quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je nu bij Faxie?quote:
Zij, al denk ik dat ze eigenlijk wil weten of ze nu aan het FOK!ken is terwijl faxie d'r alle hoeken van de slaapkamer laat zien.quote:
Beetje drama creëren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij, al denk ik dat ze eigenlijk wil weten of ze nu aan het FOK!ken is terwijl faxie d'r alle hoeken van de slaapkamer laat zien.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij, al denk ik dat ze eigenlijk wil weten of ze nu aan het FOK!ken is terwijl faxie d'r alle hoeken van de slaapkamer laat zien.
Of ben je gewoon jaloers dat zij er wel ff van langs krijgt in de slaapkamer terwijl jij moederziel alleen, afgezien van je teddybeer, in pyjama zit te FOK!ken?quote:
Pls, ik ben toch geen type voor een teddybeer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ben je gewoon jaloers dat zij er wel ff van langs krijgt in de slaapkamer terwijl jij moederziel alleen, afgezien van je teddybeer, in pyjama zit te FOK!ken?
Ik weet te weinig over je om daar over te kunnen oordelen. Tot het wel zover is, vind ik je een teddybeertypequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:41 schreef Fascination het volgende:
Pls, ik ben toch geen type voor een teddybeer.
Nou ja, het zij zo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet te weinig over je om daar over te kunnen oordelen. Tot het wel zover is, vind ik je een teddybeertype
Ik probeerde je op de kast te jagen.quote:
Slecht gelukt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik probeerde je op de kast te jagen.
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb komende week een echte date
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |