abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130340291
Ik heb 4 jaar een relatie. Ik ben emotioneel bedrogen door mijn partner, nog aan het begin van onze relatie. Na heel veel stress, ruzie, tijd zonder elkaar gingen we het nog een keer proberen.Er zou van zijn kant nooit meer zoiets voorkomen. Het leven ging door. Hij was hij de beste, de liefste en soms ging het toch knagen..

Af en toe vroeg ik hem om zijn telefoonrekening. Stelde vragen als hij langer ergens wegbleef. Hij ervoer dit als heel naar; "Ik vraag me af of je me ooit vergeeft, en zo nee, dan gaan we uit elkaar want ik word er gek van!" was zijn opmerking keer op keer...praten, praten.

Ik heb vaak genoeg zijn telefoon/computer doorgespit wanneer ik dat kon...ik kon het gewoon niet laten. Slecht! Werd ik er wijzer uit? Nee! Nooit iets gevonden. En toen heb ik iets bedacht; om het zeker te weten maak een profiel aan met de naam van een vrouw die hij tevergeefs probeerde te vinden vorig jaar. En hij voegde "haar" toe aan zijn contacten. Ik wilde zien of hij het mij zou vertellen.

Gisternacht (hij zit bij familie in buitenland voor een week) waren we online (na twee dagen ruzie en geen contact), en dat was heerlijk.En hij kon niet wachten om thuis te komen. Hij vertelde ook dat die "andere" hem wilde spreken. Ik had beter moeten weten...dat hij het niet pluis vond... in plaats daarvan stuurde ik hem vanaf die andere een bericht "kun je praten?".
Dus toen ikzelf offline was, ging ik eigenlijk door als die ander. En hij had me direct door. Hij belde me op en zei:"Vertel me nu, ben jij die of niet, denk goed na over je antwoord!"

Dus ik biechtte op. Dat ik alleen maar wilde horen of hij het me zou vertellen, meer niet....

"We praten wanneer ik er weer ben", en hij hing op. Over twee dagen is hij weer thuis..ik ben zo bang dat hij zijn biezen pakt.

Ik heb hem een mail gestuurd met mijn diepste excuses, ik schaam me voor wat ik heb gedaan, heb ook geprobeerd op te schrijven waarom, hoe onzeker ik me voel, wat angst met me doet, hoe ellendig ik me daardoor voel....
Het gevoel dat ik nu heb, alsof ik eerder dood dan levend ben...

Is er een kans, iets dat ik kan doen om het goed te maken? Ik heb er zo'n spijt van! Ik ben radeloos.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:25:33 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_130340347
Je bent achterdochtig en paranoïde. Eigen schuld als je relatie zo kapot gaat.
pi_130340352
quote:
15s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:25 schreef TNA het volgende:
Dat.
By the light of the moon! *poof*
pi_130340388
Dus je hebt hem die 4 jaar lang niet vergeven?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:27:37 #5
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130340390
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:23 schreef Marliesje42 het volgende:
Ik heb 4 jaar een relatie. Ik ben emotioneel bedrogen door mijn partner, nog aan het begin van onze relatie. Na heel veel stress, ruzie, tijd zonder elkaar gingen we het nog een keer proberen.
Ja, en daar ging het dus mis.
Ok stelletje hokboeren
pi_130340397
quote:
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_130340400
quote:
pi_130340445
quote:
Ik heb hem een mail gestuurd met mijn diepste excuses, ik schaam me voor wat ik heb gedaan, heb ook geprobeerd op te schrijven waarom, hoe onzeker ik me voel, wat angst met me doet, hoe ellendig ik me daardoor voel....

Is er een kans, iets dat ik kan doen om het goed te maken? Ik heb er zo'n spijt van! Ik ben radeloos.
ik kan je hooguit aanraden wat minder te doen alsof jijzelf het slachtoffer bent en de nadruk erop te leggen hoe moeilijk jij het wel niet hebt en zielig bent, en dat hij jouw 'ooit' emotioneel bedrogen zou hebben..

uiteindelijk moet je gewoon leren je jaloezie onder controle te krijgen en ophouden zulke leugenachtige spelletjes met hem te spelen om hem te pogen uit de kast te lokken om hem 'nogmaals' te 'betrappen'...

maar dat kun je enkel doen als je doorhebt dat het jouw gedrag is dat fout is en je ophoud dat te rechtvaardigen met zielig-doenerij.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_130340542
quote:
....enkel doen als je doorhebt dat het jouw gedrag is dat fout is en je ophoud dat te rechtvaardigen met zielig-doenerij
Dat is waar...oh god, wat heb ik toch gedaan...wat moet ik nu??
pi_130340579
Waarom mensen het leven al veel moeilijker maken.. :')
pi_130340615
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:34 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Doe niet zo dramatisch :')
Volgens mij moet je gewoon aan jezelf werken, niet meer zo onzeker zijn, want zo duw je hem alleen maar weg.
pi_130340619
quote:

[..]

Op de blaren zitten en hopen dat hij je vergeeft. Als ik heel eerlijk ben vind ik dat je het verdient dat hij je verlaat.
4 jaar lang steeds weer met die "fout" aan komen zetten, controleren en dan ook nog eens dit achterbaks plannetje, ik had je gedumpt.
pi_130340624
Ik had je meteen het huis uit geschopt :')
pi_130340653
Waar heb je spijt van? Dat hij je door had? Die laatste actie? Of het gedrag dat je al 4 jaar vertoont?
Ik hoop dat laatste, maar dan is de vraag weer waarom je er niet eerder wat aan gedaan hebt.

Ik denk dat hij wel klaar met je is. Hij heeft je duidelijk meerdere kansen gegeven en jij probeert hem gewoon in de val te lokken.
pi_130340681
Hoe ben je trouwens 'emotioneel bedrogen'? Want dat klinkt al als aanstellen namelijk.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:40:37 #16
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_130340708
Wat versta je onder emotioneel bedrog?

Als je hem niet kan vertrouwen, waarom ben je dan, 4 jaar na dato, nog steeds bij hem?

Laat hem los, werk aan je vertrouwen jegens mannen, probeer het later opnieuw met een ander. Volgens mij is deze relatie defect, en is de garantie al geruime tijd verstreken.
power to the people
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:41:07 #17
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_130340728
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:35 schreef Stiftjelinks het volgende:
Waarom mensen het leven al veel moeilijker maken.. :')
To doom or not to doom
pi_130340801
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:37 schreef TerryStone het volgende:
Op de blaren zitten en hopen dat hij je vergeeft.
Dit dus.

Helaas pindakaas TS, hij zou er eigenlijk klaar mee moeten zijn na al die stiekeme plannetjes van je..
Ben benieuwd wat hij besluit te doen, al denk ik dat ik het al weet.
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
pi_130340819
Dit verzin je toch niet :') Heb je nou niet één keer gedacht terwijl je hier mee bezig was dat het misschien wel ernstig paranoïde is? Heb je nou niet één keer gedacht "Het is grote onzin dat ik dit doe en relaties zijn gebaseerd op vertrouwen, niet op wederzijdse controle"?
pi_130340838
quote:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_130340927
quote:
Ik ben emotioneel bedrogen door mijn partner

quote:
Af en toe vroeg ik hem om zijn telefoonrekening. Stelde vragen als hij langer ergens wegbleef. Hij ervoer dit als heel naar; "Ik vraag me af of je me ooit vergeeft, en zo nee, dan gaan we uit elkaar want ik word er gek van!" was zijn opmerking keer op keer...praten, praten.
Maar in die vier jaar heeft hij dus wel alles gedaan wat je van hem verwachtte en jij eigenlijk niks van wat hij van jou mocht verwachten nav. die gesprekken?

Ik lees eigenlijk overal dat jij al vier jaar op hetzelfde punt blijft hangen, je probleem is niet dat hij je plannetje heeft doorzien maar dat hij veel te aardig is geweest. Ik vind het lovenswaardig dat iemand het op deze manier 4 jaar kan volhouden.
pi_130340989
Ik kan me voorstellen hoe teleurgesteld en boos hij nu is...en het ergste is, dat het terecht is! Ik had geen recht dit te doen. Hij schreef alleen maar "F.U" terug...
pi_130341030
Ook gewoon nergens antwoord op geven, zodat er een discussie/gesprek ontstaat, maar gewoon doorgaan met eenzijdige berichten.
pi_130341032
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:50 schreef Marliesje42 het volgende:
Ik kan me voorstellen hoe teleurgesteld en boos hij nu is...en het ergste is, dat het terecht is! Ik had geen recht dit te doen. Hij schreef alleen maar "F.U" terug...
Ouch!

Ik zou maar voorbereiden op het ergste..
Tenminste.. misschien is dat wel de beste oplossing
Beste fipo van 2013.
pi_130341059
quote:
Jij wilde gewoon dat hij vreemdging. :').

Zodat je gelijk kon krijgen. 4 jaar lang... Pfrt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2013 10:53:26 ]
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:53:40 #26
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130341079
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:52 schreef Differ het volgende:

[..]

Ouch!

Ik zou maar voorbereiden op het ergste..
Tenminste.. misschien is dat wel de beste oplossing
Dat was 3,5 jaar geleden al de beste oplossing als je het mij vraagt.
Ok stelletje hokboeren
pi_130341091
quote:
9s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:52 schreef zarGon het volgende:
Ook gewoon nergens antwoord op geven, zodat er een discussie/gesprek ontstaat, maar gewoon doorgaan met eenzijdige berichten.
Ja precies, alsof het haar dagboek is :')

Reageer eens op de vragen die je gesteld worden, joh.
pi_130341104
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:53 schreef padlarf het volgende:

[..]

Dat was 3,5 jaar geleden al de beste oplossing als je het mij vraagt.
Klopt!

En voor nu nog steeds de beste oplossing.
Beste fipo van 2013.
pi_130341260
quote:
Niet alleen dit, maar de hele 4 jaar lang en ik vermoed dat dat emotionele bedrog ook complete bullshit is. Maar hey, jij voelt dit, jij voelt dat en dat is het enige wat telt of niet.
pi_130341292
quote:
Hoe boos hij nú is?

Hij heeft vier jaar lang je gezeik en paranoïde gedrag getolereerd in de hoop dat jij hem zijn misstap zou kunnen vergeven en jullie op een normale manier verder konden. In plaats daarvan ga je hem nog eens lekker proberen te verleiden om jou een reden te geven om je zieke gedrag goed te praten van die jaren.
pi_130341348
quote:

[..]

niks.

Hooguit kun proberen op te houden het de hele tijd te hebben over ik-ik-ik en mij-mij-mij ..

je vriend is nu aan zet en hij zal voor zichzelf moeten beslissen of hij nog vertrouwen in jou en jullie relatie heeft en jij moet uiteindelijk accepteren wat hij beslist en niet willen hem een beslissing op te dringen die enkel jij zou willen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_130341358
Antwoord op de vraag: hij heeft met een vrouw 9 maanden lang ten tijde van onze relatie (vanaf het begin) contact gehad, zonder dat ik er iets van wist. Tot 30x smssen op een dag. Hij bleef erbij dat er geen sex was. Toen ik erachter kwam, (hij had gewoon zijn telefoonrekening met listing op tafel, en ik zag dat nummer veel voorbij komen, vroeg ik wie het was. Toen zei hij het. Hij zou het afkappen, en deed dat met een sms waar ik bij zat.
Met die andere bleef hij door-contacten, bijna een jaar want ondertussen waren het niet alleen fuckbuddies maar ook vrienden geworden. Als dat zo is, waarom mocht ik er niet eens het bestaan vanaf weten? En toen zag ik in de autotelefoon een berichtje van die tweede, en toen bleek dus, dat zij ook nog bestond...daar werd ik heel onzeker en verdrietig van, waardoor mijn achterdocht werd aangewakkerd.

Ik hoop dat ik het nu een beetje heb uitgelegd...

Dit neemt niet weg, dat ik op een idiote manier zekerheid heb gezocht, ik voel het in heel mijn hart en ik snap ook de reacties. Ik heb er zo'n spijt van, om zelf rechtertje te spelen bij iemand waar ik notabene van hou!
pi_130341432
Volgens mij zit het je nogal dwars wat hij gedaan heeft. Heb je dan niet een stuk terug in de tijd voor jezelf moeten kiezen en met een schone lei moeten beginnen met iemand die je wel durft te vertrouwen?

Volgens mij ben je nu veel bezig geweest om je eigen leven en het leven van je vriend wat ongemakkelijker te maken. Die pijn en moeite had je je denk ik beter kunnen besparen. Na een jaar was het toch ook al wel duidelijk dat het vertrouwen niet geweldig was.
pi_130341572
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:02 schreef Marliesje42 het volgende:
Antwoord op de vraag: hij heeft met een vrouw 9 maanden lang ten tijde van onze relatie (vanaf het begin) contact gehad, zonder dat ik er iets van wist. Tot 30x smssen op een dag. Hij bleef erbij dat er geen sex was. Toen ik erachter kwam, (hij had gewoon zijn telefoonrekening met listing op tafel, en ik zag dat nummer veel voorbij komen, vroeg ik wie het was. Toen zei hij het. Hij zou het afkappen, en deed dat met een sms waar ik bij zat.
Met die andere bleef hij door-contacten, bijna een jaar want ondertussen waren het niet alleen fuckbuddies maar ook vrienden geworden. Als dat zo is, waarom mocht ik er niet eens het bestaan vanaf weten? En toen zag ik in de autotelefoon een berichtje van die tweede, en toen bleek dus, dat zij ook nog bestond...daar werd ik heel onzeker en verdrietig van, waardoor mijn achterdocht werd aangewakkerd.

Dit neemt niet weg, dat ik op een idiote manier zekerheid heb gezocht, ik voel het in heel mijn hart en ik snap ook de reacties. Ik heb er zo'n spijt van, om zelf rechtertje te spelen bij iemand waar ik notabene van hou!
Maar heeft hij nou met één van die vrouwen seks gehad tijdens jullie relatie of niet?
pi_130341636
quote:

Allejezus, wat doen jullie elkaar aan zeg. :').

Ik hoop dat jullie geen kinderen hebben.
pi_130341640
Jonkel..ik begrijp wat je zegt. In deze relatie hebben we natuurlijk niet alleen ellende gehad. Was het maar zo. Er zijn ook fantastische dingen gebeurd waardoor je denkt:"Hier komen we wel overheen".
  donderdag 22 augustus 2013 @ 11:14:24 #37
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_130341642
4 jaar lang aan een dood paard trekken.

Als hij het straks niet uitmaakt, zou ik het zelf doen als ik jou was. Gun jullie beiden een leukere relatie, een leuker leven.

De reacties alhier vind ik wel overtrokken. Dat wantrouwen zou ik ook gevoeld hebben, als mijn vriend 9 maanden stiekem contact zou hebben met een vrouw, terwijl je een prille relatie hebt. 30 smsjes op een dag, en dat achter je rug om, het idee alleen al. Dat doe je niet met platonische vrienden. Echter had je toen al je verlies moeten nemen.

"Hier komen we wel overheen", dat is geen gezonde gedachte als je nog maar zo kort samen bent. Een lange, stabiele relatie zou hier misschien tegen bestand zijn geweest.
power to the people
pi_130341653
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:11 schreef Mystikvm het volgende:
Maar heeft hij nou met één van die vrouwen seks gehad tijdens jullie relatie of niet?
Hij zegt van niet.
pi_130341708
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:15 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Hij zegt van niet.
Even los van de intensiteit van het contact: hij heeft er dus niet heel geheimzinnig over gedaan want hij laat zijn telefoonrekening gewoon op tafel liggen, hij verbreekt het contact op jouw verzoek en er is niets wat wijst op vreemdgaan.

Ik geloof dat de issues voornamelijk bij jou liggen. Je bent jaloers, onzeker en vol met wantrouwen. Denk je nu echt dat, zonder dat jij verandert, in een andere relatie dit beter zal gaan?
pi_130341724
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:14 schreef beestjuh het volgende:
4 jaar lang aan een dood paard trekken.

Als hij het straks niet uitmaakt, zou ik het zelf doen als ik jou was. Gun jullie beiden een leukere relatie, een leuker leven.

De reacties alhier vind ik wel overtrokken. Dat wantrouwen zou ik ook gevoeld hebben, als mijn vriend 9 maanden stiekem contact zou hebben met een vrouw, terwijl je een prille relatie hebt. 30 smsjes op een dag, en dat achter je rug om, het idee alleen al. Dat doe je niet met platonische vrienden. Echter had je toen al je verlies moeten nemen.

"Hier komen we wel overheen", dat is geen gezonde gedachte als je nog maar zo kort samen bent. Een lange, stabiele relatie zou hier misschien tegen bestand zijn geweest.
Hij had er enorme spijt van, dacht er niet bij na wat het bij mij zou doen, mocht ik erachter komen. Hij is hierna attenter naar mij toe geworden. Voor hem was met het opbiechten de kous af.
pi_130341727
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:14 schreef beestjuh het volgende:

Daarom geloof ik er ook niet veel van en vermoed ik dat het niet zo gegaan is.
pi_130341777
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:14 schreef Marliesje42 het volgende:
Jonkel..ik begrijp wat je zegt. In deze relatie hebben we natuurlijk niet alleen ellende gehad. Was het maar zo. Er zijn ook fantastische dingen gebeurd waardoor je denkt:"Hier komen we wel overheen".
Oh daar zal ik zeker niet aan twijfelen. Als het alleen donder en bliksem is houd niemand het 4 jaar uit lijkt mij.

Maar ik kan me zo voorstellen dat je redelijk wat momenten hebt dat je twijfelt aan zijn eerlijkheid.
Dat moet je toch behoorlijk dwars zitten, getuige je laatste actie. Ik heb het idee dat je tijdens de gehele relatie regelmatig jezelf hebt zitten afvragen of hij wel eerlijk is of niet.

En dat moet toch op een gegeven moment dat "hier komen we wel overheen" ontkrachten lijkt mij.

En dan maakt het verder niet uit of je wantrouwen terecht of onterecht is. Met zo'n gevoel zit je lijkt mij, niet lekker in een relatie en zou je in mijn ogen gewoon eerlijk naar jezelf moeten zijn.
pi_130341811
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:17 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Daarom geloof ik er ook niet veel van en vermoed ik dat het niet zo gegaan is.
Het is echt zo gegaan. Hij is iemand die denkt, dat het niet erg is om contacten te onderhouden met andere vrouwen, want "het doet niets af aan onze relatie". Nogmaals, ik ben hier niet om hem zwart te maken. Ik ben hier, omdat ik een ernstige fout heb gemaakt en me verschrikkelijk voel. Ook niet om mezelf goed te praten; ik deed wat ik deed. Op de blaren zitten. Me afvragen, KAN deze relatie nog gered worden, en zo ja, wat kan ik doen?
pi_130341840
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:21 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Het is echt zo gegaan. Hij is iemand die denkt, dat het niet erg is om contacten te onderhouden met andere vrouwen, want "het doet niets af aan onze relatie". Nogmaals, ik ben hier niet om hem zwart te maken. Ik ben hier, omdat ik een ernstige fout heb gemaakt en me verschrikkelijk voel. Ook niet om mezelf goed te praten; ik deed wat ik deed. Op de blaren zitten. Me afvragen, KAN deze relatie nog gered worden, en zo ja, wat kan ik doen?
Ik doe dat ook, en het doet inderdaad niets af aan je relatie. Als mijn vriendin wil, mag ze alle berichten lezen.

Ik zou je geen illusies maken over het redden van de relatie. Ik zou me meer richten op je eigen gedrag om dit in de toekomst te voorkomen, daar heb je op de lange termijn meer aan dan aan deze relatie.
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 11:24:14 #45
137949 Disana
pi_130341871
quote:

[..]

Waarom zou hij geen contacten met andere vrouwen mogen onderhouden? Ik begrijp niet hoe je daar minder van wordt.

Of dit nog te redden valt: ik denk het niet. Hooguit krijg je uitstel van executie, maar zal je wantrouwigheid je toch weer opbreken. Het lijkt me verstandig daaraan te werken.
pi_130341944
quote:
Me afvragen, KAN deze relatie nog gered worden, en zo ja, wat kan ik doen?
Je zou jezelf moeten afvragen of je deze relatie nog wel WIL redden aangezien hij niet heel soepel loopt..
pi_130341975
quote:

[..]

Dat klinkt toch alweer heel anders dan hoe je het eerder stelde.
Hoe dan ook het is op dit moment irrelevant en ik zie niet in hoe je dit nog kan redden.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 11:37:15 #48
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_130342139
Misschien maak je kans met de Amerikaanse strategie: ga door het stof, schets je gedrag als een uiting van een persoonlijk probleem, en ga in therapie.

Velen zouden het waarschijnlijk nu compleet met je gehad hebben, maar ja, jouw kerel accepteert ook al vier jaar dat jij hem niet vertrouwt en waardeert, dus wie weet.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_130342148
Welke man is bestand tegen jaren lang valselijk beschuldigd worden van vreemd gaan (emotioneel of fysiek)? Ik kan me zo voorstellen dat je op een slecht moment zoiets hebt van fuckit, beschuldigd word ik toch wel dus waarom zou ik het niet vreemd gaan? ~ self fulfilling prophecy ~

Afgezien daarvan, advies aan TS: afstand nemen (is niet noodzakelijk relatie beeindigen) en weer jezelf worden. Stop met het voeden van wantrouwen want het maakt je een slecht mens. Daarna kun je altijd nog kijken of de tijd de wonden heeft geheeld.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_130342152
Ik denk dat er nog 1 kans is om je relatie te redden. Moet je alleen hopen dat je vriend jou die ene kans nog wil geven.

Ga een (complete) VERStraining doen, bij de GGZ. En zeg hem dat. Dat je met die VERStraining wil leren omgaan met je jaloezie en wantrouwen richting je vriend.

Het heeft mij heel erg geholpen.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_130342181
Ik wil door het stof gaan, alles doen wat mogelijk is om de relatie te redden. Ik ga de verstraining opzoeken...dank je wel Brummetje...
pi_130342266
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:38 schreef Marliesje42 het volgende:
Ik wil door het stof gaan, alles doen wat mogelijk is om de relatie te redden. Ik ga de verstraining opzoeken...dank je wel Brummetje...
Even eerlijk zijn. Waarom wil je de relatie nog redden? Heb je niet zelf bewust de relatie 4 jaar in een houdgreep gehouden door je jaloezie? Denk je niet, dat zowel hij als jij het recht hebben om iemand te zoeken die deze nare streken voorkomen omdat ze beter bij elkaar passen? Je een relatie probeert te vinden die gebouwd is op een wederzijds vertrouwen en eerbied in plaats van NSA achtige praktijken?
Doe eens lief!
pi_130343384
Nsa praktijk...klopt. Ik zal dit dus ook nooit meer doen, dat zweer ik!!!
pi_130344415
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 12:23 schreef Marliesje42 het volgende:
Nsa praktijk...klopt. Ik zal dit dus ook nooit meer doen, dat zweer ik!!!
Wollah billah!

Maar waar is het misgegaan dat je je niet op voorhand kon realiseren dat als dit uit zou komen een dergelijke reactie tot gevolg had?
pi_130344617
TS waarom zou jouw vriend geen contact mogen hebben met andere vrouwen?
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 22 augustus 2013 @ 13:02:25 #56
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_130344630
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
relaties zijn gebaseerd op vertrouwen, niet op wederzijdse controle"?
"Vertrouwen is goed, controle is beter." Aldus Hoffmann (bedrifjs)recherche :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_130344669
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 12:55 schreef Deshain het volgende:

[..]

Wollah billah!

Maar waar is het misgegaan dat je je niet op voorhand kon realiseren dat als dit uit zou komen een dergelijke reactie tot gevolg had?
Eerlijk? Niet bij stil gestaan, omdat ik alleen wilde weten of ie tme zou melden. Zo ondoordacht en impulsief dat ik me afvraag hoe ik tot nu toe nog leef...
pi_130344713
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:03 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Eerlijk? Niet bij stil gestaan
8)7

Ben je al eens bij een psycholoog geweest?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 13:05:19 #59
65960 sanger
pi_130344714
quote:

[..]

Hij zegt van niet.
Maar dat geloof jij dus niet?
pi_130345101
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
TS waarom zou jouw vriend geen contact mogen hebben met andere vrouwen?
Jawel, maar niet met die twee. Tuurlijk mag hij met vrouwen praten, en ik hoef niet alles te weten, maar goh, als hij zegt dat ik m op zijn woorden moet geloven , mag ik daar af en toe met m'n eigen ogen zien of dat echt is? Dat geeft me rust.
Nee, die rust had ik bij hem moeten halen en niet stiekem..dat begrijp ik en betreur ik
  donderdag 22 augustus 2013 @ 13:18:33 #61
65960 sanger
pi_130345185
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:15 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Jawel, maar niet met die twee. Tuurlijk mag hij met vrouwen praten, en ik hoef niet alles te weten, maar goh, als hij zegt dat ik m op zijn woorden moet geloven , mag ik daar af en toe met m'n eigen ogen zien of dat echt is? Dat geeft me rust.
Nee, die rust had ik bij hem moeten halen en niet stiekem..dat begrijp ik en betreur ik
Waarom niet bij die twee? Een vrouw is een vrouw hoor...

Zowel ik als mijn vrouw hebben gewoon normaal contact met exen en dat is voor ons geen enkel probleem :N
  Redactie Frontpage donderdag 22 augustus 2013 @ 13:23:24 #62
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_130345367
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jij wilde gewoon dat hij vreemdging. :').

Zodat je gelijk kon krijgen. 4 jaar lang... Pfrt.
Dit, walgelijk.

Waarom blijf je überhaupt bij iemand die je duidelijk niet wil vergeven? Waarom zou je willen dat hij nu nog bij je blijft, laat hem gaan, zoveel heeft hij verdient - hij verdient namelijk veel meer dan dat hij 4 jaar lang heeft gehad. Had een wijf geweest en was bij hem weggegaan vanaf het moment dat je besloot hem niet te vergeven en dan maar te bespieden.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_130345412
quote:

[..]

Heeft hij ooit iets gedaan met die twee dan. Want dat is een beetje warrig in je verhaal.
pi_130345993
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heeft hij ooit iets gedaan met die twee dan. Want dat is een beetje warrig in je verhaal.
Ja, het waren fuckbuddies. Geen vriendschappen die uitmondden in meer, maar vanuit sex.
pi_130346066
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:38 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Ja, het waren fuckbuddies. Geen vriendschappen die uitmondden in meer, maar vanuit sex.
Tijdens je relatie?
pi_130346435
Hij zegt dat ze toen zijn gestopt en alleen vriendschappelijk omgingen
pi_130346486
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:50 schreef Marliesje42 het volgende:
en jij doet nu overkomen alsof je hem niet vertrouwt... ?

Tja, een beetje jammer,.. ik zou zeggen dat je vriend een heel mooi en vrij leven als vrijgezel had voor jou, maar dat die kennelijk koos dat op te geven voor jou, en met jou een monogame relatie aan wilde gaan; en dat je daarmee blij zou kunnen zijn...

enkel, op deze manier lijk je hem vooral weg te jagen.

Als je geen vertrouwen in je vriend hebt, wat heb je dan nog voor relatie?
pi_130346611
quote:
Maar in totaal had hij (stiekem?) contact met 3 vrouwen?

2 ex fuckbuddies, en een nieuwe waarmee hij 300 smsjes per dag zond..

Je verhaal is beetje onduidelijk. Waarmee bedroog hij je nu de 1e keer? En wanneer kwam dat van die andere 2 vrouwen dan in beeld?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_130346996
Laat ik het anders stellen is hij ooit echt vreemdgegaan dat je weet?

Want mijn vriend heeft ook nog contact met zijn ex fuckbuddy. En eerlijk i dont care.
pi_130351444
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Laat ik het anders stellen is hij ooit echt vreemdgegaan dat je weet?

Want mijn vriend heeft ook nog contact met zijn ex fuckbuddy. En eerlijk i dont care.
Ok, dat kan, you dont care. Niet iedereen zit zo in elkaar. Ik weet het niet daadwerkelijk, daar gaat t niet om. Ik heb wel dingen gezien in huis toen, die niet klopten (bv lang haar in bovenbad etc).

Daar wil ik t nu niet over hebben aub. Wat ik zou willen is, om daadwerkelijk iets te doen aan mijn wantrouwen, ik maak iemand kapot terwijl ik van m hou, krankzinnig!
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 16:23:49 #71
137949 Disana
pi_130351600
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 16:17 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Daar wil ik t nu niet over hebben aub. Wat ik zou willen is, om daadwerkelijk iets te doen aan mijn wantrouwen, ik maak iemand kapot terwijl ik van m hou, krankzinnig!
Jij bent bang voor wat hij gaat zeggen, en je wilt van ons horen hoe je dat kunt pareren. Dat is niet eerlijk. Hij heeft recht op zijn gevoelens en als je die niet had willen horen, had je hem deze streek niet moeten leveren.
pi_130351872
Als ik jou was zou ik er mee kappen. Ik zat ook in een relatie waarbij ik meer naar t begin vd relatie toe bedrogen ben, hard voorgelogen. Ik gaf haar toen een tweede kans maar t wantrouwen raakte ik nooit meer helemaal kwijt. Jij gaat dat ook niet kwijtraken vrees ik. T gaat je langzaamaan opeten. Dat heeft t zo te horen ook al behoorlijk gedaan.. ik herken je gevoelens, TS, im sorry.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2013 16:33:49 ]
pi_130352002
Je ex klinkt ook sketchy as fuck met al dat gesneak achter je rug om.. t zou mij totaal niet verbazen als t niet alleen bij smsen is gebleven.. ik zou als ik jou was voor jezelf kiezen, doe jezelf dit niet aan.. je denkt dat je van hem houdt, je houdt vh idee van hem, van iemand hebben.. dat wil je niet kwijt, niet hem specifiek.. als je er eens met me over wil praten ik snap t denk ik echt heel goed, mn inbox staat voor je open
pi_130352257
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 16:17 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Ok, dat kan, you dont care. Niet iedereen zit zo in elkaar. Ik weet het niet daadwerkelijk, daar gaat t niet om. Ik heb wel dingen gezien in huis toen, die niet klopten (bv lang haar in bovenbad etc).

Je klinkt als mijn ex, zwaar paranoia. Zij "vond" ook lange haren, zag sneaky gedrag wat er niet was , zag dingen in huis die volgens haar niet klopten en wantrouwde eigenlijk continu alles terwijl daar in de realiteit geen reden toe was. Needless to say dat de relatie stuk ging.
pi_130352428
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 16:47 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Je klinkt als mijn ex, zwaar paranoia. Zij "vond" ook lange haren, zag sneaky gedrag wat er niet was , zag dingen in huis die volgens haar niet klopten en wantrouwde eigenlijk continu alles terwijl daar in de realiteit geen reden toe was. Needless to say dat de relatie stuk ging.
He created that monster though, now he gets to live with it..
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 16:54:48 #76
137949 Disana
pi_130352478
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 16:53 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

He created that monster though, now he gets to live with it..
Ik maak nergens uit op dat hij ook maar iets verkeerd heeft gedaan.
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 17:06:24 #77
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_130352851
Hmmm... Kerel heeft fuckbuddy... krijgt relatie... fuckbuddy is over/finito... en toch een jaar lang 30 SMSjes per dag.

Geef mijn portie maar aan fikkie, daar zit meer achter. Ook 2de vrouw in het spel nog... En daar moest je na een loop van tijd zelf achter komen. Nooit heeft hij er een woord over gerept tegen je.
Ik snap je onzekerheid en achterdocht wel.

Wel cool. Je bent nu wat spastisch te werk gegaan met die actie van je (ondanks hij je vriendschap van je nep-account niet weigerde, uhu) en die kan hij misbruiken om je figuurlijk met de rug tegen de muur te drukken.

Leuke situatie dit. Door je onzekerheid zit je mentaal onder de plak. I sence an unbalance in the force.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  donderdag 22 augustus 2013 @ 18:00:46 #78
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_130354552
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:06 schreef 3-voud het volgende:
Hmmm... Kerel heeft fuckbuddy... krijgt relatie... fuckbuddy is over/finito... en toch een jaar lang 30 SMSjes per dag.

Geef mijn portie maar aan fikkie, daar zit meer achter. Ook 2de vrouw in het spel nog... En daar moest je na een loop van tijd zelf achter komen. Nooit heeft hij er een woord over gerept tegen je.
Ik snap je onzekerheid en achterdocht wel.

Wel cool. Je bent nu wat spastisch te werk gegaan met die actie van je (ondanks hij je vriendschap van je nep-account niet weigerde, uhu) en die kan hij misbruiken om je figuurlijk met de rug tegen de muur te drukken.

Leuke situatie dit. Door je onzekerheid zit je mentaal onder de plak. I sence an unbalance in the force.
Dit. Er zit meer achter. Contact houden met dat soort vrouwen klopt niet. Niet als je zegt voor een relatie te gaan en dan alsnog 30 smsjes per dag verstuurd. Met dat soort relaties.

Ik had er ooit zo 1. Tig vriendinnen voor mij, maar jaaaa, ik was de hemel op aarde voor hem dus hij had met die en die (en die en die) geen contact meer.
Ik geloofde hem. Tot ie met een druiper bij me kwam.

Einde verhaal.
Dat ie nu enorme spijt heeft en me na 15, jaar nog steeds terug wil.. :')

Stop hiermee TS, doe jezelf een plezier :)
pi_130355233
quote:
Wat is het probleem dan?
pi_130355513
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat is het probleem dan?
Je partner niet op zijn woord geloven .
  donderdag 22 augustus 2013 @ 18:48:03 #81
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_130356511
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:25 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Waarom reageer je niet op mijn post?
Is dat niet wat je wilt lezen?

Succes dan maar :')
pi_130356893
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:25 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Denk je niet dat je hem door je gedrag enkel alleen maar meer en meer weg aan het duwen bent.
pi_130357505
Waarom zijn jullie bij elkaar? TS is enorm paranoia en TS's d'r (komende ex) vriend neukt er misschien wat op los. Ik denk dat de meeste hier wel denken dat er iets mis is met TS.

Wat is er mis met vragen? Hij zegt nee? Dan is het nee en ga je verder met je leven.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_130357806
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:48 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Blaadje, sorry, het was niet lomp bedoeld. Ik ben mezelf niet, probeer de dag door te functioneren. Ik heb geen geslachtsziekte opgelopen, wel als ik mezelf van n afstand probeer te bekijken psychische schade/emotionele. Ik heb mezelf verlaagd door agentje te spelen, vol boosheid rond te lopen in plaats van de bal terug te geven door hem te vertellen over mijn angst, verdriet.
Ik dank de dame die me de tip voor de GGZ heeft gegeven; morgen ga ik bellen.
Van schuldgevoel kan ik de hele dag niet eten (niet belangrijk), wat is het ondraaglijk om iemand te kwetsen, dan heb ik t liever andersom!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2013 20:33:03 ]
pi_130358662
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 19:22 schreef Marliesje42 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 22 augustus 2013 18:48 schreef Blaadje11 het volgende:
wat is het ondraaglijk om iemand te kwetsen, dan heb ik t liever andersom!
Ook andersom heeft geen zin. How about niet kwetsen en gewoon 'normaal' doen?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 19:50:18 #86
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_130359011
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 19:22 schreef Marliesje42 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 22 augustus 2013 18:48 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

[/quote

Blaadje, sorry, het was niet lomp bedoeld. Ik ben mezelf niet, probeer de dag door te functioneren. Ik heb geen geslachtsziekte opgelopen, wel als ik mezelf van n afstand probeer te bekijken psychische schade/emotionele. Ik heb mezelf verlaagd door agentje te spelen, vol boosheid rond te lopen in plaats van de bal terug te geven door hem te vertellen over mijn angst, verdriet.
Ik dank de dame die me de tip voor de GGZ heeft gegeven; morgen ga ik bellen.
Van schuldgevoel kan ik de hele dag niet eten (niet belangrijk), wat is het ondraaglijk om iemand te kwetsen, dan heb ik t liever andersom!
Lieve schat, hoewel een dooddoender, ga eerst eens van JOU houden. GGZ oke, kan je daarbij helpen. Maar wat voor hulp je ook krijgt, JIJ moet het gaan doen in jouw leven.
JIJ bepaalt jouw waarde. Waar ga je voor? Goud, zilver, of prut?
Wanneer je zelfliefde kent, heeft schuldgevoel niets meer te zeggen. En is vergeving heel normaal.

Eerst jij. Nu. Hoeveel je ook van een ander houdt, hoe graag je die ook ziet in jouw leven, JIJ bent nummer 1. Voor jou.
Begin daar eens aan :)
pi_130359149
Heeft hij iets fout gedaan? Waarschijnlijk. Maar na víer jaar moet je dat of al láng vergeven hebben, of de relatie al lang afgekapt hebben. Je kunt iemand niet vier jaar lang iets boven het hoofd houden, zeker niet als je zelfs lijkt te willen proberen of je je vriend vreemd kunt laten gaan. Achterbaks, kinderachtig. Jaloers. Ik kan hem geen ongelijk geven dat hij boos is.
pi_130359270
Dank je wel, ik zit hier met tranen te lezen...weten jullie... Ik ben grootgebracht met het idee dat houden van betekent jezelf dienstbaar op te stellen, te geven, werderzijds. Ja, "if i could turn back time...dan had ik niet minder van hem gehouden, maar misschien had ik dingen anders kunnen oplossen. Ik ben mezelf verloren, vandaar ook de belachelijke actie. Ik moet van de woede af, niks onrecht, en weer geloven...in een man, mensen maar als eerst in mezelf, want ik ben in de afgrond van mijn zijn beland.
pi_130359326
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 19:54 schreef Tchock het volgende:
Heeft hij iets fout gedaan? Waarschijnlijk. Maar na víer jaar moet je dat of al láng vergeven hebben, of de relatie al lang afgekapt hebben. Je kunt iemand niet vier jaar lang iets boven het hoofd houden, zeker niet als je zelfs lijkt te willen proberen of je je vriend vreemd kunt laten gaan. Achterbaks, kinderachtig. Jaloers. Ik kan hem geen ongelijk geven dat hij boos is.
Je hebt gelijk. Hij mag ook furieus zijn op me, voor altijd, dat heb ik verdiend!
pi_130359346
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 19:58 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Hij mag ook furieus zijn op me, voor altijd, dat heb ik verdiend!
Voor altijd? Dus je wil wat je hem vier jaar aangedaan hebt zelf ook nog ondergaan?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 20:03:11 #91
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_130359508
quote:

[..]

Nee. Niet doen, Haal jezelf niet nog meer omlaag.
Kies voor JOU, zonder dat. En je komt er :*
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 20:03:59 #92
137949 Disana
pi_130359535
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:03 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Nee. Niet doen, Haal jezelf niet nog meer omlaag.
Kies voor JOU, zonder dat. En je komt er :*
Gadverdamme.
pi_130359608
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Gadverdamme.
Inderdaad :')
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 20:08:41 #94
137949 Disana
pi_130359704
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Inderdaad :')
TS heeft haar vriend een achterbakse streek geleverd, en dan moet ze van zichzelf gaan houden? Voor alles is een tijd en een plaats, ook voor schaamte en berouw.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 20:10:47 #95
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_130359773
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:08 schreef Disana het volgende:

[..]

TS heeft haar vriend een achterbakse streek geleverd, en dan moet ze van zichzelf gaan houden? Voor alles is een tijd en een plaats, ook voor schaamte en berouw.
En dat zogenaamde vriendje van haar was eerlijk enzo??
Kom op.

Omdat vriendje ooit haar vertrouwen beschaamde, moet zij daarvoor boeten?

Jullie lezende snap ik waarom de wereld doordraait.

:O
pi_130359862
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:10 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Kom op.

Nee, ze moet boeten omdat ze daar vier jaar (vier. jaar.) afschuwelijk verkeerd mee om is gegaan, en zich belachelijk heeft gedragen tegenover hem. Als ze wat hij gedaan heeft zo erg vond had ze het in 2009 uit moeten maken.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 20:15:00 #97
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_130359904
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:13 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, ze moet boeten omdat ze daar vier jaar (vier. jaar.) afschuwelijk verkeerd mee om is gegaan, en zich belachelijk heeft gedragen tegenover hem. Als ze wat hij gedaan heeft zo erg vond had ze het in 2009 uit moeten maken.
Ze moet boeten...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2013 20:36:47 ]
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 20:21:37 #98
137949 Disana
pi_130360163
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:10 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Kom op.

Beledigen heeft niet zoveel zin. En, ik heb het eerder gepost: er is geen enkele aanwijzing dat deze vriend iets verkeerd heeft gedaan.
pi_130360247
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Beledigen heeft niet zoveel zin. En, ik heb het eerder gepost: er is geen enkele aanwijzing dat deze vriend iets verkeerd heeft gedaan.
Geen enkele aanwijzing?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2013 20:37:19 ]
  donderdag 22 augustus 2013 @ 20:23:52 #100
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_130360266
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh. Hij bleef alleen contact houden met fuckbuddies van wie hij zei geen contact meer mee te hebben. Idd, 30 smsjes per dag, dat is nauwelijks contact te noemen, he?
Kom op.
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 20:24:48 #101
137949 Disana
pi_130360319
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:23 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Geen enkele aanwijzing? Oh naïef schepseltje dat je d'r bent :*
Jij projecteert je eigen ervaring op TS. Begrijpelijk, maar als je al haar posts hebt gelezen, moet je toegeven dat nergens uit blijkt dat hij haar heeft bedrogen.
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 20:26:09 #102
137949 Disana
pi_130360371
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:23 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Oh. Hij bleef alleen contact houden met fuckbuddies van wie hij zei geen contact meer mee te hebben. Idd, 30 smsjes per dag, dat is nauwelijks contact te noemen, he?
Kom op.
Wie zegt dat dat geen contact is? Natuurlijk is dat contact. Maar is het bedrog? Nee. Ze wist ervan.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 20:26:41 #103
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_130360395
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat geen contact is? Natuurlijk is dat contact. Maar is het bedrog? Nee. Ze wist ervan.
ga eens lezen, oke?
pi_130360477
quote:

[..]

Neem even afstand van elkaar (dat is niet hetzelde als uit elkaar gaan). Kom tot rust/ afleiding. Je bent nu blijkbaar in alle staten. Niet echt een helder moment om te beslissen over GGZ, schuld, etc.

Je bent ook maar een mens. Dat je fout zat zie je zelf ook wel in. Als hij een beetje begrip heeft waarom (angst om gekwetst te worden/ hem te verliezen) komt hij er ook wel weer overheen. Grootste gevaar lijkt me nu dat je te afhankelijk van hem bent, en hij daar genoeg van krijgt.

Neem afstand. Gun jezelf wat ruimte om tot rust te komen en jezelf weer te vinden. Hij heeft ooit (en wellicht nu nog) wat in je gezien. Zorg dat dat weer de boventoon krijgt. Verleiden ipv 'stalken'.
pi_130360646
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij projecteert je eigen ervaring op TS. Begrijpelijk, maar als je al haar posts hebt gelezen, moet je toegeven dat nergens uit blijkt dat hij haar heeft bedrogen.
Dat er geen concreet bewijs is is wat anders :P reële verdenking heet dat. en ok, stel ik projecteer.. dan niet alleen mijn ervaring, maar ook de honderden van dit soort verhalen die ik daarnaast heb gehoord/gelezen
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 20:34:12 #106
137949 Disana
pi_130360670
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:33 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Dat er geen concreet bewijs is is wat anders :P reële verdenking heet dat. en ok, stel ik projecteer.. dan niet alleen mijn ervaring, maar ook de honderden van dit soort verhalen die ik daarnaast heb gehoord/gelezen
TS schrijft dat hij niet wist dat hij iets verkeerd deed en dat hij stopte toen ze erover viel. Dat lijkt me toch heel netjes?
pi_130360869
NIET OP DE MAN SPELEN, NIET SCHELDEN, BELEEFD BLIJVEN. ERGO: DOE NORMAAL.

ALS IK NOG EEN KEER MOET INGRIJPEN, STEEK IK DE VOLGENDE KEER OVER ZONDER EERST NAAR RECHTS TE KIJKEN. DAT WIL JE NIET HEBBEN.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2013 20:40:40 ]
  donderdag 22 augustus 2013 @ 20:42:48 #108
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_130360931
- Feedback mag in R&P / R&P-Feedback. -

[ Bericht 80% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2013 20:43:44 ]
pi_130360985
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:34 schreef Disana het volgende:

[..]

TS schrijft dat hij niet wist dat hij iets verkeerd deed en dat hij stopte toen ze erover viel. Dat lijkt me toch heel netjes?
Dat wist hij echt wel hoor. En meestal is het in dit soort gevallen echt wel zo dat waar rook is, vuur is. Sowieso dat hij niet contact met dat soort types had gehouden als hij echt voor de relatie ging. Hij wist 100% wel dat hij iets fout deed, anders sneak je niet zo rond.
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 20:46:38 #110
137949 Disana
pi_130361041
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:44 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Dat wist hij echt wel hoor. En meestal is het in dit soort gevallen echt wel zo dat waar rook is, vuur is. Sowieso dat hij niet contact met dat soort types had gehouden als hij echt voor de relatie ging. Hij wist 100% wel dat hij iets fout deed, anders sneak je niet zo rond.
Maar hij sneakte niet rond, ze kon het gewoon zien. Zo gek is het ook helemaal niet om contact te hebben met vroegere partners. En toen hij deze nep-ex toevoegde, heeft hij het haar ook gewoon verteld. Dus ik zie het probleem niet zo, anders dan dat TS wordt geplaagd door achterdocht.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 20:46:42 #111
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_130361043
quote:

[..]

Dat.

En zie, ben dus niet de enige, maar wel de enige die erop aangevallen word.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2013 20:47:53 ]
  donderdag 22 augustus 2013 @ 20:47:52 #112
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_130361071
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar hij sneakte niet rond, ze kon het gewoon zien. Zo gek is het ook helemaal niet om contact te hebben met vroegere partners. En toen hij deze nep-ex toevoegde, heeft hij het haar ook gewoon verteld. Dus ik zie het probleem niet zo, anders dan dat TS wordt geplaagd door achterdocht.
Gelul. Ze zag later pas dat ie al 30 smmsjes had verstuurd.

Jij zou dat accepteren van je vriendje???
pi_130361119
Trouwens; in mijn omgeving hebben meerdere personen contact verbroken omdat de partner daar moeite mee had. Zowel mannen als vrouwen. Ze vonden het allemaal onzin (op zijn zachtst gezegd) maar hebben een offer gebracht om hun relatie gelukkig/ stabiel te houden. TS, heeft jouw vriend dat nooit overwogen? Heb je hem dat ooit letterlijk verzocht?
pi_130361124
quote:

[..]

Dat hij iets fout heeft gedaan staat ook wel vast. Althans, ik zou er geen fijn gevoel bij hebben als ik TS was. Maar daar kun je toch niet vier jaar later nog zo mee zitten dat je je hele relatie saboteert in de hoop dat hij weer een fout maakt? :?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 20:55:05 #115
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_130361292
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:46 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Dat.

En zie, ben dus niet de enige, maar wel de enige die erop aangevallen word.
Sjonge :D
pi_130363072
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:28 schreef Koral het volgende:

[..]

Neem even afstand van elkaar (dat is niet hetzelde als uit elkaar gaan). Kom tot rust/ afleiding. Je bent nu blijkbaar in alle staten. Niet echt een helder moment om te beslissen over GGZ, schuld, etc.

Je bent ook maar een mens. Dat je fout zat zie je zelf ook wel in. Als hij een beetje begrip heeft waarom (angst om gekwetst te worden/ hem te verliezen) komt hij er ook wel weer overheen. Grootste gevaar lijkt me nu dat je te afhankelijk van hem bent, en hij daar genoeg van krijgt.

Neem afstand. Gun jezelf wat ruimte om tot rust te komen en jezelf weer te vinden. Hij heeft ooit (en wellicht nu nog) wat in je gezien. Zorg dat dat weer de boventoon krijgt. Verleiden ipv 'stalken'.
Koral, dank je wel, vanuit mijn ziel! Ik besef wat ik heb gedaan, probeer om paniek in mijn hoofd geen ruimte te geven en zo normaal mogelijk te functioneren. Dank je wel dat je mij ook maar een mens noemt, ondanks dat ik het gevoel heb, dat ik...nee, geen zelfmedelijden. Ik blijf mezelf herhalen "eigen schuld, dikke bult"...ik had zoveel andere manieren kunnen vinden/zoeken. Sowieso, ipv met dat gevoel rond te lopen HEM om hulp te vragen (maar natuurlijk...ik was bang om weer een "zeikwijf" te zijn, dus ik hield mn mond...) Zelfverwijt? SPIJT? Oh, mensen toch...ik mag hopen dat jullie dit nooit ondergaan, niemand.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:44:26 #117
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_130363370
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Koral, dank je wel, vanuit mijn ziel! Ik besef wat ik heb gedaan, probeer om paniek in mijn hoofd geen ruimte te geven en zo normaal mogelijk te functioneren. Dank je wel dat je mij ook maar een mens noemt, ondanks dat ik het gevoel heb, dat ik...nee, geen zelfmedelijden. Ik blijf mezelf herhalen "eigen schuld, dikke bult"...ik had zoveel andere manieren kunnen vinden/zoeken. Sowieso, ipv met dat gevoel rond te lopen HEM om hulp te vragen (maar natuurlijk...ik was bang om weer een "zeikwijf" te zijn, dus ik hield mn mond...) Zelfverwijt? SPIJT? Oh, mensen toch...ik mag hopen dat jullie dit nooit ondergaan, niemand.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Blijf vooral zitten in dat zelfmedelijden. Ik zei je nog, doe dat niet.
pi_130363452
Ik, ik, ik en nog eens ik....
pi_130363704
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik, ik, ik en nog eens ik....
Zou willen dat sommige andere mensen in mijn leven ook maar iets van de zelfreflectie hadden zoals Marliesje42 deze toont. En, to look it from the bright side, ze maakt van haar hart geen moordkuil meer. Dat lijken mij stappen in de goede richting!
pi_130364196
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Disana, het was wel sneaky. Nooit stond te telefoon aan als ik er was, alle oproepen waren "net toevallig" als ik op mijn werk was, of bij mezelf thuis. Toen ik zag dat hij met zijn rekeningen bezig was, en het hoge belbedrag zag, vroeg ik of ik mocht kijken. Dat mocht (had ie NEE moeten zeggen>?) Hij verwachtte niet dat ik het bewuste nummer onthield (niet zo moeilijk; lappen van hetzelfde nummer), en vroeg of ik ook de vorige rekeningen mocht zien. Hoezo? Gewoon. Okee. Hij voelde m al hangen.Uiteraard voelt hij zeker wel iets voor mij; daarom werd ik ook zijn vriendin. Die andere waren er gewoon nog, uit gewoonte. Omdat het kon. Hij sprak er in weinig woorden over. Wel contact-geen sex. Puur vriendschap. Nooit over het "Waarom?" Mevrouw 1 werd afgekapt, want hij wist dat ik dat niet zou trekken. Totdat ik, maanden later die andere in de gaten kreeg. Wie is dat dan?" Fuckbuddy net als die andere, maar nu niet meer hoor, sinds ik met jou ben, nu zijn we alleen goede vrienden.....Ik vroeg of hij behoefte heeft buiten de deur te neuken, om dat eerlijk te zeggen. Nee, natuurlijk niet. Jij bent mn alles....toen kreeg de andere een mail van hem waar ik bij was. "Wat geweest is, is geweest". Als dat gelijk aan het begin gedaan was, dan was er niks aan de hand. Nee, we waren bijna 2 jaar verder vanaf het begin. En ja, ik was blij dat hij voor mij koos, maar come on, laat me niet alleen op je woorden leven, maar geef me af en toe ook de verzekering dat het echt zo is. Laat me voelen dat je het echt meent, want ik word er onzeker en bang van. Terwijl ik van je hou, voor jou heb gekozen, nooit een ander meer heb aangekeken....

En goed, je gaat door met elkaar, je raakt op elkaar ingespeeld, je bouwt samen dingen op, je kan 'm met je ogen dicht uittekenen, je luistert naar zijn ademhaling 's nachts...dat is geen verliefdheid. Met hem wil ik oud worden.

Wanneer je je geliefd voelt, dan lukt alles...op het werk, thuis, niks is te moeilijk. Wanneer hij kortaf is, niks van zich laat horen, geprikkeld...dan slaat de angst om mijn hart..en ga ik twijfelen. En uiteindelijk val je zo diep dat je het stomste doet wat je maar kon verzinnen en verpruts ikzelf alles.
pi_130364394
TS, als jouw vertrouwen na 4 jaar nog steeds weg is, komt dat denk ik niet meer terug.

Hoe zie jij jouw toekomst samen eigenlijk?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 22:04:02 #122
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_130364435
quote:
Ik heb 4 jaar een relatie. Ik ben emotioneel bedrogen door mijn partner, nog aan het begin van onze relatie. Na heel veel stress, ruzie, tijd zonder elkaar gingen we het nog een keer proberen.Er zou van zijn kant nooit meer zoiets voorkomen. Het leven ging door. Hij was hij de beste, de liefste en soms ging het toch knagen..

Ik heb vaak genoeg zijn telefoon/computer doorgespit wanneer ik dat kon...ik kon het gewoon niet laten. Slecht! Werd ik er wijzer uit? Nee! Nooit iets gevonden. En toen heb ik iets bedacht; om het zeker te weten maak een profiel aan met de naam van een vrouw die hij tevergeefs probeerde te vinden vorig jaar. En hij voegde "haar" toe aan zijn contacten. Ik wilde zien of hij het mij zou vertellen.

Gisternacht (hij zit bij familie in buitenland voor een week) waren we online (na twee dagen ruzie en geen contact), en dat was heerlijk.En hij kon niet wachten om thuis te komen. Hij vertelde ook dat die "andere" hem wilde spreken. Ik had beter moeten weten...dat hij het niet pluis vond... in plaats daarvan stuurde ik hem vanaf die andere een bericht "kun je praten?".
Dus toen ikzelf offline was, ging ik eigenlijk door als die ander. En hij had me direct door. Hij belde me op en zei:"Vertel me nu, ben jij die of niet, denk goed na over je antwoord!"

Dus ik biechtte op. Dat ik alleen maar wilde horen of hij het me zou vertellen, meer niet....

"We praten wanneer ik er weer ben", en hij hing op. Over twee dagen is hij weer thuis..ik ben zo bang dat hij zijn biezen pakt.

Okee ?? dus eerst verpest je het en daarna als het al te laat is, plaats je een topic erover ??
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_130364481
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:49 schreef Koral het volgende:
Trouwens; in mijn omgeving hebben meerdere personen contact verbroken omdat de partner daar moeite mee had. Zowel mannen als vrouwen. Ze vonden het allemaal onzin (op zijn zachtst gezegd) maar hebben een offer gebracht om hun relatie gelukkig/ stabiel te houden. TS, heeft jouw vriend dat nooit overwogen? Heb je hem dat ooit letterlijk verzocht?
Jazeker wel. In het begin was het:"Met die tweede ga ik niet breken, daar is ze n te goede vriendin voor, zal ik jullie ns samen uitnodigen? Dat viel eerlijk gezegd heel slecht bij mij. Ik vroeg letterlijk om voor mijn gemoedstoestand te breken met haar. En dat ging echt niet van de ene op de andere dag. Pas later stuurde hij haar die mail, na dagen nagedacht te hebben. En trouwens...ik dacht bij mezelf:"Eerst zien, dan geloven" want een mail stuur je zo. Laat maar zien hoe je dat in het echt doet. En is het dan een zonde als ik na een paar maanden vraag of het nog steeds klaar is? En of ik dat mag zien in zijn rekeningen? Er was toen idd niets meer te zien. En daar was ik blij om, het gaf me toen rust.
pi_130364642
Hoe oud zijn jullie?
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 22:08:29 #125
137949 Disana
pi_130364649
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:59 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Disana, het was wel sneaky. Nooit stond te telefoon aan als ik er was, alle oproepen waren "net toevallig" als ik op mijn werk was, of bij mezelf thuis. Toen ik zag dat hij met zijn rekeningen bezig was, en het hoge belbedrag zag, vroeg ik of ik mocht kijken. Dat mocht (had ie NEE moeten zeggen>?) Hij verwachtte niet dat ik het bewuste nummer onthield (niet zo moeilijk; lappen van hetzelfde nummer), en vroeg of ik ook de vorige rekeningen mocht zien. Hoezo? Gewoon. Okee. Hij voelde m al hangen.Uiteraard voelt hij zeker wel iets voor mij; daarom werd ik ook zijn vriendin. Die andere waren er gewoon nog, uit gewoonte. Omdat het kon. Hij sprak er in weinig woorden over. Wel contact-geen sex. Puur vriendschap. Nooit over het "Waarom?" Mevrouw 1 werd afgekapt, want hij wist dat ik dat niet zou trekken. Totdat ik, maanden later die andere in de gaten kreeg. Wie is dat dan?" Fuckbuddy net als die andere, maar nu niet meer hoor, sinds ik met jou ben, nu zijn we alleen goede vrienden.....Ik vroeg of hij behoefte heeft buiten de deur te neuken, om dat eerlijk te zeggen. Nee, natuurlijk niet. Jij bent mn alles....toen kreeg de andere een mail van hem waar ik bij was. "Wat geweest is, is geweest". Als dat gelijk aan het begin gedaan was, dan was er niks aan de hand. Nee, we waren bijna 2 jaar verder vanaf het begin. En ja, ik was blij dat hij voor mij koos, maar come on, laat me niet alleen op je woorden leven, maar geef me af en toe ook de verzekering dat het echt zo is. Laat me voelen dat je het echt meent, want ik word er onzeker en bang van. Terwijl ik van je hou, voor jou heb gekozen, nooit een ander meer heb aangekeken....

En goed, je gaat door met elkaar, je raakt op elkaar ingespeeld, je bouwt samen dingen op, je kan 'm met je ogen dicht uittekenen, je luistert naar zijn ademhaling 's nachts...dat is geen verliefdheid. Met hem wil ik oud worden.

Wanneer je je geliefd voelt, dan lukt alles...op het werk, thuis, niks is te moeilijk. Wanneer hij kortaf is, niks van zich laat horen, geprikkeld...dan slaat de angst om mijn hart..en ga ik twijfelen. En uiteindelijk val je zo diep dat je het stomste doet wat je maar kon verzinnen en verpruts ikzelf alles.
Kennelijk hebben wij een andere opvatting over het begrip sneaky. Voorzover je het nu steeds beschrijft, heeft hij niets voor je verborgen gehouden en ook alles afgekapt als jij het niet meer wilde. Ik zie nog steeds een dwingende, wantrouwige vriendin die haar vriend het mes op de keel heeft gezet.
pi_130364685
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:08 schreef koetja1995 het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
Eind 30
pi_130393989
Eind 30?! Dacht dat het om begin 20ers ging door jullie gedrag. Ik snap heel goed dat je je wantrouwig voelde tegenover je partner maar je bent er echt verkeerd mee omgegaan. Na een tijdje moet je toch echt vertrouwen in je partner gaan krijgen want als dat er niet is dan zal de relatie gewoon nooit prettig worden. Nu ben je eigenlijk gewoon te laat en zal je zijn keuze moeten accepteren. 2 jaar na dato nog steeds wantrouwig zijn is namelijk erg lang. Te lang eigenlijk.
thats it
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:30:20 #128
163650 Greys
pi_130396691
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:59 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Disana, het was wel sneaky. Nooit stond te telefoon aan als ik er was, alle oproepen waren "net toevallig" als ik op mijn werk was, of bij mezelf thuis. Toen ik zag dat hij met zijn rekeningen bezig was, en het hoge belbedrag zag, vroeg ik of ik mocht kijken. Dat mocht (had ie NEE moeten zeggen>?) Hij verwachtte niet dat ik het bewuste nummer onthield (niet zo moeilijk; lappen van hetzelfde nummer), en vroeg of ik ook de vorige rekeningen mocht zien. Hoezo? Gewoon. Okee. Hij voelde m al hangen.Uiteraard voelt hij zeker wel iets voor mij; daarom werd ik ook zijn vriendin. Die andere waren er gewoon nog, uit gewoonte. Omdat het kon. Hij sprak er in weinig woorden over. Wel contact-geen sex. Puur vriendschap. Nooit over het "Waarom?" Mevrouw 1 werd afgekapt, want hij wist dat ik dat niet zou trekken. Totdat ik, maanden later die andere in de gaten kreeg. Wie is dat dan?" Fuckbuddy net als die andere, maar nu niet meer hoor, sinds ik met jou ben, nu zijn we alleen goede vrienden.....Ik vroeg of hij behoefte heeft buiten de deur te neuken, om dat eerlijk te zeggen. Nee, natuurlijk niet. Jij bent mn alles....toen kreeg de andere een mail van hem waar ik bij was.
En dan:

quote:
Met hem wil ik oud worden.
... WAAROM??? wil je in godsnaam met iemand oud worden die jou kennelijk zwaar ongelukkig maakt, of dat nou terecht is of niet?

Je begint je topic met dat je zo'n enorme spijt hebt, vervolgens roep je complete posts zoals deze hierboven om ons toch maar vooral te tonen dat hij die controle toch wel nodig en verdiend had. Kortom, je verandert geen ene spat, mocht hij je nog terug willen, want:

quote:
laat me niet alleen op je woorden leven, maar geef me af en toe ook de verzekering dat het echt zo is.
en daarmee bedoel je letterlijk 'laat me je foon checken' etc. Want dat zei je al eerder in het topic. Echt, dit gaat niet meer werken. Je gaat hem nooit 100% vertrouwen, je blijft die ziekelijke controledrang houden en het enge is... je draait het zo dat als hij jou niet in zijn telefoon wil laten gluren wanneer jij maar wilt, hij kennelijk niet genoeg van je houdt ofzo. Het is NIET NORMAAL om dat nodig te hebben, om een ander te controleren en te checken. Onthoud dat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130399047
Dat weet ik ook wel, dat het niet normaal is om dat nodig te hebben...je moet gewoon zeker ZIJN. Vertrouwen is wel een wisselwerking van vertrouwen geven en vertrouwen krijgen. Doen wat je zegt en zegt wat je doet. Dat is normaal. Ik ben nog niet zo ver heen dat ik de basisprincipes niet begrijp...en ja, ik ben er idioot mee omgegaan! Juist door mijn gedrag heb ik gekregen wat ik niet wilde. En nu heb ik t zelf verpest. Niet hij. Niet in dit geval.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:48:36 #130
163650 Greys
pi_130400081
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:24 schreef Marliesje42 het volgende:
Dat weet ik ook wel, dat het niet normaal is om dat nodig te hebben...je moet gewoon zeker ZIJN. Vertrouwen is wel een wisselwerking van vertrouwen geven en vertrouwen krijgen. Doen wat je zegt en zegt wat je doet. Dat is normaal. Ik ben nog niet zo ver heen dat ik de basisprincipes niet begrijp...en ja, ik ben er idioot mee omgegaan! Juist door mijn gedrag heb ik gekregen wat ik niet wilde. En nu heb ik t zelf verpest. Niet hij. Niet in dit geval.
Maar je zegt nog stééds:

quote:

[..]

Kortom, je hebt het nog steeds nodig om in zijn telefoon te mogen lezen om hem te vertrouwen. En dat is niet normaal.
Je wilt het niet meer stiekem doen zeg je, dus dan is hij verplicht om zijn telefoon aan jou te laten zien zo nu en dan 'om jou rust te geven'?? Of hoe zie je dat in godsnaam voor je dan? :')

Of denk jij oprecht dat je vanaf nu hem zou kunnen vertrouwen ZONDER in zijn telefoon te moeten mogen lezen? Want als je daar om gaat vragen bij hem kotst ie je straks weer uit, dat snap je dan ook wel neem ik aan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130400672
Wanneer je trouw belooft, dan houdt dat meer in dan alleen woorden...ps...hij vroeg ook om mijn telefoonrekeningen (die niets uitwezen, want er is/was nooit iets/iemand behalve hem), en af en toe keek hij ook in mijn telefoon...ik HEB niets te verbergen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:07:34 #132
163650 Greys
pi_130401036
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:00 schreef Marliesje42 het volgende:
Wanneer je trouw belooft, dan houdt dat meer in dan alleen woorden...
Nou, controle houdt het in elk geval NIET in hoor...

quote:
ps...hij vroeg ook om mijn telefoonrekeningen (die niets uitwezen, want er is/was nooit iets/iemand behalve hem), en af en toe keek hij ook in mijn telefoon...ik HEB niets te verbergen.
Kap nou maar met die relatie, want jullie maken elkaar kapot met dat wantrouwen.

Je komt in dit topic wanhopig huilen dat je er ALLES (!!!) aan wilt doen om het te herstellen, maar kennelijk bedoelde je 'alles behálve hem niet meer mogen/kunnen checken wanneer ik dat wilt'. En dat is nou net wat hij strontbeu is.
Je gaat niet veranderen, dat is wel duidelijk. Dat zie je zelf toch ook wel? Je vindt nog steeds dat je hem moet mogen controleren. Alleen niet meer stiekem, dus moet hij jou inzage geven in wat jij wenst. Brrrrr.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130401121
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:00 schreef Marliesje42 het volgende:
Wanneer je trouw belooft, dan houdt dat meer in dan alleen woorden...ps...hij vroeg ook om mijn telefoonrekeningen (die niets uitwezen, want er is/was nooit iets/iemand behalve hem), en af en toe keek hij ook in mijn telefoon...ik HEB niets te verbergen.
Dat houdt zeker meer in dan woorden, maar betekent geen recht op emotioneel chanteren en stalken van je geliefde.

Je moet elkaar los kunnen laten en vertrouwen.
Als iemand vreemd gaat, kom je er toch wel achter, daar is geen stalk gedrag voor nodig.
pi_130401862
Ok...even een vraag aan jullie...hoe kwamen jullie erachter dat je vriend vreemd ging? Hij zei het gewoon over de telefoon:"Schat, ik ben nu aan het vreemdgaan" ? Godshand, je zegt:"Daar kom je toch wel achter"...hoe dan? Door de lege condooms die hij op tafel legt erna met een briefje erbij? Graag jullie reactie, sorry dat ik zo cynisch ben.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:27:39 #135
163650 Greys
pi_130402023
Even een vraag aan jou, want jij bent tenslotte de topicstarter:

Waarom heb je hier dan lopen gillen en huilen dat je er ALLES ALLES ALLES aan wilde doen om het goed te krijgen en te veranderen? Besef nou eens wat je nu doet... je gaat gewoon door. Je wilt helemaal niets verbeteren en veranderen.

Je vertrouwt hem voor geen meter, anders zou je dit soort vragen niet stellen.
Kortom, er gaat niets veranderen.

Je bent te hardleers voor woorden en in dat geval moet je maar gewoon op de blaren gaan zitten. Succes verder. 14.gif
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130402327
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
Even een vraag aan jou, want jij bent tenslotte de topicstarter:

Waarom heb je hier dan lopen gillen en huilen dat je er ALLES ALLES ALLES aan wilde doen om het goed te krijgen en te veranderen? Besef nou eens wat je nu doet... je gaat gewoon door. Je wilt helemaal niets verbeteren en veranderen.

Je vertrouwt hem voor geen meter, anders zou je dit soort vragen niet stellen.
Kortom, er gaat niets veranderen.

Je bent te hardleers voor woorden en in dat geval moet je maar gewoon op de blaren gaan zitten. Succes verder. [ afbeelding ]
Bedankt voor je hulp en advies.
pi_130404258
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:24 schreef Marliesje42 het volgende:
Ok...even een vraag aan jullie...hoe kwamen jullie erachter dat je vriend vreemd ging? Hij zei het gewoon over de telefoon:"Schat, ik ben nu aan het vreemdgaan" ? Godshand, je zegt:"Daar kom je toch wel achter"...hoe dan? Door de lege condooms die hij op tafel legt erna met een briefje erbij? Graag jullie reactie, sorry dat ik zo cynisch ben.
Dat je er zo over denk geeft al aan hoe kansloos de relatie is en dat jij nog geen moment echt eerlijk bent geweest.
Jij hebt helemaal geen spijt van wat je gedaan hebt maar je hebt spijt dat je gepakt bent en je wilt helemaal niks veranderen maar je wilt dat hij je vergeeft zodat de relatie verder kan gaan en jij verder kunt gaan met je absurde controlegedrag.
Dit is hoe dan ook geen liefde maar een kwestie van willen "winnen" zodat je uiteindelijk zelf de relatie kunt beeindigen en kunt zeggen "zie je wel, hij ging wel vreemd en ik had dus gewoon al die tijd gelijk, ik ben het slachtoffer en ik heb niks fout gedaan"
pi_130405615
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:24 schreef Marliesje42 het volgende:
Hoe je erachter komt?

-Na de relatie, omdat hij tijdens de relatie niet meer into jou was en je het uitmaakte. Dan blijkt hij met een ander te lopen, of je hoort van een collega van hem: " Ja, hij ging al een tijdje met haar, maar vonden we lullig tegen jou te zeggen. Dat moet hij zelf doen, helaas deed hij het niet".
-Hij komt met een soa aanzetten
-Hij maakt het zelf uit en zegt: " Ik heb een ander".

Simpel. Je komt er ooit wel eens achter, maar als je je daar steeds op fixeert, kan je nooit werkelijk van de relatie genieten. Jij bent alleen maar bezig met iets wat wel eens zou kunnen zijn, dat hij een ander heeft en jou eens in de steek gaat laten. Het idee dat je alleen komt te staan! En iemand anders daarbij ook nog wel eens interessanter voor je vriend zou kunnen zijn!

En elke sms op een telefoon die na een snelle blik in de broekzak wordt weggemoffeld, elke afwezige blik, elke keer " Ik kom wat later van mijn werk" zou wel eens kunnen zijn dat hij dat wijf met die grote tieten bij het kopieerhok heeft genomen!

En dan bij een weekendje weg met hem bekijk je elk zuchtje: geniet hij wel? Of zit hij wellicht toch bij HAAR met zijn gedachten? Waarom vraagt hij niet hoe het met MIJ gaat? De lul, hij moet wel vreemd gaan, ik vraag wel waarom de laptop mee moet!

En ondertussen gaat de pracht van het Zwarte Woud, zijn vrolijke opmerkingen, het ijsje na de boswandeling aan je voorbij en voor je het weet zegt hij "Marliesje42, je hebt groot gelijk, ik ben je beu en ga inderdaad vreemd. Volgende week verlaat ik het huis, want dan ga ik samenwonen met Marie. Ik zet het huis te koop dus je kan gaan. Leuk je gekend te hebben!"

En dan blijk je dus al die jaren nooit genoten te hebben van de relatie, maar alleen hem maar GECONTROLEERD te hebben. Is dat niet doodzonde? Want uiteindelijk verlies je altijd...
pi_130408625
quote:
5s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoe je erachter komt?

-Na de relatie, omdat hij tijdens de relatie niet meer into jou was en je het uitmaakte. Dan blijkt hij met een ander te lopen, of je hoort van een collega van hem: " Ja, hij ging al een tijdje met haar, maar vonden we lullig tegen jou te zeggen. Dat moet hij zelf doen, helaas deed hij het niet".
-Hij komt met een soa aanzetten
-Hij maakt het zelf uit en zegt: " Ik heb een ander".

Simpel. Je komt er ooit wel eens achter, maar als je je daar steeds op fixeert, kan je nooit werkelijk van de relatie genieten. Jij bent alleen maar bezig met iets wat wel eens zou kunnen zijn, dat hij een ander heeft en jou eens in de steek gaat laten. Het idee dat je alleen komt te staan! En iemand anders daarbij ook nog wel eens interessanter voor je vriend zou kunnen zijn!

En elke sms op een telefoon die na een snelle blik in de broekzak wordt weggemoffeld, elke afwezige blik, elke keer " Ik kom wat later van mijn werk" zou wel eens kunnen zijn dat hij dat wijf met die grote tieten bij het kopieerhok heeft genomen!

En dan bij een weekendje weg met hem bekijk je elk zuchtje: geniet hij wel? Of zit hij wellicht toch bij HAAR met zijn gedachten? Waarom vraagt hij niet hoe het met MIJ gaat? De lul, hij moet wel vreemd gaan, ik vraag wel waarom de laptop mee moet!

En ondertussen gaat de pracht van het Zwarte Woud, zijn vrolijke opmerkingen, het ijsje na de boswandeling aan je voorbij en voor je het weet zegt hij "Marliesje42, je hebt groot gelijk, ik ben je beu en ga inderdaad vreemd. Volgende week verlaat ik het huis, want dan ga ik samenwonen met Marie. Ik zet het huis te koop dus je kan gaan. Leuk je gekend te hebben!"

En dan blijk je dus al die jaren nooit genoten te hebben van de relatie, maar alleen hem maar GECONTROLEERD te hebben. Is dat niet doodzonde? Want uiteindelijk verlies je altijd...
DANK JE WEL, PRACHTIG GEZEGD!!! Je slaat de spijker op zn kop! Hoe zet je die knop om in je hoofd om weer te zien wat er wel is, en dit vast te blijven houden? Nogmaals dank
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:01:24 #140
163650 Greys
pi_130409286
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 08:49 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

DANK JE WEL, PRACHTIG GEZEGD!!! Je slaat de spijker op zn kop! Hoe zet je die knop om in je hoofd om weer te zien wat er wel is, en dit vast te blijven houden? Nogmaals dank
Door elke keer als je de neiging krijgt hem te gaan controleren, als je jezelf helemaal gek zit te maken, bovenstaande te lezen. En te bedenken hoe godsgruwelijk beu hij je nu al was.

Heb je nog iets van hem gehoord eigenlijk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:12:55 #141
277627 Seven.
We are Borg.
pi_130409433
Marlies, heb je nou echt niet door hoe ongezond deze situatie is? Hij maakt jou het leven zuur door zich gedacht te gedragen en jij maakt hem het even zuur door extreem paranoide gedrag.

GROW UP.
Resistance is futile.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:12:26 #142
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_130411294
Vreemdgaan doen mensen meestal pas als er iets ontbreekt in hun relatie.

Datgene wat ontbreekt kan vertrouwen zijn.

Zo zou dit een self-fulfilling prophecy kunnen worden voor jou; niet alleen in deze relatie, maar ook eventueel in volgende.

Slechts mijn ¤0.02
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_130412704
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 08:49 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Misschien houdt je te weinig van jezelf? Als je echt van jezelf houdt, dan sta je het niet toe om in omstandigheden te geraken waar je continue zorgen maakt. Als je genoeg van jezelf houdt, dan kies je voor onbezoldigd genieten want dat verdiend een mens.

Prettige bijkomstigheid is dat mensen die veel genieten de aantrekkingskracht hebben, en partners van die mensen minder de behoefte krijgen om naar dingen op zoek te gaan die ze wellicht tekort komen!

Net zoals mensen die niet de lasten van een relatie willen, maar wel de lusten dus op zoek gaan naar een fuckbuddy, past bij jou denk ik beter een traditioneel iemand die ook de lasten van een relatie accepteerd en op sommige momenten dingen wil opgeven zoals jij die ook hebt opgegeven/ zou opgeven. Daarmee creeren je voor jou een situatie waarbij je niet te snel geroepen voelt "je vergrootglas" te pakken en op een negatief punt te focussen wat (je zelf) vertrouwen ondermijnt of zelfs niet de kans geeft om vertrouwen op de bouwen.

Wat een heerlijkheid moet het voor jou zijn om juist met iemand het leven te delen, die gewoon eenduidig voor jou kiest en onbewust ook geen tegengestelde signalen afgeeft? Iemand die slim genoeg is ervoor te zorgen dat dit gevoellige punt bij jou niet in de schijnwerpers komt, en zich kan aanpassen net zoals jij je zou aanpassen aan een ander om die geen redenen tot bezorgdheid te geven.
pi_130415204
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:22 schreef Koral het volgende:

[..]

Misschien houdt je te weinig van jezelf? Als je echt van jezelf houdt, dan sta je het niet toe om in omstandigheden te geraken waar je continue zorgen maakt. Als je genoeg van jezelf houdt, dan kies je voor onbezoldigd genieten want dat verdiend een mens.

Prettige bijkomstigheid is dat mensen die veel genieten de aantrekkingskracht hebben, en partners van die mensen minder de behoefte krijgen om naar dingen op zoek te gaan die ze wellicht tekort komen!

Net zoals mensen die niet de lasten van een relatie willen, maar wel de lusten dus op zoek gaan naar een fuckbuddy, past bij jou denk ik beter een traditioneel iemand die ook de lasten van een relatie accepteerd en op sommige momenten dingen wil opgeven zoals jij die ook hebt opgegeven/ zou opgeven. Daarmee creeren je voor jou een situatie waarbij je niet te snel geroepen voelt "je vergrootglas" te pakken en op een negatief punt te focussen wat (je zelf) vertrouwen ondermijnt of zelfs niet de kans geeft om vertrouwen op de bouwen.

Wat een heerlijkheid moet het voor jou zijn om juist met iemand het leven te delen, die gewoon eenduidig voor jou kiest en onbewust ook geen tegengestelde signalen afgeeft? Iemand die slim genoeg is ervoor te zorgen dat dit gevoellige punt bij jou niet in de schijnwerpers komt, en zich kan aanpassen net zoals jij je zou aanpassen aan een ander om die geen redenen tot bezorgdheid te geven.
Dank je wel Coral, klopt!!
  † In Memoriam † zaterdag 24 augustus 2013 @ 16:02:46 #145
137949 Disana
pi_130416115
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 10:01 schreef Greys het volgende:

Heb je nog iets van hem gehoord eigenlijk?
Marlies, deze vraag staat nog open?
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 16:09:54 #146
408723 F1978
pi_130416329
quote:

Vrouwen onthouden vaak bepaalde dingen langer dan mannen, maar ik denk dat jij wel veels te ver daarin gaat, laat maar weten hoe het uit heeft gepakt allemaal :?
pi_130417752
Ik laat t wel weten, en ja, t klopt, ik onthoud dingen veel te lang ipv te genieten van de mooie momenten zonder angst
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 17:15:54 #148
408723 F1978
pi_130417913
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:08 schreef Marliesje42 het volgende:
Ik laat t wel weten, en ja, t klopt, ik onthoud dingen veel te lang ipv te genieten van de mooie momenten zonder angst
Het is ook niet eenvoudig als je toch een beetje knuffelig van nature bent en aandacht graag wilt hebben, snap ik wel hoor....ben zelf ook wel zo
pi_130418469

TS
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_130418872
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:15 schreef F1978 het volgende:

[..]

Het is ook niet eenvoudig als je toch een beetje knuffelig van nature bent en aandacht graag wilt hebben, snap ik wel hoor....ben zelf ook wel zo
Klopt helemaal! Thx!!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:52:08 #151
163650 Greys
pi_130426441
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:58 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Klopt helemaal! Thx!!
Maar... heb je na het 'F.U.' bericht nou nog iets gehoord?
Wat is de reden dat je die vraag nu al twee keer overslaat? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130429617
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 21:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar... heb je na het 'F.U.' bericht nou nog iets gehoord?
Wat is de reden dat je die vraag nu al twee keer overslaat? :D
Ik laat t wel weten heb ik om 17.08 geschreven.....
pi_130430137
En soms zegt een filmpje meer dan 1000 woorden.

De fuck :{

[ Bericht 25% gewijzigd door Osiris024 op 24-08-2013 23:51:14 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:39:50 #154
163650 Greys
pi_130430205
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:19 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Ik laat t wel weten heb ik om 17.08 geschreven.....
Ah oke, ik dacht het verdere verloop :)
Maar je hebt na dat bericht niets meer van hem gehoord dus. Jij hem ook niets gestuurd?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130430354
nee, niets...
pi_130438349
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:22 schreef Koral het volgende:

[..]

Ja, mooi, hier help je TS echt mee...

Het ligt helemaal niet aan haar, ze heeft gewoon een partner nodig die begrijpt hoe ze is!

Dat zal niets helpen. Sterker nog, dat controleert gedrag zal nog blijven, zolang TS niet kan geloven dat werkelijk iemand haar echt leuk vindt en respecteert. Ik bedoel, hoe vaak iemand ook zegt: ik hou van je, meteen zegt met wie hij aan de lijn zit... Zolang TS onzeker blijft over haarzelf zal ze naar clues zoeken dat iemand haar bedriegt, ook onbewust met het idee dat ze liefde van niemand waard is, ze vindt immers zichzelf al niets.

Pas als ze tevreden is over zichzelf, als ze kan denken "Die man gaat maar lekker vreemd, als hij denkt beter te krijgen, so be it, ik ga er niet naar zoeken", dan pas zijn er stappen gezet :)
pi_130461019
Dank je wel voor je commentaar. Ik denk niet dat ik "niets" ben. Ik heb iets niet menswaardigs gedaan, vanuit onzekerheid in mijn relatie. Was dit idioot? Ja. En nee, ik zal nooit bij welke man dan ooit denken:"Ga maar lekker vreemd". Zo zit ik niet in elkaar. We zijn geen konijnen maar mensen. Een konijn kan ook geen trouw beloven, hoeft dat ook niet en doet t daarom niet. N man en vrouw wel.
pi_130461039
Ps... Nog niks
pi_130468549
o|O misschien was het beter dat je het na vreemdgaan van je partner ging beëindigen.
persoonlijk zal ik zo iets nooit accepteren en zeker nooit meer 100% vertrouwen.

Ik hoop dat je er echt naast zit, dat hij niet vreemdgaat/ging en zo jullie dit goed uitpraten desnoods met professionals. succes verder!
pi_130469991
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 04:23 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
o|O misschien was het beter dat je het na vreemdgaan van je partner ging beëindigen.
persoonlijk zal ik zo iets nooit accepteren en zeker nooit meer 100% vertrouwen.

Ik hoop dat je er echt naast zit, dat hij niet vreemdgaat/ging en zo jullie dit goed uitpraten desnoods met professionals. succes verder!
Dank je wel, ik waardeer je reactie.

Nog steeds geen nieuws
pi_130471368
Ondanks dat hij nu weer thuis is nog niks gehoord?

Klinkt als een erg ongezonde situatie, gaat niet meer werken. Get over it en ga werken aan jezelf.
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 10:57:39 #162
341203 3-voud
pi_130471910
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:22 schreef Marliesje42 het volgende:

Nog steeds geen nieuws
Tik hem eens op zijn schouder...
pi_130472521
Hij is nog niet thuis gekomen....
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 11:36:21 #164
341203 3-voud
pi_130472782
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:26 schreef Marliesje42 het volgende:
Zit ie bij die ander?
pi_130473557
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:36 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zit ie bij die ander?
Ik weet net zoveel als jullie
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 12:22:10 #166
341203 3-voud
pi_130473866
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:09 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Ik weet net zoveel als jullie
Wordt het niet eens tijd de koe bij de horens te vatten?
Bel hem op met de melding "We need to talk". Gooi alles eruit.
Dit lijkt wel uitstel van executie.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 augustus 2013 @ 13:17:16 #167
163650 Greys
pi_130475352
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:26 schreef Marliesje42 het volgende:
Wanneer zóu hij weer thuis komen na een week in het buitenland bij familie dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130475420
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Wanneer zóu hij weer thuis komen na een week in het buitenland bij familie dan?
quote:

Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 augustus 2013 @ 13:30:32 #169
163650 Greys
pi_130475774
Oh ja.

Dat hij geen zin had om naar huis te gaan begrijp ik dan ook wel weer...
Terug komen in een hok vol ellende en gedoe en paranoia.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 13:32:18 #170
341203 3-voud
pi_130475826
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:30 schreef Greys het volgende:
Oh ja.

Dat hij geen zin had om naar huis te gaan begrijp ik dan ook wel weer...
Terug komen in een hok vol ellende en gedoe en paranoia.
Slappe zak dan.
Hij houd van haar, meen ik, dan ga je met de ballen er vol in. Hoe klote het ook is.
Of bestaat die romantiek enkel in films?

Sowieso, waar hangtie nu uit?...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 augustus 2013 @ 13:34:33 #171
163650 Greys
pi_130475892
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:32 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Slappe zak dan.
Hij houd van haar, meen ik, dan ga je met de ballen er vol in. Hoe klote het ook is.

Wacht even hoor... ZIJ is toch degene die al jaren de boel verziekt, vooral de laatste tijd?
Hij kan zijn kont niet keren of ze wil hem controleren en elke stap nagaan, zijn foon checken, doet zich voor als anderen etc.
Ik snap wel dat hij haar even in d'r sop laat gaarkoken...
Zij is de laatste die (weer) een grote fout heeft moeten opbiechten, hij riep daarop fuck you. En dan moet HIJ met hangende pootjes terug omdat het anders een slappe zak is? :D Ze kon van mij ook mooi even een weekje de ***** krijgen. En daarna maar weer eens verder praten. Laat zij nu maar eens moeite doen voor hem ipv wachten tot hij terug komt :') Zij is tenslotte degene die nogal wat goed te maken heeft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130476058
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:32 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Slappe zak dan.

Leuke Disney gedachtengang...
Je kan het ook omdraaien (sterker nog dat lijkt mij vele malen meer terecht) en stellen dat als zij van hem houdt zij hem niet zo ontzettend controleert, wantrouwt, niet van die achterlijke acties doet en hem tijd en rust gunt om de bedenken of de relatie wel de moeite waard is.
Mocht hij nog verder willen dan is het aan haar om haar excuses aan te bieden en voortaan normaal te doen.
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 13:43:45 #173
341203 3-voud
pi_130476176
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Wacht even hoor... ZIJ is toch degene die al jaren de boel verziekt, vooral de laatste tijd?
Hij kan zijn kont niet keren of ze wil hem controleren en elke stap nagaan, zijn foon checken, doet zich voor als anderen etc.
Ik snap wel dat hij haar even in d'r sop laat gaarkoken...
Zij is de laatste die (weer) een grote fout heeft moeten opbiechten, hij riep daarop fuck you. En dan moet HIJ met hangende pootjes terug omdat het anders een slappe zak is? :D Ze kon van mij ook mooi even een weekje de ***** krijgen. En daarna maar weer eens verder praten. Laat zij nu maar eens moeite doen voor hem ipv wachten tot hij terug komt :') Zij is tenslotte degene die nogal wat goed te maken heeft.
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:40 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Leuke Disney gedachtengang...
Je kan het ook omdraaien (sterker nog dat lijkt mij vele malen meer terecht) en stellen dat als zij van hem houdt zij hem niet zo ontzettend controleert, wantrouwt, niet van die achterlijke acties doet en hem tijd en rust gunt om de bedenken of de relatie wel de moeite waard is.
Mocht hij nog verder willen dan is het aan haar om haar excuses aan te bieden en voortaan normaal te doen.
Deels.
Wegblijven is gewoon slap.
pi_130476242
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:43 schreef 3-voud het volgende:

[..]

[..]

Deels.
Wegblijven is gewoon slap.
Haar achterlijk gedrag pikken, het dan zelf ook nog goedmaken en bij haar blijven zonder dat het consequenties heeft is slap. Dat hij nu wegblijft voorlopig laat zien dat hij z'n ballen heeft teruggevonden en wat mij betreft juist sterk is om het niet langer te pikken.
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 13:48:37 #175
341203 3-voud
pi_130476320
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:46 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Haar achterlijk gedrag pikken, het dan zelf ook nog goedmaken en bij haar blijven zonder dat het consequenties heeft is slap. Dat hij nu wegblijft voorlopig laat zien dat hij z'n ballen heeft teruggevonden en wat mij betreft juist sterk is om het niet langer te pikken.
Euhm, hij was al een tijdje weg en kondigde aan terug te komen om erover te praten. Intussen heeft zij al wat heen en weer gestuurd om zichzelf als deurmat klaar te leggen.
en nog blijft hij weg...
pi_130476364
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:48 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Euhm, hij was al een tijdje weg en kondigde aan terug te komen om erover te praten. Intussen heeft zij al wat heen en weer gestuurd om zichzelf als deurmat klaar te leggen.
en nog blijft hij weg...
Blijkbaar heeft hij daar op dit moment geen trek in en dat is zijn goed recht.
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 13:50:40 #177
341203 3-voud
pi_130476378
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:50 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft hij daar op dit moment geen trek in en dat is zijn goed recht.
Dat bestrijd ik ook niet. Het is wel een slappe zak in mijn ogen.
pi_130476444
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:50 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat bestrijd ik ook niet. Het is wel een slappe zak in mijn ogen.
Zegt meer over jou dan over hem. ;)
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 13:54:17 #179
341203 3-voud
pi_130476495
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:52 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Zegt meer over jou dan over hem. ;)
Gezien het van jou komt hoef ik daar niet van onder de indruk te zijn.
pi_130476614
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:54 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Gezien het van jou komt hoef ik daar niet van onder de indruk te zijn.
ach iemand die denkt dat de realiteit werkt als een Hollywoodfilm, geen zelfrespect heeft en z'n ballen vrijwillig weggeeft als een vrouw daarom vraagt maakt op mij ook bijzonder weinig indruk. :*
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 13:58:08 #181
341203 3-voud
pi_130476635
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:57 schreef TerryStone het volgende:

[..]

ach iemand die denkt dat de realiteit werkt als een Hollywoodfilm, geen zelfrespect heeft en z'n ballen vrijwillig weggeeft als een vrouw daarom vraagt maakt op mij ook bijzonder weinig indruk. :*
Je mag het laatste woord hebben...
pi_130480687
quote:
13s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja, mooi, hier help je TS echt mee...

Het ligt helemaal niet aan haar, ze heeft gewoon een partner nodig die begrijpt hoe ze is!

Dat zal niets helpen. Sterker nog, dat controleert gedrag zal nog blijven, zolang TS niet kan geloven dat werkelijk iemand haar echt leuk vindt en respecteert. Ik bedoel, hoe vaak iemand ook zegt: ik hou van je, meteen zegt met wie hij aan de lijn zit... Zolang TS onzeker blijft over haarzelf zal ze naar clues zoeken dat iemand haar bedriegt, ook onbewust met het idee dat ze liefde van niemand waard is, ze vindt immers zichzelf al niets.

Pas als ze tevreden is over zichzelf, als ze kan denken "Die man gaat maar lekker vreemd, als hij denkt beter te krijgen, so be it, ik ga er niet naar zoeken", dan pas zijn er stappen gezet :)
Het lijkt me niet realistisch te verwachten van iemand die een aantal jaar blijkbaar dwangmatige verschijnselen vertoont, nu opeens niet in haar "valkuil" valt.

Er zijn wel meer relaties waarin iemand een krasje op de ziel heeft. Bij echte liefde houdt de ander daar rekening mee, accepteert het en zal proberen niet op een gevoellige emotionele knop te drukken waardoor het krasje weer open wordt gereten. Spijtig genoeg voor TS lijkt deze kras niet te helen, en daarom zeg ik dat er genoeg zorgzame mannen rondlopen die beter bij TS passen.

Ook al is deze vriend wellicht voor 99% perfect, als die ene procent van onperfectie cruciaal blijkt gaat het niet werken.

Zeg eens eerlijk. Kun jij van jezelf houden terwijl je een groot deel van je tijd keer op keer met je onzekerheden wordt geconfronteerd? Helemaal als wellicht ook vroeger nog eens emotionele verwaarlozing een rol heeft gespeeld (wat vrij vaak schijnt voor te komen bij dwangmatigheden). Van wie ga je leren van jezelf te houden als je dat niet van huis uit hebt meegekregen? Van jezelf houden is in mijn ogen niet altijd het begin, maar zeker wel altijd een doel.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 augustus 2013 @ 16:34:31 #183
163650 Greys
pi_130481074
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:22 schreef Koral het volgende:
Bij echte liefde houdt de ander daar rekening mee, accepteert het en zal proberen niet op een gevoellige emotionele knop te drukken waardoor het krasje weer open wordt gereten.
M.a.w. hij moet maar enorm zijn best doen om haar steeds in zijn telefoon te laten loeren, al zijn stappen en gangen aan haar bewijzen, foto's sturen van waar hij op welk moment is enzo? Nee, want dan leert ze het nooit.

quote:
Helemaal als wellicht ook vroeger nog eens emotionele verwaarlozing een rol heeft gespeeld (wat vrij vaak schijnt voor te komen bij dwangmatigheden).
Weljaaaaaaaaaa joh, plak er anders nog even een volkomen uit de lucht gegrepen etiket op :{w
Ik vind dit toch wel zo enorm kwalijk. Je beledigt haar ouders en geeft haar een excuus voor d'r gedrag in één simpele zin en baseert het op helemaal niets.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130481258
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:34 schreef Greys het volgende:

[..]

M.a.w. hij moet maar enorm zijn best doen om haar steeds in zijn telefoon te laten loeren, al zijn stappen en gangen aan haar bewijzen, foto's sturen van waar hij op welk moment is enzo? Nee, want dan leert ze het nooit.

[..]

Weljaaaaaaaaaa joh, plak er anders nog even een volkomen uit de lucht gegrepen etiket op :{w
Ik vind dit toch wel zo enorm kwalijk. Je beledigt haar ouders en geeft haar een excuus voor d'r gedrag in één simpele zin.
Ik beledig helemaal niemand, en schrijf ook nergens dat dit etiket op TS van toepassing is. Ik geef alleen voorbeelden aan waarin van jezelf houden aan het begin erg onrealistisch is.

Verder zeg ik ook niet wat de vriend moet doen. Ik ken hem niet, weet niet wat zijn motivatie en behoefte zijn. Ik zie wel dat TS blijkbaar een behoefte heeft die niet wordt beantwoord, en daardoor juist beetje bij beetje obsessiever lijkt te worden (tot aan stalking met een nep profiel aan toe) en een beetje afstand nemen, of een andere vriend die beter bij haar past, geen kwaad kan.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 augustus 2013 @ 16:42:40 #185
163650 Greys
pi_130481367
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:39 schreef Koral het volgende:

[..]

Ik beledig helemaal niemand, en schrijf ook nergens dat dit etiket op TS van toepassing is.
Nee, maar wel 'wellicht' omdat het 'vrij vaak' voorkomt :')
Je had het etiket misschien nog net niet geplakt, maar houd dat vel met stickers gewoon lekker in de kast. Brrrrrrrr.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130481455
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee, maar wel 'wellicht' omdat het 'vrij vaak' voorkomt :')
Je had het etiket misschien nog net niet geplakt, maar houd dat vel met stickers gewoon lekker in de kast. Brrrrrrrr.
Beetje dramaqueen reactie dit. Je kunt aan de quote lezen dat het een reactie is op wat Godshand geschreven heeft.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 augustus 2013 @ 16:49:49 #187
163650 Greys
pi_130481674
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:44 schreef Koral het volgende:

[..]

Beetje dramaqueen reactie dit. Je kunt aan de quote lezen dat het een reactie is op wat Godshand geschreven heeft.
Dus het had niets met TS te maken, dat wat je schreef? Geloof je het zelf?
De rest van je post gaat er wel over namelijk, je noemt haar ook gewoon. En dan ineens gaan de laatste vier zinnen totaal niet meer over haar? Why on earth zou je dan beginnen over emotionele verwaarlozing van vroeger, wat heeft dat in godsnaam te zoeken in dit topic?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130482177
Beste mensen,
Ik ben niet door m'n ouders emotioneel verwaarloosd, hen alleen niet echt n top-relatie met m'n pa gehad in m'n jonge jaren. Later is dat veel beter geworden. Ik heb n huwelijk van 10 jaar achter de rug waarbij ik wel vanwege leugens en vaak voorkomende ontrouw van ben gescheiden. Daarna wat relaties gehad, waarbij ik altijd zei:"Blijf eerlijk tegen me, want ik kan niet tegen leugens"... De een loog, de ander was t m net niet. En toen kwam HIJ... Sommige leugens heb ik echt vergeven want ik hou zielsveel van m, maar sommige dingen hebben me bang gemaakt. Ik wil helemaal niet wantrouwend zijn, echt niet! En ja, ik heb m'n onzekerheid op 1000 andere manieren kunnen uiten, gek die ik ben...
pi_130482346
@Greys
Godshand reageerd cynisch op mijn reactie met een opmerking dat het helemaal niet aan TS ligt. Schuldvraag lijkt me sowieso niet relevant. Dit terzijde. Antwoord op je eerste vraag: TS is dus wel onderwerp. Lijkt me logisch als TS.

Vervolgens komt Godshand met een verhaal over stappen. Ik denk dat die stap niet begint met van jezelf houden, maar dat dat een doel is in bepaalde scenario's.

Antwoord op je laatste vraag:
Om mijn laatste zin kracht bij te zetten geef ik scenario's waarin van jezelf houden vanaf het begin niet waarschijnlijk is.

Voor de duidelijkheid: ik ken TS niet & we hebben op dit forum regels om geen diagnoses te stellen (daar houd ik me aan. Ben er ook niet toe gerechtigd). Waarom jij reageerd alsof ik iemand bestempel als emotioneel verwaarloosd ontgaat me in alle oprechtheid. Maar je reactie geeft de gelegenheid misverstanden te verduidelijken. Waarvoor dank.
  maandag 26 augustus 2013 @ 17:35:34 #190
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_130482985
Aangezien ik al eerder op mn flikker kreeg hier durf ik amper nog wat te zeggen.

Maar sjee TS, waar is jouw eigen kracht??

:X
pi_130483414
Wat ga je doen om aan jezelf te werken?
dag
pi_130484487
TS heeft een probleem. Onherstelbaar, dit soort gedrag is onverbeterlijk. Een profiel aanmaken om je vriend te checken. En hij had het in no-time door, dat zegt wat over hem overigens. Dat hij weet dat je niet te vertrouwen bent, altijd over z'n schouders meekijkt. En je verwijt hem dat ie vreemd gaat, gedroeg je jezelf ook al zo voordat ie vreemd ging?
Ik heb geen advies voor TS, wel voor d'r vriend: Wegwezen en niet meer achteromkijken.
pi_130484750
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 17:07 schreef Marliesje42 het volgende:
Beste mensen,
Ik ben niet door m'n ouders emotioneel verwaarloosd, hen alleen niet echt n top-relatie met m'n pa gehad in m'n jonge jaren. Later is dat veel beter geworden. Ik heb n huwelijk van 10 jaar achter de rug waarbij ik wel vanwege leugens en vaak voorkomende ontrouw van ben gescheiden. Daarna wat relaties gehad, waarbij ik altijd zei:"Blijf eerlijk tegen me, want ik kan niet tegen leugens"... De een loog, de ander was t m net niet. En toen kwam HIJ... Sommige leugens heb ik echt vergeven want ik hou zielsveel van m, maar sommige dingen hebben me bang gemaakt. Ik wil helemaal niet wantrouwend zijn, echt niet! En ja, ik heb m'n onzekerheid op 1000 andere manieren kunnen uiten, gek die ik ben...
Je hebt ook nooit van jezelf gezegd dat het aan jou lag.

Als je dit opnoemt, liepen de meeste relaties op niets uit, door jouw wantrouwen:
1)Jouw huwelijk (het kan zijn dat hij je ook echt bedroog, so be it, maar ik was er niet bij. Het doet er ook niet toe, dat het al om bedrog ging zegt heel wat. Daarbij maakt het jou voor de erop volgende relaties niet echt beter :') )..2)Dan wat relaties waarbij hij volgens jouw loog.3)Nu ga je op de zoveelste mislukking af bij HEM. En gaat het weer over eerlijkheid en trouw. Zolang je niet van jezelf gaat houden gaat het niet lukken. Of Witte Ridder Koral wil zichzelf natuurlijk opofferen. Die man denkt dat misschien hij wel past bij jou, en echt voor je gaat en met je om kan gaan :')
pi_130485118
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 18:26 schreef Dirkh het volgende:
TS heeft een probleem. Onherstelbaar, dit soort gedrag is onverbeterlijk. Een profiel aanmaken om je vriend te checken. En hij had het in no-time door, dat zegt wat over hem overigens. Dat hij weet dat je niet te vertrouwen bent, altijd over z'n schouders meekijkt. En je verwijt hem dat ie vreemd gaat, gedroeg je jezelf ook al zo voordat ie vreemd ging?
Ik heb geen advies voor TS, wel voor d'r vriend: Wegwezen en niet meer achteromkijken.
Als je hiermee bedoelt dat ze nooit zou kunnen veranderen.... Zoek hulp TS, van dit wantrouwen kom je niet op eigen kracht af.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 augustus 2013 @ 19:53:22 #195
163650 Greys
pi_130487310
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 17:07 schreef Marliesje42 het volgende:
Beste mensen,
Het énige dat helpt is gewoon je leuke zelf zijn :) Klinkt simpel, maar denk er maar eens over na... er is NIETS (!!!!) dat je kunt doen om iemand tegen te houden als diegene vreemd wil gaan. Niets. Nou ja, opsluiten en aan de ketting leggen.
Zelfs als iemand jou in zijn telefoon laat kijken bv, wie zegt dat hij niet nog een ander telefoontje heeft waarvan alleen zijn scharrel het nummer heeft? Of een ander emailadres dan degene die hij jou laat lezen? Ik noem maar iets. HET HELPT NIET, dat checken en controleren. Niet. Nooit. Never. Ever.

Het enige dat je er mee in de hand werkt is dat jij totaal geen leuk mens bent voor hem om mee samen te zijn maar ook voor jezelf, je baalt van jezelf als je je weer eens zo gedragen hebt, het geeft je stress, je ligt er van wakker, je vergeet te genieten van de leuke dingen - zoals terecht al eens gezegd werd hier! - enz enz.

Dus elke keer als je die neiging hebt, jezelf op zit te vreten, gek zit te maken, scenario's zit te bedenken... lees dit. Of iets dat je voor jezelf in je eigen woorden opschrijft.

HET HELPT NIET. Als iemand vreemd wil gaan, doet ie het toch wel en kan ie het toch wel, al controleer je voor jouw gevoel alles. Stop daarmee dus, want nogmaals, het HELPT niet :)

De controlebitch werkt júist in de hand dat hij je zat wordt. Zie dat in.
Wees je leuke lieve zelf, wees niet bang om ook eens een keertje chagrijnig te zijn want dat is iedereen, da's menselijk, maar ben gewoon een leuk mens om mee samen te zijn en samen te blijven. Da's het enige dat je kunt doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 26-08-2013 20:01:39 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130487967
quote:
Ik ben emotioneel bedrogen door mijn partner
...
pi_130488212
quote:

[..]

Hij zegt van niet.
Eerlijk? hoe hard ik ook vind dat je je aanstelt volgens mij (maar ik ben dan ook cynische knul) denk ik dat ie loog. Je kan er beter punt achter zetten volgens mij en iemand zoeken waar je zeker van bent dat die al die aandacht verdient.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 augustus 2013 @ 20:20:39 #198
163650 Greys
pi_130488451
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:15 schreef bobbiey het volgende:

[..]

Eerlijk? hoe hard ik ook vind dat je je aanstelt volgens mij (maar ik ben dan ook cynische knul) denk ik dat ie loog. Je kan er beter punt achter zetten volgens mij en iemand zoeken waar je zeker van bent dat die al die aandacht verdient.
Da's het probleem, bij 'de volgende' is er vast ook wel weer iets waar ze aan twijfelt en/of onzeker van wordt... als diegene haar geen inzage geeft in zijn gehele handel en wandel. Dus daar moet ze eerst maar eens wat aan doen voordat ze eventueel iemand anders gaat zoeken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130495744
quote:
Of Witte Ridder Koral wil zichzelf natuurlijk opofferen. Die man denkt dat misschien hij wel past bij jou, en echt voor je gaat en met je om kan gaan :')
"Die man" is reeds voorzien.

Aangezien je toch een opmerking maakt over bij elkaar passen. Een alcoholist kickt toch ook niet af in de kroeg? Lijkt me net zo dat TS met een partner met ex-fuckbuddies niet de juiste persoon is om overtuigend monogamie en het bijbehorende vertrouwen te prediken en geloofwaardig te maken.

Overigens wordt hier flink op TS gehakt op het feit dat ze meende te moeten controleren, maar er is ook iemand geweest die het CONTINUE toestond. Dus leuk, al dat advies over dat TS moet veranderen (al dan niet met kern van waarheid) maar een relatie doe je nog altijd samen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 augustus 2013 @ 22:43:26 #200
163650 Greys
pi_130496320
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:34 schreef Koral het volgende:
Overigens wordt hier flink op TS gehakt op het feit dat ze meende te moeten controleren, maar er is ook iemand geweest die het CONTINUE toestond. Dus leuk, al dat advies over dat TS moet veranderen (al dan niet met kern van waarheid) maar een relatie doe je nog altijd samen.
Haal jij dat echt hieruit, dat hij het gewoon continue toestond...:

quote:

Ik zie zeuren om inzake waar hij gek van werd en dreigde er mee te stoppen (zegt ze zelf) en stiekem de foon doorspitten (zegt ze zelf) en stiekem de computer checken (zegt ze zelf) en zich stiekem voordoen als een ander (zegt ze zelf, waarna hij fuck you riep en niet meer thuis kwam).

Waar in godsnaam zie jij dat hij het continue toestond?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130497575
Wat een gehak op ts terwijl de enige fout die ze eigk echt maakt t vallen op zo te horen nogal foute lui is :') doe eens normaal jongens
pi_130497727
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Haal jij dat echt hieruit, dat hij het gewoon continue toestond...:

[..]

Ik zie zeuren om inzake waar hij gek van werd en dreigde er mee te stoppen (zegt ze zelf) en stiekem de foon doorspitten (zegt ze zelf) en stiekem de computer checken (zegt ze zelf) en zich stiekem voordoen als een ander (zegt ze zelf, waarna hij fuck you riep en niet meer thuis kwam).

Waar in godsnaam zie jij dat hij het continue toestond?
Eeeuuh :@ :@ :@
pi_130502617
Hij was er...in drie dagen wil hij al zijn spullen verhuizen. Hij heeft al een ander appartement gevonden....ben er kapot van, maar snap ook dat het zo heeft moeten zijn. Was het niet hierom, dan ergens anders om. Hij is "moe van het vechten tegen mij".....nu de rest van zijn leven bijkomen he?
pi_130503320
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:03 schreef JedimindhaX het volgende:
Wat een gehak op ts terwijl de enige fout die ze eigk echt maakt t vallen op zo te horen nogal foute lui is :') doe eens normaal jongens
Jaloezie en wantrouwen, dat niet onder controle hebben maakt het voor die foute lul, die ook niet helemaal onschuldig is, onmogelijk om een relatie vol te houden.
pi_130503331
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 02:47 schreef Marliesje42 het volgende:
Hij was er...in drie dagen wil hij al zijn spullen verhuizen. Hij heeft al een ander appartement gevonden....ben er kapot van, maar snap ook dat het zo heeft moeten zijn. Was het niet hierom, dan ergens anders om. Hij is "moe van het vechten tegen mij".....nu de rest van zijn leven bijkomen he?
Wees blij, zo krijg je zelf misschien ook wat rust in je hoofd.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:00:10 #206
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130504051
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 07:57 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Wees blij, zo krijg je zelf misschien ook wat rust in je hoofd.
Tot ze een nieuwe relatie krijgt waar ze hetzelfde gedrag vertoont.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_130504134
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:00 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Tot ze een nieuwe relatie krijgt waar ze hetzelfde gedrag vertoont.
Als ze gewoon een leuke man vindt en niet zo'n asshole als hem loopt dat vast wel los :)
pi_130504154
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 07:56 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Jaloezie en wantrouwen, dat niet onder controle hebben maakt het voor die foute lul, die ook niet helemaal onschuldig is, onmogelijk om een relatie vol te houden.
Ach, maar beter ook dat ze nu van hem af is :P
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:05:29 #209
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130504156
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:04 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Als ze gewoon een leuke man vindt en niet zo'n asshole als hem loopt dat vast wel los :)
Dit begon ook niet bij deze man.
pi_130504180
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:05 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dit begon ook niet bij deze man.
Oh? :) t zit in haar karakter misschien ja, maar als hij gewoon normaal had gedaan geen probleem denk ik hoor
pi_130504193
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:04 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ja lekker externaliseren. Het ligt altijd aan de ander, en niet aan jezelf. Asshole of niet, dat soort dingen doe je gewoon niet. Als het in je opkomt, dan ligt het in je aard en kan je beter de hand in eigen boezem steken.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:08:29 #212
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130504210
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:06 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Oh? :) t zit in haar karakter misschien ja, maar als hij gewoon normaal had gedaan geen probleem denk ik hoor
Zo makkelijk werkt dat niet denk ik. Ik denk dat een heel groot deel in TS zelf zit, met welke vent ze haar bed dan ook deelt.
pi_130504298
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:07 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja lekker externaliseren. Het ligt altijd aan de ander, en niet aan jezelf. Asshole of niet, dat soort dingen doe je gewoon niet. Als het in je opkomt, dan ligt het in je aard en kan je beter de hand in eigen boezem steken.
Ik zeg nergens dat het niet ook haar schuld is. Maar ik vind haar gedrag niet heel raar eigenlijk verder. Ze had alleen al veel eerder voor zichzelf moeten kiezen, want ze deed zichzelf dit grotendeels aan door bij hem te blijven. Ja, het zit in haar karakter, om er zo obsessed over te gaan doen. Maar hij bracht het wel in haar naar boven he, niet vergeten.
pi_130504336
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zo makkelijk werkt dat niet denk ik. Ik denk dat een heel groot deel in TS zelf zit, met welke vent ze haar bed dan ook deelt.
Dat mag je denken. Ik denk dat ze met een normale, leuke, eerlijke man prima een relatie zou kunnen hebben zonder problemen. Maar dan moet ze wel eerst werken aan haar eigenwaarde zodat ze niet meer genoegen neemt met iemand als haar ex.
pi_130504420
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:14 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het niet ook haar schuld is. Maar ik vind haar gedrag niet heel raar eigenlijk verder. Ze had alleen al veel eerder voor zichzelf moeten kiezen, want ze deed zichzelf dit grotendeels aan door bij hem te blijven. Ja, het zit in haar karakter, om er zo obsessed over te gaan doen. Maar hij bracht het wel in haar naar boven he, niet vergeten.
Ik vind het gedrag veel kwalijker dan wat het veroorzaakt. Externe oorzaken mogen niet zo je leven bepalen. Maar dat zal wel mijn nuchtere, onderkoelde kijk op de wereld zijn. Ik begrijp dat soort dingen gewoon niet.
pi_130504457
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:15 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Dat mag je denken. Ik denk dat ze met een normale, leuke, eerlijke man prima een relatie zou kunnen hebben zonder problemen. Maar dan moet ze wel eerst werken aan haar eigenwaarde zodat ze niet meer genoegen neemt met iemand als haar ex.
Iemand die zo paranoide is als TS zal ook bij een "normale" eerlijke vent (overigens geloof ik er geen zak van dat haar huidige ex vreemdging) continu tekenen zien dat hij vreemdgaat of het van plan is. Hij komt een keer 5 minuten later of hij neemt niet snel genoeg op of hij krijg s'avonds laat een berichtje of hij kijkt naar een mooie vrouw op straat... AAAH HIJ GAAT MISSCHIEN VREEMD.
pi_130504613
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vind het gedrag veel kwalijker dan wat het veroorzaakt. Externe oorzaken mogen niet zo je leven bepalen. Maar dat zal wel mijn nuchtere, onderkoelde kijk op de wereld zijn. Ik begrijp dat soort dingen gewoon niet.
Niet iedereen ervaart dingen even heftig als de ander. Misschien heeft ze wel borderline, weten wij veel. :P Ik kan me iig best voorstellen dat t een mindfuck is als je partner zo sketchy doet. Vooral als je een gebrek een eigenwaarde hebt zoals TS wel lijkt te hebben.. ik weet ook niet in hoeverre ik een partner een externe factor vind, maar ik snap je punt.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:30:58 #218
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130504648
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:15 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Precies! Als ze nu gewoon weer naar de volgende relatie hobbelt gaat ze dezelfde problemen ervaren,
pi_130504827
Ik begrijp niet waarom je je partner überhaupt wil controleren. Mijn eigenwaarde hangt niet af van wie er met mij samen is, dus ik voel geen enkele noodzaak om te checken wat ze doet of waar ze uithangt.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:41:04 #220
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130504896
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:37 schreef Mystikvm het volgende:
Ik begrijp niet waarom je je partner überhaupt wil controleren. Mijn eigenwaarde hangt niet af van wie er met mij samen is, dus ik voel geen enkele noodzaak om te checken wat ze doet of waar ze uithangt.
Nou, ik snap best wanneer je een vermoeden hebt dat je een keer in zijn telefoon wil kijken. Ik keur het niet goed, maar dat is mi geen abnormale reactie voor een mens.

Als jij het vermoeden hebt dat je vriendin vreemdgaat maar zij ontkent, wat doe jij dan? Maak je het gelijk uit? Hoe doe je dat dan als je wel in de relatie blijft en het nog steeds niet vertrouwt, gewoon negeren terwijl t toch wel ergens in je hoofd blijft spoken?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:44:21 #221
163650 Greys
pi_130504962
quote:
De rest van zijn leven zal wel meevallen...
Ga jezelf nou niet gek maken en hem nog proberen te controleren nu hij weg gaat/is he??

Sterkte voor jou. Want ook al was het niet goed wat je deed, ieder heeft zo zijn zwakke punten en jij hebt het zo ook niet gewild. Denk wel dat het beter is zo, niet alleen voor hem maar ook voor jou. Jullie brachten het slechtste in elkaar naar boven volgens mij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130505013
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:41 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou, ik snap best wanneer je een vermoeden hebt dat je een keer in zijn telefoon wil kijken. Ik keur het niet goed, maar dat is mi geen abnormale reactie voor een mens.

Als jij het vermoeden hebt dat je vriendin vreemdgaat maar zij ontkent, wat doe jij dan? Maak je het gelijk uit? Hoe doe je dat dan als je wel in de relatie blijft en het nog steeds niet vertrouwt, gewoon negeren terwijl t toch wel ergens in je hoofd blijft spoken?
Nou ja, ik ben sowieso een rare eend in de bijt. Als iemand vreemdgaat interesseert het me niet zoveel. Als ze iemand anders beter of geschikter vindt dan mij, dan moet ze vooral naar die ander toe gaan. Tussen vreemdgaan en van een ander houden zit voor mij een groot verschil. En als ze van een ander houdt, dan heeft ze bij mij niets meer te zoeken.

Verder laat ik me niet meer gek maken over wat iemand uitspookt. Schiet je niks mee op.

Dat zal wel weer verward worden met desinteresse door anderen, maar ook daar ga ik me niet meer druk over maken.
pi_130505014
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:30 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Precies! Als ze nu gewoon weer naar de volgende relatie hobbelt gaat ze dezelfde problemen ervaren,
Tenzij haar volgende vriend gewoon heel liefhebbend is en altijd open kaart speelt, of denk je van niet? :P
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:49:13 #224
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130505079
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nou ja, ik ben sowieso een rare eend in de bijt. Als iemand vreemdgaat interesseert het me niet zoveel. Als ze iemand anders beter of geschikter vindt dan mij, dan moet ze vooral naar die ander toe gaan. Tussen vreemdgaan en van een ander houden zit voor mij een groot verschil. En als ze van een ander houdt, dan heeft ze bij mij niets meer te zoeken.

Verder laat ik me niet meer gek maken over wat iemand uitspookt. Schiet je niks mee op.

Dat zal wel weer verward worden met desinteresse door anderen, maar ook daar ga ik me niet meer druk over maken.
Maar wat doe je dan als zij het ontkent? Dump je haar alsnog?
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:50:02 #225
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130505098
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:46 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Tenzij haar volgende vriend gewoon heel liefhebbend is en altijd open kaart speelt, of denk je van niet? :P
Ik denk dat het grotendeels aan TS ligt, heus ook aan de man, maar het is een probleem van TS. Dat zal ze bij een nieuwe man ook krijgen.
pi_130505159
Mensen mensen, wat een verhaal. En nog steeds is hij niet thuis en niks van zich laten horen? Geloof er geen zak van. Dit is gewoon ordinair aandacht vragen. Besta je wel echt?
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:55:32 #227
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130505220
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:52 schreef schermafbeelding het volgende:
Mensen mensen, wat een verhaal. En nog steeds is hij niet thuis en niks van zich laten horen? Geloof er geen zak van. Dit is gewoon ordinair aandacht vragen. Besta je wel echt?
pi_130505370
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Maar wat doe je dan als zij het ontkent? Dump je haar alsnog?
Dat ligt natuurlijk aan de situatie. Als ik weet dat ze liegt, dan gaat ze er uit. Ik heb echter geen behoefte wachtwoorden te achterhalen, of de pin van haar telefoon. Dat is mijn eer te na.

Ja, dus je kan mij maandenlang belazeren als je het goed aanpakt, maar aangezien ik daar geen emotioneel wrak van raak heb ik liever dat dan mijn partner te moeten controleren.
  † In Memoriam † dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:06:54 #229
341203 3-voud
pi_130507179
quote:
Laat gaan.
Aan de ene kant kan ik me voorstellen dat iemand moe wordt van jarenlang jaloers gedrag maar anderzijds heeft hij het ook zelf veroorzaakt met zijn geheimzinnige gedoe en stiekem achter de rug.
Gezien jouw verleden met bedondert en belazerd worden had hij er ook wat rekening mee kunnen houden. Maar blijkbaar had hij die aandacht van andere vrouwen nodig en moest hij dit, ondanks alles, voor je geheim houden.

Het zal me niks verbazen als 1 van die contacten in de afgelopen dagen hem extra aandacht geeft en hij dit nu verder wil ontdekken voor de spanning en kick. Uitgelezen kans jou kut te laten voelen en vrij baan te maken hiervoor.
pi_130507725
quote:
Heftige uitspraak, maar volkomen logisch.
Sterkte!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:29:20 #231
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130509397
wat een dramaqueen als je iemand zegt dat je je hele leven nodig hebt om bij te komen van de relatie... over 3 dagen ligt hij al iemand anders te krikken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_130512707
Ben ik weer....hij is de deur uit om "dingen te regelen". Wel heel aardig van hem om mij te vragen:"Hoe wil jij het hebben?" Man, doe niet zo formeel en zgn netjes want je hebt alles al gepland. Wat zo raar is, is dat hij zo afstandelijk doet, kijkt, loopt door het huis...alsof hij bij een vreemde is.
Hij had t erover dat hij alles, alles heeft gedaan om t recht te trekken...alleen nu ik mijn familie heb ingelicht, nu zeggen zij pas tegen me hoe het ze opviel hoe koud hij zich naar mij heeft gedragen in hun bijzijn toendertijd. (bv schreeuwen in bijzijn van mijn oom). Oh ja, hij vroeg ook of ik samen met hem de breuk aan zijn kinderen wilde vertellen...Nee, dat wil ik niet. Ik was pappa's vriendin, was altijd goed voor de kids en ga ze nu geen trauma geven. Laat ze maar die 3 jaar leuke tijd onthouden. Papa mag het zelf vertellen, hoe hij dat wil.
Nog een detail:"Ik vind niet dat we het contact hoeven te verbreken". Ik wel. Waarom ga je anders weg? Ik wil geen fuckbuddy worden, en ik hoef geen contact met de man die mij zn leven uitschopt alsof ik vuilnis ben. Ook geen sex met mn ex. Ook niet meer denken:"Wat als hij een nieuwe vrouwe leert kennen? Klaar is klaar, ik ga het al moeilijk genoeg krijgen. Wat is het rot als je als vrouw met een vol hart tegenover een onverschillige man staat....
pi_130512733
Ben jij echt 42?
Worry is a misuse of imagination
  † In Memoriam † dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:25:01 #234
137949 Disana
pi_130512986
Onverschillig? Je hebt hem zwaar beledigd en gekwetst met je truc. Had je echt verwacht dat hij zich nog warm en hartelijk zou opstellen?
pi_130513045
quote:
Ik geef hem groot gelijk!

Nu maar in therapie gaan en leren!
pi_130513203
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat hij ook niet blij is met dit topic. Je gooit allemaal privedingen hier neer
zonder dat hij daar enige weet van heeft.

Heb je geen vriendinnen, ouders, zus, broer, whatever met wie je dit niet kan bespreken? Begrijp me niet verkeerd, als je dit hier wilt bespreken be my guest. Maar ik zou er niet blij mee zijn mocht mijn vriend onze eventuele privesores delen met onbekende van internet.
pi_130513308
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 14:16 schreef Marliesje42 het volgende:
Ben ik weer....hij is de deur uit om "dingen te regelen". Wel heel aardig van hem om mij te vragen:"Hoe wil jij het hebben?" Man, doe niet zo formeel en zgn netjes want je hebt alles al gepland. Wat zo raar is, is dat hij zo afstandelijk doet, kijkt, loopt door het huis...alsof hij bij een vreemde is.
Hij had t erover dat hij alles, alles heeft gedaan om t recht te trekken...alleen nu ik mijn familie heb ingelicht, nu zeggen zij pas tegen me hoe het ze opviel hoe koud hij zich naar mij heeft gedragen in hun bijzijn toendertijd. (bv schreeuwen in bijzijn van mijn oom). Oh ja, hij vroeg ook of ik samen met hem de breuk aan zijn kinderen wilde vertellen...Nee, dat wil ik niet. Ik was pappa's vriendin, was altijd goed voor de kids en ga ze nu geen trauma geven. Laat ze maar die 3 jaar leuke tijd onthouden. Papa mag het zelf vertellen, hoe hij dat wil.
Nog een detail:"Ik vind niet dat we het contact hoeven te verbreken". Ik wel. Waarom ga je anders weg? Ik wil geen fuckbuddy worden, en ik hoef geen contact met de man die mij zn leven uitschopt alsof ik vuilnis ben. Ook geen sex met mn ex. Ook niet meer denken:"Wat als hij een nieuwe vrouwe leert kennen? Klaar is klaar, ik ga het al moeilijk genoeg krijgen. Wat is het rot als je als vrouw met een vol hart tegenover een onverschillige man staat....
Na alle feedback die je hier hebt gehad, nog plaats je jezelf in een slachtofferrol.
Hoeveel borden heb jij voor je kop?
pi_130513438
Nee, die heb ik niet. Ik moest het van me afschrijven. Horen wat andere mensen zeggen. Ons priveleven werd door hem in real life gedeeld met personen waarvan ik het bestaan niet eens vanaf wist. En hij heeft het er ook uit gegooid, zonder mij erbij.
pi_130513458
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 14:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Na alle feedback die je hier hebt gehad, nog plaats je jezelf in een slachtofferrol.
Echt he :D
Kom op Marliesje, steek je hand ook wat meer in eigen boezem en geef gewoon toe dat je ongelofelijk stom bezig bent geweest. Die vent van je heeft groot gelijk dat hij weg gaat, en dat hij dat zo doet zal vast kut voelen ja.

Better luck next time, als je er wat van leert.
pi_130513754
Kijk, ik snap dat het ronduit kut is als je partner vreemdgaat. Echt. Maar je moet goed begrijpen dat dit al 4 jaar geleden is. Je bent te ver doorgedraaid. Veel te ver. Denk ook dat je dit doet met een reden buiten dat hij is vreemdgegaan. Te weinig zelfvertrouwen misschien? Wat ik denk is dat jij iemand nodig hebt om tegen te praten. Om je hart te luchten. Omdat je niemand hebt om mee te praten, blijf je alles maar van 1 kant zien. De kant die jij jezelf aangepraat hebt.

En voor de rest: zet niet van die medelijwekkende posts hier neer want dat werkt toch niet. Laat zien dat sterk bent in plaats van een klein zielig muisje. Je bent een volwassen vrouw!
  † In Memoriam † dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:03:22 #241
341203 3-voud
pi_130514130
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 14:39 schreef Marliesje42 het volgende:
Nee, die heb ik niet. Ik moest het van me afschrijven. Horen wat andere mensen zeggen. Ons priveleven werd door hem in real life gedeeld met personen waarvan ik het bestaan niet eens vanaf wist. En hij heeft het er ook uit gegooid, zonder mij erbij.
Jij bent heel wantrouwig en hij is niet koosjer. Zoveel is duidelijk.
Waar ik je gelijk in geef is dat hij je wantrouwen enkel gevoed heeft. Alsof hij het nodig had om een vrijbrief te krijgen en nu als "winnaar" eruit moet komen.

Ga verder. en laat die vreemde reacties van die dozen hier naast je liggen. Die zijn gewoon stiekeme contacten, met geen idee wat er werkelijk afspeelt, aan het goedpraten. Enkel met het vastgeroeste idee dat wantrouwen nooit goed is, terwijl zowat de hele wereld vreemd bij de vleet gaat. Waarschijnlijk zijn ze bang hun wantrouwen te tonen en de werkelijkheid te achterhalen in hun eigen situatie.
pi_130514168
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:03 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Jij bent heel wantrouwig en hij is niet koosjer. Zoveel is duidelijk.
Waar ik je gelijk in geef is dat hij je wantrouwen enkel gevoed heeft. Alsof hij het nodig had om een vrijbrief te krijgen en nu als "winnaar" eruit moet komen.

Ga verder. en laat die vreemde reacties van die dozen hier naast je liggen. Die zijn gewoon stiekeme contacten, met geen idee wat er werkelijk afspeelt, aan het goedpraten. Enkel met het vastgeroeste idee dat wantrouwen nooit goed is, terwijl zowat de hele wereld vreemd bij de vleet gaat. Waarschijnlijk zijn ze bang hun wantrouwen te tonen en de werkelijkheid te achterhalen in hun eigen situatie.
Ga er vooral meer aannames in stoppen :') Spreek voor jezelf.
  † In Memoriam † dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:05:11 #243
341203 3-voud
pi_130514193
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ga er vooral meer aannames in stoppen :') Spreek voor jezelf.
Als je je aangesproken voelt ligt dat toch echt bij jezelf.
pi_130514231
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 14:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dit.

Echt he. Geen wonder dat niemand samen met TS wilt zijn. _O- Ik had haar al lang mijn huis uitgeschopt als iemand zo achterdochtig of paranoïde is. En ik durf bijna te zeggen psychotisch.
pi_130514244
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:05 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Als je je aangesproken voelt ligt dat toch echt bij jezelf.
En als iemand dan reageert, dan voelt hij zich natuurlijk aangesproken en kan het niet liggen aan je volkomen uit de lucht gegrepen aannames :')
  † In Memoriam † dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:08:59 #246
341203 3-voud
pi_130514321
Misschien heb ik iets gemist hoor, maar wat heeft TS gedaan dat sommigen hier haar als "doorgedraaid" en "krankzinnig" bestempelen?
Naast veel voorkomend wantrouwen/jaloers gedrag, waar ze ook nog in zijn geval een goede reden voor heeft, heeft ze met een nepaccount hem uit de tent gelokt. Gaat wat ver dat laatste. Mee eens. Maar blijkbaar niet onschuldig aangezien hij in eerste instantie wel toehapte.

Iemand die het uit kan leggen?
pi_130514414
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:06 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Dit.

Echt he. Geen wonder dat niemand samen met TS wilt zijn. _O- Ik had haar al lang mijn huis uitgeschopt als iemand zo achterdochtig of paranoïde is. En ik durf bijna te zeggen psychotisch.
Dank je wel dokter. Ben je huisarts of neuroloog? Kun je mij een verwijsbrief geven aub? Ik zie namelijk dat je een diagnose hebt gesteld, waarvoor dank.
pi_130514546
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:08 schreef 3-voud het volgende:
Misschien heb ik iets gemist hoor, maar wat heeft TS gedaan dat sommigen hier haar als "doorgedraaid" en "krankzinnig" bestempelen?
Naast veel voorkomend wantrouwen/jaloers gedrag, waar ze ook nog in zijn geval een goede reden voor heeft, heeft ze met een nepaccount hem uit de tent gelokt. Gaat wat ver dat laatste. Mee eens. Maar blijkbaar niet onschuldig aangezien hij in eerste instantie wel toehapte.

Ho. Ik heb nooit gezegd dat ze aan het doordraaien is in de zin van dat ze gek aan het worden is. Maar je moet goed begrijpen dat dit al 4 jaar geleden is. Je bent te ver doorgedraaid. Veel te ver. Dat is wat ik gezegd heb en daar bedoel ik mee dat ze zich te ver laat meeslepen door haar gedachtes, emoties omtrent dit hele gebeuren. Ze had het los moeten laten.

Ooit hoorde ik weleens: when love hurts, i wont work. Het is de waarheid.
  † In Memoriam † dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:15:33 #249
341203 3-voud
pi_130514601
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ho. Ik heb nooit gezegd dat ze aan het doordraaien is in de zin van dat ze gek aan het worden is. Maar je moet goed begrijpen dat dit al 4 jaar geleden is. Je bent te ver doorgedraaid. Veel te ver. Dat is wat ik gezegd heb en daar bedoel ik mee dat ze zich te ver laat meeslepen door haar gedachtes, emoties omtrent dit hele gebeuren. Ze had het los moeten laten.

Ooit hoorde ik weleens: when love hurts, i wont work. Het is de waarheid.
Goed. Maar leg eens uit wat ik vraag dan?
pi_130514631
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:15 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Goed. Maar leg eens uit wat ik vraag dan?
Wat ik uit OP begrijp is dat haar ex TS ingelicht had dat er iemand was die contact aan het zoeken was met hem (TS dus zelf)
pi_130514655
pi_130514713
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:08 schreef 3-voud het volgende:

Dat wantrouwen veel voorkomend is maakt het nog niet goed. Ze toonmt berouw van haar gedrag en uit alle reacties is op te maken dat als je jarenlang je vriend aan het controleren bent, dit je eigen gemoedsrust niet ten goede komt. Daarnaast maak je het leven van een ander niet gemakkelijk.

Ik begrijp dus niet dat er hier nog mensen zijn die dat "goedpraten", die haar melden dat ze niet onredelijk gehandeld heeft.

Ze is niet krankzinnig, maar wel zo afhankelijk van haar partner dat ze hem bij wijze van spreken de ketenen om zou slaan. Dat is geen gezonde basis.
  † In Memoriam † dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:25:36 #253
341203 3-voud
pi_130514933
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat wantrouwen veel voorkomend is maakt het nog niet goed. Ze toonmt berouw van haar gedrag en uit alle reacties is op te maken dat als je jarenlang je vriend aan het controleren bent, dit je eigen gemoedsrust niet ten goede komt. Daarnaast maak je het leven van een ander niet gemakkelijk.

Ik begrijp dus niet dat er hier nog mensen zijn die dat "goedpraten", die haar melden dat ze niet onredelijk gehandeld heeft.

Ze is niet krankzinnig, maar wel zo afhankelijk van haar partner dat ze hem bij wijze van spreken de ketenen om zou slaan. Dat is geen gezonde basis.
Even voor de goede orde:

quote:
Met die andere bleef hij door-contacten, bijna een jaar want ondertussen waren het niet alleen fuckbuddies maar ook vrienden geworden.
Wat denk je? Enig wantrouwen gegrond?
Zij geeft hem alsnog het vertrouwen om door te gaan maar geheel menselijk blijft het knagen. En dan doet hij stom door die ene vrouw, waarvan hij nog niet weet dat het TS is, toe te laten in de contacten.

Geef mijn portie maar aan fikkie.
Het enige stomme vind ik dat TS niet de ballen heeft deze spanningzoeker de deur te wijzen.
pi_130515053
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:25 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Even voor de goede orde:

[..]

Zij geeft hem alsnog het vertrouwen om door te gaan maar geheel menselijk blijft het knagen. En dan doet hij stom door die ene vrouw, waarvan hij nog niet weet dat het TS is, toe te laten in de contacten.

Het enige stomme vind ik dat TS niet de ballen heeft deze spanningzoeker de deur te wijzen.
Ik zou mijn portie ook aan fikkie geven als mijn vriendin zou bepalen met wie ik contact mag hebben.

Ik ben het er overigens mee eens dat er geen reden zou moeten zijn om contacten geheim te houden voor je vriendin, ik geloof dat ik dat ook eerder heb gezegd. Maar om elke vent die contact heeft met exen en ex-scharrels maar potentiële vreemdganger te noemen gaat ook te ver.

En als je daar wantrouwens van wordt, dan bespreek je het en ga je geen achterbakse plannen smeden om te kijken of je gelijk hebt.
pi_130515110
Wat een labielo ben je TS. Verstandig die ex-kerel van je.
pi_130515112
Het huis uitgeschopt alsof jij vuilnis bent :') Mens, je hebt hem behandeld alsof hij vuilnis is!
  † In Memoriam † dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:31:03 #257
341203 3-voud
pi_130515140
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik zou mijn portie ook aan fikkie geven als mijn vriendin zou bepalen met wie ik contact mag hebben.

Je kunt dat natuurlijk mooi blijven rekken maar elke mug voelt wel aan waarom die vrouwelijke contacten zo belangrijk zijn voor hem. Dat gaat niet om af en toe goedendag zeggen.
pi_130515273
[quote]0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:31 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je kunt dat natuurlijk mooi blijven rekken maar elke mug voelt wel aan waarom die vrouwelijke contacten zo belangrijk zijn voor hem. Dat gaat niet om af en toe goedendag zeggen.
[/quotAls ze daar niet mee kon omgaan, was dat haar goed recht. Alleen dan had ze het dan wel gelijk moeten uitmaken. Niet na een paar jaar met een snood plan op de proppen komen.
pi_130515658
Het verhaal heeft beide kanten TS moet aan haar onzekerheid werken. Want in de toekomst kan dezelfde problemen hebben. En de ex partner van TS had misschien haar moeten verbieden in zijn spullen te loeren maar wel open moeten zijn en niet het nep account van TS moeten accepteren.
Haters gonna hate.
pi_130517504
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:11 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Dank je wel dokter. Ben je huisarts of neuroloog? Kun je mij een verwijsbrief geven aub? Ik zie namelijk dat je een diagnose hebt gesteld, waarvoor dank.
Geen dank hoor. :s)
pi_130517849
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 14:40 schreef BRooster het volgende:

[..]

Echt he :D
Kom op Marliesje, steek je hand ook wat meer in eigen boezem en geef gewoon toe dat je ongelofelijk stom bezig bent geweest.
Lees het begin van dit topic nog eens door zou ik zeggen. Hoeveel meer toegeven wil je hebben?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:45:47 #262
163650 Greys
pi_130517860
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:25 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Even voor de goede orde:

[..]

Lees je het niet verkeerd?
Dat 'fuckbuddy' gedeelte was toch niet TIJDENS hun relatie? Ze waren vrienden geworden daarna en dát was tijdens hun relatie, zo lees ik het tenminste. Anders had ze hier neem ik aan wel gezegd 'ik heb alle reden tot wantrouwen want hij heeft maandenlang stiekem een ander liggen krikken tijdens onze relatie'. Het is een EX(!)fuckbuddy waar hij vrienden mee is geworden. Moet kunnen en mogen, lijkt me. Hij kende diegene al voordat hij met TS iets begon.

[ Bericht 8% gewijzigd door Greys op 27-08-2013 16:50:50 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130518435
Komt een beetje hier op neer?

Waar een oordeel begint, eindigd de waarneming.

Voor zowel TS naar vriend (alhoewel ze wel over andere waarnemingen schreef bleken ze niet sterk genoeg voor een aanpassing van haar handelen), alsmede vele personen hier die stoppen met nadenken zodra TS haar fout had bekend (en geen seconde hebben na willen denken over de rol die de vriend gespeeld heeft).

Maar goed, niets menselijks is ons vreemd. Iedereen maakt wel eens fouten. Ook ik.
pi_130519720
Mensen, even iets rechtzetten: ex-fuckbuddy en vriend werden pas "gewone" vrienden toen hij met mij een relatie begon (hij ZEGT dat hij sinds hij met mij naar bed ging niet meer met anderen was),en hij zei tegen haar iets in de zin van:"Het betekent niet dat ik je nu nooit meer wil zien"....WACHT....hetzelfde zei hij ook gisteren tegen mij! En daarbij:"Want de sex was geweldig, dus waarom niet doorgaan ermee als we zin krijgen?"....Er ging een rilling over mijn rug. Dus daarom bleef je ook met ex-fuckbuddy "vrienden" dwz 30x pd smsjes terwijl je al met mij in een serieuze relatie zat.
Nu ben ik dus van Vriendin gedegradeerd naar vriendin, dwz een fuckbuddy...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:50:28 #265
163650 Greys
pi_130520120
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 17:38 schreef Marliesje42 het volgende:
Mensen, even iets rechtzetten: ex-fuckbuddy en vriend werden pas "gewone" vrienden toen hij met mij een relatie begon (hij ZEGT dat hij sinds hij met mij naar bed ging niet meer met anderen was),en hij zei tegen haar iets in de zin van:"Het betekent niet dat ik je nu nooit meer wil zien"....WACHT....hetzelfde zei hij ook gisteren tegen mij! En daarbij:"Want de sex was geweldig, dus waarom niet doorgaan ermee als we zin krijgen?"....Er ging een rilling over mijn rug. Dus daarom bleef je ook met ex-fuckbuddy "vrienden" dwz 30x pd smsjes terwijl je al met mij in een serieuze relatie zat.
Kortom, ipv het 'oh mijn god wat heb ik gedaan en wat ben ik fout bezig geweest' wordt het vanaf nu allemaal zijn schuld enzo?

Dat laatste zinnetje... kom op zeg. 'Ik ben gedegradeerd naar fuckbuddy'. Je bent er nog altijd zelf bij he.... Als je dat niet wilt, doe je het niet. Alsof hij je gaat dwingen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130520289
Nee hoor Greys, dat ga ik ook niet doen. En nee, mijn fout schrijf ik niet toe aan een ander...(duw me geen intenties in de schoenen aub), ik schrijf alleen wat dingen van me af. Waarom? Omdat ik vandaag nog herinneringen ophaal. Leuke, minder leuke dingen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:58:54 #267
163650 Greys
pi_130520382
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 17:55 schreef Marliesje42 het volgende:
Nee hoor Greys, dat ga ik ook niet doen. En nee, mijn fout schrijf ik niet toe aan een ander...(duw me geen intenties in de schoenen aub), ik schrijf alleen wat dingen van me af. Waarom? Omdat ik vandaag nog herinneringen ophaal. Leuke, minder leuke dingen.
Ok. Maar besef je dat je niet gedegradeerd bent van vriendin naar fuckbuddy, dan...
Want je bent geen fuckbuddy, omdat je daar niet mee hebt ingestemd (toch? :) ).
Haal jezelf niet meer omlaag dan nodig is, bedoel ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 27-08-2013 18:04:34 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130520659
Greys, ik verlaag me niet meer dan nodig, ik citeerde zijn opmerking over contact houden! En met welk doel. Uiteraard stem ik daar niet in mee.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:17:24 #269
163650 Greys
pi_130520930
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 18:08 schreef Marliesje42 het volgende:
Greys, ik verlaag me niet meer dan nodig, ik citeerde zijn opmerking over contact houden! En met welk doel. Uiteraard stem ik daar niet in mee.
Ik hoop oprecht dat het je goed zal doen en dat je in een volgende relatie denkt 'Zo, wat heerlijk, zo kan het dus ook'. Dit zal voor jullie allebei een bevrijding zijn (ook al voelt het voor jou misschien nu nog niet zo, dat is logisch). Sterkte met alles!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130521090
Heeft hij letterlijk gezegd dan dat hij je als fuck buddy wil?
pi_130521239
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 18:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heeft hij letterlijk gezegd dan dat hij je als fuck buddy wil?
Dit is hoe hij het zei.
pi_130521255
Het betekent niet dat ik je nu nooit meer wil zien"....En daarbij:"Want de sex was geweldig, dus waarom niet doorgaan ermee als we zin krijgen?".
pi_130522058
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 18:27 schreef Marliesje42 het volgende:
Het betekent niet dat ik je nu nooit meer wil zien"....En daarbij:"Want de sex was geweldig, dus waarom niet doorgaan ermee als we zin krijgen?".
Hij heeft gewoon een ander idee van welke seks OK is dan jij. Met die boodschap hoef je gelukkig verder niks te doen.
  † In Memoriam † dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:00:32 #274
341203 3-voud
pi_130524507
... told you so...
pi_130543107
Wat n raar gevoel om alleen de dag in te plannen. ...
pi_130543890
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 08:36 schreef Marliesje42 het volgende:
Wat n raar gevoel om alleen de dag in te plannen. ...
Heb je wel mooi de tijd om een dagboek te kopen / privéblog op te zetten *)

Misschien als je het over een maand terugleest dat je dan wel inziet dat je vooral jezelf heel erg zielig vindt en wat de punten zijn waar je zelf (hard) aan moet werken.
pi_130544651
quote:
Deze opmerking is wellicht confronterend misschien, maar hoeveel hebben jouw principes (normen, waarden, zo je wilt) je nu opgebracht?

Ik neem aan dat sommige principes voor bescherming dienen, en waarschijnlijk leen je er net als iedereen voor een deel je identiteit aan (waarschijnlijk een van de redenen waarom hij zijn fuckbuddies niet wil opgeven), maar waartegen heeft het je beschermd? Tegen hem en zijn fuckbuddies, of hebben die principes je deels niet tegen jezelf beschermd? Dus wat hebben die principes je tegelijkertijd ontzegd/ opgeleverd?

Ook al heb je gelijk, het helpt je geen f*ck (sorry voor de woordkeuze) vooruit. Misschien help je jezelf door sommige zaken wat minder zwart/wit zien ondanks je ervaringen uit het verleden? Zet er een streep onder hem en ga (ook) plezier maken? Ik wens je sterkte toe te wennen aan de recente veranderingen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hineni op 28-08-2013 10:15:32 ]
pi_130544974
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:04 schreef Koral het volgende:

[..]

Deze opmerking is wellicht confronterend misschien, maar hoeveel hebben jouw principes (normen, waarden, zo je wilt) je nu opgebracht?

Ik neem aan dat sommige principes voor bescherming dienen, en waarschijnlijk leen je er net als iedereen voor een deel je identiteit aan (waarschijnlijk een van de redenen waarom hij zijn fuckbuddies niet wil opgeven), maar waartegen heeft het je beschermd? Tegen hem en zijn fuckbuddies, of hebben die principes je deels niet tegen jezelf beschermd? Dus wat hebben die principes je tegelijkertijd ontzegd/ opgeleverd?

Ook al heb je gelijk, het helpt je geen f*ck (sorry voor de woordkeuze) vooruit. Misschien help je jezelf door sommige zaken wat minder zwart/wit zien ondanks je ervaringen uit het verleden? Zet er een streep onder hem en ga (ook) plezier maken? Ik wens je sterkte toe te wennen aan de recente veranderingen.
Ohja, laten we vooral met zn allen onze normen en waarden laten gaan omdat er veel mongolen zijn zonder normen en waarden. What a complete load of crap. Ze moet gewoon iemand vinden die er net zo in staat als zij. Die zijn er echt wel, hoor.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 10:33:56 #279
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_130545406
quote:
Het spijt me om te moeten zeggen dat TNA gelijk heeft. Eerst dacht ik dat het aan mijzelf lag, maar dat is niet zo. Het ligt aan jou.

Maar even serieus nu: je beschrijft een érg wankele basis voor een relatie. Ik kan me zo maar voorstellen dat vriendlief hier moeite mee zal hebben.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2013 @ 10:46:34 #280
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130545744
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:06 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Dit.

ik vind dat de grootste fout van ts is, dat ze die vent niet meteen dumpte toen ze merkte dat ze zijn vreemdgaan niet kon vergeten.
van daaruit is het compleet uit de hand gelopen.

ts zie het als een opluchting. eindelijk is de oorzaak van je wantrouwen weg. nu nog het wantrouwen wegwerken en je bent klaar voor een nieuwe relatie.
pi_130545844
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:46 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik vind dat de grootste fout van ts is, dat ze die vent niet meteen dumpte toen ze merkte dat ze zijn vreemdgaan niet kon vergeten.
van daaruit is het compleet uit de hand gelopen.

ts zie het als een opluchting. eindelijk is de oorzaak van je wantrouwen weg. nu nog het wantrouwen wegwerken en je bent klaar voor een nieuwe relatie.
Hij was niet vreemdgegaan.
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2013 @ 10:53:50 #282
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130545942
quote:
haal die stelconplaat even voor je kop weg en hou die vent ver weg uit je leven.
control alt delete, negeer en ga verder met je leven maar laat hem er niet in (letterlijk en figuurlijk)
hoe wil je ooit een nieuwe relatie beginnen als je ex nog met zijn poot tussen de deur zit?
pi_130545988
quote:
18s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:18 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ohja, laten we vooral met zn allen onze normen en waarden laten gaan omdat er veel mongolen zijn zonder normen en waarden. What a complete load of crap. Ze moet gewoon iemand vinden die er net zo in staat als zij. Die zijn er echt wel, hoor.
Als je mijn eerdere reacties doorleest, zie je dat ik het met je eens ben dat er andere mannen zijn die beter bij TS passen. Ik vind alleen de redelijkheid missen in de laatste reacties van TS, en aangezien het leven 10% is wat je overkomt, en 90% hoe je ergens op reageerd kan het echt geen kwaad om je principes beter te laten functioneren door er aan te schaven.
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2013 @ 10:57:57 #284
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130546060
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:50 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Hij was niet vreemdgegaan.
oke, niet helemaal de waarheid verteld dan. wat jij wil.
maar als je het dan al niet vertrouwt, moet je stoppen.
vertrouwen is wel heel belangrijk in een relatie.
pi_130546225
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:57 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

oke, niet helemaal de waarheid verteld dan. wat jij wil.
maar als je het dan al niet vertrouwt, moet je stoppen.
vertrouwen is wel heel belangrijk in een relatie.
Vertrouwen is inderdaad belangrijk maar zoals jij het stelt was hij de oorzaak van haar wantrouwen en ze gaf zelf al aan dat ze hiervoor ook al dezelfde vertrouwensissues had.
Oftewel ze moet daar eerst maar eens aan werken en verantwoordelijkheid nemen voor haar acties/gedrag.
pi_130553616
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:03 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Vertrouwen is inderdaad belangrijk maar zoals jij het stelt was hij de oorzaak van haar wantrouwen en ze gaf zelf al aan dat ze hiervoor ook al dezelfde vertrouwensissues had.
Oftewel ze moet daar eerst maar eens aan werken en verantwoordelijkheid nemen voor haar acties/gedrag.
Ik zie dat laatste niet zo snel gebeuren aangezien TS veel zelfmedelijden heeft.
pi_130554892
Je hebt gelijk, zelfmedelijden heb ik idd. Zei ook paar pagina's hiervoor dat ik als n mantra herhaal:"eigen schuld"...
Maandag as heb ik n afspraak met m'n huisarts, waar ik niet om sta te springen uit trots maar ik doe t toch. Kleine stap, i know. Heb aan m'n vrienden gezegd:"t is voorbij, ik heb jullie nodig om leuke dingen te doen, help!" ..ook iets wat ik nog nooit heb gedaan. En nu maar hopen dat de tijd snel voorbij gaat, dan kan t helen..,
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 augustus 2013 @ 15:11:07 #288
163650 Greys
pi_130555366
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:59 schreef Marliesje42 het volgende:
Je hebt gelijk, zelfmedelijden heb ik idd. Zei ook paar pagina's hiervoor dat ik als n mantra herhaal:"eigen schuld"...
Maandag as heb ik n afspraak met m'n huisarts, waar ik niet om sta te springen uit trots maar ik doe t toch. Kleine stap, i know. Heb aan m'n vrienden gezegd:"t is voorbij, ik heb jullie nodig om leuke dingen te doen, help!" ..ook iets wat ik nog nooit heb gedaan. En nu maar hopen dat de tijd snel voorbij gaat, dan kan t helen..,
Deed je tijdens je relatie bijna nooit meer leuke dingen met je vrienden? Of dat wel?
En goed dat je stappen maakt. Wat verwacht je van/bij de huisarts? Oprechte vraag hoor :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130555656
Verwijsbrief voor eerstelijns psycholoog.
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2013 @ 15:21:20 #290
137949 Disana
pi_130555731
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:59 schreef Marliesje42 het volgende:
Dat klinkt verstandig. Ik wens je veel succes en een beter leven.
pi_130556503
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:11 schreef Greys het volgende:

[..]
Wat verwacht je van/bij de huisarts?
Iets anders dan de pil.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)maakt-jaloerser.html
pi_130574183
Lieve en minder lieve mensen,

Bedankt voor het deelnemen aan t epiloog van mijn relatie. Ik stop hier de meldingen, want alles is gezegd. Dank jullie wel voor alle aandacht en meningen, tips. Life goes on....ik ga mijn geschiedenis verder schrijven....gracias!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')