Hm, ik vind niks met een beetje ouderwets galant zijn hoor. Zeker op een 1e date. Als er een vervolg komt kan zij betalen haha.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het niet leuk als ik niet mee mag betalen
dan voel ik me verplicht je leuk te vinden en zo
aanbieden om alles te betalenquote:
ik vind het aanbod heel aardig maar ik voel me anders zo verplicht tot een tweede date om het recht te trekken of om 'terug te betalen'quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:47 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hm, ik vind niks met een beetje ouderwets galant zijn hoor. Zeker op een 1e date. Als er een vervolg komt kan zij betalen haha.
Hmm, in principe betaal ik gewoonquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aanbieden om alles te betalen
en dan zegt zei neee liever delen
en dan zeg jij: nee laat mij maar
en als ze dan ja oke zegt betaal je en als ze zegt nee ik betaal liever echt zelf de helft dan laat je haar de helft betalen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:47 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hm, ik vind niks met een beetje ouderwets galant zijn hoor. Zeker op een 1e date. Als er een vervolg komt kan zij betalen haha.
Ja dat is zo. Heb het in ieder geval nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar als ik het afsla dan moet daar ook begrip voor zijn
Zal dus bij mijn date wel het geval zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:52 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt
ik heb het nog nooit aangenomenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:52 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt
Keertje daten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit aangenomen
nee dan word het veel te zeker neukenquote:
Wat, wil jij niet met me neuken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dan word het veel te zeker neuken![]()
neeeeeeejquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:55 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Wat, wil jij niet met me neuken?
die van mij welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
FOK!dates draaien altijd uit op seks dus
Nou zeg...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neeeeeeej
dan is de date niet meer functioneel!
dates zijn er voor als je niet weet wat er gaat gebeuren
Hallow. Alles goed?quote:
Te clichéquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:28 schreef JamesTKirk het volgende:
Net zo'nschattige scène gezien. Meisje staat op perron te wachten. Trein komt binnen, ze kijkt reikhalzend rond. Dan spot ze haar vriendje en vliegt m.om de nek. Ze moet op haar tenen staan om hem te kussen. Liefde is mooi
Niks mis met sextingquote:
idd niks mis mee vandaar dequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |