abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130497575
Wat een gehak op ts terwijl de enige fout die ze eigk echt maakt t vallen op zo te horen nogal foute lui is :') doe eens normaal jongens
pi_130497727
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Haal jij dat echt hieruit, dat hij het gewoon continue toestond...:

[..]

Ik zie zeuren om inzake waar hij gek van werd en dreigde er mee te stoppen (zegt ze zelf) en stiekem de foon doorspitten (zegt ze zelf) en stiekem de computer checken (zegt ze zelf) en zich stiekem voordoen als een ander (zegt ze zelf, waarna hij fuck you riep en niet meer thuis kwam).

Waar in godsnaam zie jij dat hij het continue toestond?
Eeeuuh :@ :@ :@
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_130502617
Hij was er...in drie dagen wil hij al zijn spullen verhuizen. Hij heeft al een ander appartement gevonden....ben er kapot van, maar snap ook dat het zo heeft moeten zijn. Was het niet hierom, dan ergens anders om. Hij is "moe van het vechten tegen mij".....nu de rest van zijn leven bijkomen he?
pi_130503320
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:03 schreef JedimindhaX het volgende:
Wat een gehak op ts terwijl de enige fout die ze eigk echt maakt t vallen op zo te horen nogal foute lui is :') doe eens normaal jongens
Jaloezie en wantrouwen, dat niet onder controle hebben maakt het voor die foute lul, die ook niet helemaal onschuldig is, onmogelijk om een relatie vol te houden.
pi_130503331
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 02:47 schreef Marliesje42 het volgende:
Hij was er...in drie dagen wil hij al zijn spullen verhuizen. Hij heeft al een ander appartement gevonden....ben er kapot van, maar snap ook dat het zo heeft moeten zijn. Was het niet hierom, dan ergens anders om. Hij is "moe van het vechten tegen mij".....nu de rest van zijn leven bijkomen he?
Wees blij, zo krijg je zelf misschien ook wat rust in je hoofd.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:00:10 #206
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130504051
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 07:57 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Wees blij, zo krijg je zelf misschien ook wat rust in je hoofd.
Tot ze een nieuwe relatie krijgt waar ze hetzelfde gedrag vertoont.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_130504134
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:00 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Tot ze een nieuwe relatie krijgt waar ze hetzelfde gedrag vertoont.
Als ze gewoon een leuke man vindt en niet zo'n asshole als hem loopt dat vast wel los :)
pi_130504154
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 07:56 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Jaloezie en wantrouwen, dat niet onder controle hebben maakt het voor die foute lul, die ook niet helemaal onschuldig is, onmogelijk om een relatie vol te houden.
Ach, maar beter ook dat ze nu van hem af is :P
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:05:29 #209
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130504156
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:04 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Als ze gewoon een leuke man vindt en niet zo'n asshole als hem loopt dat vast wel los :)
Dit begon ook niet bij deze man.
pi_130504180
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:05 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dit begon ook niet bij deze man.
Oh? :) t zit in haar karakter misschien ja, maar als hij gewoon normaal had gedaan geen probleem denk ik hoor
pi_130504193
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:04 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ja lekker externaliseren. Het ligt altijd aan de ander, en niet aan jezelf. Asshole of niet, dat soort dingen doe je gewoon niet. Als het in je opkomt, dan ligt het in je aard en kan je beter de hand in eigen boezem steken.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:08:29 #212
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130504210
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:06 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Oh? :) t zit in haar karakter misschien ja, maar als hij gewoon normaal had gedaan geen probleem denk ik hoor
Zo makkelijk werkt dat niet denk ik. Ik denk dat een heel groot deel in TS zelf zit, met welke vent ze haar bed dan ook deelt.
pi_130504298
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:07 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja lekker externaliseren. Het ligt altijd aan de ander, en niet aan jezelf. Asshole of niet, dat soort dingen doe je gewoon niet. Als het in je opkomt, dan ligt het in je aard en kan je beter de hand in eigen boezem steken.
Ik zeg nergens dat het niet ook haar schuld is. Maar ik vind haar gedrag niet heel raar eigenlijk verder. Ze had alleen al veel eerder voor zichzelf moeten kiezen, want ze deed zichzelf dit grotendeels aan door bij hem te blijven. Ja, het zit in haar karakter, om er zo obsessed over te gaan doen. Maar hij bracht het wel in haar naar boven he, niet vergeten.
pi_130504336
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zo makkelijk werkt dat niet denk ik. Ik denk dat een heel groot deel in TS zelf zit, met welke vent ze haar bed dan ook deelt.
Dat mag je denken. Ik denk dat ze met een normale, leuke, eerlijke man prima een relatie zou kunnen hebben zonder problemen. Maar dan moet ze wel eerst werken aan haar eigenwaarde zodat ze niet meer genoegen neemt met iemand als haar ex.
pi_130504420
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:14 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het niet ook haar schuld is. Maar ik vind haar gedrag niet heel raar eigenlijk verder. Ze had alleen al veel eerder voor zichzelf moeten kiezen, want ze deed zichzelf dit grotendeels aan door bij hem te blijven. Ja, het zit in haar karakter, om er zo obsessed over te gaan doen. Maar hij bracht het wel in haar naar boven he, niet vergeten.
Ik vind het gedrag veel kwalijker dan wat het veroorzaakt. Externe oorzaken mogen niet zo je leven bepalen. Maar dat zal wel mijn nuchtere, onderkoelde kijk op de wereld zijn. Ik begrijp dat soort dingen gewoon niet.
pi_130504457
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:15 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Dat mag je denken. Ik denk dat ze met een normale, leuke, eerlijke man prima een relatie zou kunnen hebben zonder problemen. Maar dan moet ze wel eerst werken aan haar eigenwaarde zodat ze niet meer genoegen neemt met iemand als haar ex.
Iemand die zo paranoide is als TS zal ook bij een "normale" eerlijke vent (overigens geloof ik er geen zak van dat haar huidige ex vreemdging) continu tekenen zien dat hij vreemdgaat of het van plan is. Hij komt een keer 5 minuten later of hij neemt niet snel genoeg op of hij krijg s'avonds laat een berichtje of hij kijkt naar een mooie vrouw op straat... AAAH HIJ GAAT MISSCHIEN VREEMD.
pi_130504613
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vind het gedrag veel kwalijker dan wat het veroorzaakt. Externe oorzaken mogen niet zo je leven bepalen. Maar dat zal wel mijn nuchtere, onderkoelde kijk op de wereld zijn. Ik begrijp dat soort dingen gewoon niet.
Niet iedereen ervaart dingen even heftig als de ander. Misschien heeft ze wel borderline, weten wij veel. :P Ik kan me iig best voorstellen dat t een mindfuck is als je partner zo sketchy doet. Vooral als je een gebrek een eigenwaarde hebt zoals TS wel lijkt te hebben.. ik weet ook niet in hoeverre ik een partner een externe factor vind, maar ik snap je punt.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:30:58 #218
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130504648
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:15 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Precies! Als ze nu gewoon weer naar de volgende relatie hobbelt gaat ze dezelfde problemen ervaren,
pi_130504827
Ik begrijp niet waarom je je partner überhaupt wil controleren. Mijn eigenwaarde hangt niet af van wie er met mij samen is, dus ik voel geen enkele noodzaak om te checken wat ze doet of waar ze uithangt.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:41:04 #220
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130504896
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:37 schreef Mystikvm het volgende:
Ik begrijp niet waarom je je partner überhaupt wil controleren. Mijn eigenwaarde hangt niet af van wie er met mij samen is, dus ik voel geen enkele noodzaak om te checken wat ze doet of waar ze uithangt.
Nou, ik snap best wanneer je een vermoeden hebt dat je een keer in zijn telefoon wil kijken. Ik keur het niet goed, maar dat is mi geen abnormale reactie voor een mens.

Als jij het vermoeden hebt dat je vriendin vreemdgaat maar zij ontkent, wat doe jij dan? Maak je het gelijk uit? Hoe doe je dat dan als je wel in de relatie blijft en het nog steeds niet vertrouwt, gewoon negeren terwijl t toch wel ergens in je hoofd blijft spoken?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:44:21 #221
163650 Greys
pi_130504962
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 02:47 schreef Marliesje42 het volgende:
De rest van zijn leven zal wel meevallen...
Ga jezelf nou niet gek maken en hem nog proberen te controleren nu hij weg gaat/is he??

Sterkte voor jou. Want ook al was het niet goed wat je deed, ieder heeft zo zijn zwakke punten en jij hebt het zo ook niet gewild. Denk wel dat het beter is zo, niet alleen voor hem maar ook voor jou. Jullie brachten het slechtste in elkaar naar boven volgens mij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130505013
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:41 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou, ik snap best wanneer je een vermoeden hebt dat je een keer in zijn telefoon wil kijken. Ik keur het niet goed, maar dat is mi geen abnormale reactie voor een mens.

Als jij het vermoeden hebt dat je vriendin vreemdgaat maar zij ontkent, wat doe jij dan? Maak je het gelijk uit? Hoe doe je dat dan als je wel in de relatie blijft en het nog steeds niet vertrouwt, gewoon negeren terwijl t toch wel ergens in je hoofd blijft spoken?
Nou ja, ik ben sowieso een rare eend in de bijt. Als iemand vreemdgaat interesseert het me niet zoveel. Als ze iemand anders beter of geschikter vindt dan mij, dan moet ze vooral naar die ander toe gaan. Tussen vreemdgaan en van een ander houden zit voor mij een groot verschil. En als ze van een ander houdt, dan heeft ze bij mij niets meer te zoeken.

Verder laat ik me niet meer gek maken over wat iemand uitspookt. Schiet je niks mee op.

Dat zal wel weer verward worden met desinteresse door anderen, maar ook daar ga ik me niet meer druk over maken.
pi_130505014
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:30 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Precies! Als ze nu gewoon weer naar de volgende relatie hobbelt gaat ze dezelfde problemen ervaren,
Tenzij haar volgende vriend gewoon heel liefhebbend is en altijd open kaart speelt, of denk je van niet? :P
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:49:13 #224
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130505079
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nou ja, ik ben sowieso een rare eend in de bijt. Als iemand vreemdgaat interesseert het me niet zoveel. Als ze iemand anders beter of geschikter vindt dan mij, dan moet ze vooral naar die ander toe gaan. Tussen vreemdgaan en van een ander houden zit voor mij een groot verschil. En als ze van een ander houdt, dan heeft ze bij mij niets meer te zoeken.

Verder laat ik me niet meer gek maken over wat iemand uitspookt. Schiet je niks mee op.

Dat zal wel weer verward worden met desinteresse door anderen, maar ook daar ga ik me niet meer druk over maken.
Maar wat doe je dan als zij het ontkent? Dump je haar alsnog?
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:50:02 #225
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130505098
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:46 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Tenzij haar volgende vriend gewoon heel liefhebbend is en altijd open kaart speelt, of denk je van niet? :P
Ik denk dat het grotendeels aan TS ligt, heus ook aan de man, maar het is een probleem van TS. Dat zal ze bij een nieuwe man ook krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')