abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130543890
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 08:36 schreef Marliesje42 het volgende:
Wat n raar gevoel om alleen de dag in te plannen. ...
Heb je wel mooi de tijd om een dagboek te kopen / privéblog op te zetten *)

Misschien als je het over een maand terugleest dat je dan wel inziet dat je vooral jezelf heel erg zielig vindt en wat de punten zijn waar je zelf (hard) aan moet werken.
pi_130544651
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 17:38 schreef Marliesje42 het volgende:
Mensen, even iets rechtzetten: ex-fuckbuddy en vriend werden pas "gewone" vrienden toen hij met mij een relatie begon (hij ZEGT dat hij sinds hij met mij naar bed ging niet meer met anderen was),en hij zei tegen haar iets in de zin van:"Het betekent niet dat ik je nu nooit meer wil zien"....WACHT....hetzelfde zei hij ook gisteren tegen mij! En daarbij:"Want de sex was geweldig, dus waarom niet doorgaan ermee als we zin krijgen?"....Er ging een rilling over mijn rug. Dus daarom bleef je ook met ex-fuckbuddy "vrienden" dwz 30x pd smsjes terwijl je al met mij in een serieuze relatie zat.
Nu ben ik dus van Vriendin gedegradeerd naar vriendin, dwz een fuckbuddy...
Deze opmerking is wellicht confronterend misschien, maar hoeveel hebben jouw principes (normen, waarden, zo je wilt) je nu opgebracht?

Ik neem aan dat sommige principes voor bescherming dienen, en waarschijnlijk leen je er net als iedereen voor een deel je identiteit aan (waarschijnlijk een van de redenen waarom hij zijn fuckbuddies niet wil opgeven), maar waartegen heeft het je beschermd? Tegen hem en zijn fuckbuddies, of hebben die principes je deels niet tegen jezelf beschermd? Dus wat hebben die principes je tegelijkertijd ontzegd/ opgeleverd?

Ook al heb je gelijk, het helpt je geen f*ck (sorry voor de woordkeuze) vooruit. Misschien help je jezelf door sommige zaken wat minder zwart/wit zien ondanks je ervaringen uit het verleden? Zet er een streep onder hem en ga (ook) plezier maken? Ik wens je sterkte toe te wennen aan de recente veranderingen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hineni op 28-08-2013 10:15:32 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_130544974
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:04 schreef Koral het volgende:

[..]

Deze opmerking is wellicht confronterend misschien, maar hoeveel hebben jouw principes (normen, waarden, zo je wilt) je nu opgebracht?

Ik neem aan dat sommige principes voor bescherming dienen, en waarschijnlijk leen je er net als iedereen voor een deel je identiteit aan (waarschijnlijk een van de redenen waarom hij zijn fuckbuddies niet wil opgeven), maar waartegen heeft het je beschermd? Tegen hem en zijn fuckbuddies, of hebben die principes je deels niet tegen jezelf beschermd? Dus wat hebben die principes je tegelijkertijd ontzegd/ opgeleverd?

Ook al heb je gelijk, het helpt je geen f*ck (sorry voor de woordkeuze) vooruit. Misschien help je jezelf door sommige zaken wat minder zwart/wit zien ondanks je ervaringen uit het verleden? Zet er een streep onder hem en ga (ook) plezier maken? Ik wens je sterkte toe te wennen aan de recente veranderingen.
Ohja, laten we vooral met zn allen onze normen en waarden laten gaan omdat er veel mongolen zijn zonder normen en waarden. What a complete load of crap. Ze moet gewoon iemand vinden die er net zo in staat als zij. Die zijn er echt wel, hoor.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 10:33:56 #279
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_130545406
quote:
15s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:25 schreef TNA het volgende:
Je bent achterdochtig en paranoïde. Eigen schuld als je relatie zo kapot gaat.
Het spijt me om te moeten zeggen dat TNA gelijk heeft. Eerst dacht ik dat het aan mijzelf lag, maar dat is niet zo. Het ligt aan jou.

Maar even serieus nu: je beschrijft een érg wankele basis voor een relatie. Ik kan me zo maar voorstellen dat vriendlief hier moeite mee zal hebben.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2013 @ 10:46:34 #280
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130545744
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:06 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Dit.

Echt he. Geen wonder dat niemand samen met TS wilt zijn. _O- Ik had haar al lang mijn huis uitgeschopt als iemand zo achterdochtig of paranoïde is. En ik durf bijna te zeggen psychotisch.
ik vind dat de grootste fout van ts is, dat ze die vent niet meteen dumpte toen ze merkte dat ze zijn vreemdgaan niet kon vergeten.
van daaruit is het compleet uit de hand gelopen.

ts zie het als een opluchting. eindelijk is de oorzaak van je wantrouwen weg. nu nog het wantrouwen wegwerken en je bent klaar voor een nieuwe relatie.
pi_130545844
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:46 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik vind dat de grootste fout van ts is, dat ze die vent niet meteen dumpte toen ze merkte dat ze zijn vreemdgaan niet kon vergeten.
van daaruit is het compleet uit de hand gelopen.

ts zie het als een opluchting. eindelijk is de oorzaak van je wantrouwen weg. nu nog het wantrouwen wegwerken en je bent klaar voor een nieuwe relatie.
Hij was niet vreemdgegaan.
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2013 @ 10:53:50 #282
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130545942
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 17:38 schreef Marliesje42 het volgende:
Mensen, even iets rechtzetten: ex-fuckbuddy en vriend werden pas "gewone" vrienden toen hij met mij een relatie begon (hij ZEGT dat hij sinds hij met mij naar bed ging niet meer met anderen was),en hij zei tegen haar iets in de zin van:"Het betekent niet dat ik je nu nooit meer wil zien"....WACHT....hetzelfde zei hij ook gisteren tegen mij! En daarbij:"Want de sex was geweldig, dus waarom niet doorgaan ermee als we zin krijgen?"....Er ging een rilling over mijn rug. Dus daarom bleef je ook met ex-fuckbuddy "vrienden" dwz 30x pd smsjes terwijl je al met mij in een serieuze relatie zat.
Nu ben ik dus van Vriendin gedegradeerd naar vriendin, dwz een fuckbuddy...
haal die stelconplaat even voor je kop weg en hou die vent ver weg uit je leven.
control alt delete, negeer en ga verder met je leven maar laat hem er niet in (letterlijk en figuurlijk)
hoe wil je ooit een nieuwe relatie beginnen als je ex nog met zijn poot tussen de deur zit?
pi_130545988
quote:
18s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:18 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ohja, laten we vooral met zn allen onze normen en waarden laten gaan omdat er veel mongolen zijn zonder normen en waarden. What a complete load of crap. Ze moet gewoon iemand vinden die er net zo in staat als zij. Die zijn er echt wel, hoor.
Als je mijn eerdere reacties doorleest, zie je dat ik het met je eens ben dat er andere mannen zijn die beter bij TS passen. Ik vind alleen de redelijkheid missen in de laatste reacties van TS, en aangezien het leven 10% is wat je overkomt, en 90% hoe je ergens op reageerd kan het echt geen kwaad om je principes beter te laten functioneren door er aan te schaven.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2013 @ 10:57:57 #284
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130546060
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:50 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Hij was niet vreemdgegaan.
oke, niet helemaal de waarheid verteld dan. wat jij wil.
maar als je het dan al niet vertrouwt, moet je stoppen.
vertrouwen is wel heel belangrijk in een relatie.
pi_130546225
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:57 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

oke, niet helemaal de waarheid verteld dan. wat jij wil.
maar als je het dan al niet vertrouwt, moet je stoppen.
vertrouwen is wel heel belangrijk in een relatie.
Vertrouwen is inderdaad belangrijk maar zoals jij het stelt was hij de oorzaak van haar wantrouwen en ze gaf zelf al aan dat ze hiervoor ook al dezelfde vertrouwensissues had.
Oftewel ze moet daar eerst maar eens aan werken en verantwoordelijkheid nemen voor haar acties/gedrag.
pi_130553616
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:03 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Vertrouwen is inderdaad belangrijk maar zoals jij het stelt was hij de oorzaak van haar wantrouwen en ze gaf zelf al aan dat ze hiervoor ook al dezelfde vertrouwensissues had.
Oftewel ze moet daar eerst maar eens aan werken en verantwoordelijkheid nemen voor haar acties/gedrag.
Ik zie dat laatste niet zo snel gebeuren aangezien TS veel zelfmedelijden heeft.
pi_130554892
Je hebt gelijk, zelfmedelijden heb ik idd. Zei ook paar pagina's hiervoor dat ik als n mantra herhaal:"eigen schuld"...
Maandag as heb ik n afspraak met m'n huisarts, waar ik niet om sta te springen uit trots maar ik doe t toch. Kleine stap, i know. Heb aan m'n vrienden gezegd:"t is voorbij, ik heb jullie nodig om leuke dingen te doen, help!" ..ook iets wat ik nog nooit heb gedaan. En nu maar hopen dat de tijd snel voorbij gaat, dan kan t helen..,
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 augustus 2013 @ 15:11:07 #288
163650 Greys
pi_130555366
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:59 schreef Marliesje42 het volgende:
Je hebt gelijk, zelfmedelijden heb ik idd. Zei ook paar pagina's hiervoor dat ik als n mantra herhaal:"eigen schuld"...
Maandag as heb ik n afspraak met m'n huisarts, waar ik niet om sta te springen uit trots maar ik doe t toch. Kleine stap, i know. Heb aan m'n vrienden gezegd:"t is voorbij, ik heb jullie nodig om leuke dingen te doen, help!" ..ook iets wat ik nog nooit heb gedaan. En nu maar hopen dat de tijd snel voorbij gaat, dan kan t helen..,
Deed je tijdens je relatie bijna nooit meer leuke dingen met je vrienden? Of dat wel?
En goed dat je stappen maakt. Wat verwacht je van/bij de huisarts? Oprechte vraag hoor :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130555656
Verwijsbrief voor eerstelijns psycholoog.
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2013 @ 15:21:20 #290
137949 Disana
pi_130555731
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:59 schreef Marliesje42 het volgende:
Dat klinkt verstandig. Ik wens je veel succes en een beter leven.
pi_130556503
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:11 schreef Greys het volgende:

[..]
Wat verwacht je van/bij de huisarts?
Iets anders dan de pil.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)maakt-jaloerser.html
pi_130574183
Lieve en minder lieve mensen,

Bedankt voor het deelnemen aan t epiloog van mijn relatie. Ik stop hier de meldingen, want alles is gezegd. Dank jullie wel voor alle aandacht en meningen, tips. Life goes on....ik ga mijn geschiedenis verder schrijven....gracias!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')