Dat is genoeg lichaamsbeweging hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kom net terug van een wandeling van 1,5 uur geldt dat ook?
Was lekker weer hoor buitenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is genoeg lichaamsbeweging hoor![]()
a
Hier ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was lekker weer hoor buiten
Eindhovuhhhhhquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar is ''hier''? Zit je in het buitenland ofzo?
In de buurt van Amersfoort.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja waar zitten jullie dan?
Morgen nog beter, de zwaluwen vliegen laagquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:04 schreef sig000 het volgende:
In Duitsland was het ook mooi weer vandaag.
Ik wist niet dat jij in Duitsland woonde? Zeker gemistquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:04 schreef sig000 het volgende:
In Duitsland was het ook mooi weer vandaag.
Je meent hetquote:
Ik ben nu weer in NL, heb daar mijn landgoed.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij in Duitsland woonde? Zeker gemist
Toe maarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben nu weer in NL, heb daar mijn landgoed.
Aan de oostkant van mijn landgoed was het vandaag 21 graden met zon en aan de westkant hadden we hier en daar een bui. Gelukkig wonen wij aan de zuidkant, waar het aangenaam was.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben nu weer in NL, heb daar mijn landgoed.
Wat een prachtig huis hebben jullie btwquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Aan de oostkant van mijn landgoed was het vandaag 21 graden met zon en aan de westkant hadden we hier en daar een bui. Gelukkig wonen wij aan de zuidkant, waar het aangenaam was.
Ah.. voor de peerden?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik moest een stuk omheining vernieuwen.
Heb daar geen paarden van mezelf lopen, er lopen ingeschaarde jonge hengsten op 20 hectare en die slopen weleens wat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.. voor de peerden?![]()
er is geen smiley van een peerd
Je woont toch aan de overkant naar rechts zal ik maar zeggen,,quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mocht ik willen dat ik daar woonde
mja zo ongeveer ... maar hier zou beter zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Je woont toch aan de overkant naar rechts zal ik maar zeggen,,
Dood neervallen wil ik niet dat jou dat overkomt ... Das dat slaan we ff over OK !quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mja zo ongeveer ... maar hier zou beter zijn![]()
http://www.vanderlinden.nl/nb_omgeving.html?id=467
Je kan er 's avonds in elk geval heel lekker wandelen, hier was het nog niet af...
http://makelaardij.lenk-c(...)/europa208/tour.html
Hardlopen begin ik niet aan want dan val ik dood neer
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dood neervallen wil ik niet dat jou dat overkomt ... Das dat slaan we ff over OK !
Wat slaan we ook al weer over ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]yep slaan we over
Ja dat zeg je wel vaker, wat is er met je knieën dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook .Mijn knieen doen het niet meer zoals vroeger ...
Ik gok versleten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat zeg je wel vaker, wat is er met je knieën dan?
Als jong voetbal talent begon het .. in de kampioens wedstrijd met een sliding die werd onderbroken, waardoor mn rechterknie op slot kwam te zitten .... De toenmalige matige medische begeleiding liet me weer terug het veld in gaan,.... Met als gevolg dat ik 10 min later half kreupel het veld af moest en het hele kampioensschapfeest niet heb meegemaakt ...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat zeg je wel vaker, wat is er met je knieën dan?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jong voetbal talent begon het .. in de kampioens wedstrijd met een sliding die werd onderbroken, waardoor mn rechterknie op slot kwam te zitten .... De toenmalige matige medische begeleiding liet me weer terug het veld in gaan,.... Met als gevolg dat ik 10 min later half kreupel het veld af moest en het hele kampioensschapfeest niet heb meegemaakt ...
Dat zeker... Na onderzoek en ongeschikt voor het leger (18jarige keuring) , jaren lang af en toe last .... tot altijd last, maar goed... In 2004 een ongelukje met de fiets richting werk,,, 3 gebroken ribben... En naar later bleek ook mn voorste kruisbanden afgescheurd.... .. Knie geopereerd, maar niet blijvend hersteld...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |