teddybeer, in pyjama zit te FOK!ken?
Ik weet te weinig over je om daar over te kunnen oordelen. Tot het wel zover is, vind ik je een teddybeertypequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:41 schreef Fascination het volgende:
Pls, ik ben toch geen type voor een teddybeer.
Nou ja, het zij zo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet te weinig over je om daar over te kunnen oordelen. Tot het wel zover is, vind ik je een teddybeertype
Ik probeerde je op de kast te jagen.quote:
Slecht gelukt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik probeerde je op de kast te jagen.
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb komende week een echte date
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |