abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130340291
Ik heb 4 jaar een relatie. Ik ben emotioneel bedrogen door mijn partner, nog aan het begin van onze relatie. Na heel veel stress, ruzie, tijd zonder elkaar gingen we het nog een keer proberen.Er zou van zijn kant nooit meer zoiets voorkomen. Het leven ging door. Hij was hij de beste, de liefste en soms ging het toch knagen..

Af en toe vroeg ik hem om zijn telefoonrekening. Stelde vragen als hij langer ergens wegbleef. Hij ervoer dit als heel naar; "Ik vraag me af of je me ooit vergeeft, en zo nee, dan gaan we uit elkaar want ik word er gek van!" was zijn opmerking keer op keer...praten, praten.

Ik heb vaak genoeg zijn telefoon/computer doorgespit wanneer ik dat kon...ik kon het gewoon niet laten. Slecht! Werd ik er wijzer uit? Nee! Nooit iets gevonden. En toen heb ik iets bedacht; om het zeker te weten maak een profiel aan met de naam van een vrouw die hij tevergeefs probeerde te vinden vorig jaar. En hij voegde "haar" toe aan zijn contacten. Ik wilde zien of hij het mij zou vertellen.

Gisternacht (hij zit bij familie in buitenland voor een week) waren we online (na twee dagen ruzie en geen contact), en dat was heerlijk.En hij kon niet wachten om thuis te komen. Hij vertelde ook dat die "andere" hem wilde spreken. Ik had beter moeten weten...dat hij het niet pluis vond... in plaats daarvan stuurde ik hem vanaf die andere een bericht "kun je praten?".
Dus toen ikzelf offline was, ging ik eigenlijk door als die ander. En hij had me direct door. Hij belde me op en zei:"Vertel me nu, ben jij die of niet, denk goed na over je antwoord!"

Dus ik biechtte op. Dat ik alleen maar wilde horen of hij het me zou vertellen, meer niet....

"We praten wanneer ik er weer ben", en hij hing op. Over twee dagen is hij weer thuis..ik ben zo bang dat hij zijn biezen pakt.

Ik heb hem een mail gestuurd met mijn diepste excuses, ik schaam me voor wat ik heb gedaan, heb ook geprobeerd op te schrijven waarom, hoe onzeker ik me voel, wat angst met me doet, hoe ellendig ik me daardoor voel....
Het gevoel dat ik nu heb, alsof ik eerder dood dan levend ben...

Is er een kans, iets dat ik kan doen om het goed te maken? Ik heb er zo'n spijt van! Ik ben radeloos.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:25:33 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_130340347
Je bent achterdochtig en paranoïde. Eigen schuld als je relatie zo kapot gaat.
pi_130340352
quote:
15s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:25 schreef TNA het volgende:
Dat.
By the light of the moon! *poof*
pi_130340388
Dus je hebt hem die 4 jaar lang niet vergeven?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:27:37 #5
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130340390
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:23 schreef Marliesje42 het volgende:
Ik heb 4 jaar een relatie. Ik ben emotioneel bedrogen door mijn partner, nog aan het begin van onze relatie. Na heel veel stress, ruzie, tijd zonder elkaar gingen we het nog een keer proberen.
Ja, en daar ging het dus mis.
Ok stelletje hokboeren
pi_130340397
quote:
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_130340400
quote:
pi_130340445
quote:
Ik heb hem een mail gestuurd met mijn diepste excuses, ik schaam me voor wat ik heb gedaan, heb ook geprobeerd op te schrijven waarom, hoe onzeker ik me voel, wat angst met me doet, hoe ellendig ik me daardoor voel....
Het gevoel dat ik nu heb, alsof ik eerder dood dan levend ben...

Is er een kans, iets dat ik kan doen om het goed te maken? Ik heb er zo'n spijt van! Ik ben radeloos.
ik kan je hooguit aanraden wat minder te doen alsof jijzelf het slachtoffer bent en de nadruk erop te leggen hoe moeilijk jij het wel niet hebt en zielig bent, en dat hij jouw 'ooit' emotioneel bedrogen zou hebben..

uiteindelijk moet je gewoon leren je jaloezie onder controle te krijgen en ophouden zulke leugenachtige spelletjes met hem te spelen om hem te pogen uit de kast te lokken om hem 'nogmaals' te 'betrappen'...

maar dat kun je enkel doen als je doorhebt dat het jouw gedrag is dat fout is en je ophoud dat te rechtvaardigen met zielig-doenerij.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_130340542
quote:
....enkel doen als je doorhebt dat het jouw gedrag is dat fout is en je ophoud dat te rechtvaardigen met zielig-doenerij
Dat is waar...oh god, wat heb ik toch gedaan...wat moet ik nu??
pi_130340579
Waarom mensen het leven al veel moeilijker maken.. :')
pi_130340615
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:34 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Doe niet zo dramatisch :')
Volgens mij moet je gewoon aan jezelf werken, niet meer zo onzeker zijn, want zo duw je hem alleen maar weg.
pi_130340619
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:34 schreef Marliesje42 het volgende:

[..]

Op de blaren zitten en hopen dat hij je vergeeft. Als ik heel eerlijk ben vind ik dat je het verdient dat hij je verlaat.
4 jaar lang steeds weer met die "fout" aan komen zetten, controleren en dan ook nog eens dit achterbaks plannetje, ik had je gedumpt.
pi_130340624
Ik had je meteen het huis uit geschopt :')
pi_130340653
Waar heb je spijt van? Dat hij je door had? Die laatste actie? Of het gedrag dat je al 4 jaar vertoont?
Ik hoop dat laatste, maar dan is de vraag weer waarom je er niet eerder wat aan gedaan hebt.

Ik denk dat hij wel klaar met je is. Hij heeft je duidelijk meerdere kansen gegeven en jij probeert hem gewoon in de val te lokken.
pi_130340681
Hoe ben je trouwens 'emotioneel bedrogen'? Want dat klinkt al als aanstellen namelijk.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:40:37 #16
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_130340708
Wat versta je onder emotioneel bedrog?

Als je hem niet kan vertrouwen, waarom ben je dan, 4 jaar na dato, nog steeds bij hem?

Laat hem los, werk aan je vertrouwen jegens mannen, probeer het later opnieuw met een ander. Volgens mij is deze relatie defect, en is de garantie al geruime tijd verstreken.
power to the people
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:41:07 #17
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_130340728
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:35 schreef Stiftjelinks het volgende:
Waarom mensen het leven al veel moeilijker maken.. :')
To doom or not to doom
pi_130340801
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:37 schreef TerryStone het volgende:
Op de blaren zitten en hopen dat hij je vergeeft.
Dit dus.

Helaas pindakaas TS, hij zou er eigenlijk klaar mee moeten zijn na al die stiekeme plannetjes van je..
Ben benieuwd wat hij besluit te doen, al denk ik dat ik het al weet.
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
pi_130340819
Dit verzin je toch niet :') Heb je nou niet één keer gedacht terwijl je hier mee bezig was dat het misschien wel ernstig paranoïde is? Heb je nou niet één keer gedacht "Het is grote onzin dat ik dit doe en relaties zijn gebaseerd op vertrouwen, niet op wederzijdse controle"?
pi_130340838
quote:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_130340927
quote:
Ik ben emotioneel bedrogen door mijn partner

quote:
Af en toe vroeg ik hem om zijn telefoonrekening. Stelde vragen als hij langer ergens wegbleef. Hij ervoer dit als heel naar; "Ik vraag me af of je me ooit vergeeft, en zo nee, dan gaan we uit elkaar want ik word er gek van!" was zijn opmerking keer op keer...praten, praten.
Maar in die vier jaar heeft hij dus wel alles gedaan wat je van hem verwachtte en jij eigenlijk niks van wat hij van jou mocht verwachten nav. die gesprekken?

Ik lees eigenlijk overal dat jij al vier jaar op hetzelfde punt blijft hangen, je probleem is niet dat hij je plannetje heeft doorzien maar dat hij veel te aardig is geweest. Ik vind het lovenswaardig dat iemand het op deze manier 4 jaar kan volhouden.
pi_130340989
Ik kan me voorstellen hoe teleurgesteld en boos hij nu is...en het ergste is, dat het terecht is! Ik had geen recht dit te doen. Hij schreef alleen maar "F.U" terug...
pi_130341030
Ook gewoon nergens antwoord op geven, zodat er een discussie/gesprek ontstaat, maar gewoon doorgaan met eenzijdige berichten.
pi_130341032
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:50 schreef Marliesje42 het volgende:
Ik kan me voorstellen hoe teleurgesteld en boos hij nu is...en het ergste is, dat het terecht is! Ik had geen recht dit te doen. Hij schreef alleen maar "F.U" terug...
Ouch!

Ik zou maar voorbereiden op het ergste..
Tenminste.. misschien is dat wel de beste oplossing
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
pi_130341059
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:50 schreef Marliesje42 het volgende:
Jij wilde gewoon dat hij vreemdging. :').

Zodat je gelijk kon krijgen. 4 jaar lang... Pfrt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2013 10:53:26 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')