Dat is genoeg lichaamsbeweging hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kom net terug van een wandeling van 1,5 uur geldt dat ook?
Was lekker weer hoor buitenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is genoeg lichaamsbeweging hoor![]()
a
Hier ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was lekker weer hoor buiten
Eindhovuhhhhhquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar is ''hier''? Zit je in het buitenland ofzo?
In de buurt van Amersfoort.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja waar zitten jullie dan?
Morgen nog beter, de zwaluwen vliegen laagquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:04 schreef sig000 het volgende:
In Duitsland was het ook mooi weer vandaag.
Ik wist niet dat jij in Duitsland woonde? Zeker gemistquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:04 schreef sig000 het volgende:
In Duitsland was het ook mooi weer vandaag.
Je meent hetquote:
Ik ben nu weer in NL, heb daar mijn landgoed.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij in Duitsland woonde? Zeker gemist
Toe maarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben nu weer in NL, heb daar mijn landgoed.
Aan de oostkant van mijn landgoed was het vandaag 21 graden met zon en aan de westkant hadden we hier en daar een bui. Gelukkig wonen wij aan de zuidkant, waar het aangenaam was.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben nu weer in NL, heb daar mijn landgoed.
Wat een prachtig huis hebben jullie btwquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Aan de oostkant van mijn landgoed was het vandaag 21 graden met zon en aan de westkant hadden we hier en daar een bui. Gelukkig wonen wij aan de zuidkant, waar het aangenaam was.
Ah.. voor de peerden?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik moest een stuk omheining vernieuwen.
Heb daar geen paarden van mezelf lopen, er lopen ingeschaarde jonge hengsten op 20 hectare en die slopen weleens wat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.. voor de peerden?![]()
er is geen smiley van een peerd
Je woont toch aan de overkant naar rechts zal ik maar zeggen,,quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mocht ik willen dat ik daar woonde
mja zo ongeveer ... maar hier zou beter zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Je woont toch aan de overkant naar rechts zal ik maar zeggen,,
Dood neervallen wil ik niet dat jou dat overkomt ... Das dat slaan we ff over OK !quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mja zo ongeveer ... maar hier zou beter zijn![]()
http://www.vanderlinden.nl/nb_omgeving.html?id=467
Je kan er 's avonds in elk geval heel lekker wandelen, hier was het nog niet af...
http://makelaardij.lenk-c(...)/europa208/tour.html
Hardlopen begin ik niet aan want dan val ik dood neer
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dood neervallen wil ik niet dat jou dat overkomt ... Das dat slaan we ff over OK !
Wat slaan we ook al weer over ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]yep slaan we over
Ja dat zeg je wel vaker, wat is er met je knieën dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook .Mijn knieen doen het niet meer zoals vroeger ...
Ik gok versleten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat zeg je wel vaker, wat is er met je knieën dan?
Als jong voetbal talent begon het .. in de kampioens wedstrijd met een sliding die werd onderbroken, waardoor mn rechterknie op slot kwam te zitten .... De toenmalige matige medische begeleiding liet me weer terug het veld in gaan,.... Met als gevolg dat ik 10 min later half kreupel het veld af moest en het hele kampioensschapfeest niet heb meegemaakt ...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat zeg je wel vaker, wat is er met je knieën dan?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jong voetbal talent begon het .. in de kampioens wedstrijd met een sliding die werd onderbroken, waardoor mn rechterknie op slot kwam te zitten .... De toenmalige matige medische begeleiding liet me weer terug het veld in gaan,.... Met als gevolg dat ik 10 min later half kreupel het veld af moest en het hele kampioensschapfeest niet heb meegemaakt ...
Dat zeker... Na onderzoek en ongeschikt voor het leger (18jarige keuring) , jaren lang af en toe last .... tot altijd last, maar goed... In 2004 een ongelukje met de fiets richting werk,,, 3 gebroken ribben... En naar later bleek ook mn voorste kruisbanden afgescheurd.... .. Knie geopereerd, maar niet blijvend hersteld...quote:
Op zich gaat het nu redelijk... Kunstknie is niet het enigste ... De spieren die mn onderbeen omhoog (strekken) doen komen zijn grotendeels weg...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Niet dat je nou zo nodig hard moet gaan lopen, maar dat je er geen last van hebt bedoel ik.
Klink niet leukquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zich gaat het nu redelijk... Kunstknie is niet het enigste ... De spieren die mn onderbeen omhoog (strekken) doen komen zijn grotendeels weg...
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:49 schreef sig000 het volgende:
Platvoeten en O-benen heb ik dan weer wel.
Klinkt misschien ook weer erger dan het is .. Maar het is een gewricht waar ik altijd problemen mee heb,,,quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Klink niet leukklote...
Die heb ik niet , maar met steunzooltjes wel minder last van mn knieenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:49 schreef sig000 het volgende:
Platvoeten en O-benen heb ik dan weer wel.
Ja ik ook. Morgenvroeg weer aan de slag....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat valt mee
![]()
Ik ga d'r van tussen...
Is er op jou eiland ook coke aangespoeldquote:
op andere eilanden wel ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er op jou eiland ook coke aangespoeld
Ben je iets kwijt?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er op jou eiland ook coke aangespoeld
Vlielandquote:
Ik had het wel gehouden als jutterquote:
Straatwaarde ¤ 40.000-¤ 50.000quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het wel gehouden als jutter
Te laat http://www.powned.tv/nieu(...)en_kilo_coke_op.htmlquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sacha is al onderweg naar het strand
Valt me nog tegen, ik had het laten liggenquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Valt me nog tegen, ik had het laten liggen
Wat is het nou?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het wel gehouden als jutter
Tja de eerste was een grapje, te weinig opbrengstquote:
Ik weet het ook niet... Eens goed rondkijken hier bij mij in de buurt... Er vinden genoeg afrekeningen plaats dus daar zal ook wel een reden voor zijn...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja de eerste was een grapje, te weinig opbrengst. De tweede wel gemeend maar wat moet ik ermee. Maar naar de politie ging het echt niet
Hoe bedoel je? als je dat vindt is er toch niks mis mee. Ik denk ook dat ik zelfs afnemers kan vinden voor die zooi. Probleem is wel dat ik er geen verstand van heb. Zou zomaar bakpoeder zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet... Eens goed rondkijken hier bij mij in de buurt... Er vinden genoeg afrekeningen plaats dus daar zal ook wel een reden voor zijn...
Kopen doe ik het zeker niet.... ... Dr kan hier ook zomaar eens wat op straat liggen... aanspoelen wordt lastig, al hoewel ik wel aan het water woonquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? als je dat vindt is er toch niks mis mee. Ik denk ook dat ik zelfs afnemers kan vinden voor die zooi. Probleem is wel dat ik er geen verstand van heb. Zou zomaar bakpoeder zijn
Tja 40.000 euro zet me wel aan het denken hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Kopen doe ik het zeker niet.... ... Dr kan hier ook zomaar eens wat op straat liggen... aanspoelen wordt lastig, al hoewel ik wel aan het water woon
Ofquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja 40.000 euro zet me wel aan het denken hoor
Géén idee? Maar daar zou ik me niet mee bezig houden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Of
De rest van je leven elke week een lijntje .....
Wat ie eigenlijk de houdbaarheid van een kilootje coke?
Om de markt op te gaan om het te verkopen ,,, Lijkt me ook niet erg gewenst... Dan begeef je je in hun wereld dus voor altijd verdacht ....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Géén idee? Maar daar zou ik me niet mee bezig houden.
Dat zeg ik ik weet wel iemandquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Om de markt op te gaan om het te verkopen ,,, Lijkt me ook niet erg gewenst... Dan begeef je je in hun wereld dus voor altijd verdacht ....
Eerlijk delenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
OK mocht ik wat vinden , hoor je van me
Een beetje coke en we racen op het strandquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:54 schreef sacha het volgende:
toeristen rijden op het strand?
dat mag helemaal niet
Ja dat vroeg ik me ook al af, maar misschien was het in een bolderkar ofzo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:54 schreef sacha het volgende:
toeristen rijden op het strand?
dat mag helemaal niet
Ik ging als kind met paard en wagen de stranden af.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af, maar misschien was het in een bolderkar ofzo.
Ik gewoon met mijn hondquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ging als kind met paard en wagen de stranden af.
ik lekker alleenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ging als kind met paard en wagen de stranden af.
Dat gevoel heb ik ook maar het waren de zomers, en die leken langer. Mijn vader kwam dan later en daar wachtte we op. Auto's tellen en daar een spelletje van maken Oh wat een top jeugd heb ik gehadquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gewoon met mijn hond![]()
Ik ben half aan zee opgegroeid
Nog wat gevonden, ik kan me pennen of stiften nog wel herinneren. Wat een schat en lekte aan alle kanten.quote:
schelpenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog wat gevonden, ik kan me pennen of stiften nog wel herinneren. Wat een schat en lekte aan alle kanten.
Flesje met een brief ook. Nog mee geschreven. Waar vandaan weet ik niet meer.quote:
Wij ook, elke vrijdagmiddag gingen we richting Zeeland en dan zondagavond weer terug, in de zomer zelfs 6 weken. Mooie tijden waren datquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook maar het waren de zomers, en die leken langer. Mijn vader kwam dan later en daar wachtte we op. Auto's tellen en daar een spelletje van maken Oh wat een top jeugd heb ik gehad
I hope that someone gets my message in a bottle.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Flesje met een brief ook. Nog mee geschreven. Waar vandaan weet ik niet meer.
Alles kanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:37 schreef sacha het volgende:
ik ging mijn hele leven, elke zomer, 4 weken naar waar ik nu woon![]()
als kind zei ik dat ik hier ging wonen maar de grote mensen vertelden telkens dat dat niet kon
dat is hier nog steeds hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:38 schreef Deisyy het volgende:
In die tijd had je zulke mooie zomers dat je in het donker regelmatig een fluoriserende zee zag.
Ja zelfde, Egmond aan zee dan. Ik heb daar nog tot mijn bijna dertig genot van gehad. Ik mis het nog steedsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij ook, elke vrijdagmiddag gingen we richting Zeeland en dan zondagavond weer terug, in de zomer zelfs 6 weken. Mooie tijden waren dat
Toch? Ik kom niet meer zo vaak aan zee als het donker isquote:
's Avonds met een grote groep vrienden naar het strand voor een kampvuur, geweldig was dat. Mijn ouders zijn er mee gestopt toen ik een jaar of 25 was, maar toen had ik er wel al mijn man gevondenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zelfde, Egmond aan zee dan. Ik heb daar nog tot mijn bijna dertig genot van gehad. Ik mis het nog steeds
postbode is ook import maar woonde er alquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles kan![]()
Maar dat is best een stap, komt jouw man ook van het vasteland of heb je speciaal een eilander uitgezocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Ik ging er als tiener met vriendinnen heen, later met mijn vriend die ik daar ook vandaan haalde. En later met de hond van mijn moeder in mijn uppie. Helemaal prima. Nu is het een wildernis.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
's Avonds met een grote groep vrienden naar het strand voor een kampvuur, geweldig was dat. Mijn ouders zijn er mee gestopt toen ik een jaar of 25 was, maar toen had ik er wel al mijn man gevonden![]()
2 jaar geleden ben ik er met mijn zussen terug geweest, een soort memory lane gebeuren, er was zoveel veranderd maar het was zo leuk om er weer eens te zijn.
Het is best dichtbij, maar ik waag me niet aan de kust met mooi weerquote:
Veels te druk ,om er te komen alleen al ... een crimequote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is best dichtbij, maar ik waag me niet aan de kust met mooi weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
Als ik weer naar een eiland ga, ga ik naar Vlieland .... Gewoon om Sas eens te ontmoeten..
Kan nog spannend worden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
Als ik weer naar een eiland ga, ga ik naar Vlieland .... Gewoon om Sas eens te ontmoeten..
dat vind ik helemaal niet gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Maar ik neem een postzegel meequote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kan nog spannend worden....
[ afbeelding ]
Das dat coke verhaal ....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar heb je die voor nodig dan?
gewoon?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon bajjie of zo of een vette borrel en dan gewoon verder... Maak je niet druk
ik ben aan het afkicken en heb mijn voorraad coke in de zee geflikkerd, dit is natuurlijk weer aangespoeld en nu zijn 2 rijdende/wandelen toeristen er mee naar de pliesie gegaanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb niet teruggelezen, dus geen idee waar het over ging
Is dat alles? Gewoon alles ontkennenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:56 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben aan het afkicken en heb mijn voorraad coke in de zee geflikkerd, dit is natuurlijk weer aangespoeld en nu zijn 2 rijdende/wandelen toeristen er mee naar de pliesie gegaan
Ja gewoon of jij wilt er meer van maken ,,,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee Politie stuurt alles naar vaste land , maar aangezien Post.nl aan huize Sas woont krijgt ze alles gewoon weer terug ...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat alles? Gewoon alles ontkennen
Ik zou het eerst proeven en als het naar coke smaakt .. zou ik het waarschijnlijk bewaren voor future use....quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn zus had eens een zakkie coke gevonden, ze wist niet of het echt was, maar dat vermoeden
had ze, gelijk in paniek, oudste zoon gebeld, die kwam kijken en heeft het door de plee gespoeld![]()
Nou ja, ik zou ook niet weten wat ik met die zooi had moeten doen, maar ergens vond ik het toch
zonde
Ik zou niet weten hoe dat proeft, ben jij een snuiver dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou het eerst proeven en als het naar coke smaakt .. zou ik het waarschijnlijk bewaren voor future use....
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gewoon of jij wilt er meer van maken ,,,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
heeft ie 't daar nooit over op de DMquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe dat proeft, ben jij een snuiver dan?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:04 schreef sacha het volgende:
[..]Kusje eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die krijg ik niet meerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:05 schreef sacha het volgende:
[..]
heeft ie 't daar nooit over op de DM
maak je niet drukquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die krijg ik niet meer
ander hosselforum gevonden?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik mis King Toppie trouwens al een tijdjedurft die hier niet meer te komen of is ie gewoon verdwenen?
Nee ik ben niet zo ... Soms wel eens gedaan vroeger toen het langs kwam ... En dan stiekem in een Spaans toilet Hahhaha mm Maar goed zo ging dat dan meestal ... Nooit 1 gram gekocht...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het leek mij geen snuifert, maar jah... weet ik veel
Wie weet heeft ie gewoon beet gehad en laat het ons niet weten .. Dat vind ik dan wel jammerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem, misschien een 20+ forum
een Spaans toilet Hahhaha mm?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo ... Soms wel eens gedaan vroeger toen het langs kwam ... En dan stiekem in een Spaans toilet Hahhaha mm Maar goed zo ging dat dan meestal ... Nooit 1 gram gekocht...
Nou jah... zo vriendelijk werd hij vaak niet ontvangen dus kan me voorstellen dat hij dat niet doetquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet heeft ie gewoon beet gehad en laat het ons niet weten .. Dat vind ik dan wel jammer
Nee Sas.. ooit op invitatie mee lopen snuiven vroeger.. (af en toe op feestjes en bruiloften.. _quote:
Eng beestje welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:17 schreef sacha het volgende:
over Spanje gesproken![]()
NWS / "Zeedraak ? " aangespoelt aan de spaanse kust.
punkvisquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Eng beestje wel
deze is mooi![]()
[ afbeelding ]
Jij gaat volgens mij nooit in de zee zwemmen of wel? Ik vind jou meer een zwembadtypequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
stoppen Dames... Ik moet nog die kant op ...
Ik kom al bijna nooit bij zee ... idd meer een zwembad dus ... Maar met jouw en Sas wil ik wel weer eens de branding in ...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij gaat volgens mij nooit in de zee zwemmen of wel? Ik vind jou meer een zwembadtype
Dat geloof ik ook welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom al bijna nooit bij zee ... idd meer een zwembad dus ... Maar met jouw en Sas wil ik wel weer eens de branding in ...
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel![]()
Mijn zelfgemaakte popcorn is op, dus ik ga d'r weer vandoor...
Toedeloe....... see you later...
Trusten mn lieve meisjes ... Kusjes en slaap lekker..quote:
Ik hoop dat het condooms zijn ipv peukenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:54 schreef chufi het volgende:
Weekend .... En morgen weer een pakje halen ....
Nee, geen van de 2,quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dat het condooms zijn ipv peuken
Dat is nieuwsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, geen van de 2,voor een brildrager
Ik vond het altijd een gemis voor de brildrager .. Vind maar eens een passende opzet zonnebril... Vorig jaar een redelijke gevonden , maar toch niet erg comfortabel... Zag ik van de week een complete bril van Polaroid... Net als de 3D bril er gewoon over heenquote:
Dat ga ik hier niet rondbazuinen natuurlijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:25 schreef sasquatsch het volgende:
Ik dacht dat het een pakje coke van Vlieland was.
Ik had ooit een Compromis 777, effe de google aanslingerenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb een boot, een hele leuke boot.
Ik heb gewoon een zonnebril op sterkte. Skibrillen passen trouwens ook volledig over de bril.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het altijd een gemis voor de brildrager .. Vind maar eens een passende opzet zonnebril... Vorig jaar een redelijke gevonden , maar toch niet erg comfortabel... Zag ik van de week een complete bril van Polaroid... Net als de 3D bril er gewoon over heen
Lijkt mij ook een stuk handigerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een zonnebril op sterkte.
Tis gewoon een boot voor bejaardequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:51 schreef APK het volgende:
Door die grijze vetzak in de kuip lijkt het een klein bootje
In mijn geval valt dat wel erg duur uit denk ik zo,,,,,,quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een stuk handiger
Hoezo dat ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
In mijn geval valt dat wel erg duur uit denk ik zo,,,,,,
Cash verkocht voor best een hoop guldens en nu allemaal opgemaaktquote:
Geld moet rollenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Cash verkocht voor best een hoop guldens en nu allemaal opgemaakt
Sorry, nu moet ik er ineens een heleboel omheen gaan lullen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Laat de jouwese eens zien dan?
Was je aan het bluffen dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sorry, nu moet ik er ineens een heleboel omheen gaan lullen.
Pardon?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Laat de jouwese eens zien dan?
Ook nice!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:58 schreef Deisyy het volgende:
Zoiets hadden wij een jaar of 10 geleden.
[ afbeelding ]
De boot is wat kleiner dan op zo'n breedbeeld lijkt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was je aan het bluffen dan?
Ik voer vroeger met een Beachcraft. We hadden een motorjacht (13 m) en een paar kennissen een zeljjacht. Nog mee de Middelandse zee op geweest. Was erg leuk.quote:
Iddquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah...ja da's dan weer ingewikkelder denk ik...
Inboard 8 cilinder.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ook weer zo'n vette, grijze, maffe homo opquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:58 schreef Deisyy het volgende:
Whatever. Aan dat rare ding kan je je ski's en wakeboard te drogen hangenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Inboard 8 cilinder.Wat doe dat rare ding boven hun hoofd?
Das mijn manquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Zit ook weer zo'n vette, grijze, maffe homo op
Wow een dame met verstand ervanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Whatever. Aan dat rare ding kan je je ski's en wakeboard te drogen hangen
Mijn vader heeft mij ook met heel veel geduld leren roeien, ik keek hoe hij roeidequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb vroeger wel eens in een kano gevarenmocht ik af en toe lenen van de buurjongen
en dat was het dan ook welen mijn Pa had een roeiboot
heb ik ook wel mee geroeid
maar alleen als we met de familie naar het meer gingen, alleen mocht ik hem niet van het slot halen ,
die sleutel had hij verstopt
Mijn Pa had weinig geduldquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vader heeft mij ook met heel veel geduld leren roeien, ik keek hoe hij roeide
Jaja, ik heb nog weleens een rondje Brielse Meer gewaterskiedquote:
Ja, die mocht ook een dagje meequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en die blonde in die bikini is zijn vriendin?
Valt wel mee denk ik. Ik heb ook afwijkende oogwaardes en een zonnebril op sterkte. Die afwijkingen maken de prijs niet duurder.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik een keer geprobeerd, ik ging gelijk op mijn giechelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waterskieen is vet tof rechtuit, over die grote hekgolven in de bocht was wat lastiger.
Achter hoeveel PK?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaja, ik heb nog weleens een rondje Brielse Meer gewaterskied
Ik was al blij als ik recht achter de boot bleefquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waterskieen is vet tof rechtuit, over die grote hekgolven in de bocht was wat lastiger.
Het opstijgen uit het water vereist een bepaalde techniek.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik een keer geprobeerd, ik ging gelijk op mijn giechel
Dat heb ik gemerktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het opstijgen uit het water vereist een bepaalde techniek.
Ze hadden me niets vermoedend achter een dikke 8 Cilinder inboard speedboat gehangen en waarschijnlijk ben ik blijven staan door de vaart, in de 1e bocht ging het gelijk mis.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was al blij als ik recht achter de boot bleef
Goh, ik heb geen idee, maar het was achter zo'n geel bootjequote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze hadden me niets vermoedend achter een dikke 8 Cilinder inboard speedboat gehangen en waarschijnlijk ben ik blijven staan door de vaart, in de 1e bocht ging het gelijk mis.
Ik heb het geprobeerd maar je gaat zo hard dan ineens in de bocht dat ik flink crashte.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Dan is water best hard hè of liet je zelf los waardoor je langzaam het water inzakte?
Heb ik ook, en zonnebril kost niks meer dan een gewone bril dus dan is je gewone bril ook belachelijk duur?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn de echte.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:15 schreef Deisyy het volgende:
Stoere oma![]()
http://www.rijnmond.nl/ni(...)ft-over-brielse-meer
Het gaat allemaal zo snel dat je geen tijd hebt om na te denken, je bent al blij als je blijt staanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar je gaat zo hard dan ineens in de bocht dat ik flink crashte.
Veel opticiens hebben toch ook aanbiedingen als gratis zonnebril op sterkte?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik ook, en zonnebril kost niks meer dan een gewone bril dus dan is je gewone bril ook belachelijk duur?
IK kreeg even wat uitleg hoe je op het water komt met de start en verder was het zelf uitzoeken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat allemaal zo snel dat je geen tijd hebt om na te denken, je bent al blij als je blijt staan
Zonder bril zie je het schip ook niet, ik ben wel een keer aan boord van een schip mijn zonnebril verloren en dat was nou net de allereerste zonnebril op sterkte die ik had.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah... het gaat al over brillenik loop achter,
volgens mij moet ik ook een bril voor veraf want ik zie geen flikker
Ik heb een keer een ui gekochtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:34 schreef drakin het volgende:
ik ben wel een keer aan boord van een schip mijn zonnebril verloren en dat was nou net de allereerste zonnebril op sterkte die ik had.
goh wat een fantastische bijdrage aan dt topic, mocht dat wel van je man?quote:
'I bought an onion, Elsie' is iets dat wij in onze vriendenkring al jaren zeggen als iemand iets totaal nutteloos of geheel niet interessants zegt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:37 schreef drakin het volgende:
[..]
goh wat een fantastische bijdrage aan dt topic, mocht dat wel van je man?
Ah, geen tieten dus ik hoef de google niet te verbergen voor dit topicquote:
Clipjes!quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:53 schreef APK het volgende:
Oh, nu heb ik weer iedereen weggejaagd met mijn slechte humeur
Ik doe gewoon met je meequote:
Easy, ik ben nog bij de vorigequote:
Ik vin het leukquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:00 schreef APK het volgende:
Best een hoop werk om al die liedjes te schrijven en daar ook nog clips bij te maken
Klinkt wel allemaal een beetje hetzelfde...
Hele mooie vrouw met een hele mooie stem wmb.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kan me niet schelen wat de rest vindt ik vind Caro
ow,,, die had ik al gehadquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vin het leukkan mij het schelen
![]()
Die had je al, toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vin het leukkan mij het schelen
![]()
jahaaaaaaa zei ik toch alquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow,,, die had ik al gehad
Wakker worden!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nice!
I left my soul there,
Down by the sea
I lost control here
Living free
bij deze gaat dat wel lukkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:15 schreef APK het volgende:
Then again, moet ik maar niet zulke slaapverwekkende muziek posten
Ik ga het gewoon even proberenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
bij deze gaat dat wel lukken![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:18 schreef APK het volgende:
Oh ja, had iets met Griekenland te maken![]()
Tering, wat een crematiemuziek
Care.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zoek die ene, met die clip van die meeuw boven de zee, maar ik ben vergeten welke
Nee dat is hem nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Care.
Al is het Una Paloma Blanca.
Posten die shit
Iets van Neil Diamond dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet
Whehehe, het duurt effe maar dan doet hij of hij Elvis is en dan...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Doe dan maar deze van Neil![]()
Ik vinnd hem leukquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, het duurt effe maar dan doet hij of hij Elvis is en dan...
...doet hij nog steeds of hij Elvis is
Oops ... Ja APK geef het eens toequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:38 schreef Detlev het volgende:
Jezus Christus APK, heb je weer van de dope zitten snoepen?
Wel softie drugs. Die moet ik nietquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:38 schreef Detlev het volgende:
Jezus Christus APK, heb je weer van de dope zitten snoepen?
Top.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Groet God vanuit Österreich...
[ afbeelding ]
ezelworst?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:29 schreef sig000 het volgende:
Ik ben nu een pizza aan het bakken met tonijn en ezelworst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |