Dat wantrouwen veel voorkomend is maakt het nog niet goed. Ze toonmt berouw van haar gedrag en uit alle reacties is op te maken dat als je jarenlang je vriend aan het controleren bent, dit je eigen gemoedsrust niet ten goede komt. Daarnaast maak je het leven van een ander niet gemakkelijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:08 schreef 3-voud het volgende:
Misschien heb ik iets gemist hoor, maar wat heeft TS gedaan dat sommigen hier haar als "doorgedraaid" en "krankzinnig" bestempelen?
Naast veel voorkomend wantrouwen/jaloers gedrag, waar ze ook nog in zijn geval een goede reden voor heeft, heeft ze met een nepaccount hem uit de tent gelokt. Gaat wat ver dat laatste. Mee eens. Maar blijkbaar niet onschuldig aangezien hij in eerste instantie wel toehapte.
Iemand die het uit kan leggen?
Even voor de goede orde:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat wantrouwen veel voorkomend is maakt het nog niet goed. Ze toonmt berouw van haar gedrag en uit alle reacties is op te maken dat als je jarenlang je vriend aan het controleren bent, dit je eigen gemoedsrust niet ten goede komt. Daarnaast maak je het leven van een ander niet gemakkelijk.
Ik begrijp dus niet dat er hier nog mensen zijn die dat "goedpraten", die haar melden dat ze niet onredelijk gehandeld heeft.
Ze is niet krankzinnig, maar wel zo afhankelijk van haar partner dat ze hem bij wijze van spreken de ketenen om zou slaan. Dat is geen gezonde basis.
Wat denk je? Enig wantrouwen gegrond?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:02 schreef Marliesje42 het volgende:
Antwoord op de vraag: hij heeft met een vrouw 9 maanden lang ten tijde van onze relatie (vanaf het begin) contact gehad, zonder dat ik er iets van wist. Tot 30x smssen op een dag. Hij bleef erbij dat er geen sex was. Toen ik erachter kwam, (hij had gewoon zijn telefoonrekening met listing op tafel, en ik zag dat nummer veel voorbij komen, vroeg ik wie het was. Toen zei hij het. Hij zou het afkappen, en deed dat met een sms waar ik bij zat.
Met die andere bleef hij door-contacten, bijna een jaar want ondertussen waren het niet alleen fuckbuddies maar ook vrienden geworden.
Ik zou mijn portie ook aan fikkie geven als mijn vriendin zou bepalen met wie ik contact mag hebben.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Even voor de goede orde:
[..]
Wat denk je? Enig wantrouwen gegrond?
Zij geeft hem alsnog het vertrouwen om door te gaan maar geheel menselijk blijft het knagen. En dan doet hij stom door die ene vrouw, waarvan hij nog niet weet dat het TS is, toe te laten in de contacten.
Geef mijn portie maar aan fikkie.
Het enige stomme vind ik dat TS niet de ballen heeft deze spanningzoeker de deur te wijzen.
Je kunt dat natuurlijk mooi blijven rekken maar elke mug voelt wel aan waarom die vrouwelijke contacten zo belangrijk zijn voor hem. Dat gaat niet om af en toe goedendag zeggen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou mijn portie ook aan fikkie geven als mijn vriendin zou bepalen met wie ik contact mag hebben.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:31 schreef 3-voud het volgende:
Geen dank hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:11 schreef Marliesje42 het volgende:
[..]
Dank je wel dokter. Ben je huisarts of neuroloog? Kun je mij een verwijsbrief geven aub? Ik zie namelijk dat je een diagnose hebt gesteld, waarvoor dank.
Lees het begin van dit topic nog eens door zou ik zeggen. Hoeveel meer toegeven wil je hebben?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:40 schreef BRooster het volgende:
[..]
Echt he![]()
Kom op Marliesje, steek je hand ook wat meer in eigen boezem en geef gewoon toe dat je ongelofelijk stom bezig bent geweest.
Lees je het niet verkeerd?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Even voor de goede orde:
[..]
Wat denk je? Enig wantrouwen gegrond?
Zij geeft hem alsnog het vertrouwen om door te gaan maar geheel menselijk blijft het knagen. En dan doet hij stom door die ene vrouw, waarvan hij nog niet weet dat het TS is, toe te laten in de contacten.
Geef mijn portie maar aan fikkie.
Het enige stomme vind ik dat TS niet de ballen heeft deze spanningzoeker de deur te wijzen.
Kortom, ipv het 'oh mijn god wat heb ik gedaan en wat ben ik fout bezig geweest' wordt het vanaf nu allemaal zijn schuld enzo?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:38 schreef Marliesje42 het volgende:
Mensen, even iets rechtzetten: ex-fuckbuddy en vriend werden pas "gewone" vrienden toen hij met mij een relatie begon (hij ZEGT dat hij sinds hij met mij naar bed ging niet meer met anderen was),en hij zei tegen haar iets in de zin van:"Het betekent niet dat ik je nu nooit meer wil zien"....WACHT....hetzelfde zei hij ook gisteren tegen mij! En daarbij:"Want de sex was geweldig, dus waarom niet doorgaan ermee als we zin krijgen?"....Er ging een rilling over mijn rug. Dus daarom bleef je ook met ex-fuckbuddy "vrienden" dwz 30x pd smsjes terwijl je al met mij in een serieuze relatie zat.
Nu ben ik dus van Vriendin gedegradeerd naar vriendin, dwz een fuckbuddy...
Ok. Maar besef je dat je niet gedegradeerd bent van vriendin naar fuckbuddy, dan...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:55 schreef Marliesje42 het volgende:
Nee hoor Greys, dat ga ik ook niet doen. En nee, mijn fout schrijf ik niet toe aan een ander...(duw me geen intenties in de schoenen aub), ik schrijf alleen wat dingen van me af. Waarom? Omdat ik vandaag nog herinneringen ophaal. Leuke, minder leuke dingen.
Ik hoop oprecht dat het je goed zal doen en dat je in een volgende relatie denkt 'Zo, wat heerlijk, zo kan het dus ook'. Dit zal voor jullie allebei een bevrijding zijn (ook al voelt het voor jou misschien nu nog niet zo, dat is logisch). Sterkte met alles!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:08 schreef Marliesje42 het volgende:
Greys, ik verlaag me niet meer dan nodig, ik citeerde zijn opmerking over contact houden! En met welk doel. Uiteraard stem ik daar niet in mee.
Dit is hoe hij het zei.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heeft hij letterlijk gezegd dan dat hij je als fuck buddy wil?
Hij heeft gewoon een ander idee van welke seks OK is dan jij. Met die boodschap hoef je gelukkig verder niks te doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:27 schreef Marliesje42 het volgende:
Het betekent niet dat ik je nu nooit meer wil zien"....En daarbij:"Want de sex was geweldig, dus waarom niet doorgaan ermee als we zin krijgen?".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |