abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:52:08 #151
163650 Greys
pi_130426441
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:58 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Klopt helemaal! Thx!!
Maar... heb je na het 'F.U.' bericht nou nog iets gehoord?
Wat is de reden dat je die vraag nu al twee keer overslaat? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130429617
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 21:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar... heb je na het 'F.U.' bericht nou nog iets gehoord?
Wat is de reden dat je die vraag nu al twee keer overslaat? :D
Ik laat t wel weten heb ik om 17.08 geschreven.....
pi_130430137
En soms zegt een filmpje meer dan 1000 woorden.

De fuck :{

[ Bericht 25% gewijzigd door Osiris024 op 24-08-2013 23:51:14 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:39:50 #154
163650 Greys
pi_130430205
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:19 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Ik laat t wel weten heb ik om 17.08 geschreven.....
Ah oke, ik dacht het verdere verloop :)
Maar je hebt na dat bericht niets meer van hem gehoord dus. Jij hem ook niets gestuurd?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130430354
nee, niets...
pi_130438349
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:22 schreef Koral het volgende:

[..]

Misschien houdt je te weinig van jezelf? Als je echt van jezelf houdt, dan sta je het niet toe om in omstandigheden te geraken waar je continue zorgen maakt. Als je genoeg van jezelf houdt, dan kies je voor onbezoldigd genieten want dat verdiend een mens.

Prettige bijkomstigheid is dat mensen die veel genieten de aantrekkingskracht hebben, en partners van die mensen minder de behoefte krijgen om naar dingen op zoek te gaan die ze wellicht tekort komen!

Net zoals mensen die niet de lasten van een relatie willen, maar wel de lusten dus op zoek gaan naar een fuckbuddy, past bij jou denk ik beter een traditioneel iemand die ook de lasten van een relatie accepteerd en op sommige momenten dingen wil opgeven zoals jij die ook hebt opgegeven/ zou opgeven. Daarmee creeren je voor jou een situatie waarbij je niet te snel geroepen voelt "je vergrootglas" te pakken en op een negatief punt te focussen wat (je zelf) vertrouwen ondermijnt of zelfs niet de kans geeft om vertrouwen op de bouwen.

Wat een heerlijkheid moet het voor jou zijn om juist met iemand het leven te delen, die gewoon eenduidig voor jou kiest en onbewust ook geen tegengestelde signalen afgeeft? Iemand die slim genoeg is ervoor te zorgen dat dit gevoellige punt bij jou niet in de schijnwerpers komt, en zich kan aanpassen net zoals jij je zou aanpassen aan een ander om die geen redenen tot bezorgdheid te geven.
Ja, mooi, hier help je TS echt mee...

Het ligt helemaal niet aan haar, ze heeft gewoon een partner nodig die begrijpt hoe ze is!

Dat zal niets helpen. Sterker nog, dat controleert gedrag zal nog blijven, zolang TS niet kan geloven dat werkelijk iemand haar echt leuk vindt en respecteert. Ik bedoel, hoe vaak iemand ook zegt: ik hou van je, meteen zegt met wie hij aan de lijn zit... Zolang TS onzeker blijft over haarzelf zal ze naar clues zoeken dat iemand haar bedriegt, ook onbewust met het idee dat ze liefde van niemand waard is, ze vindt immers zichzelf al niets.

Pas als ze tevreden is over zichzelf, als ze kan denken "Die man gaat maar lekker vreemd, als hij denkt beter te krijgen, so be it, ik ga er niet naar zoeken", dan pas zijn er stappen gezet :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_130461019
Dank je wel voor je commentaar. Ik denk niet dat ik "niets" ben. Ik heb iets niet menswaardigs gedaan, vanuit onzekerheid in mijn relatie. Was dit idioot? Ja. En nee, ik zal nooit bij welke man dan ooit denken:"Ga maar lekker vreemd". Zo zit ik niet in elkaar. We zijn geen konijnen maar mensen. Een konijn kan ook geen trouw beloven, hoeft dat ook niet en doet t daarom niet. N man en vrouw wel.
pi_130461039
Ps... Nog niks
pi_130468549
o|O misschien was het beter dat je het na vreemdgaan van je partner ging beëindigen.
persoonlijk zal ik zo iets nooit accepteren en zeker nooit meer 100% vertrouwen.

Ik hoop dat je er echt naast zit, dat hij niet vreemdgaat/ging en zo jullie dit goed uitpraten desnoods met professionals. succes verder!
pi_130469991
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 04:23 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
o|O misschien was het beter dat je het na vreemdgaan van je partner ging beëindigen.
persoonlijk zal ik zo iets nooit accepteren en zeker nooit meer 100% vertrouwen.

Ik hoop dat je er echt naast zit, dat hij niet vreemdgaat/ging en zo jullie dit goed uitpraten desnoods met professionals. succes verder!
Dank je wel, ik waardeer je reactie.

Nog steeds geen nieuws
pi_130471368
Ondanks dat hij nu weer thuis is nog niks gehoord?

Klinkt als een erg ongezonde situatie, gaat niet meer werken. Get over it en ga werken aan jezelf.
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 10:57:39 #162
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_130471910
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:22 schreef Marliesje42 het volgende:

Nog steeds geen nieuws
Tik hem eens op zijn schouder...
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_130472521
Hij is nog niet thuis gekomen....
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 11:36:21 #164
341203 3-voud
pi_130472782
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:26 schreef Marliesje42 het volgende:
Zit ie bij die ander?
pi_130473557
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:36 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zit ie bij die ander?
Ik weet net zoveel als jullie
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 12:22:10 #166
341203 3-voud
pi_130473866
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:09 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Ik weet net zoveel als jullie
Wordt het niet eens tijd de koe bij de horens te vatten?
Bel hem op met de melding "We need to talk". Gooi alles eruit.
Dit lijkt wel uitstel van executie.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 augustus 2013 @ 13:17:16 #167
163650 Greys
pi_130475352
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:26 schreef Marliesje42 het volgende:
Wanneer zóu hij weer thuis komen na een week in het buitenland bij familie dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130475420
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Wanneer zóu hij weer thuis komen na een week in het buitenland bij familie dan?
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:23 schreef Marliesje42 het volgende:
"We praten wanneer ik er weer ben", en hij hing op. Over twee dagen is hij weer thuis..ik ben zo bang dat hij zijn biezen pakt.

Ik heb hem een mail gestuurd met mijn diepste excuses, ik schaam me voor wat ik heb gedaan, heb ook geprobeerd op te schrijven waarom, hoe onzeker ik me voel, wat angst met me doet, hoe ellendig ik me daardoor voel....
Het gevoel dat ik nu heb, alsof ik eerder dood dan levend ben...

Is er een kans, iets dat ik kan doen om het goed te maken? Ik heb er zo'n spijt van! Ik ben radeloos.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 augustus 2013 @ 13:30:32 #169
163650 Greys
pi_130475774
Oh ja.

Dat hij geen zin had om naar huis te gaan begrijp ik dan ook wel weer...
Terug komen in een hok vol ellende en gedoe en paranoia.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 13:32:18 #170
341203 3-voud
pi_130475826
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:30 schreef Greys het volgende:
Oh ja.

Dat hij geen zin had om naar huis te gaan begrijp ik dan ook wel weer...
Terug komen in een hok vol ellende en gedoe en paranoia.
Slappe zak dan.
Hij houd van haar, meen ik, dan ga je met de ballen er vol in. Hoe klote het ook is.
Of bestaat die romantiek enkel in films?

Sowieso, waar hangtie nu uit?...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 augustus 2013 @ 13:34:33 #171
163650 Greys
pi_130475892
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:32 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Slappe zak dan.
Hij houd van haar, meen ik, dan ga je met de ballen er vol in. Hoe klote het ook is.

Wacht even hoor... ZIJ is toch degene die al jaren de boel verziekt, vooral de laatste tijd?
Hij kan zijn kont niet keren of ze wil hem controleren en elke stap nagaan, zijn foon checken, doet zich voor als anderen etc.
Ik snap wel dat hij haar even in d'r sop laat gaarkoken...
Zij is de laatste die (weer) een grote fout heeft moeten opbiechten, hij riep daarop fuck you. En dan moet HIJ met hangende pootjes terug omdat het anders een slappe zak is? :D Ze kon van mij ook mooi even een weekje de ***** krijgen. En daarna maar weer eens verder praten. Laat zij nu maar eens moeite doen voor hem ipv wachten tot hij terug komt :') Zij is tenslotte degene die nogal wat goed te maken heeft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130476058
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:32 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Slappe zak dan.

Leuke Disney gedachtengang...
Je kan het ook omdraaien (sterker nog dat lijkt mij vele malen meer terecht) en stellen dat als zij van hem houdt zij hem niet zo ontzettend controleert, wantrouwt, niet van die achterlijke acties doet en hem tijd en rust gunt om de bedenken of de relatie wel de moeite waard is.
Mocht hij nog verder willen dan is het aan haar om haar excuses aan te bieden en voortaan normaal te doen.
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 13:43:45 #173
341203 3-voud
pi_130476176
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Wacht even hoor... ZIJ is toch degene die al jaren de boel verziekt, vooral de laatste tijd?
Hij kan zijn kont niet keren of ze wil hem controleren en elke stap nagaan, zijn foon checken, doet zich voor als anderen etc.
Ik snap wel dat hij haar even in d'r sop laat gaarkoken...
Zij is de laatste die (weer) een grote fout heeft moeten opbiechten, hij riep daarop fuck you. En dan moet HIJ met hangende pootjes terug omdat het anders een slappe zak is? :D Ze kon van mij ook mooi even een weekje de ***** krijgen. En daarna maar weer eens verder praten. Laat zij nu maar eens moeite doen voor hem ipv wachten tot hij terug komt :') Zij is tenslotte degene die nogal wat goed te maken heeft.
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:40 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Leuke Disney gedachtengang...
Je kan het ook omdraaien (sterker nog dat lijkt mij vele malen meer terecht) en stellen dat als zij van hem houdt zij hem niet zo ontzettend controleert, wantrouwt, niet van die achterlijke acties doet en hem tijd en rust gunt om de bedenken of de relatie wel de moeite waard is.
Mocht hij nog verder willen dan is het aan haar om haar excuses aan te bieden en voortaan normaal te doen.
Deels.
Wegblijven is gewoon slap.
pi_130476242
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:43 schreef 3-voud het volgende:

[..]

[..]

Deels.
Wegblijven is gewoon slap.
Haar achterlijk gedrag pikken, het dan zelf ook nog goedmaken en bij haar blijven zonder dat het consequenties heeft is slap. Dat hij nu wegblijft voorlopig laat zien dat hij z'n ballen heeft teruggevonden en wat mij betreft juist sterk is om het niet langer te pikken.
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 13:48:37 #175
341203 3-voud
pi_130476320
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:46 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Haar achterlijk gedrag pikken, het dan zelf ook nog goedmaken en bij haar blijven zonder dat het consequenties heeft is slap. Dat hij nu wegblijft voorlopig laat zien dat hij z'n ballen heeft teruggevonden en wat mij betreft juist sterk is om het niet langer te pikken.
Euhm, hij was al een tijdje weg en kondigde aan terug te komen om erover te praten. Intussen heeft zij al wat heen en weer gestuurd om zichzelf als deurmat klaar te leggen.
en nog blijft hij weg...
pi_130476364
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:48 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Euhm, hij was al een tijdje weg en kondigde aan terug te komen om erover te praten. Intussen heeft zij al wat heen en weer gestuurd om zichzelf als deurmat klaar te leggen.
en nog blijft hij weg...
Blijkbaar heeft hij daar op dit moment geen trek in en dat is zijn goed recht.
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 13:50:40 #177
341203 3-voud
pi_130476378
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:50 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft hij daar op dit moment geen trek in en dat is zijn goed recht.
Dat bestrijd ik ook niet. Het is wel een slappe zak in mijn ogen.
pi_130476444
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:50 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat bestrijd ik ook niet. Het is wel een slappe zak in mijn ogen.
Zegt meer over jou dan over hem. ;)
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 13:54:17 #179
341203 3-voud
pi_130476495
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:52 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Zegt meer over jou dan over hem. ;)
Gezien het van jou komt hoef ik daar niet van onder de indruk te zijn.
pi_130476614
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:54 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Gezien het van jou komt hoef ik daar niet van onder de indruk te zijn.
ach iemand die denkt dat de realiteit werkt als een Hollywoodfilm, geen zelfrespect heeft en z'n ballen vrijwillig weggeeft als een vrouw daarom vraagt maakt op mij ook bijzonder weinig indruk. :*
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 13:58:08 #181
341203 3-voud
pi_130476635
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:57 schreef TerryStone het volgende:

[..]

ach iemand die denkt dat de realiteit werkt als een Hollywoodfilm, geen zelfrespect heeft en z'n ballen vrijwillig weggeeft als een vrouw daarom vraagt maakt op mij ook bijzonder weinig indruk. :*
Je mag het laatste woord hebben...
pi_130480687
quote:
13s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja, mooi, hier help je TS echt mee...

Het ligt helemaal niet aan haar, ze heeft gewoon een partner nodig die begrijpt hoe ze is!

Dat zal niets helpen. Sterker nog, dat controleert gedrag zal nog blijven, zolang TS niet kan geloven dat werkelijk iemand haar echt leuk vindt en respecteert. Ik bedoel, hoe vaak iemand ook zegt: ik hou van je, meteen zegt met wie hij aan de lijn zit... Zolang TS onzeker blijft over haarzelf zal ze naar clues zoeken dat iemand haar bedriegt, ook onbewust met het idee dat ze liefde van niemand waard is, ze vindt immers zichzelf al niets.

Pas als ze tevreden is over zichzelf, als ze kan denken "Die man gaat maar lekker vreemd, als hij denkt beter te krijgen, so be it, ik ga er niet naar zoeken", dan pas zijn er stappen gezet :)
Het lijkt me niet realistisch te verwachten van iemand die een aantal jaar blijkbaar dwangmatige verschijnselen vertoont, nu opeens niet in haar "valkuil" valt.

Er zijn wel meer relaties waarin iemand een krasje op de ziel heeft. Bij echte liefde houdt de ander daar rekening mee, accepteert het en zal proberen niet op een gevoellige emotionele knop te drukken waardoor het krasje weer open wordt gereten. Spijtig genoeg voor TS lijkt deze kras niet te helen, en daarom zeg ik dat er genoeg zorgzame mannen rondlopen die beter bij TS passen.

Ook al is deze vriend wellicht voor 99% perfect, als die ene procent van onperfectie cruciaal blijkt gaat het niet werken.

Zeg eens eerlijk. Kun jij van jezelf houden terwijl je een groot deel van je tijd keer op keer met je onzekerheden wordt geconfronteerd? Helemaal als wellicht ook vroeger nog eens emotionele verwaarlozing een rol heeft gespeeld (wat vrij vaak schijnt voor te komen bij dwangmatigheden). Van wie ga je leren van jezelf te houden als je dat niet van huis uit hebt meegekregen? Van jezelf houden is in mijn ogen niet altijd het begin, maar zeker wel altijd een doel.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 augustus 2013 @ 16:34:31 #183
163650 Greys
pi_130481074
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:22 schreef Koral het volgende:
Bij echte liefde houdt de ander daar rekening mee, accepteert het en zal proberen niet op een gevoellige emotionele knop te drukken waardoor het krasje weer open wordt gereten.
M.a.w. hij moet maar enorm zijn best doen om haar steeds in zijn telefoon te laten loeren, al zijn stappen en gangen aan haar bewijzen, foto's sturen van waar hij op welk moment is enzo? Nee, want dan leert ze het nooit.

quote:
Helemaal als wellicht ook vroeger nog eens emotionele verwaarlozing een rol heeft gespeeld (wat vrij vaak schijnt voor te komen bij dwangmatigheden).
Weljaaaaaaaaaa joh, plak er anders nog even een volkomen uit de lucht gegrepen etiket op :{w
Ik vind dit toch wel zo enorm kwalijk. Je beledigt haar ouders en geeft haar een excuus voor d'r gedrag in één simpele zin en baseert het op helemaal niets.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130481258
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:34 schreef Greys het volgende:

[..]

M.a.w. hij moet maar enorm zijn best doen om haar steeds in zijn telefoon te laten loeren, al zijn stappen en gangen aan haar bewijzen, foto's sturen van waar hij op welk moment is enzo? Nee, want dan leert ze het nooit.

[..]

Weljaaaaaaaaaa joh, plak er anders nog even een volkomen uit de lucht gegrepen etiket op :{w
Ik vind dit toch wel zo enorm kwalijk. Je beledigt haar ouders en geeft haar een excuus voor d'r gedrag in één simpele zin.
Ik beledig helemaal niemand, en schrijf ook nergens dat dit etiket op TS van toepassing is. Ik geef alleen voorbeelden aan waarin van jezelf houden aan het begin erg onrealistisch is.

Verder zeg ik ook niet wat de vriend moet doen. Ik ken hem niet, weet niet wat zijn motivatie en behoefte zijn. Ik zie wel dat TS blijkbaar een behoefte heeft die niet wordt beantwoord, en daardoor juist beetje bij beetje obsessiever lijkt te worden (tot aan stalking met een nep profiel aan toe) en een beetje afstand nemen, of een andere vriend die beter bij haar past, geen kwaad kan.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 augustus 2013 @ 16:42:40 #185
163650 Greys
pi_130481367
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:39 schreef Koral het volgende:

[..]

Ik beledig helemaal niemand, en schrijf ook nergens dat dit etiket op TS van toepassing is.
Nee, maar wel 'wellicht' omdat het 'vrij vaak' voorkomt :')
Je had het etiket misschien nog net niet geplakt, maar houd dat vel met stickers gewoon lekker in de kast. Brrrrrrrr.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130481455
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee, maar wel 'wellicht' omdat het 'vrij vaak' voorkomt :')
Je had het etiket misschien nog net niet geplakt, maar houd dat vel met stickers gewoon lekker in de kast. Brrrrrrrr.
Beetje dramaqueen reactie dit. Je kunt aan de quote lezen dat het een reactie is op wat Godshand geschreven heeft.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 augustus 2013 @ 16:49:49 #187
163650 Greys
pi_130481674
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:44 schreef Koral het volgende:

[..]

Beetje dramaqueen reactie dit. Je kunt aan de quote lezen dat het een reactie is op wat Godshand geschreven heeft.
Dus het had niets met TS te maken, dat wat je schreef? Geloof je het zelf?
De rest van je post gaat er wel over namelijk, je noemt haar ook gewoon. En dan ineens gaan de laatste vier zinnen totaal niet meer over haar? Why on earth zou je dan beginnen over emotionele verwaarlozing van vroeger, wat heeft dat in godsnaam te zoeken in dit topic?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130482177
Beste mensen,
Ik ben niet door m'n ouders emotioneel verwaarloosd, hen alleen niet echt n top-relatie met m'n pa gehad in m'n jonge jaren. Later is dat veel beter geworden. Ik heb n huwelijk van 10 jaar achter de rug waarbij ik wel vanwege leugens en vaak voorkomende ontrouw van ben gescheiden. Daarna wat relaties gehad, waarbij ik altijd zei:"Blijf eerlijk tegen me, want ik kan niet tegen leugens"... De een loog, de ander was t m net niet. En toen kwam HIJ... Sommige leugens heb ik echt vergeven want ik hou zielsveel van m, maar sommige dingen hebben me bang gemaakt. Ik wil helemaal niet wantrouwend zijn, echt niet! En ja, ik heb m'n onzekerheid op 1000 andere manieren kunnen uiten, gek die ik ben...
pi_130482346
@Greys
Godshand reageerd cynisch op mijn reactie met een opmerking dat het helemaal niet aan TS ligt. Schuldvraag lijkt me sowieso niet relevant. Dit terzijde. Antwoord op je eerste vraag: TS is dus wel onderwerp. Lijkt me logisch als TS.

Vervolgens komt Godshand met een verhaal over stappen. Ik denk dat die stap niet begint met van jezelf houden, maar dat dat een doel is in bepaalde scenario's.

Antwoord op je laatste vraag:
Om mijn laatste zin kracht bij te zetten geef ik scenario's waarin van jezelf houden vanaf het begin niet waarschijnlijk is.

Voor de duidelijkheid: ik ken TS niet & we hebben op dit forum regels om geen diagnoses te stellen (daar houd ik me aan. Ben er ook niet toe gerechtigd). Waarom jij reageerd alsof ik iemand bestempel als emotioneel verwaarloosd ontgaat me in alle oprechtheid. Maar je reactie geeft de gelegenheid misverstanden te verduidelijken. Waarvoor dank.
  maandag 26 augustus 2013 @ 17:35:34 #190
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_130482985
Aangezien ik al eerder op mn flikker kreeg hier durf ik amper nog wat te zeggen.

Maar sjee TS, waar is jouw eigen kracht??

:X
pi_130483414
Wat ga je doen om aan jezelf te werken?
dag
pi_130484487
TS heeft een probleem. Onherstelbaar, dit soort gedrag is onverbeterlijk. Een profiel aanmaken om je vriend te checken. En hij had het in no-time door, dat zegt wat over hem overigens. Dat hij weet dat je niet te vertrouwen bent, altijd over z'n schouders meekijkt. En je verwijt hem dat ie vreemd gaat, gedroeg je jezelf ook al zo voordat ie vreemd ging?
Ik heb geen advies voor TS, wel voor d'r vriend: Wegwezen en niet meer achteromkijken.
pi_130484750
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 17:07 schreef Marliesje42 het volgende:
Beste mensen,
Ik ben niet door m'n ouders emotioneel verwaarloosd, hen alleen niet echt n top-relatie met m'n pa gehad in m'n jonge jaren. Later is dat veel beter geworden. Ik heb n huwelijk van 10 jaar achter de rug waarbij ik wel vanwege leugens en vaak voorkomende ontrouw van ben gescheiden. Daarna wat relaties gehad, waarbij ik altijd zei:"Blijf eerlijk tegen me, want ik kan niet tegen leugens"... De een loog, de ander was t m net niet. En toen kwam HIJ... Sommige leugens heb ik echt vergeven want ik hou zielsveel van m, maar sommige dingen hebben me bang gemaakt. Ik wil helemaal niet wantrouwend zijn, echt niet! En ja, ik heb m'n onzekerheid op 1000 andere manieren kunnen uiten, gek die ik ben...
Je hebt ook nooit van jezelf gezegd dat het aan jou lag.

Als je dit opnoemt, liepen de meeste relaties op niets uit, door jouw wantrouwen:
1)Jouw huwelijk (het kan zijn dat hij je ook echt bedroog, so be it, maar ik was er niet bij. Het doet er ook niet toe, dat het al om bedrog ging zegt heel wat. Daarbij maakt het jou voor de erop volgende relaties niet echt beter :') )..2)Dan wat relaties waarbij hij volgens jouw loog.3)Nu ga je op de zoveelste mislukking af bij HEM. En gaat het weer over eerlijkheid en trouw. Zolang je niet van jezelf gaat houden gaat het niet lukken. Of Witte Ridder Koral wil zichzelf natuurlijk opofferen. Die man denkt dat misschien hij wel past bij jou, en echt voor je gaat en met je om kan gaan :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_130485118
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 18:26 schreef Dirkh het volgende:
TS heeft een probleem. Onherstelbaar, dit soort gedrag is onverbeterlijk. Een profiel aanmaken om je vriend te checken. En hij had het in no-time door, dat zegt wat over hem overigens. Dat hij weet dat je niet te vertrouwen bent, altijd over z'n schouders meekijkt. En je verwijt hem dat ie vreemd gaat, gedroeg je jezelf ook al zo voordat ie vreemd ging?
Ik heb geen advies voor TS, wel voor d'r vriend: Wegwezen en niet meer achteromkijken.
Als je hiermee bedoelt dat ze nooit zou kunnen veranderen.... Zoek hulp TS, van dit wantrouwen kom je niet op eigen kracht af.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 augustus 2013 @ 19:53:22 #195
163650 Greys
pi_130487310
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 17:07 schreef Marliesje42 het volgende:
Beste mensen,
Het énige dat helpt is gewoon je leuke zelf zijn :) Klinkt simpel, maar denk er maar eens over na... er is NIETS (!!!!) dat je kunt doen om iemand tegen te houden als diegene vreemd wil gaan. Niets. Nou ja, opsluiten en aan de ketting leggen.
Zelfs als iemand jou in zijn telefoon laat kijken bv, wie zegt dat hij niet nog een ander telefoontje heeft waarvan alleen zijn scharrel het nummer heeft? Of een ander emailadres dan degene die hij jou laat lezen? Ik noem maar iets. HET HELPT NIET, dat checken en controleren. Niet. Nooit. Never. Ever.

Het enige dat je er mee in de hand werkt is dat jij totaal geen leuk mens bent voor hem om mee samen te zijn maar ook voor jezelf, je baalt van jezelf als je je weer eens zo gedragen hebt, het geeft je stress, je ligt er van wakker, je vergeet te genieten van de leuke dingen - zoals terecht al eens gezegd werd hier! - enz enz.

Dus elke keer als je die neiging hebt, jezelf op zit te vreten, gek zit te maken, scenario's zit te bedenken... lees dit. Of iets dat je voor jezelf in je eigen woorden opschrijft.

HET HELPT NIET. Als iemand vreemd wil gaan, doet ie het toch wel en kan ie het toch wel, al controleer je voor jouw gevoel alles. Stop daarmee dus, want nogmaals, het HELPT niet :)

De controlebitch werkt júist in de hand dat hij je zat wordt. Zie dat in.
Wees je leuke lieve zelf, wees niet bang om ook eens een keertje chagrijnig te zijn want dat is iedereen, da's menselijk, maar ben gewoon een leuk mens om mee samen te zijn en samen te blijven. Da's het enige dat je kunt doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 26-08-2013 20:01:39 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130487967
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:23 schreef Marliesje42 het volgende:
Ik ben emotioneel bedrogen door mijn partner
...
pi_130488212
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:15 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Hij zegt van niet.
Eerlijk? hoe hard ik ook vind dat je je aanstelt volgens mij (maar ik ben dan ook cynische knul) denk ik dat ie loog. Je kan er beter punt achter zetten volgens mij en iemand zoeken waar je zeker van bent dat die al die aandacht verdient.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 augustus 2013 @ 20:20:39 #198
163650 Greys
pi_130488451
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:15 schreef bobbiey het volgende:

[..]

Eerlijk? hoe hard ik ook vind dat je je aanstelt volgens mij (maar ik ben dan ook cynische knul) denk ik dat ie loog. Je kan er beter punt achter zetten volgens mij en iemand zoeken waar je zeker van bent dat die al die aandacht verdient.
Da's het probleem, bij 'de volgende' is er vast ook wel weer iets waar ze aan twijfelt en/of onzeker van wordt... als diegene haar geen inzage geeft in zijn gehele handel en wandel. Dus daar moet ze eerst maar eens wat aan doen voordat ze eventueel iemand anders gaat zoeken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130495744
quote:
Of Witte Ridder Koral wil zichzelf natuurlijk opofferen. Die man denkt dat misschien hij wel past bij jou, en echt voor je gaat en met je om kan gaan :')
"Die man" is reeds voorzien.

Aangezien je toch een opmerking maakt over bij elkaar passen. Een alcoholist kickt toch ook niet af in de kroeg? Lijkt me net zo dat TS met een partner met ex-fuckbuddies niet de juiste persoon is om overtuigend monogamie en het bijbehorende vertrouwen te prediken en geloofwaardig te maken.

Overigens wordt hier flink op TS gehakt op het feit dat ze meende te moeten controleren, maar er is ook iemand geweest die het CONTINUE toestond. Dus leuk, al dat advies over dat TS moet veranderen (al dan niet met kern van waarheid) maar een relatie doe je nog altijd samen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 augustus 2013 @ 22:43:26 #200
163650 Greys
pi_130496320
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:34 schreef Koral het volgende:
Overigens wordt hier flink op TS gehakt op het feit dat ze meende te moeten controleren, maar er is ook iemand geweest die het CONTINUE toestond. Dus leuk, al dat advies over dat TS moet veranderen (al dan niet met kern van waarheid) maar een relatie doe je nog altijd samen.
Haal jij dat echt hieruit, dat hij het gewoon continue toestond...:

quote:
Af en toe vroeg ik hem om zijn telefoonrekening. Stelde vragen als hij langer ergens wegbleef. Hij ervoer dit als heel naar; "Ik vraag me af of je me ooit vergeeft, en zo nee, dan gaan we uit elkaar want ik word er gek van!" was zijn opmerking keer op keer...praten, praten.

Ik heb vaak genoeg zijn telefoon/computer doorgespit wanneer ik dat kon...ik kon het gewoon niet laten. Slecht! Werd ik er wijzer uit? Nee! Nooit iets gevonden. En toen heb ik iets bedacht; om het zeker te weten maak een profiel aan met de naam van een vrouw die hij tevergeefs probeerde te vinden vorig jaar. En hij voegde "haar" toe aan zijn contacten. Ik wilde zien of hij het mij zou vertellen.
Ik zie zeuren om inzake waar hij gek van werd en dreigde er mee te stoppen (zegt ze zelf) en stiekem de foon doorspitten (zegt ze zelf) en stiekem de computer checken (zegt ze zelf) en zich stiekem voordoen als een ander (zegt ze zelf, waarna hij fuck you riep en niet meer thuis kwam).

Waar in godsnaam zie jij dat hij het continue toestond?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')